Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Inspektor - Podinspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego
Rynek 1, Sułkowice
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W zakresie gospodarki przestrzennej:
W zakresie planowania przestrzennego do obowiązków należy:
1. Prowadzenie i nadzór nad procedurą związaną ze zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktami wykonawczymi. Przygotowywanie umów, zleceń, uchwał
2. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zaświadczeń: o zgodności budowy z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu, o zgodności zmiany sposobu użytkowania (budynku lub jego części) z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zgodnie ustawą Prawo budowlane, kodeksem postępowania administracyjnego oraz aktami wykonawczymi
3. Przygotowywanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
4. Przygotowywanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji
5. Rejestracja wniosków o zmianę przeznaczenia terenu w mpzp i suikzp
6. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
7. Nadzór nad Gminną Ewidencją Zabytków
8. Prowadzenie ewidencji zatwierdzanych planów zagospodarowania przestrzennego
9. Prowadzenie okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym
10. Koordynowanie spraw związanych z dostępnością dla osób ze specjalnymi potrzebami
11. Udział w prowadzonych kontrolach z zakresu zadań i kompetencji Referatu
Pozostałe obowiązki
1. Sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie swojej działalności
2. Realizacja Strategii Gminy w zakresie zadań Referatu
3. Przygotowywanie materiałów do konstrukcji budżetu na dany rok i planów wieloletnich
4. Obsługa systemu SIDAS
5. Realizowanie pozostałych ogólnych obowiązków określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Sułkowicach
6. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu, Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza lub Skarbnika
Inspektor - Podinspektor w referacie Techniczno - Inwestycyjnym
Rynek 1, Sułkowice
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. W zakresie przygotowania inwestycji i remontów:
1. Opracowanie koncepcji i rozwiązań programowych dla inwestycji i remontów, (materiały do projektowania)
2. Ustalenie harmonogramów i zakresów przygotowania inwestycji
3. Przygotowanie umów i zleceń na prace studialne, koncepcyjne, projektowe, kosztorysowe i geodezyjne
4. Przygotowanie przedmiarów i kosztorysów robót remontowych
5. Prowadzenie całości spraw związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych w sprawie pozwolenia na budowę lub wykonania remontu lub modernizacji
6. Ocena potrzeb w zakresie dalszej rozbudowy oraz remontów placówek oświatowych oraz innych budynków komunalnych na terenie Gminy
7. Weryfikacja celowości zadań zgłaszanych do realizacji oraz określanie szacunkowej wartości i możliwości finansowych
8. Udział w naradach technicznych na etapie projektowania, realizacji i użytkowania gminnych obiektów
B. W zakresie prowadzenia inwestycji i remontów:
1. Przygotowanie umów i zleceń na roboty budowlane oraz na nadzór inwestorski i autorski
2. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie powierzonych obowiązków
3. Prowadzenie całości spraw związanych z rozpoczęciem, realizacją i zakończeniem inwestycji
4. Rozliczanie inwestycji, raporty, sprawozdania i protokoły
5. Przekazywanie robót protokołem PT lub OT
6. Udział w komisjach odbioru w sprawach dotyczących powierzonego zakresu obowiązków
C. W pozostałym zakresie:
1. Przyjmowanie wniosków od zarządców obiektów dotyczących niezbędnego zakresu prac inwestycyjnych i remontowych
2. Kontrolowanie zarządców obiektów w sprawach prowadzenia książki obiektu budowlanego (aktualne przeglądy) oraz udział w przeglądach technicznych tych obiektów
3. Przygotowanie materiałów przetargowych i uczestnictwo w komisjach przetargowych w charakterze konsultanta w postępowaniach z zakresu powierzonych obowiązków
4. Merytoryczne potwierdzanie dokumentów finansowych (zleceń i rachunków)
5. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
6. Sporządzanie sprawozdań WUS, GUS i innych okresowych i rocznych
7. Współpraca z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie swoich obowiązków
8. Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków pozabudżetowych w zakresie dokumentacyjnym i finansowym
9. Przygotowanie materiałów do konstrukcji budżetu na dany rok i planów wieloletnich