Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Inspektor ds. płac i kadr w Sekcji Finansowej
Płock
Wygasła: 03.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Inspektora ds. płac i kadr będzie należało między innymi:
1. organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy;
2. kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;
4. prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP
5. sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzani (GUS)
6. tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych
zarządzeń
regulaminów itp.;
7. prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;
8. naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu
sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń;
9 planowanie i organizowanie szkoleń
dokształceń i doskonalenia zawodowego pracowników;
10. organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych;
11. rozliczanie zasiłków i świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
12. prowadzenie prawidłowej ewidencji rozliczeniowej z ZUS.
13. rozliczenia podatkowe.
14. wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach pracowników.
15. zakup ubrań roboczych dla pracowników sekcji technicznej ZDP w Płocku oraz prowadzenie kartotek z tym związanych.
16. przygotowywanie i realizacja przelewów związanych z płatnościami w zakresie bieżącej działalności jednostki.
17. organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
18. przygotowywanie i rozliczanie dokumentów związanych ze świadczeniem pracy na podstawie umów cywilnoprawnych.
19. prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę.
20. tworzenie planu urlopów i prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
21. prowadzenie spraw i rozliczeń z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych.
22. nadzór nad wprowadzaniem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
oraz monitorowanie czynności przetwarzania danych osobowych pod względem zgodności z przepisami i regulacjami w tym zakresie
Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi:
a) gromadzenie
przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;
b) prowadzenie ewidencji dróg
obiektów mostowych
tuneli
przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;
c) opracowywanie projektów uchwał;
d)zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych
e) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków
f)przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/ lokalizacji inwestycji celu publicznego
projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi
g)wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych
h) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg
i) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych
j) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnetrznych
k) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego
l) bezpośrednia obsługa petentów
przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów
udzielanie informacji o sposobie
trybie załatwiania spraw urzedowych
m) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową
przebudową
remontem
utrzymaniem i ochroną dróg
n) prowadzenie procedury z wiązanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w czasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Podinspektor ds. zamówień publicznych w Sekcji Technicznej
Płock
Wygasła: 24.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
a) przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień;
b) sporządzanie projektów umów w zakresie zamówień publicznych;
c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
d) bieżąca współpraca z bazami drogowymi Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w sprawie udzielania zamówień publicznych;
e) przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych;
f) bezpośrednia obsługa petentów
przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów
Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi:
a) gromadzenie
przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;
b) prowadzenie ewidencji dróg
obiektów mostowych
tuneli
przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;
c) opracowywanie projektów uchwał;
d)zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych
e) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków
f)przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/ lokalizacji inwestycji celu publicznego
projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi
g)wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych
h) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg
i) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych
j) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnetrznych
k) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego
l) bezpośrednia obsługa petentów
przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów
udzielanie informacji o sposobie
trybie załatwiania spraw urzedowych
m) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową
przebudową
remontem
utrzymaniem i ochroną dróg
n) prowadzenie procedury z wiązanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w czasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego