Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu
Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Udział w tworzeniu koncepcji kreatywnych i planowaniu strategii promocyjnych: MFF mBank Nowe Horyzonty, American Film Festival, AFF, dystrybucji kinowej Stowarzyszenia oraz platformy NH VOD
• Udział w konstruowaniu ofert dla partnerów i sponsorów festiwali oraz wydarzeń branżowych, a także nadzór nad przebiegiem ich realizacji i raportowaniem
• Planowanie oraz przeprowadzanie kampanii ww. projektów Stowarzyszenia w ramach współpracy z partnerami oraz patronami medialnymi, zakup mediów (w tym promocja zagraniczna festiwali)
• Planowanie, realizacja i rozliczanie kampanii płatnych w social mediach i sieci reklamowej Google, w tym kampanii search i optymalizacji wyszukiwania, współpraca z agencjami polskimi i zagranicznymi
• Koordynacja prac promocyjnych wokół wydarzeń branżowych, w tym oprawa graficzna, katalogi, kontakt z partnerami i podwykonawcami, produkcja i obieg materiałów reklamowych i partnerskich
• Inicjowanie działań wspierających sprzedaż wszystkich produktów Stowarzyszenia
• Współpraca ze studiem graficznym, zlecanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych i brandingowych
• Nadzór nad projektowaniem, prototypowaniem i produkcją materiałów ATL, BTL (w tym online)
• Nadzór nad budżetami reklamowymi i prawidłowym obiegiem dokumentów
• Udział w festiwalach, koordynacja prac montażu i demontażu materiałów brandingowych, obiegu materiałów reklamowych i praca z wolontariuszami
• Obsługa narzędzi analitycznych (GA, Facebook); przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla zespołów
Koordynator / Koordynatorka ds. Projektów Specjalnych w Kinie
Wrocław
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Koordynator_ka Projektów Specjalnych w Kinie Nowe Horyzonty, będziesz odpowiedzialny_a za skuteczną realizację różnorodnych projektów kulturalnych, między innymi Akademię Kina Światowego, Festiwal LGBT, Cykl Między Słowami, Cykl Porozmawiaj z Nią, Cinema Italia Oggi, Tydzień Kina Niemieckiego, Ukraina! Festiwal Filmowy. Twoja praca będzie polegała na współpracy z partnerami zewnętrznymi i działami PR, sprzedaży i marketingu, a także zapewnianiu wysokiej jakości programowania i kontroli obiegu kopii filmowych
Zadania jakie przed Tobą stawiamy:
• Koordynacja przygotowania projektów pod względem programowania i kontroli obiegu kopii filmowych
• Współpraca z partnerami zewnętrznymi w celu zapewnienia sukcesu projektów
• Ścisła współpraca z działami PR, sprzedaży i marketingu w celu efektywnego promowania wydarzeń specjalnych
• Koordynacja zbierania i analizy danych dotyczących wyników działań w ramach wydarzeń specjalnych
• Pozyskiwanie licencji i nośników od dystrybutora zagranicznego Park Circus
• Rozplanowanie zwiastunów filmowych wyświetlanych przed projekcjami filmów
Koordynator / Koordynatorka ds. planowania i realizacji kampanii marketingowych
Warszawa
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
tworzenie i realizacja strategii marketingowej projektu Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej (NHEF)
tworzenie i realizacja strategii marketingowej projektu Festiwal Młode Horyzonty
wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej do wybranych filmów w dystrybucji
opracowanie planów marketingowych, ich budżetów i harmonogramów, a następnie organizacja i realizacja zaakceptowanych kampanii marketingowo-informacyjnych i działań wspierających sprzedaż wraz z monitorowaniem zaakceptowanego budżetu
poszukiwanie, kreowanie, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowo-informacyjnych mających na celu zwiększenie sprzedaży, w szczególności dla projektów Festiwal Młode Horyzonty oraz NHEF
przygotowanie we współpracy z twórcami, grafikami, agencjami graficznymi, studiami nagrań i dostawcami usług wszystkich materiałów reklamowych projektów Festiwal Młode Horyzonty i NHEF oraz opracowanie planów dystrybucyjnych i dystrybuowanie materiałów reklamowych projektów
nadzór merytoryczny i moderowanie stron internetowych Młodych Horyzontów we współpracy z działem produkcji
prowadzenie rozmów, negocjowanie warunków i koordynowanie współpracy i rozliczeń z firmami zewnętrznymi tj. drukarniami, grafikami, agencjami reklamowymi, studiami nagrań itp. oraz mediami w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych