Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia, oparte na weryfikacji merytorycznej sprawy, jej analizie oraz w razie potrzeby konsultacjami wewnętrznymi – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące),
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
sporządzanie pism procesowych w ramach wszczęcia postępowania egzekucyjnego. Posiadasz podstawową wiedzę w zakresie prawa cywilnego oraz procedury cywilnej? Lubisz zagłębiać się w przepisy prawne? Będziesz analizować dostępne dokumenty i decydować o możliwości skierowania wniosku o wszczęcie postępowania egzekucyjnego lub innego pisma kierowanego do Komornika. Będziesz pracować na projektach tych pism lub samodzielnie formułować ich treść. Nauczysz się także perfekcyjnie określać termin biegu przedawnienia roszczenia
lub
sporządzanie rozliczeń w toku prowadzonych przez Kancelarię postępowań, z zachowaniem wielu zasad i terminowości. W tym celu będziesz analizować informacje oraz dostępne dane. Masz oko do szczegółów? Sprawnie łączysz fakty? Te cechy przydadzą się do zastosowania wielu zasad w trakcie wykonywania obowiązków. Jeśli lubisz pracę z liczbami, jesteś uzdolniona/y matematycznie i potrafisz sprawnie liczyć, to jest to oferta dla Ciebie
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 19.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi Klienta Zadłużonego, będziesz pełnić kluczową rolę w kontakcie z naszymi Klientami Zadłużonymi
Kontakt telefoniczny z klientem Zadłużonym i/lub z jego profesjonalnym pełnomocnikiem prawnym, wyłącznie rozmowy przychodzące, bez Dialera
Udzielanie profesjonalnej telefonicznej pomocy naszym Klientom Zadłużonym, dostarczając im jasnych informacji na temat etapu prowadzonego postępowania (zarówno sądowego, egzekucyjnego, jak i nieprocesowego - np. spadkowego), działań podejmowanych przez naszą Kancelarię oraz aktualnego stanu zadłużenia
Dokładna weryfikacja merytoryczna sprawy oraz jej analiza, a w razie potrzeby konsultacja z innymi działami naszej firmy, aby zapewnić kompleksową pomoc naszym Klientom Zadłużonym
Zawieranie i sporządzanie pisemnych ugód z Klientem Zadłużonym, uwzględniając jego potrzeby i preferencje oraz ustalenia z Wierzycielami i przepisy prawa
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia, oparte na weryfikacji merytorycznej sprawy, jej analizie oraz w razie potrzeby konsultacjami wewnętrznymi – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące),
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
Weryfikacja i analiza spraw na etapie postępowania sądowego pod kątem wyboru optymalnej ścieżki działania, tworzenie pism procesowych oraz kierowanie pism do sądów, nadzór merytoryczny nad postępowaniem sądowym, monitoring sądowy (czynności podejmowanych przez sądy), współpraca oraz budowanie poprawnych i trwałych relacji z sądami (kontakt pisemny i telefoniczny z sądami)
Posiadasz wiedzę w zakresie prawa cywilnego oraz procedury cywilnej?
Lubisz zagłębiać się w przepisy prawne? Chcesz zdobyć/rozwijać doświadczenie procesowe w sprawach cywilnych? Chcesz pracować jako prawnik?
Będziesz analizował/a dostępne dokumenty i decydował/a o możliwości skierowania pisma procesowego uwzględniając optymalny proces prawny. Będziesz pracował/a na projektach tych pism lub samodzielnie formułował/a ich treść
Realizacja i obsługa procesu upadłości w ramach prowadzonych postępowań, współpraca z syndykami i sądami, monitorowanie procesu upadłości (kontakt pisemny, telefoniczny, mailowy), przygotowywanie pism procesowych na etapie postępowania upadłościowego, obsługa Krajowego Rejestru Zadłużonych
Posiadasz wiedzę z zakresu prawa upadłościowego? Lubisz się uczyć, rozwijać, łączysz wątki i potrafisz spojrzeć na sprawę z różnych perspektyw? Chcesz zdobyć doświadczenie procesowe w sprawach upadłościowych?
Będziesz analizował/a dostępne dokumenty i decydował/a o możliwości skierowania pisma procesowego na etapie postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Będziesz pracował/a na projektach tych pism lub samodzielnie formułował/a ich treść
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia, oparte na weryfikacji merytorycznej sprawy, jej analizie oraz w razie potrzeby konsultacjami wewnętrznymi – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące),
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
Specjalista/Specjalistka ds. postępowania sądowego
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja i analiza spraw na etapie postępowania sądowego pod kątem wyboru optymalnej ścieżki działania, tworzenie pism procesowych oraz kierowanie pism do sądów, nadzór merytoryczny nad postępowaniem sądowym, monitoring sądowy (czynności podejmowanych przez sądy), współpraca oraz budowanie poprawnych i trwałych relacji z sądami (kontakt pisemny i telefoniczny z sądami)
Posiadasz wiedzę w zakresie prawa cywilnego oraz procedury cywilnej?
Lubisz zagłębiać się w przepisy prawne?
Będziesz analizował/a dostępne dokumenty i decydował/a o możliwości skierowania pisma procesowego uwzględniając optymalny proces prawny. Będziesz pracował/a na projektach tych pism lub samodzielnie formułował/a ich treść
Specjalista/Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia, oparte na weryfikacji merytorycznej sprawy, jej analizie oraz w razie potrzeby konsultacjami wewnętrznymi – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące)
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
Jeśli lubisz pracę z liczbami, jesteś uzdolniona/y matematycznie i potrafisz sprawnie liczyć, to jest to oferta dla Ciebie. Twoim zadaniem będzie sporządzanie rozliczeń w toku prowadzonych przez Kancelarię postępowań, z zachowaniem wielu zasad i terminowości. W tym celu będziesz analizować informacje oraz dostępne dane. Sprawnie łączysz fakty? Ta cecha przyda się do zastosowania wielu zasad w trakcie wykonywania obowiązków
a może
Twoją mocną stroną jest otwartość i współpraca w grupie, ale potrafisz także skupić się na samodzielnych, powtarzalnych czynnościach? Do Twoich zadań należeć będzie obsługa dokumentacji w formie fizycznej w sprawach prowadzonych przez Kancelarię, tj. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizowanie. Obowiązki te czasem mogą wymagać aktywności fizycznej (układanie segregatorów, korespondencji etc.)
Możemy też zaproponować zadania związane z masową ewidencją danych w systemie bazodanowym i podstawową weryfikacją danych w zakresie postępowania sądowego, egzekucyjnego i nieprocesowego. Tutaj dokładność to podstawa: będziesz dbać o właściwy obieg dokumentacji i uzupełniać niekompletności w dokumentach, a także kontaktować się z innymi działami kancelaryjnymi w celu wyjaśnień w kwestiach wątpliwych
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia, oparte na weryfikacji merytorycznej sprawy, jej analizie oraz w razie potrzeby konsultacjami wewnętrznymi – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące)
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
Weryfikacja i analiza spraw na etapie postępowania sądowego pod kątem wyboru optymalnej ścieżki działania, kierowanie pism do sądów, nadzór merytoryczny nad postępowaniem sądowym, monitorowanie czynności podejmowanych przez sądy, współpraca oraz budowanie poprawnych i trwałych relacji z sądami (kontakt pisemny i telefoniczny z sądami)
Posiadasz wiedzę w zakresie prawa cywilnego oraz procedury cywilnej?
Lubisz zagłębiać się w przepisy prawne?
Będziesz analizował dostępne dokumenty i decydował o możliwości skierowania pism procesowych. Będziesz pracował na projektach tych pism lub samodzielnie formułował ich treść
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia, oparte na weryfikacji merytorycznej sprawy, jej analizie oraz w razie potrzeby konsultacjami wewnętrznymi – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące)
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
Jeśli lubisz pracę z liczbami, jesteś uzdolniony matematycznie i potrafisz sprawnie liczyć, to w zakres Twoich zadań wchodzić będzie sporządzanie rozliczeń w toku prowadzonych przez Kancelarię postępowań, z zachowaniem wielu zasad i terminowości. W tym celu będziesz analizował informacje oraz dostępne dane. Masz oko do szczegółów? Sprawnie łączysz fakty? Te cechy przydadzą się do zastosowania wielu zasad w trakcie wykonywania obowiązków
a może
Posiadasz podstawową wiedzę w zakresie prawa cywilnego oraz procedury cywilnej? Lubisz zagłębiać się w przepisy prawne? Twoim zadaniem będzie sporządzanie pism procesowych w ramach wszczęcia postępowania egzekucyjnego. Będziesz analizował dostępne dokumenty i decydował o możliwości skierowania pism procesowych, jak np. wniosków o wszczęcie postępowania egzekucyjnego. Będziesz pracował na projektach tych pism lub samodzielnie formułował ich treść. Nauczysz się także perfekcyjnie określać termin biegu przedawnienia roszczenia
przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS, US, PFRON, GUS
obsługa pracowniczych planów kapitałowych
prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia, m. in.: umów o pracę, aneksów, świadectw pracy
kontrola badań lekarskich, szkoleń BHP
wydawanie zaświadczeń dla pracowników
wsparcie merytoryczne pracowników i kadry menedżerskiej w zakresie prawa pracy
przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące),
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie sprawozdawczości
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik biurowy w Kancelarii Prawnej
Kwidzyńska 2, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sporządzanie rozliczeń w toku prowadzonych przez Kancelarię postępowań, z zachowaniem wielu zasad i terminowości. W tym celu będziesz analizował informacje oraz dostępne dane. Masz oko do szczegółów? Sprawnie łączysz fakty? Te cechy przydadzą się do zastosowania wielu zasad w trakcie wykonywania obowiązków. Jeśli lubisz pracę z liczbami, jesteś uzdolniony matematycznie i potrafisz sprawnie liczyć, to jest to oferta dla Ciebie,
lub
weryfikacja i analiza spraw na etapie postępowania sądowego pod kątem wyboru optymalnej ścieżki działania, kierowanie pism do sądów, nadzór merytoryczny nad postępowaniem sądowym, monitorowanie czynności podejmowanych przez sądy, współpraca oraz budowanie poprawnych i trwałych relacji z sądami (kontakt pisemny i telefoniczny z sądami). Posiadasz wiedzę w zakresie prawa cywilnego oraz procedury cywilnej? Lubisz zagłębiać się w przepisy prawne? Będziesz analizował dostępne dokumenty i decydował o możliwości skierowania pism procesowych. Będziesz pracował na projektach tych pism lub samodzielnie formułował ich treść
realizacja procesu windykacji należności na etapie postępowania egzekucyjnego,
współpraca z komornikami i monitorowanie procesu egzekucji (kontakt pisemny i telefoniczny z komornikami oraz organami administracyjnymi prowadzącymi egzekucję),
przygotowywanie projektów pism procesowych, w tym odpowiedzi na pisma komorników oraz innych instytucji współpracujących w procesie egzekucji,
analizowanie sprawy pod kątem wyboru optymalnej ścieżki postępowania egzekucyjnego,
monitorowanie terminowości i skuteczności podejmowanych działań,
aktywne uczestnictwo w podnoszeniu efektywności i jakości prowadzonego postępowania egzekucyjnego,
odpowiedzialność za masową obsługę spraw na etapie postępowania egzekucyjnego,
śledzenie zmian w systemie prawnym i ich odzwierciedlenie w pismach procesowych,
odpowiedzialności za prowadzone postępowania i konsekwencja w dążeniu do realizacji celów,
raportowanie wykonanych czynności i podjętych działań w wewnętrznym systemie informatycznym
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące),
zawieranie porozumień i negocjowanie warunków spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
obsługa dokumentacji w formie fizycznej w sprawach prowadzonych przez Kancelarię, tj. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizowanie. Obowiązki te czasem wymagać mogą aktywności fizycznej (układanie segregatorów, korespondencji etc.)
lub organizowanie i realizowanie procesu przygotowania wydruku i wysyłki pism, w tym: kompletowanie dokumentacji, dbanie o terminowość, zarządzanie zasobami niezbędnymi do realizacji procesu wydruku i wysyłki,
lub weryfikacja dokumentów oraz ewidencja danych w systemie bazodanowym w zakresie postępowania sądowego, egzekucyjnego. Jesteś idealnym kandydatem jeśli sprawnie posługujesz się komputerem, potrafisz skupić się na powtarzalnych czynnościach i znasz pakiet MS Office
udzielanie telefonicznej informacji Klientom Zadłużonym o etapie prowadzonego postępowania, działaniach podejmowanych przez Kancelarię i stanie zadłużenia – obsługa Klientów, którzy kontaktują się z Kancelarią (połączenia przychodzące),
negocjowanie warunków spłaty zadłużenia i zawieranie porozumień z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią w sprawie ugody,
sporządzanie ugód pisemnych,
udzielanie pisemnej odpowiedzi na korespondencję od Klienta Zadłużonego,
dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów Zadłużonych,
weryfikacja merytoryczna i analiza sprawy w wewnętrznej bazie danych na podstawie dokumentacji elektronicznej
realizacja procesu windykacji należności na etapie postępowania egzekucyjnego,
współpraca z komornikami i monitorowanie procesu egzekucji (kontakt pisemny i telefoniczny z komornikami oraz organami administracyjnymi prowadzącymi egzekucję),
przygotowywanie projektów pism procesowych, w tym odpowiedzi na pisma komorników oraz innych instytucji współpracujących w procesie egzekucji,
analizowanie sprawy pod kątem wyboru optymalnej ścieżki postępowania egzekucyjnego,
monitorowanie terminowości i skuteczności podejmowanych działań,
aktywne uczestnictwo w podnoszeniu efektywności i jakości prowadzonego postępowania egzekucyjnego,
odpowiedzialność za masową obsługę spraw na etapie postępowania egzekucyjnego,
śledzenie zmian w systemie prawnym i ich odzwierciedlenie w pismach procesowych,
odpowiedzialności za prowadzone postępowania i konsekwencja w dążeniu do realizacji celów,
raportowanie wykonanych czynności i podjętych działań w wewnętrznym systemie informatycznym
przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych z ZUS, US, PFRON, GUS
obsługa pracowniczych planów kapitałowych
prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia, m. in.: umów o pracę, aneksów, świadectw pracy
kontrola badań lekarskich, szkoleń BHP
wydawanie zaświadczeń dla pracowników
wsparcie merytoryczne pracowników i kadry menedżerskiej w zakresie prawa pracy
przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy
sporządzanie rozliczeń w toku prowadzonych przez Kancelarię postępowań, z zachowaniem wielu zasad i terminowości. W tym celu będziesz analizował informacje oraz dostępne dane. Masz oko do szczegółów? Sprawnie łączysz fakty? Te cechy przydadzą się do zastosowania wielu zasad w trakcie wykonywania obowiązków. Jeśli lubisz pracę z liczbami, jesteś uzdolniony matematycznie i potrafisz sprawnie liczyć, to jest to oferta dla Ciebie,
lub
weryfikacja dokumentów oraz ewidencja danych w systemie bazodanowym w zakresie postępowania sądowego, egzekucyjnego. Jesteś idealnym kandydatem jeśli sprawnie posługujesz się komputerem, potrafisz skupić się na powtarzalnych czynnościach i znasz pakiet MS Office