Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
sprzątaczka
Twardogóra
Wygasła: 05.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- utrzymanie w bieżącej czystości przydzielonego rejonu sprzątania
- współpraca z personelem zatrudnionym w szkole
- wykonywania innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i dyrektora
Praca w godzinach: 07:00 -15:00 i 12:00 - 20:00
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pedagog specjalny-nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów
Twardogóra
Wygasła: 30.07.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Prowadzi badani i działania diagnostyczne
określając za pomocom testów
obserwacji oraz informacji zebranych od innych nauczycieli bądź specjalistów mających kontakt z uczniem
m.in. diagnozuje indywidualne potrzeby rozwojowe
edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów celem określenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowań uzdolnień oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo życiu szkoły
Diagnozuje sytuacje w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły.
Udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb.
Podejmuje działanie z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży. Organizacja zajęć integracyjnych
pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych.
Opracowując indywidualne plany terapeutyczne uczniów minimalizuje skutki zaburzeń rozwojowych
Pedagog specjalny nauczyciel zajęć rewalidacyjnych dla uczniów (autyzm, w tym zespół Aspergera; afazja; niepełnosprawności intelektualne w stopniu lekkim i umiarkowanym; niepełnosprawność sprzężona).
Twardogóra
Wygasła: 30.07.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Prowadzi badani i działania diagnostyczne
określając za pomocom testów
obserwacji oraz informacji zebranych od innych nauczycieli bądź specjalistów mających kontakt z uczniem
m.in. diagnozuje indywidualne potrzeby rozwojowe
edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów celem określenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowań uzdolnień oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo życiu szkoły
Diagnozuje sytuacje w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły.
Udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb.
Podejmuje działanie z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży. Organizacja zajęć integracyjnych
pomoc w rozwiązywaniu konfliktów klasowych.
Opracowując indywidualne plany terapeutyczne uczniów minimalizuje skutki zaburzeń rozwojowych
1. Realizacja planu dydaktyczno-wychowawczego według tygodniowego rozkładu zajęć.
2. Realizacja programu kształcenia
wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach
klasach i zespołach(reguluje to arkusz organizacyjny szkoły i wykaz zadań dodatkowych na początku roku szkolnego)
która w optymalnym stopniu przyczynia się do zrealizowania celów szkoły.
3. Wzbogacanie własnego warsztatu pracy przedmiotowej i wychowawczej (wnioskowanie do dyrektora szkoły o jego wzbogacanie lub modernizację).
4. Wspieranie swoją postawą i działaniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego uczniów
ich zdolności i zainteresowań.
5. Rozpoznawanie potrzeb uczniów i udzielanie im pomocy w przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych.
6. Bezstronne
obiektywne i sprawiedliwe ocenianie oraz traktowanie wszystkich uczniów.
7. Informowanie rodziców uczniów oraz wychowawcy klas
dyrekcji i rady pedagogicznej o wynikach dydaktyczno-wychowawczych swoich uczniów.
8. Informowanie na początku każdego roku szkolnego uczniów oraz rodziców o wymaganiach edukacyjnych wynikających z realizowanego przez siebie programu nauczania oraz sposobach sprawdzania osiągnięć.
9. Określenie zasad udostępnienia rodzicom sprawdzonych i ocenionych pisemnie prac kontrolnych
prowadzenie na bieżąco wymaganej dokumentacji pedagogicznej przedmiotu
koła zainteresowań
troska o bezpieczeństwo uczniów w czasie zajęć dydaktycznych
na przerwach śródlekcyjnych
a także na wycieczkach
rajdach i uroczystościach szkolnych.
10. Służenie uczniom szkoły pomocą w rozwiązywaniu problemów osobistych i związanych z nauka.
11. Wdrażanie uczniów do poszanowania mienia szkolnego.
12. Pełnienie dyżurów zgodnie z tygodniowym harmonogramem dyżurów.
13. Prowadzenie działalności innowacyjnej za zgodą dyrektora szkoły i rady pedagogicznej.
14. Zobowiązanie do obniżenia wymagań edukacyjnych wobec ucznia na podstawie pisemnej opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej
-zapewnienie uczniom lub wychowankom aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu przedszkola
szkoły i placówki oraz dostępności
-rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów lub wychowanków w celu określenia mocnych stron
predyspozycji
zainteresowań i uzdolnień uczniów lub wychowanków oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów lub wychowanków
w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia lub wychowanka i jego uczestnictwo w życiu przedszkola
szkoły i placówki
we współpracy z nauczycielami
-wspieranie nauczycieli w realizacji zadań w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz kształcenia specjalnego
-wspieranie nauczycieli
-rozwiązywanie problemów dydaktycznych i wychowawczych uczniów lub wychowanków
-wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dzieci i młodzieży objętych kształceniem specjalnym
-określanie niezbędnych do nauki warunków
sprzętu
specjalistycznego i środków dydaktycznych
w tym wykorzystujących TIK
odpowiednich ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne ucznia
-udzielanie rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej