1. Pracodawca
  2. Parczew
  3. ŁUKASZ CZECH AGROWE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ŁUKASZ CZECH AGROWE

PARCZEW, KRÓLEWSKI DWÓR 4

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji

Parczew
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowanie fizycznej wersji dokumentów na podstawie dokumentacji cyfrowej (drukowanie, segregowanie, składanie do segregatorów, archiwizacja), nadzór nad zgodnością dokumentacji w formie papierowej z wersją cyfrową,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,
  • Ewidencja korespondencji, Kompletacja dokumentacji oraz przygotowanie dokumentów do podpisu i wysyłki,
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
  • Dbanie o zaopatrzenie biura,
  • Kontakt z konsorcjantami należącymi do projektów w sprawach biurowo-administracyjnych inne prace o charakterze biurowym/administracyjnym
  • Przy mniejszej ilości nakładu prac możliwość pracy w terenie (powiat parczewski) i drobna pomoc podczas przeprowadzania badań projektowych
Pokaż więcej >>
od 3760 do 4300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. funduszy unijnych

Lublin
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. Funduszy Unijnych. To idealna praca dla każdego kto interesuje się rolnictwem, innowacjami i dotacjami
  • Na czym polega ta praca?
  • W ramach naszych projektów współpracujemy z kilkudziesięcioma naukowcami, gospodarstwami i firmami z którymi składamy projekty konsorcjalne na badania, rozwój oraz standardowe projekty PROW, PARP oraz NCBIR. Ogół tych działań wymaga przygotowywanie pozycji zakupowych, zestawień budżetowych odpowiednich argumentacji zakupów, gromadzenia dokumentacji projektowych, oświadczeń i kontrolowania poprawności gromadzonych dokumentów. Dużo pracy w zakresie dokumentacji oraz kontaktowania się z konsorcjantami w sprawie ich pozyskiwania
  • 40% czasu pracy będzie związane z zarządzaniem dokumentacją i powiązanymi działaniami naszego zespołu oraz zespołów zewnętrznych w ramach konsorcjum – przygotowywanie wniosków o płatność, wniosków o przyznanie pomocy, umów, procesów zakupowych, opisów parametrów zakupów, uzasadnienia zakupów i wszelkiej niezbędnej dokumentacji
  • 30% czasu pracy to komunikacja z konsorcjantami i klientami – komunikowanie potrzebnych dokumentów, komunikacja w zakresie błędów w dokumentacji, przypominanie się konsorcjantom o przesyłaniu dokumentów, prawidłowe przygotowanie rozliczeń czy opisywanie faktur, prowadzenie dokumentacji związanej z procesami zakupowymi, kontakt z agencją obsługująca płatności, kontakt z rolnikami i firmami w obrębie konsorcjum
  • 20% czasu pracy to współpraca z innymi pracownikami w zakresie innowacyjności – przygotowywanie opisów i weryfikacja pomysłów – posiadamy wykwalifikowany zespół w tym zakresie, jednak dobrze być częściowo zaangażowanym w ten proces, bo pomaga to w zadaniach powyżej
  • 10% czasu pracy to rozwój – tworzenie nowych pomysłów na wnioski, kontakty z nowymi osobami i pozyskiwanie nowej wiedzy
  • Kluczowe zadania:
  • Koordynacja procesów zakupowych
  • Uczestnictwo w tworzeniu opisów projektowych
  • Zapewnienie kompletności dokumentów dołączanych do wniosku
  • Rozliczanie projektów dotyczących innowacji w rolnictwie (sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność)
  • Weryfikacja dokumentów finansowych, protokołów odbioru, umów
  • Kontakt z ARiMR / PARP / NCBIR
  • Kontakt z konsorcjantami należącymi do projektów
Pokaż więcej >>
od 4650 do 9500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. dotacji i projektów PROW

Białystok
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. dotacji i projektów PROW. To idealna praca dla każdego kto interesuje się rolnictwem, innowacjami i dotacjami
  • Na czym polega ta praca?
  • W ramach naszych projektów współpracujemy z kilkudziesięcioma naukowcami, gospodarstwami i firmami z którymi składamy projekty konsorcjalne na badania, rozwój oraz standardowe projekty PROW. Ogół tych działań wymaga przygotowywanie pozycji zakupowych, zestawień budżetowych odpowiednich argumentacji zakupów, gromadzenia dokumentacji projektowych, oświadczeń i kontrolowania poprawności gromadzonych dokumentów. Dużo pracy w zakresie dokumentacji oraz kontaktowania się z konsorcjantami w sprawie ich pozyskiwania
  • 40% czasu pracy będzie związane z zarządzaniem dokumentacją i powiązanymi działaniami naszego zespołu oraz zespołów zewnętrznych w ramach konsorcjum – przygotowywanie wniosków o płatność, wniosków o przyznanie pomocy, umów, procesów zakupowych, opisów parametrów zakupów, uzasadnienia zakupów i wszelkiej niezbędnej dokumentacji
  • 40% czasu pracy to komunikacja z konsorcjantami – komunikowanie potrzebnych dokumentów, komunikacja w zakresie błędów w dokumentacji, przypominanie się konsorcjantom o przesyłaniu dokumentów, prawidłowe przygotowanie rozliczeń czy opisywanie faktur, prowadzenie dokumentacji związanej z procesami zakupowymi, kontakt z agencją obsługująca płatności, kontakt z rolnikami i firmami w obrębie konsorcjum
  • 10% czasu pracy to współpraca z innymi pracownikami w zakresie innowacyjności – przygotowywanie opisów i weryfikacja pomysłów – posiadamy wykwalifikowany zespół w tym zakresie, jednak dobrze być częściowo zaangażowanym w ten proces, bo pomaga to w zadaniach powyżej
  • 10% czasu pracy to rozwój – tworzenie nowych pomysłów na wnioski, kontakty z nowymi osobami i pozyskiwanie nowej wiedzy
  • Kluczowe zadania:
  • - Koordynacja procesów zakupowych
  • - Uczestnictwo w tworzeniu opisów projektowych
  • - Zapewnienie kompletności dokumentów dołączanych do wniosku
  • - Rozliczanie projektów dotyczących innowacji w rolnictwie (sporządzanie sprawozdań, wniosków o płatność)
  • - Weryfikacja dokumentów finansowych, protokołów odbioru, umów
  • - Kontakt z ARiMR
  • - Kontakt z konsorcjantami należącymi do projektów
Pokaż więcej >>
od 4650 do 6250 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów agro

lubelskie
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. projektów agro
  • Na czym polega ta praca?
  • W ramach naszych projektów współpracujemy z kilkudziesięcioma naukowcami, gospodarstwami i firmami z którymi składamy projekty konsorcjalne na badania, rozwój oraz standardowe projekty PROW. Ogół tych działań wymaga monitorowania postępu przygotowania dokumentów, weryfikacji zbieżności przygotowanych dokumentacji, monitowanie postępów prac i efektywności realizacji zadań. Projekty przeciętnie trwają dwa lata, mają czterech konsorcjantów i budżet kilku milionów PLN. Używamy narzędzi takich jak clockify, asana, trello, one drive, meet i slack – praca oprócz wyjazdów do klienta (nie częściej niż 2/3 razy na miesiąc) jest całkowicie zdalna. Posiadamy solidny warsztat pracy wyniesiony z doświadczeń z pracy w międzynarodowych korporacjach
  • 40% czasu pracy będzie związane z zarządzaniem działaniami naszego zespołu oraz zespołów zewnętrznych w ramach konsorcjum – monitorowanie wykonywania zadań przez nasz zespół, monitorowania działań naszych konsorcjantów, tworzenie formularzy projektowych do monitoringu procesów, przypisywanie, weryfikacja czy osoby wywiązują się z powierzanych zadań
  • 40% czasu pracy to komunikacja – organizacja spotkań, wyjaśnianie niejasnych sytuacji, prowadzenie podsumowań, odpowiedzi na pytanie partnerów odnośnie statusów zadań, komunikowanie partnerom w sytuacji w której ich progres działań jest nieodpowiedni
  • 10% czasu pracy to dokumentacja i analiza – wprowadzanie danych do raportów, przygotowanie dokumentacji, przeglądanie poprawności dokumentów i kompletności plików
  • 10% czasu pracy to rozwój – tworzenie nowych pomysłów na programy badawcze, rozeznanie rynku, nawiązywanie kontaktów, spotkań czy wizyta konferencji
  • Kluczowe zadania:
  • - Monitorowanie postępów zadań w ramach projektów konsorcjalnych, wyznaczanie, monitoring oraz weryfikację zadań
  • - Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projektach, w tym prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych, w celu eliminowania zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów
  • - Prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych odnośnie potencjalnego ryzyka występującego w danym projekcie
  • - Rozliczanie umów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz okresowych i końcowych rozliczeń w celu sprawnej realizacji projektu w zakresie finansowym (funkcja monitorująca – współpraca z osobami odpowiedzialnymi stricte za pisanie wniosków)
  • - Kontakt z jednostkami naukowymi oraz badawczymi (funkcja monitorująca – współpraca ze specjalistami ds. innowacji agro z merytoryczną wiedza na temat rolnictwa i badań)
  • - Prowadzenie dokumentacji projektowej wraz z koordynowaniem działań pozostałych pracowników (funkcja monitorująca – współpraca z osobami odpowiedzialnymi stricte za pisanie wniosków)
  • - Monitorowanie projektów pod względem postępu rzeczowego w ich realizacji, w tym wykonania kamieni milowych i wskaźników, oraz zgodności z zawartą umową
  • - Prognozowanie nadchodzących płatności w ramach nadzorowanych projektów, w celu właściwego określenia zapotrzebowania na środki finansowe i zapewnienia płynności finansowej w ramach nadzorowanych projektów
  • - Wsparcie kadry administracyjnej i naukowej w realizacji projektów, w tym finansowanych z funduszy unijnych
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne