Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji
Parczew
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przygotowanie fizycznej wersji dokumentów na podstawie dokumentacji cyfrowej (drukowanie, segregowanie, składanie do segregatorów, archiwizacja), nadzór nad zgodnością dokumentacji w formie papierowej z wersją cyfrową,
Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,
Ewidencja korespondencji, Kompletacja dokumentacji oraz przygotowanie dokumentów do podpisu i wysyłki,
Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
Dbanie o zaopatrzenie biura,
Kontakt z konsorcjantami należącymi do projektów w sprawach biurowo-administracyjnych inne prace o charakterze biurowym/administracyjnym
Przy mniejszej ilości nakładu prac możliwość pracy w terenie (powiat parczewski) i drobna pomoc podczas przeprowadzania badań projektowych
Szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. Funduszy Unijnych. To idealna praca dla każdego kto interesuje się rolnictwem, innowacjami i dotacjami
Na czym polega ta praca?
W ramach naszych projektów współpracujemy z kilkudziesięcioma naukowcami, gospodarstwami i firmami z którymi składamy projekty konsorcjalne na badania, rozwój oraz standardowe projekty PROW, PARP oraz NCBIR. Ogół tych działań wymaga przygotowywanie pozycji zakupowych, zestawień budżetowych odpowiednich argumentacji zakupów, gromadzenia dokumentacji projektowych, oświadczeń i kontrolowania poprawności gromadzonych dokumentów. Dużo pracy w zakresie dokumentacji oraz kontaktowania się z konsorcjantami w sprawie ich pozyskiwania
40% czasu pracy będzie związane z zarządzaniem dokumentacją i powiązanymi działaniami naszego zespołu oraz zespołów zewnętrznych w ramach konsorcjum – przygotowywanie wniosków o płatność, wniosków o przyznanie pomocy, umów, procesów zakupowych, opisów parametrów zakupów, uzasadnienia zakupów i wszelkiej niezbędnej dokumentacji
30% czasu pracy to komunikacja z konsorcjantami i klientami – komunikowanie potrzebnych dokumentów, komunikacja w zakresie błędów w dokumentacji, przypominanie się konsorcjantom o przesyłaniu dokumentów, prawidłowe przygotowanie rozliczeń czy opisywanie faktur, prowadzenie dokumentacji związanej z procesami zakupowymi, kontakt z agencją obsługująca płatności, kontakt z rolnikami i firmami w obrębie konsorcjum
20% czasu pracy to współpraca z innymi pracownikami w zakresie innowacyjności – przygotowywanie opisów i weryfikacja pomysłów – posiadamy wykwalifikowany zespół w tym zakresie, jednak dobrze być częściowo zaangażowanym w ten proces, bo pomaga to w zadaniach powyżej
10% czasu pracy to rozwój – tworzenie nowych pomysłów na wnioski, kontakty z nowymi osobami i pozyskiwanie nowej wiedzy
Kluczowe zadania:
Koordynacja procesów zakupowych
Uczestnictwo w tworzeniu opisów projektowych
Zapewnienie kompletności dokumentów dołączanych do wniosku
Rozliczanie projektów dotyczących innowacji w rolnictwie (sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność)
Szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. dotacji i projektów PROW. To idealna praca dla każdego kto interesuje się rolnictwem, innowacjami i dotacjami
Na czym polega ta praca?
W ramach naszych projektów współpracujemy z kilkudziesięcioma naukowcami, gospodarstwami i firmami z którymi składamy projekty konsorcjalne na badania, rozwój oraz standardowe projekty PROW. Ogół tych działań wymaga przygotowywanie pozycji zakupowych, zestawień budżetowych odpowiednich argumentacji zakupów, gromadzenia dokumentacji projektowych, oświadczeń i kontrolowania poprawności gromadzonych dokumentów. Dużo pracy w zakresie dokumentacji oraz kontaktowania się z konsorcjantami w sprawie ich pozyskiwania
40% czasu pracy będzie związane z zarządzaniem dokumentacją i powiązanymi działaniami naszego zespołu oraz zespołów zewnętrznych w ramach konsorcjum – przygotowywanie wniosków o płatność, wniosków o przyznanie pomocy, umów, procesów zakupowych, opisów parametrów zakupów, uzasadnienia zakupów i wszelkiej niezbędnej dokumentacji
40% czasu pracy to komunikacja z konsorcjantami – komunikowanie potrzebnych dokumentów, komunikacja w zakresie błędów w dokumentacji, przypominanie się konsorcjantom o przesyłaniu dokumentów, prawidłowe przygotowanie rozliczeń czy opisywanie faktur, prowadzenie dokumentacji związanej z procesami zakupowymi, kontakt z agencją obsługująca płatności, kontakt z rolnikami i firmami w obrębie konsorcjum
10% czasu pracy to współpraca z innymi pracownikami w zakresie innowacyjności – przygotowywanie opisów i weryfikacja pomysłów – posiadamy wykwalifikowany zespół w tym zakresie, jednak dobrze być częściowo zaangażowanym w ten proces, bo pomaga to w zadaniach powyżej
10% czasu pracy to rozwój – tworzenie nowych pomysłów na wnioski, kontakty z nowymi osobami i pozyskiwanie nowej wiedzy
Kluczowe zadania:
- Koordynacja procesów zakupowych
- Uczestnictwo w tworzeniu opisów projektowych
- Zapewnienie kompletności dokumentów dołączanych do wniosku
- Rozliczanie projektów dotyczących innowacji w rolnictwie (sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność)
Szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. projektów agro
Na czym polega ta praca?
W ramach naszych projektów współpracujemy z kilkudziesięcioma naukowcami, gospodarstwami i firmami z którymi składamy projekty konsorcjalne na badania, rozwój oraz standardowe projekty PROW. Ogół tych działań wymaga monitorowania postępu przygotowania dokumentów, weryfikacji zbieżności przygotowanych dokumentacji, monitowanie postępów prac i efektywności realizacji zadań. Projekty przeciętnie trwają dwa lata, mają czterech konsorcjantów i budżet kilku milionów PLN. Używamy narzędzi takich jak clockify, asana, trello, one drive, meet i slack – praca oprócz wyjazdów do klienta (nie częściej niż 2/3 razy na miesiąc) jest całkowicie zdalna. Posiadamy solidny warsztat pracy wyniesiony z doświadczeń z pracy w międzynarodowych korporacjach
40% czasu pracy będzie związane z zarządzaniem działaniami naszego zespołu oraz zespołów zewnętrznych w ramach konsorcjum – monitorowanie wykonywania zadań przez nasz zespół, monitorowania działań naszych konsorcjantów, tworzenie formularzy projektowych do monitoringu procesów, przypisywanie, weryfikacja czy osoby wywiązują się z powierzanych zadań
40% czasu pracy to komunikacja – organizacja spotkań, wyjaśnianie niejasnych sytuacji, prowadzenie podsumowań, odpowiedzi na pytanie partnerów odnośnie statusów zadań, komunikowanie partnerom w sytuacji w której ich progres działań jest nieodpowiedni
10% czasu pracy to dokumentacja i analiza – wprowadzanie danych do raportów, przygotowanie dokumentacji, przeglądanie poprawności dokumentów i kompletności plików
10% czasu pracy to rozwój – tworzenie nowych pomysłów na programy badawcze, rozeznanie rynku, nawiązywanie kontaktów, spotkań czy wizyta konferencji
Kluczowe zadania:
- Monitorowanie postępów zadań w ramach projektów konsorcjalnych, wyznaczanie, monitoring oraz weryfikację zadań
- Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projektach, w tym prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych, w celu eliminowania zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów
- Prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych odnośnie potencjalnego ryzyka występującego w danym projekcie
- Rozliczanie umów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz okresowych i końcowych rozliczeń w celu sprawnej realizacji projektu w zakresie finansowym (funkcja monitorująca – współpraca z osobami odpowiedzialnymi stricte za pisanie wniosków)
- Kontakt z jednostkami naukowymi oraz badawczymi (funkcja monitorująca – współpraca ze specjalistami ds. innowacji agro z merytoryczną wiedza na temat rolnictwa i badań)
- Prowadzenie dokumentacji projektowej wraz z koordynowaniem działań pozostałych pracowników (funkcja monitorująca – współpraca z osobami odpowiedzialnymi stricte za pisanie wniosków)
- Monitorowanie projektów pod względem postępu rzeczowego w ich realizacji, w tym wykonania kamieni milowych i wskaźników, oraz zgodności z zawartą umową
- Prognozowanie nadchodzących płatności w ramach nadzorowanych projektów, w celu właściwego określenia zapotrzebowania na środki finansowe i zapewnienia płynności finansowej w ramach nadzorowanych projektów
- Wsparcie kadry administracyjnej i naukowej w realizacji projektów, w tym finansowanych z funduszy unijnych