Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
You maintain the existing reporting landscape of various departments and create new dashboards for the respective departments. You are also responsible for ad hoc evaluations in the MicroStrategy system. Please have a look here for a demo version: https://demo.microstrategy.com/MicroStrategyLibrary/app
You work closely with the Director BI & Controlling and with management, as well as other departments and help with the operational management of our business. In addition, you proactively look for solutions depending on the business needs and see how these can be visualized within MicroStrategy. At the same time, you analyze the solutions and give recommendations for action to the respective departments
You are our specialist for the existing booking and marketing data from our internal and external systems
You will also communicate with our internal BI developers and discuss which new data sources should be connected and how we can optimize existing processes
Utrzymywanie stałych oraz efektywnych dla Spółki relacji z Tour Operatorami (polskimi i zagranicznymi),
Stała analiza trendów sprzedaży, struktury sprzedaży, rynku i konkurencji,
Realizacja strategii rozwoju oferty turystycznej Spółki,
Podejmowanie działań mających na celu wzrost rentowności obszaru produktu turystycznego i Spółki oraz współodpowiedzialność za wyniki,
Zarządzanie turystyczną ofertą produktową (pozyskiwanie produktu; negocjowanie stawek prowizyjnych; zabezpieczanie okresów, w których występują niedobory produktu; umowy i kontakty z dostawcami),
Aktywna współpraca z zespołem sprzedażowym pod kątem bieżącego zarządzania ofertą, maksymalizacji marży, maksymalizacji satysfakcji klienta (m.in. pozyskiwanie study tour, szkoleń, promocji),
Wsparcie dla Zespołu sprzedaży w zakresie oferty produktowej,
Raportowanie struktury sprzedaży i jej rentowności
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży / Junior Sales Specialist
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.05.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli na myśl o dalekich podróżach dostajesz gęsiej skórki a pomaganie innym sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do #EkipaTravelplanet i pomóż spełniać podróżnicze marzenia naszych Klientów :) Twoje przyszłe zadania:
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży / Junior Sales Specialist
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli na myśl o dalekich podróżach dostajesz gęsiej skórki a pomaganie innym sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do #EkipaTravelplanet i pomóż spełniać podróżnicze marzenia naszych Klientów :) Twoje przyszłe zadania:
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży / Junior Sales Specialist
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli na myśl o dalekich podróżach dostajesz gęsiej skórki a pomaganie innym sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do #EkipaTravelplanet i pomóż spełniać podróżnicze marzenia naszych Klientów :) Twoje przyszłe zadania:
Jeśli na myśl o dalekich podróżach dostajesz gęsiej skórki a pomaganie innym sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do #EkipaTravelplanet i pomóż spełniać podróżnicze marzenia naszych Klientów :) Twoje przyszłe zadania:
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych
Ofertowanie wycieczek i dodatkowych produktów wakacyjnych
Obsługa systemów rezerwacyjnych
Finalizacja sprzedaży
Wsparcie zespołu w zakresie obsługi systemów rezerwacyjnych i procesów sprzedaży
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży / Junior Sales Specialist
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli na myśl o dalekich podróżach dostajesz gęsiej skórki a pomaganie innym sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do #EkipaTravelplanet i pomóż spełniać podróżnicze marzenia naszych Klientów :) Twoje przyszłe zadania:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Junior Customer Service Specialist
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jeśli na myśl o dalekich podróżach dostajesz gęsiej skórki a pomaganie innym sprawia Ci przyjemność, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Dołącz do #EkipaTravelplanet i pomóż spełniać podróżnicze marzenia naszych Klientów :) Twoje przyszłe zadania:
Wsparcie naszych Klientów w realizacji planów wakacyjnych
Tworzenie treści na stronę www przyjaznych użytkownikowi i zgodnych z zasadami SEO (strony produktowe, landing page, blog)
Śledzenie trendów branżowych, generowanie oraz optymalizacja tekstów o tematyce turystycznej mających na celu budowanie ruchu organicznego i świadomości Marki
Tworzenie treści reklamowych oraz aktywizujących klientów
Rozwój oraz aktualizacja przewodników turystycznych (online)
Moderowanie oraz rozwój serwisu agregującego opinie Klientów
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże
Współpraca z zewnętrznymi copywriterami/agencjami tworzącymi treści
Create and manage the local marketing team and the external agencies
Take ownership of the organic, social media and performance marketing channels
Conduct and optimize paid lead acquisition campaigns for various channels (PPC, SM, Display, Affiliate)
Identify new channels for lead acquisition and scale them up
Always be one step ahead of the latest market trends,
Be fully responsible for analyzing all of our performance marketing activities and creating reports together with the BI-department
Conduct tests to validate the hypothesis for optimizing the performance based on different content and design of the creatives
Work closely together with stakeholders to improve KPIs along the funnel and identify scaling opportunities
Proactively review and adapt Group marketing strategy to the local market
Initiate cooperations and cross promotions
Analyse the market and the competitors
Report KPI’s directly to the Board
Additionally you will manage the team of specialist responsible for:
SEO and content, brand activities, web promotional items and landing pages, assisting franchise partners with marketing materials and running advertising campaigns on the website and social media
Create and manage the local marketing team and the external agencies
Take ownership of the organic, social media and performance marketing channels
Conduct and optimize paid lead acquisition campaigns for various channels (PPC, SM, Display, Affiliate)
Identify new channels for lead acquisition and scale them up
Always be one step ahead of the latest market trends,
Be fully responsible for analyzing all of our performance marketing activities and creating reports together with the BI-department
Conduct tests to validate the hypothesis for optimizing the performance based on different content and design of the creatives
Work closely together with stakeholders to improve KPIs along the funnel and identify scaling opportunities
Proactively review and adapt Group marketing strategy to the local market
Initiate cooperations and cross promotions
Analyse the market and the competitors
Report KPI’s directly to the Board
Additionally you will manage the team of specialist responsible for:
SEO and content, brand activities, web promotional items and landing pages, assisting franchise partners with marketing materials and running advertising campaigns on the website and social media
Zapewnienie jakości oraz dokładności wprowadzanych do systemu danych
Odpowiadanie na zapytania Zespołu sprzedażowego w efektywny (szybki oraz skuteczny) sposób
Współpraca (kontakt telefoniczny i mailowy) z tour operatorami w zakresie obsługiwanych rezerwacji
Realizacja celów ilościowych oraz jakościowych
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 8:00 – 22:00 (obecnie 8:00 – 20:00) praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Create and manage the local marketing team and the external agencies
Take ownership of the organic, social media and performance marketing channels
Conduct and optimize paid lead acquisition campaigns for various channels (PPC, SM, Display, Affiliate)
Identify new channels for lead acquisition and scale them up
Always be one step ahead of the latest market trends,
Be fully responsible for analyzing all of our performance marketing activities and creating reports together with the BI-department
Conduct tests to validate the hypothesis for optimizing the performance based on different content and design of the creatives
Work closely together with stakeholders to improve KPIs along the funnel and identify scaling opportunities
Proactively review and adapt Group marketing strategy to the local market
Initiate cooperations and cross promotions
Analyse the market and the competitors
Additionally you will manage the team of specialist responsible for:
SEO and content, brand activities, web promotional items and landing pages, assisting franchise partners with marketing materials and running advertising campaigns on the website and social media
Internetowa i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie rezerwacji online - sprzedaż oraz obsługa Klientów, którzy dokonali wstępnych zamówień wycieczek na stronie internetowej
Tworzenie, weryfikacja i potwierdzanie rezerwacji w systemach wewnętrznych i rezerwacyjnych touroperatorów
Aktywna sprzedaż usług dodatkowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii – m.in. ubezpieczeń turystycznych, wycieczek fakultatywnych i dodatkowych bagaży
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zainteresowanych ofertą turystyczną – rozmowy o podróżach, doradztwo i sprzedaż. Co to znaczy? Pracujesz w zespole contact center do którego dzwonią Klienci zainteresowani wakacjami, produktami turystycznymi. Twoim zadaniem jest wysłuchanie Klienta, zbadanie jego potrzeb, doradztwo i sprzedaż (praca na systemach CRM i systemach rezerwacyjnych touroperatorów)
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta - oferowanie wyjazdów wakacyjnych i produktów dodatkowych renomowanych biur podróży oraz obsługa posprzedażowa
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 7:00 – 23:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
współtworzenie i realizacja strategii rozwoju marki Travelplanet.pl, z uwzględnieniem globalnej strategii Invia Group
tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji uwzględniających: strategię biznesową, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
inicjowanie i koordynowanie działań oraz projektów marketingowych - internet oraz naziemna sieć sprzedaży
budowanie i zarządzanie zespołem marketingu
współtworzenie celów budżetowych oraz odpowiedzialność za ich realizację (poprzez ustalanie i prognozowanie wskaźników KPI, optymalizację ROI i monitorowanie skuteczności działań)
analizowanie rynku, zachowań klientów, trendów oraz danych sprzedażowych i na ich podstawie prezentowanie wniosków oraz inicjowanie działań i usprawnień
Ścisła współpraca z zarządem w budowaniu i realizacji strategii HR oraz rekomendowanie rozwiązań wspierających rozwój biznesu
Kompleksowa odpowiedzialność za obszar personalny – HR miękki, kadry i płace oraz BHP
Zarządzanie zespołem 6 Specjalistów
Koordynowanie, doskonalenie oraz prowadzenie procesów HR: rekrutacje, employer branding, systemy motywacyjne, szkolenia, badanie i podnoszenie zaangażowania pracowników, zarządzanie talentami, polityka wynagrodzeń, itd
Wsparcie managerów w zakresie zarządzania zespołami, prawa pracy oraz rozwiązywania bieżących problemów i potrzeb w obszarze HR
Współtworzenie kultury organizacyjnej oraz kształtowanie komunikacji i relacji w organizacji
Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących satysfakcję, zaangażowanie i motywację pracowników
Odpowiedzialność za regulaminy i firmowe polityki HR oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami
Przygotowywanie oraz prognozowanie budżetu wynagrodzeń, budżetu HR oraz raportów dotyczących wskaźników HR, a także prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań rozwojowych na ich podstawie
Internetowa i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie rezerwacji online - sprzedaż oraz obsługa Klientów, którzy dokonali wstępnych zamówień wycieczek na stronie internetowej
Tworzenie, weryfikacja i potwierdzanie rezerwacji w systemach wewnętrznych i rezerwacyjnych touroperatorów
Aktywna sprzedaż usług dodatkowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii – m.in. ubezpieczeń turystycznych, wycieczek fakultatywnych i dodatkowych bagaży
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 24.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zainteresowanych ofertą turystyczną – rozmowy o podróżach, doradztwo i sprzedaż. Co to znaczy? Pracujesz w zespole contact center do którego dzwonią Klienci zainteresowani wakacjami, produktami turystycznymi. Twoim zadaniem jest wysłuchanie Klienta, zbadanie jego potrzeb, doradztwo i sprzedaż (praca na systemach CRM i systemach rezerwacyjnych touroperatorów)
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta - oferowanie wyjazdów wakacyjnych i produktów dodatkowych renomowanych biur podróży oraz obsługa posprzedażowa
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00 (obecnie 8:00 – 22:00), praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
współtworzenie i realizacja strategii rozwoju marki Travelplanet.pl, z uwzględnieniem globalnej strategii Invia Group
tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji uwzględniających: strategię biznesową, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
inicjowanie i koordynowanie działań oraz projektów marketingowych - internet oraz naziemna sieć sprzedaży
budowanie i zarządzanie zespołem marketingu
współtworzenie celów budżetowych oraz odpowiedzialność za ich realizację (poprzez ustalanie i prognozowanie wskaźników KPI, optymalizację ROI i monitorowanie skuteczności działań)
analizowanie rynku, zachowań klientów, trendów oraz danych sprzedażowych i na ich podstawie prezentowanie wniosków oraz inicjowanie działań i usprawnień
Internetowa i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie rezerwacji online - sprzedaż oraz obsługa Klientów, którzy dokonali wstępnych zamówień wycieczek na stronie internetowej
Tworzenie, weryfikacja i potwierdzanie rezerwacji w systemach wewnętrznych i rezerwacyjnych touroperatorów
Aktywna sprzedaż usług dodatkowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii – m.in. ubezpieczeń turystycznych, wycieczek fakultatywnych i dodatkowych bagaży
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 23.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zainteresowanych ofertą turystyczną – rozmowy o podróżach, doradztwo i sprzedaż. Co to znaczy? Pracujesz w zespole contact center do którego dzwonią Klienci zainteresowani wakacjami, produktami turystycznymi. Twoim zadaniem jest wysłuchanie Klienta, zbadanie jego potrzeb, doradztwo i sprzedaż (praca na systemach CRM i systemach rezerwacyjnych touroperatorów)
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta - oferowanie wyjazdów wakacyjnych i produktów dodatkowych renomowanych biur podróży oraz obsługa posprzedażowa
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00 (obecnie 8:00 – 22:00), praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
współtworzenie i realizacja strategii rozwoju marki Travelplanet.pl, z uwzględnieniem globalnej strategii Invia Group
tworzenie planu marketingowego i planu komunikacji uwzględniających: strategię biznesową, sezonowość oraz inicjatywy i trendy sprzedażowe
inicjowanie i koordynowanie działań oraz projektów marketingowych - internet oraz naziemna sieć sprzedaży
budowanie i zarządzanie zespołem marketingu
współtworzenie celów budżetowych oraz odpowiedzialność za ich realizację (poprzez ustalanie i prognozowanie wskaźników KPI, optymalizację ROI i monitorowanie skuteczności działań)
analizowanie rynku, zachowań klientów, trendów oraz danych sprzedażowych i na ich podstawie prezentowanie wniosków oraz inicjowanie działań i usprawnień
Internetowa i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie rezerwacji online - sprzedaż oraz obsługa Klientów, którzy dokonali wstępnych zamówień wycieczek na stronie internetowej
Tworzenie, weryfikacja i potwierdzanie rezerwacji w systemach wewnętrznych i rezerwacyjnych touroperatorów
Aktywna sprzedaż usług dodatkowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii – m.in. ubezpieczeń turystycznych, wycieczek fakultatywnych i dodatkowych bagaży
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Posprzedażowa obsługa klienta – głównie połączenia przychodzące i obsługa e-mail
Realizowanie zadań opartych o systemy rezerwacyjny m.in. MerlinX, Bluevendo, Travella
Współpraca z naszym Zespołem Sprzedawców i Biurami Podróży
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 7:00 – 23:00 (obecnie 8:00 – 22:00), praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zainteresowanych ofertą turystyczną – rozmowy o podróżach, doradztwo i sprzedaż. Co to znaczy? Pracujesz w zespole contact center do którego dzwonią Klienci zainteresowani wakacjami, produktami turystycznymi. Twoim zadaniem jest wysłuchanie Klienta, zbadanie jego potrzeb, doradztwo i sprzedaż (praca na systemach CRM i systemach rezerwacyjnych touroperatorów)
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta - oferowanie wyjazdów wakacyjnych i produktów dodatkowych renomowanych biur podróży oraz obsługa posprzedażowa
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00 (obecnie 8:00 – 22:00), praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zainteresowanych ofertą turystyczną – rozmowy o podróżach, doradztwo i sprzedaż. Co to znaczy? Pracujesz w zespole contact center do którego dzwonią Klienci zainteresowani wakacjami, produktami turystycznymi. Twoim zadaniem jest wysłuchanie Klienta, zbadanie jego potrzeb, doradztwo i sprzedaż (praca na systemach CRM i systemach rezerwacyjnych touroperatorów)
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta - oferowanie wyjazdów wakacyjnych i produktów dodatkowych renomowanych biur podróży oraz obsługa posprzedażowa
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00 (obecnie 8:00 – 22:00), praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Internetowa i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie rezerwacji online - sprzedaż oraz obsługa Klientów, którzy dokonali wstępnych zamówień wycieczek na stronie internetowej
Tworzenie, weryfikacja i potwierdzanie rezerwacji w systemach wewnętrznych i rezerwacyjnych touroperatorów
Aktywna sprzedaż usług dodatkowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii – m.in. ubezpieczeń turystycznych, wycieczek fakultatywnych i dodatkowych bagaży
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – 8 godz. pomiędzy 8:00 – 23:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
Legnicka 48, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zainteresowanych ofertą turystyczną – rozmowy o podróżach, doradztwo i sprzedaż. Co to znaczy? Pracujesz w zespole contact center do którego dzwonią Klienci zainteresowani wakacjami, produktami turystycznymi. Twoim zadaniem jest wysłuchanie Klienta, zbadanie jego potrzeb, doradztwo i sprzedaż (praca na systemach CRM i systemach rezerwacyjnych touroperatorów)
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta - oferowanie wyjazdów wakacyjnych i produktów dodatkowych renomowanych biur podróży oraz obsługa posprzedażowa
Realizacja ambitnych, ale realnych celów sprzedażowych
Podróże, bo podróże to nasza pasja i praca, w ramach której jeździmy na zagraniczne szkolenia - study toury
Praca w systemie zmianowym – przeważnie 8 godz. pomiędzy 8:00 – 22:00, praca również w weekendy (przeważnie dwa weekendy miesięcznie)
Praca z atrakcyjnym produktem jakim są podróże – każdego dnia pomagasz w realizacji podróżniczych marzeń 😊