Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (52)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 52 )
Koordynator Działu Oświetlenia
Obrońców 31, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynowanie prawidłowego oświetlenia wydarzeń artystycznych, w tym: przygotowania instalacji i sprzętu oświetleniowego inscenizacji, obsługi prób i spektakli, wykonywania i obsługi elementów dekoracji/rekwizytów z instalacją elektryczną,
koordynowanie współpracy Działów Technicznego, Oświetleniowego oraz Produkcji w celu skutecznego i terminowego realizowania wydarzeń artystycznych,
koordynacja obsługi prób i przedstawień oraz spektakli zgodnie z planem pracy i repertuarem,
efektywne zarządzanie zespołem ludzkim oraz tworzenie harmonogramów pracy,
monitorowanie wykonania wszystkich części oprawy scenograficznej przedstawień, przeprowadzenia prób świateł i charakteryzacji,
nadzór nad realizacją planów produkcyjnych,
tworzenie kosztorysów planowanych i wykonawczych oraz monitoring kosztów,
dobór i organizacja zasobów odpowiednich do potrzeb produkcyjnych,
współpraca z mediami: promocja wydarzeń w mediach, aktywne prowadzenie w mediach działalności promocyjnej i informacyjnej o Operze, repertuarze, planach, sukcesach, itp
budowania bieżącej i długofalowej strategii komunikacji z mediami, w tym mediami społecznościowymi;
śledzenia informacji prasowych i medialnych dotyczących Warszawskiej Opery Kameralnej;
budowanie wizerunku Warszawskiej Opery Kameralnej i relacji z widzami, organizatorem, kontrahentami
komunikacja z prasą, telewizją i mediami w sposób ustalony ze Zleceniodawcą - Dyrektorem WOK
udział w konferencjach prasowych Zleceniodawcy i innych spotkaniach wskazanych przez Zleceniodawcę;
przygotowywanie lub recenzowanie materiałów szykowanych dla mediów, zgodnie ze zleceniem Zleceniodawcy;
bieżąca aktualizacja informacji na profilu internetowym w portalach
Specjalista w dziale marketingu/promocji, sprzedaży i obsługi widowni
Obrońców 31, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie koncepcji i koordynacja realizacji działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych ( od pomysłu, przez realizację),
przygotowywanie i koordynacja procesu realizacji materiałów promocyjnych oraz informacyjnych o repertuarze Opery Kameralnej
wysyłanie repertuaru oraz zapowiedzi Opery do lokalnych i ogólnopolskich mediów
pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi
poszukiwanie nowych kanałów komunikacji z widzem
współtworzenie spójnej koncepcji promocyjnych i informacyjnych
materiałów audiowizualnych o repertuarze Opery
ścisła współpraca z Inspektorem Orkiestry, Kierownikiem Zespołu Wokalnego
współpraca z działem Organizacji Pracy Artystycznej
poszukiwanie nowych sposobów komunikacji z widzem
ścisła współpraca z Biurem Obsługi Widzów
analiza efektów podejmowanych działań marketingowych
Wprowadzanie dokumentów księgowych (dokumenty sprzedaży, zakupu) do systemu finansowo-księgowego;
Ewidencja wyciągów bankowych, raportów kasowych;
Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;
Prowadzenie rejestru środków trwałych oraz rozliczeń międzyokresowych;
Prowadzenie kasy głównej;
Bieżący monitoring rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami;
Uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca oraz w procesie zamknięcia roku (w tym sporządzanie wymaganych załączników w zakresie powierzonych obowiązków)
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji/sprawozdań (na potrzeby US, GUS oraz innych instytucji zewnętrznych);
Współpraca z działami merytorycznym w obszarze powierzonych obowiązków służbowych;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych;
Zastępstwo pozostałych pracowników Działu Księgowo-Finansowego w zakresie uzgodnionym z Głównym Księgowym
koordynowanie współpracy Działów Technicznego, Oświetleniowego oraz Produkcji w celu skutecznego i terminowego realizowania wydarzeń artystycznych,
koordynowanie prawidłowego oświetlenia wydarzeń artystycznych, w tym: przygotowania instalacji i sprzętu oświetleniowego inscenizacji, obsługi prób i spektakli, wykonywania i obsługi elementów dekoracji/rekwizytów z instalacją elektryczną,
koordynacja obsługi prób i przedstawień oraz spektakli zgodnie z planem pracy i repertuarem,
efektywne zarządzanie zespołem ludzkim oraz tworzenie harmonogramów pracy,
monitorowanie wykonania wszystkich części oprawy scenograficznej przedstawień, przeprowadzenia prób świateł i charakteryzacji,
nadzór nad realizacją planów produkcyjnych,
tworzenie kosztorysów planowanych i wykonawczych oraz monitoring kosztów,
dobór i organizacja zasobów odpowiednich do potrzeb produkcyjnych,
Wprowadzanie dokumentów księgowych (dokumenty sprzedaży, zakupu) do systemu finansowo-księgowego;
Ewidencja wyciągów bankowych, raportów kasowych;
Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;
Prowadzenie rejestru środków trwałych oraz rozliczeń międzyokresowych;
Prowadzenie kasy głównej;
Bieżący monitoring rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami;
Uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca oraz w procesie zamknięcia roku (w tym sporządzanie wymaganych załączników w zakresie powierzonych obowiązków)
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji/sprawozdań (na potrzeby US, GUS oraz innych instytucji zewnętrznych);
Współpraca z działami merytorycznym w obszarze powierzonych obowiązków służbowych;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych;
Zastępstwo pozostałych pracowników Działu Księgowo-Finansowego w zakresie uzgodnionym z Głównym Księgowym