Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (222)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 222 )
Specjalista ds. Marketingu
Świętochłowice
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem
Współtworzenie planów wsparcia marketingowego dla produktów, których celem jest nie tylko sprzedaż, ale także budowanie wizerunku marki
Kreowanie i realizowanie działań i kampanii wspierających sprzedaż bezpośrednią sprzedaż oraz poprzez dystrybutorów
Wsparcie we wdrażaniu nowych produktów w oparciu o analizy rynku i potrzeby konsumenckie
Zarządzanie mediami społecznościowymi
Udział w tworzeniu projektów w zakresie internetowych kanałów marketingowych (strona internetowa, blog, kampanie mailingowe, rozwój nowych funkcjonalności z obszaru on-line)
Analizowanie prowadzonych działań marketingowych, rekomendacja i koordynacja wdrażanych usprawnień
Planowanie i realizacja działań marketingowych w kanałach sprzedaży bezpośredniej, on-line (platforma e-commerce); analiza efektywności prowadzonych działań
Tworzenie i redagowanie kreatywnych treści, w tym postów, zdjęć, filmów i innych materiałów wizualnych
Dbanie o spójność komunikacji oraz poprawność informacji
Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją
Analiza rynku pod kątem trendów i konkurencji, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
Gotowość do realizacji działań z zakresu PR
Przygotowywanie udziału firmy w konferencjach, imprezach targowych (projekty stoiska, reklama, zaproszenia i inne działania promocyjne)
Praca na tym stanowisku jest doskonałą okazją do rozwoju poprzez realizację ambitnych zadań i projektów. Pozwoli także na wykorzystanie i doskonalenie takich kompetencji jak kreatywność, samodzielność i odpowiedzialność
Zakres obowiązków
Główne zadania:
• Udział w przygotowywaniu dokumentacji technicznej, ofertowej oraz kalkulacji projektu;
• Ścisła i harmonijna współpraca z klientami oraz zespołem projektowym w celu realizacji projektu w wyznaczonym przez przełożonego zakresie, polegająca między innymi na:
◦ pozyskiwaniu niezbędnych założeń na potrzeby poprawnej realizacji projektu wraz z prowadzeniem uzgodnień i ustaleń projektowych oraz technicznych,
◦ dobór i terminowe zamawianie komponentów koniecznych do realizacji projektu,
◦ wsparcie i koordynacja robót instalacyjnych zgodnie z wymaganiami kontraktu,
◦ kontrola kosztów, koordynowanie i monitorowanie postępów realizacji projektu zgodnie z dokumentacją i harmonogramem - raportowanie do przełożonego,
◦ współpraca z zespołem montażowym w zakresie wykonania i przebiegu instalacji,
Manager ds. Finansów I Księgowości / Główny Księgowy
Świętochłowice
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości, rozwój zespołu, efektywny podział obowiązków
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, w tym odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych
Współpracę z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi, bankami i audytorami
Prawidłowy obieg dokumentów księgowych i kontrolę formalno-prawną, księgową i merytoryczną dokumentów
Dostarczanie do zarządu skondensowanej wiedzy o stanie finansów firmowych w formie raportów, a także ich interpretacje i rekomendacje (rozwijanie sprawozdawczości zarządczej)
Kreowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę w obszarze księgowości
Przeprowadzanie procesu budżetowania, a także bieżącej analizy i kontroli budżetu kosztowego
Monitorowanie i prognozy płynności finansowej spółki
Zarządzanie polityką należności i zobowiązań, a także koordynowanie działań windykacyjnych
Współpraca i utrzymywanie stałych relacji z partnerami biznesowymi firmy : usługi transportowe, kurierskie, dostawcy, wykonawcy
Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
Ścisła współpraca z Centralą w Niemczech oraz dostawcami i kontrahentami zagranicznymi
Koordynacja całego procesu zamówień towarów - i czynny udział w procesach zakupowych
Analiza kosztów zamówień i ich optymalizacja
Organizowanie transportów międzynarodowych i krajowych (montaże, targi, sympozja)
Comiesięczna weryfikacja faktur i wyjaśnianie ewentualnych niezgodności
Zgłaszanie reklamacji oraz ewidencjonowanie zamówień niestandardowych
Przygotowywanie miesięcznych raportów, analiz na potrzeby przełożonego i Zarządu
Nadzór nad przestrzeganiem procedur zakupowych
Koordynacja procesów i działań związanych ze spełnieniem wymogów ochrony środowiska – sporządzanie zestawień: miesięcznych, kwartalnych, rocznych - dotyczących wprowadzanych na rynek urządzeń elektrycznych, elektronicznych, opakowań, olejów i innych płynów niebezpiecznych itp
Młodszy Specjalista ds. Analizy danych i Rozwoju Sprzedaży
Świętochłowice
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie kadry managerskiej w zakresie realizacji działań bieżących i celów: biznesowych, handlowych, organizacyjnych, reprezentacyjnych;
Wsparcie zespołu Analityków i Managerów w tworzeniu odpowiedniej strategii sprzedażowej poprzez dostarczanie odpowiednich informacji oraz badanie bieżących trendów;
Wspieranie kierownictwa i wyznaczonych zespołów w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych między innymi poprzez wstępną analizę wskaźników oraz tworzenie, obsługę
i projektowanie nowych raportów;
Agregowanie, analiza, interpretacja i prezentacja danych sprzedażowych;
Wprowadzanie danych oraz ich bieżące monitorowanie (dotyczy także wybranych wskaźników KPI z różnych działów);
Obsługa i aktualizacja baz danych i systemów służących raportowaniu wyników;
Terminowe tworzenie i dystrybucja raportów (najczęściej cyklicznych);
Obsługa i aktualizacja wybranych baz danych i systemów służących raportowaniu wyników (systemy: CRM, ERP, itp.);
Udział w tworzeniu i optymalizacji systemu ERP/CRM;
Udział w optymalizacji i automatyzacji procesów firmy, ograniczanie kosztów; identyfikowanie wąskich gardeł;
Dbałość o dobrą komunikację i sprawną koordynację współpracy między działami firmy;
Młodszy Specjalista ds. Analizy danych i Rozwoju Sprzedaży
Emanuela Imieli 30, Świętochłowice
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie kadry managerskiej w zakresie realizacji działań bieżących i celów: biznesowych, handlowych, organizacyjnych, reprezentacyjnych;
Wsparcie zespołu Analityków i Managerów w tworzeniu odpowiedniej strategii sprzedażowej poprzez dostarczanie odpowiednich informacji oraz badanie bieżących trendów;
Wspieranie kierownictwa i wyznaczonych zespołów w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych między innymi poprzez wstępną analizę wskaźników oraz tworzenie, obsługę i projektowanie nowych raportów;
Agregowanie, analiza, interpretacja i prezentacja danych sprzedażowych;
Wprowadzanie danych oraz ich bieżące monitorowanie (dotyczy także wybranych wskaźników KPI z różnych działów);
Obsługa i aktualizacja baz danych i systemów służących raportowaniu wyników;
Terminowe tworzenie i dystrybucja raportów (najczęściej cyklicznych);
Obsługa i aktualizacja wybranych baz danych i systemów służących raportowaniu wyników (systemy: CRM, ERP, itp.);
Udział w tworzeniu i optymalizacji systemu ERP/CRM;
Udział w optymalizacji i automatyzacji procesów firmy, ograniczanie kosztów; identyfikowanie wąskich gardeł;
Dbałość o dobrą komunikację i sprawną koordynację współpracy między działami firmy;
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem,
współtworzenie planów wsparcia marketingowego dla produktów, których celem jest nie tylko sprzedaż, ale także budowanie wizerunku marki,
kreowanie i realizowanie działań oraz kampanii wspierających sprzedaż bezpośrednią oraz sprzedaż poprzez dystrybutorów
planowanie i realizacja działań marketingowych w kanałach sprzedaży bezpośredniej, on-line (platforma e-commerce) oraz social media,
tworzenie różnorodnych treści marketingowych uwzględniających osobowość i wartości marki: teksty na www, opisy usług, scenariusze i współudział w realizacji wideo, treści do materiałów drukowanych,
dbanie o spójność komunikacji oraz poprawność informacji,
·opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją,
analiza rynku pod kątem trendów i konkurencji, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
gotowość do realizacji działań z zakresu PR,
przygotowywanie udziału firmy w konferencjach, imprezach targowych (projekty stoiska, reklama, zaproszenia i inne działania promocyjne)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji technicznej, ofertowej oraz w kalkulacji projektu;
Ścisła i harmonijna współpraca z klientami oraz zespołem projektowym w celu realizacji projektu w wyznaczonym przez przełożonego zakresie, polegająca między innymi na:
pozyskiwaniu niezbędnych założeń na potrzeby poprawnej realizacji projektu wraz
z prowadzeniem uzgodnień i ustaleń projektowych oraz technicznych,
dobór i terminowe zamawianie komponentów koniecznych do realizacji projektu,
wsparcie i koordynacja robót instalacyjnych zgodnie z wymaganiami kontraktu,
kontrola kosztów, koordynowanie i monitorowanie postępów realizacji projektu zgodnie z dokumentacją i harmonogramem - raportowanie do przełożonego,
współpraca z zespołem montażowym w zakresie wykonania i przebiegu instalacji,
Wstępna weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, w szczególności: raporty kasowe, wyciągi bankowe, faktury zakupu oraz inne dokumenty kosztowe, dokumenty magazynowe PZ, WZ, WR, inne dowody magazynowe, inne dokumenty księgowe;
Archiwizowanie dowodów księgowych;
Przygotowywanie przelewów bankowych i ewidencja paczek płatności w systemie bankowym firmy;
Księgowanie rozliczeń zaliczek pracowniczych, delegacji oraz wydatków z kart płatniczych;
Sporządzanie raportów o stanie należności i zobowiązań firmy, udział w pracach bilansowych związanych z zamknięciem okresów obrachunkowych;
Uzgadnianie kont bankowych, należności i zobowiązań
Młodszy Specjalista ds. Analizy danych i Rozwoju Sprzedaży
Emanuela Imieli 30, Świętochłowice
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie kadry managerskiej w zakresie realizacji bieżących zadań i celów: biznesowych, handlowych, organizacyjnych a także reprezentacyjnych;
Wsparcie zespołu Analityków i Managerów w tworzeniu odpowiedniej strategii sprzedażowej poprzez dostarczanie odpowiednich informacji oraz badanie bieżących trendów;
Wspieranie kierownictwa i wyznaczonych zespołów w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych między innymi poprzez wstępną analizę wskaźników oraz tworzenie, obsługę i projektowanie nowych raportów;
Agregowanie, analiza, interpretacja i prezentacja danych sprzedażowych;
Wprowadzanie danych oraz ich bieżące monitorowanie (dotyczy także wybranych wskaźników KPI z różnych działów);
Obsługa i aktualizacja baz danych i systemów służących do raportowania wyników;
Terminowe tworzenie i dystrybucja raportów (najczęściej cyklicznych);
Obsługa i aktualizacja wybranych baz danych i systemów służących raportowaniu wyników (systemy: CRM, ERP, itp.);
Udział w tworzeniu i optymalizacji systemu ERP/CRM;
Udział w optymalizacji i automatyzacji procesów firmy, ograniczanie kosztów; identyfikowanie wąskich gardeł;
Dbałość o dobrą komunikację i sprawną koordynację współpracy między działami firmy;
Asystent/ka Członka Zarządu / Dyrektora Operacyjnego
Emanuela Imieli 30, Świętochłowice
Wygasła: 28.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Organizacja spotkań: prowadzenie kalendarza, przygotowanie do spotkania z uczestnikami, gromadzenie i wstępna weryfikacja materiałów, przygotowywanie agendy, podsumowań oraz weryfikacja realizacji podjętych uzgodnień;
Raportowanie wyników działów oraz ich wstępna interpretacja, a także rozwijanie systemu raportowania o kluczowe czynniki oceny działów operacyjnych;
Komunikacja i koordynacja współpracy między działami firmy;
Przygotowywanie prezentacji na podstawie otrzymanych materiałów i wytycznych (Power Point);
Wsparcie i koordynacja realizacji wybranych projektów (np. wdrożenie oprogramowania, nowych narzędzi, automatyzacja);
Controlling wybranych obszarów: udział w budowaniu procesów, wdrażanie i weryfikacja ich działania;
Udział w optymalizacji i automatyzacji procesów firmy, ograniczanie kosztów; identyfikowanie wąskich gardeł;
Wstępna weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, w szczególności: raporty kasowe, wyciągi bankowe, faktury zakupu oraz inne dokumenty kosztowe, dokumenty magazynowe PZ, WZ, WR, inne dowody magazynowe, inne dokumenty księgowe;
Archiwizowanie dowodów księgowych;
Przygotowywanie przelewów bankowych i ewidencja paczek płatności w systemie bankowym firmy;
Księgowanie rozliczeń zaliczek pracowniczych, delegacji oraz wydatków z kart płatniczych;
Sporządzanie raportów o stanie należności i zobowiązań firmy, udział w pracach bilansowych związanych z zamknięciem okresów obrachunkowych;
Uzgadnianie kont bankowych, należności i zobowiązań
Przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń lakierniczych w serwisie firmowym oraz u klientów
Diagnostyka usterek na podstawie weryfikacji urządzenia lub telefonicznego zgłoszenia klienta
Doradztwo techniczne i szkolenia techniczne w zakresie doboru technologii i bieżącej obsługi urządzeń
Montaż, uruchomienia i prezentacja urządzeń (od momentu przygotowania, poprzez instalację, sprawdzenie poprawności, uruchomienie i przeszkolenie personelu)
Terminowe i rzetelne raportowanie wyników pracy do przełożonego w formie ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji serwisowej
Przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń lakierniczych w serwisie firmowym oraz u klientów
Diagnostyka usterek na podstawie weryfikacji urządzenia lub telefonicznego zgłoszenia klienta
Doradztwo i szkolenia techniczne w zakresie doboru technologii i bieżącej obsługi urządzeń
Montaż, uruchomienia i prezentacja urządzeń (od momentu przygotowania, poprzez instalację, sprawdzenie poprawności, uruchomienie i przeszkolenie personelu)
Terminowe i rzetelne raportowanie wyników pracy do przełożonego w formie ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji serwisowej
Praca na terenie woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego (ze szczególnym uwzględnieniem miasta Ełk)
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem,
współtworzenie planów wsparcia marketingowego dla produktów, których celem jest nie tylko sprzedaż, ale także budowanie wizerunku marki,
kreowanie i realizowanie działań oraz kampanii wspierających sprzedaż bezpośrednią oraz sprzedaż poprzez dystrybutorów
planowanie i realizacja działań marketingowych w kanałach sprzedaży bezpośredniej, on-line (platforma e-commerce) oraz social media
tworzenie różnorodnych treści marketingowych uwzględniających osobowość i wartości marki: teksty na www, opisy usług, scenariusze i współudział w realizacji wideo, treści do materiałów drukowanych,
dbanie o spójność komunikacji oraz poprawność informacji,
opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją,
analiza rynku pod kątem trendów i konkurencji, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
gotowość do realizacji działań z zakresu PR,
przygotowywanie udziału firmy w konferencjach, imprezach targowych (projekty stoiska, reklama, zaproszenia i inne działania promocyjne)
Przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń lakierniczych w serwisie firmowym oraz u klientów
Diagnostyka usterek na podstawie weryfikacji urządzenia lub telefonicznego zgłoszenia klienta
Doradztwo i szkolenia techniczne w zakresie doboru technologii i bieżącej obsługi urządzeń
Montaż, uruchomienia i prezentacja urządzeń (od momentu przygotowania, poprzez instalację, sprawdzenie poprawności, uruchomienie i przeszkolenie personelu)
Terminowe i rzetelne raportowanie wyników pracy do przełożonego w formie ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji serwisowej
Praca na terenie woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego (ze szczególnym uwzględnieniem miasta Ełk)
Przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń lakierniczych w serwisie firmowym oraz u klientów
Diagnostyka usterek na podstawie weryfikacji urządzenia lub telefonicznego zgłoszenia klienta
Doradztwo i szkolenia techniczne w zakresie doboru technologii i bieżącej obsługi urządzeń
Montaż, uruchomienia i prezentacja urządzeń (od momentu przygotowania, poprzez instalację, sprawdzenie poprawności, uruchomienie i przeszkolenie personelu)
Terminowe i rzetelne raportowanie wyników pracy do przełożonego w formie ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji serwisowej
Praca na terenie woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego (ze szczególnym uwzględnieniem miasta Ełk)
Przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń lakierniczych w serwisie firmowym oraz u klientów
Diagnostyka usterek na podstawie weryfikacji urządzenia lub telefonicznego zgłoszenia klienta
Doradztwo i szkolenia techniczne w zakresie doboru technologii i bieżącej obsługi urządzeń
Montaż, uruchomienia i prezentacja urządzeń (od momentu przygotowania, poprzez instalację, sprawdzenie poprawności, uruchomienie i przeszkolenie personelu)
Terminowe i rzetelne raportowanie wyników pracy do przełożonego w formie ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji serwisowej
Przeglądy, naprawa oraz konserwacja urządzeń lakierniczych w serwisie firmowym oraz u klientów
Diagnostyka usterek na podstawie weryfikacji urządzenia lub telefonicznego zgłoszenia klienta
Doradztwo i szkolenia techniczne w zakresie doboru technologii i bieżącej obsługi urządzeń
Montaż, uruchomienia i prezentacja urządzeń (od momentu przygotowania, poprzez instalację, sprawdzenie poprawności, uruchomienie i przeszkolenie personelu)
Terminowe i rzetelne raportowanie wyników pracy do przełożonego w formie ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji serwisowej