Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (112)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 112 )
Starszy Specjalista ds. Finansowo – Księgowych
Wygrana 2, Dębniki, Kraków
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
dekretacja oraz ewidencja księgowa dokumentów: nakładów inwestycyjnych, środków trwałych, zagranicznych (WHT-osoby prawne, import usług, WNT) oraz innych pochodnych od ww., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami polityki rachunkowości;
ustalenie podstawy opodatkowania, obliczanie wysokości zaliczek oraz terminowa wpłata do US podatku dochodowego WHT-osób prawnych;
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji źródłowej oraz sporządzanie deklaracji podatkowych CIT-10Z, IFT-1, IFT-1R;
kontrola formalno-rachunkowa rachunków i faktur zagranicznych, certyfikatów rezydencji podatkowej oraz oświadczeń wystawionych w celu zapobieżenia podwójnego opodatkowania WHT dochodów osób prawnych;
weryfikacja umów zagranicznych z w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego;
prowadzenie oraz weryfikacja rejestrów JPK_VAT (import usług, WNT, ŚT) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ich uzgadnianie pod kątem deklaracji i korekt deklaracji oraz plików JPK_VAT w zakresie wykonywanych obowiązków;
analiza i uzgadnianie kont księgowych;
uczestnictwo w procesie zamykaniu miesiąca, kwartału i roku, archiwizacja dokumentów;
sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie wykonywanych obowiązków, tabel i zestawień kalkulacyjnych
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w pełnym zakresie, w tym: opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia (w tym istotnych postanowień umowy), korespondencja z wykonawcami, ocena formalno-prawna ofert, opracowywanie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień, rozstrzygnięć postępowań, umów z wybranymi wykonawcami, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń, opracowywanie protokołów i innych projektów dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
opiniowanie wyboru trybu pod kątem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych;
weryfikowanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych;
weryfikowanie sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia w zakresie zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych, planem zamówień publicznych, obowiązującymi przepisami wewnętrznymi oraz wytycznymi w zakresie udzielania zamówień, w tym dot. projektów unijnych oraz innych dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
weryfikowanie podstawy prawnej PZP w zakresie wydatkowania środków;
weryfikowanie zamówień o wartości poniżej progu ustawowego zgodnie z regulacjami wewnętrznymi oraz wytycznymi w zakresie udzielania zamówień, w tym dot. projektów unijnych oraz innych dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych
wstępna weryfikacja poprawności formalno-rachunkowej dokumentów księgowych oraz dekretacji i ewidencji księgowej faktur krajowych i zagranicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką rachunkowości;
weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym, rozliczanie, księgowanie krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych;
wystawianie i księgowanie faktur i paragonów zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa w zakresie sprzedaży towarów i usług KBF;
comiesięczna weryfikacja rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz uzgadnianie i przygotowanie JPK-VAT;
prowadzenie rozrachunków w swoim obszarze, analiza, odpisy aktualizujące, księgowania związane z rozliczeniami rozrachunków;
weryfikacja umów pod względem finansowo-księgowym;
dekretowanie i ewidencjonowanie operacji księgowych, a także kontrola prowadzonych operacji pod względem ich odpowiedniego oraz poprawnego księgowania;
analiza i uzgadnianie kont księgowych;
uczestnictwo w procesie zamykaniu miesiąca, kwartału i roku;
dokonywanie rozliczeń, w tym wyceny zinwentaryzowanych składników majątkowych;
sporządzanie tabel i zestawień kalkulacyjnych;
inne bieżące prace pomocnicze z zakresu księgowości oraz archiwizacja dokumentów
przygotowywanie dokumentacji finansowej do rozliczania dotacji celowych, finansowanych z różnych źródeł zewnętrznych oraz współpraca z działami merytorycznymi w zakresie rozliczania wspomnianych dotacji;
dekretacja i ewidencja księgowa dowodów związanych z projektami realizowanymi z dofinansowaniem pochodzącym ze źródeł zewnętrznych, zgodnie z polityką rachunkowości oraz wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie;
analiza wniosków i umów o dofinansowanie pod względem księgowo-finansowym;
ustalanie podstawy opodatkowania i obliczanie wysokości podatku dochodowego WHT;
terminowe przygotowywanie poleceń wypłaty na zaliczki zryczałtowanego podatku u źródła CIT-10Z, PIT-8AR;
prowadzenie ewidencji i dokumentacji źródłowej (w tym dotyczącej świadczeń pieniężnych i rzeczowych) oraz sporządzanie deklaracji podatkowych CIT-10Z, PIT-8AR, IFT-1, IFT-1R, IFT-2, IFT-2R;
kontrola formalno-rachunkowa rachunków i faktur zagranicznych, certyfikatów rezydencji podatkowej oraz oświadczeń wystawionych w celu zapobieżenia podwójnego opodatkowania WHT;
weryfikacja umów zagranicznych pod względem finansowo-księgowym i w zakresie zgodności z przepisami prawa podatkowego;
ewidencja księgowa Środków Trwałych, WNiP i nakładów inwestycyjnych oraz ich rozliczanie;
sporządzanie planów amortyzacji, ustalanie i ewidencja umorzenia Środków Trwałych oraz WNiP;
wystawianie faktur sprzedaży, comiesięczna weryfikacja rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, uzgadnianie i przygotowywanie JPK-VAT, sporządzanie i wysyłka deklaracji podatkowych;
prowadzenie ewidencji podatkowej w zakresie importu usług oraz WNT;
analiza i uzgadnianie kont księgowych;
uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca, kwartału i roku;
sporządzanie tabel i zestawień kalkulacyjnych;
inne bieżące prace pomocnicze z zakresu księgowości oraz archiwizacja dokumentów
wstępna weryfikacja poprawności formalno-rachunkowej dokumentów księgowych oraz ewidencji księgowej faktur kosztowych krajowych i zagranicznych;
weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym, rozliczanie, księgowanie krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych;
zastępstwo na stanowisku kasowym;
wsparcie techniczne w użytkowaniu i rozwoju programów księgowych, współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą program Symfonia ERP, opracowanie umowy;
wystawianie i księgowanie faktur oraz paragonów zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa w zakresie sprzedaży towarów i usług KBF;
comiesięczna weryfikacja rejestrów VAT;
prowadzenie rozrachunków w swoim obszarze, analiza, czynności windykacyjne, odpisy aktualizujące, księgowania związane z rozliczeniami rozrachunków (noty księgowe, noty odsetkowe, wezwania do zapłaty);
weryfikacja umów pod względem finansowo-księgowym oraz w zakresie zgodności z przepisami prawa podatkowego;
ewidencjonowanie operacji księgowych, a także kontrola prowadzonych operacji pod względem ich odpowiedniego oraz poprawnego księgowania;
księgowanie list płac i ich pochodnych oraz uzgadnianie stanów kont;
analiza i uzgadnianie kont księgowych;
uczestnictwo w procesie zamykaniu miesiąca, kwartału i roku;
sporządzanie tabel i zestawień kalkulacyjnych;
inne bieżące prace pomocnicze z zakresu księgowości oraz archiwizacja dokumentów
wstępna weryfikacja poprawności formalno-rachunkowej dokumentów księgowych oraz ewidencji księgowej faktur kosztowych krajowych i zagranicznych;
weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym, rozliczanie, księgowanie krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych;
zastępstwo na stanowisku kasowym;
wsparcie techniczne w użytkowaniu i rozwoju programów księgowych, współpraca z firmą zewnętrzną obsługującą program Symfonia ERP, opracowanie umowy;
wystawianie i księgowanie faktur oraz paragonów zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa w zakresie sprzedaży towarów i usług KBF;
comiesięczna weryfikacja rejestrów VAT;
prowadzenie rozrachunków w swoim obszarze, analiza, czynności windykacyjne, odpisy aktualizujące, księgowania związane z rozliczeniami rozrachunków (noty księgowe, noty odsetkowe, wezwania do zapłaty);
weryfikacja umów pod względem finansowo-księgowym oraz w zakresie zgodności z przepisami prawa podatkowego;
ewidencjonowanie operacji księgowych, a także kontrola prowadzonych operacji pod względem ich odpowiedniego oraz poprawnego księgowania;
księgowanie list płac i ich pochodnych oraz uzgadnianie stanów kont;
analiza i uzgadnianie kont księgowych;
uczestnictwo w procesie zamykaniu miesiąca, kwartału i roku;
sporządzanie tabel i zestawień kalkulacyjnych;
inne bieżące prace pomocnicze z zakresu księgowości oraz archiwizacja dokumentów
nadzór nad prawidłowym obliczaniem i regulowaniem zobowiązań z zakresu podatków;
nadzór nad ewidencją księgową składników majątkowych jednostki, inwentaryzacją oraz amortyzacją;
negocjowanie i przygotowywanie projektów umów z podmiotami zewnętrznymi w zakresie działania Wydziału Finansowego;
odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z ustawą o finansach publicznych;
przeprowadzanie wstępnej kontroli dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym;
opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących finansów i prowadzenia rachunkowości, planu kont, obiegu i kontroli dokumentów finansowych itp.;
bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych i podatkowych;
nadzorowanie całokształtu prac z zakresu księgowości wykonywanych przez podległych pracowników;
nadzorowanie projektów literackich, w tym festiwali, projektów wydawniczych, programów literackich i edukacyjnych oraz projektów o charakterze krajowym i międzynarodowym;
samodzielne programowanie wydarzeń i programów literackich;
zarządzanie projektami literackimi KBF w zakresie programowym;
weryfikowanie i dobór propozycji programowych w działaniach realizowanych w ramach programu Kraków Miasto Literatury UNESCO;
reprezentowanie KBF na zewnątrz, nawiązywanie i rozwijanie relacji oraz wzmacnianie partnerstwa z krakowskim i ogólnopolskim środowiskiem literackim;
kosztorysowanie wydarzeń oraz zarządzanie budżetami
udział w redakcji wydawnictw drukowanych Biura (kwartalnik „Kraków Culture”, książki programowe i inne publikacje towarzyszące wydarzeniom) oraz internetowych portali informacyjnych prowadzonych przez Dział Wydawniczy (Kraków Culture – Karnet, Kraków Travel);
systematyczne pozyskiwanie informacji o wydarzeniach kulturalnych, nawiązywanie i utrzymywanie relacji oraz stały kontakt z ich organizatorami;
opracowanie materiałów otrzymanych: sporządzanie informacji i not, pisanie artykułów o wydarzeniach i artystach, redagowanie i korekty tekstów autorów zewnętrznych;
pozyskiwanie materiału ikonograficznego, przygotowywanie materiału do składu i wykonywanie korekt;
ścisła współpraca merytoryczna z pracownikami innych działów KBF, w tym z działami Kreacji i Brandingu, Współpracy Biznesowej, Komunikacji, Muzycznym i Literackim
bieżąca obsługa wydarzeń odbywających się w Pałacu Potockich;
sprawowanie nadzoru realizacyjnego nad wydarzeniami odbywającymi się w Pałacu Potockich;
aranżacja przestrzeni pomieszczeń Pałacu na poszczególne wydarzenia, ustawianie mebli i sprzętu technicznego;
obsługa aparatury audio-video będącej na wyposażeniu Pałacu podczas wydarzeń;
weryfikacja projektów wydarzeń mających się odbyć w Pałacu pod kątem ich wykonalności;
prowadzenie kalendarza wydarzeń odbywających się w Pałacu;
udział w procesie programowania wydarzeń własnych KBF w Pałacu w porozumieniu z działami merytorycznymi;
kontakt z podmiotami zewnętrznymi zainteresowanymi organizacją wydarzeń w Pałacu, w tym odbywanie wizji lokalnych, negocjacja warunków, sporządzanie i rozliczanie umów wynajmu;
kontakt z partnerami i wykonawcami planowanej w Pałacu stałej wystawy „Jarmark Cudów” w zakresie jej montażu, uruchomienia i bieżącej obsługi oraz innych planowanych wystaw;
kontakt z podmiotami zewnętrznymi mającymi siedzibę lub świadczącymi usługi w Pałacu, w ramach jego bieżącego funkcjonowania (m.in. administracja budynku, firmy podwykonawcze, Galeria Bunkier Sztuki, księgarnia MOCAK);
sporządzanie umów, kosztorysów i planów inwestycyjnych (konserwacja, utrzymanie, uzupełnianie i rozbudowa sprzętu technicznego i wyposażenia wnętrz Pałacu) w zakresie funkcjonowania działu
realizacja projektów KBF w zakresie logistyki, techniki scenicznej, zabezpieczenia i kwestii formalnych związanych z wydarzeniami organizowanymi przez KBF;
przygotowywanie umów oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją;
kontakt z innymi instytucjami oraz urzędami krakowskimi (kwestie formalne związane z organizacją wydarzeń);
Specjalista ds. Komunikacji – Social Media Pałacu Potockich
Wygrana 2, Dębniki, Kraków
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej Pałacu Potockich;
kreowanie wizerunku Pałacu Potockich w mediach;
prowadzenie komunikacji Pałacu Potockich w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Instagramie), a także w zakresie prowadzenia stałej komunikacji poprzez newslettery;
moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych i na stronie www;
bieżąca administracja stroną www Pałacu Potockich;
zamawianie grafik i kontakt z grafikiem oraz opracowywanie treści na potrzeby komunikacji na stronach KBF;
utrzymywanie kontaktów z prasą, radiem, telewizją i mediami elektronicznymi;
organizacja konferencji prasowych, akredytowanie dziennikarzy;
wsparcie rzeczniczki prasowej KBF w bieżących działaniach w zakresie prowadzenia polityki informacyjnej Pałacu Potockich: pisanie tekstów, zarządzanie ryzykiem, analiza danych wejściowych i wyjściowych;
kontakt z podmiotami zewnętrznymi (partnerami, sponsorami, patronami, artystami) w zakresie komunikowania działań realizowanych w Pałacu Potockich
dbanie o spójną komunikację wizualną KBF oraz jego marek zgodnie z wyznaczonymi liniami graficznymi i brandbookami;
koordynowanie oraz realizowanie kampanii promocyjnych i reklamowych KBF oraz jego marek;
realizacja świadczeń patronackich, sponsorskich i partnerskich we współpracy z innymi działami KBF;
koordynowanie procesu przygotowania oprawy wizualnej wydarzenia od briefa, przez materiały promocyjne drukowane i wyświetlane, gadżety, kampanie outdoorowe i spotowe po branding miejsc festiwalowych;
koordynowanie prac brandingowych, w tym planowanie przestrzeni (stref promocyjnych, informacyjnych, sponsorskich), elementów wystawienniczych, itp.;
zlecanie i nadzorowanie opracowań graficznych, druków, produkcji i dystrybucji materiałów promocyjnych oraz wydawnictw;
edycja plików źródłowych projektów graficznych, skład do druku projektów zgodnie z istniejącą już kreacją graficzną (reklamy prasowe, zaproszenia, prezentacje, itp.);
koordynowanie prac zleconych agencjom reklamowym, grafikom, fotografom, firmom outdoorowym, drukarniom oraz wszelkim podwykonawcom;
aktywny udział w wydarzeniach organizowanych przez KBF (prace organizacyjne, logistyczne, koordynacja de/montaży brandingu, itp.);
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami KBF, partnerami i współorganizatorami projektów;
przeprowadzanie negocjacji i tworzenie umów oraz przygotowanie ich do rozliczeń
pozyskiwanie środków finansowych dla ICE Kraków, w szczególności poprzez realizacje indywidualnego i zespołowego planu sprzedaży dotyczącego wynajmu powierzchni Centrum Kongresowego ICE Kraków;
prowadzenie bezpośredniej obsługi klienta Centrum Kongresowego ICE Kraków;
przygotowywanie ofert, w szczególności sprzedażowych i partnerskich zgodnie z regulacjami KBF;
negocjowanie, przygotowywanie, realizowanie i rozliczanie umów z klientami, partnerami oraz usługodawcami zewnętrznymi Centrum Kongresowego ICE Kraków zgodnie z regulacjami KBF;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla ICE Kraków poprzez działania marketingowe i sprzedażowe;
prowadzenie rozpoznania rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych dla obiektu;
prowadzenie monitoringu działań sprzedażowych i marketingowych;
utrzymywanie relacji z klientami i partnerami ICE Kraków oraz budowanie i rozwój relacji B2B;
budowanie i rozszerzanie bazy kontaktów;
opracowywanie sprawozdań i analiz;
nawiązywanie i rozwój relacji z branżą turystyki biznesowej;
współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rynku spotkań oraz uczestnictwo w działaniach wynikających z przynależności ICE Kraków do organizacji branżowych;
prowadzenie działań promujących ICE Kraków w kraju i za granicą, w szczególności udział w krajowych i międzynarodowych targach turystyki biznesowej, konferencjach oraz akcjach CSR;
organizacja spotkań i prezentacji ICE Kraków dla klientów i partnerów ICE Kraków, a także organizacja prezentacji branżowych i środowiskowych;
udział w komercjalizacji powierzchni Centrum Kongresowego ICE Kraków;
przygotowywanie specyfikacji merytorycznej do postępowań przetargowych
współpraca, w imieniu Dyrektora KBF, z przedstawicielami władz Miasta i Województwa, w tym: prowadzenie korespondencji oraz koordynacja aktywności najważniejszych urzędników Miasta i Województwa podczas projektów organizowanych przez KBF;
współpraca, w imieniu Dyrektora KBF, z przedstawicielami instytucji kultury;
koordynacja udziału Dyrektora KBF w sesjach Rady Miasta Krakowa i Komisjach Rady Miasta Krakowa;
przygotowywanie Dyrektora KBF do spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
koordynacja obiegu dokumentów trafiających do podpisu Dyrektora KBF;
przekazywanie pracownikom poleceń Dyrektora KBF;
organizacja i koordynacja spotkań Zarządu KBF, w tym: tworzenie i rozsyłanie agendy spotkań, protokołowanie przebiegu spotkań oraz podsumowywanie spotkań;
przygotowywanie dla Dyrektora KBF projektów pism gratulacyjnych i podziękowań;
dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji w KBF;
wspomaganie dystrybucję dokumentów między lokalizacjami KBF;
koordynowanie zamieszczania oraz aktualizowania informacji na platformie internetowej BIP;
koordynowanie spraw formalno-organizacyjnych związanych z delegacjami Dyrektora KBF oraz prowadzenie książki pojazdu
opiniowanie umów sporządzanych przez komórki organizacyjne KBF;
opracowywanie projektów wzorcowych umów na potrzeby komórek organizacyjnych KBF;
negocjowanie i sporządzanie projektów umów szczególnie skomplikowanych w ramach zadań realizowanych przez komórki organizacyjne KBF;
opracowywanie i opiniowanie pod względem prawnym projektów pism, opinii, analiz, planów, sprawozdań, zarządzeń i poleceń służbowych, regulaminów wydawanych przez Dyrektora KBF oraz innych dokumentów w zakresie zadań realizowanych przez KBF;
opracowywanie projektów odpowiedzi na zapytania, korespondencję, skargi, zażalenia, interpelacje i wnioski radnych i komisji Rady Miasta Krakowa oraz interwencje poselskie i senatorskie;
opracowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dotyczących kontroli działalności KBF oraz udostępniania informacji publicznej;
opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta Krakowa i Zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa oraz pełnomocnictw udzielanych przez Prezydenta Miasta Krakowa zgodnie z obowiązującymi procedurami w zakresie działalności KBF;
opracowywanie projektów pełnomocnictw udzielanych w sprawach dotyczących działalności KBF
zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za pozyskiwanie dla KBF i jego projektów środków finansowych oraz świadczeń barterowych (materialnych lub promocyjnych);
wyznaczanie i realizacja długofalowych strategii pozyskiwania sponsorów oraz partnerów;
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze sponsorami oraz partnerami;
przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków oraz sporządzanie, realizacja i rozliczanie umów ze sponsorami i partnerami;
realizacja świadczeń sponsorskich i partnerskich we współpracy z działami KBF odpowiedzialnymi pod względem merytorycznym za projekty (np. z Działem Komunikacji, Działem Kreacji i Brandingu lub innymi) oraz koordynowanie związanych z nimi działań;
prowadzenie i rozwój działań o charakterze networkingowym, mających na celu rozbudowę relacji KBF z przedstawicielami biznesu, mediów i kultury;
prowadzenie relacji z klientami, partnerami i sponsorami KBF;
przygotowywanie we współpracy z działami KBF propozycji świadczeń promocyjnych dedykowanych sponsorom, partnerom i patronom medialnym w ramach projektów KBF;
pozyskiwanie reklamodawców oraz sprzedaż powierzchni reklamowych (m.in. w magazynie Kraków Culture oraz na stronach www);
opracowywanie planów rozwoju produktów reklamowych KBF i ich wdrażanie;
zarządzanie powierzonym zespołem: wyznaczanie celów, zapewnianie zasobów niezbędnych do realizacji zadań, opracowywanie harmonogramów pracy działu, rozwijanie i motywowanie pracowników, dbanie o przepływ informacji oraz bieżąca współpraca z innymi działami KBF
realizacja projektów KBF w zakresie logistyki, techniki scenicznej, zabezpieczenia i kwestii formalnych związanych z wydarzeniami organizowanymi przez KBF;
przygotowywanie umów oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją;
kontakt z innymi instytucjami oraz urzędami krakowskimi (kwestie formalne związane z organizacją wydarzeń);
nadzór nad prowadzeniem rachunkowości jednostki, a w szczególności prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie (w oparciu o przekazane dane z działów) kalkulacji przychodów i kosztów;
sporządzanie sprawozdań finansowych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
prowadzenie i nadzór nad gospodarką finansową jednostki, w tym: dyspozycja środkami pieniężnymi będącymi w dyspozycji jednostki, prowadzenie bieżącej kontroli stanu środków pieniężnych oraz zapewnienie płynności finansowej;
realizacja zobowiązań i należności jednostki;
prowadzenie rozliczeń podatkowych;
przeprowadzenie i nadzór nad wykonywaniem wstępnej kontroli nad zgodnością operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
sprawdzanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
opracowanie, na podstawie planów merytoryczno-rzeczowych, rocznego planu finansowego kosztów i przychodów jednostki oraz dokonywanie jego zmian w ciągu roku;
kierowanie, koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez podległych pracowników;
opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości
tworzenie i realizacja strategii marketingowej KBF oraz projektów realizowanych przez KBF w zakresie: brandingu i kreacji graficznej, PR, digital marketingu oraz sprzedaży eventów i reklam;
dbałość o spójność i nadzór nad realizacją działań promocyjnych, komunikacyjnych oraz sprzedażowych;
nawiązywanie i utrzymywanie relacji KBF z przedstawicielami biznesu, mediów i kultury oraz rozwój działań o charakterze networkingowym;
art direction tj. opieka nad wysokim poziomem KV (Key Visual) projektów realizowanych przez KBF;
realizacja działalności wydawniczej KBF;
koordynacja projektów: społecznych, edukacyjnych, dostępnościowych, ekologicznych oraz CSR w KBF;
nadzór nad badaniami marketingowymi i badaniami statystycznymi;
prowadzenie komunikacji wewnętrznej i rozwój narzędzi z nią związanych;
sporządzanie i koordynowanie realizacji kosztorysów w zakresie działania Departamentu Marketingu;
weryfikacja logistyczna i finansowa możliwości realizacji przez Departament przydzielonych mu zadań oraz planowanie optymalnych rozwiązań zmierzających do ich realizacji;
zarządzanie powierzonym zespołem (działami z wydzielonymi stanowiskami zarządczymi średniego szczebla) w zakresie: nadzoru merytorycznego, oceny pracowników, planowania szkoleń i ścieżek rozwoju pracowników oraz ewidencjonowania czasu pracy
Specjalista ds. Muzycznych (praca administracyjna)
Wygrana 2, Dębniki, Kraków
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
stanowisko administracyjne związane z negocjowaniem warunków udziału twórców w wydarzeniach organizowanych przez KBF;
przygotowanie umów z artystami i agencjami artystycznymi, szczególnie w języku angielskim;
opracowywanie treści i wzorów umów we współpracy z działami prawno-księgowymi;
rozliczanie i sprawdzanie pod względem merytoryczno-formalnym dokumentów księgowych będących w zakresie obsługi Działu Muzycznego;
pomoc przy przygotowywaniu regulaminów konkursów oraz przy obsłudze formalnej konkursów będących w zakresie obsługi Działu Muzycznego;
opracowywanie i sporządzanie dokumentacji merytorycznej dotyczącej planowania, przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych we współpracy z kierownikiem działu;
budowanie relacji z działami prawno-księgowymi oraz partnerami indywidualnymi i instytucjami partnerskimi;
redagowanie pism i tekstów w języku polskim i angielskim;
reprezentowanie KBF na spotkaniach zewnętrznych, w kontaktach z agencjami i festiwalami w kraju i zagranicą, szczególnie w zakresie negocjacji warunków współpracy;
reprezentowanie KBF w kontaktach z placówkami dyplomatycznymi i instytucjami z obszaru dyplomacji kulturalnej
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w pełnym zakresie;
opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, w tym istotnych postanowień umowy;
korespondencja z wykonawcami;
ocena formalno-prawna ofert;
opracowywanie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień, rozstrzygnięć postępowań i umów z wybranymi wykonawcami;
przygotowywanie i publikacja ogłoszeń;
opracowywanie protokołów i wszelkich innych dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
opiniowanie wyboru trybu pod kątem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych;
weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych;
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia w zakresie zgodności z przepisami PZP, obowiązującymi przepisami wewnętrznymi oraz wytycznymi w zakresie udzielania zamówień finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii i odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dotyczących kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych;
weryfikacja prawidłowości wydatkowania środków w zakresie ich zgodności z przepisami PZP i obowiązującymi przepisami wewnętrznymi oraz wytycznymi w zakresie udzielania zamówień finansowanych ze źródeł zewnętrznych