Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (21)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 21 )
Key Account Manager E-commerce
Przejazdowa 2b, Ursus, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
zbudowanie i wdrożenie strategii digitalowych kanałów sprzedaży, w tym e-commerce m-commerce, marketplace, social selling, influencer selling ze szczególnym uwzględnieniem rynków zagranicznych
realizacja targetów sprzedażowych w kanałach e-commerce oraz online z uwzględnieniem rynków polskiego oraz zagranicznych
realizowanie jakościowych parametrów sprzedaży, w tym polityki cenowej, marżowości, wartości stocku, cashflow
utrzymywanie i rozwój narzędzi sprzedażowych, w tym platformy własnej e-commerce
wygenerowanie zaplanowanego przychodu i marży w danym okresie
stworzenie oraz dalsze ulepszanie procesów wewnętrznych obsługi sklepu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem automatyzacji
dobór i zarządzanie narzędziami w celu zwiększania wyniku i optymalizacji KPIs
techniczny rozwój sklepu, optymalizacja UI/UX, koordynacja wdrożeń IT przy współpracy z zewnętrznym Dostawcą
przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych, wyciąganie wniosków i wdrażanie zmian
planowanie oraz koordynowanie kampanii w obszarze e-mail marketingu
aktywne poszukiwanie rozwiązań, narzędzi i trendów e-commerce wspierających sprzedaż online
raportowanie do Zarządu
ścisła współpraca z Działem Marketingu w obszarze rozwijania aktywności marketingu internetowego wspierającego realizację celów sprzedażowych
- składanie modułów z przygotowanych wcześniej elementów;
- testowanie i uruchamianie urządzeń;
- sporządzanie prostych instrukcji;
- prace manualne;
- dbanie o porządek w magazynie;
- współpraca z pozostałymi działami w firmie
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Key Account Manager
Przejazdowa 2b, Ursus, Warszawa
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
rozwój sprzedaży u wybranych Partnerów Biznesowych: Dystrybutorów oraz punktów sprzedaży detalicznej w Polsce
zarządzanie online relacjami z Partnerami Biznesowymi: bieżąca obsługa skrzynki mailowej dedykowanej dla sprzedaży oraz bieżący kontakt telefoniczny
zarządzanie offline relacjami z Partnerami Biznesowymi: regularne wizyty w punktach sprzedaży, dbanie o właściwą ekspozycję produktów, przeprowadzenie szkoleń, prezentacji produktów, zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa
negocjacje umów biznesowych, obejmujących warunki handlowe, logistyczne oraz aktywności marketingowe
obsługa stałych, aktywnych Klientów, jak i również pozyskiwanie nowych
organizacja i udział w targach branżowych (B2B oraz konsumenckich) promujących markę Unitra oraz innych aktywnościach promujących biznes i markę Unitra (webinaria, FAQ, Dealer Days i inne)
wsparcie Zarządu w zakresie budowania oraz optymalizacji strategii biznesowej optymalizującej przychód z marki Unitra
koordynowanie tworzenia materiałów wspierających sprzedaż (broszury, informacje handlowe, online)
tworzenie i nadzorowanie planu jakości dla procesu montażu na produkcji w szczególności wdrażanie i nadzór nad instrukcjami montażu oraz dokumentacją jakościową – zapewniającą odpowiednią jakość produktu na różnych etapach jej wytwarzania
udział w produkcji kluczowych i najbardziej złożonych modułów
udział w procesie walidacji i kwalifikacji procesu montażu urządzeń
analiza procesów produkcyjnych pod kątem optymalizacji i modernizacji
udział i analiza w wyznaczaniu kluczowych wskaźników wydajności na produkcji
współpraca z zespołem R&D w celu wprowadzenia usprawnień i rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz jakościowych
ścisła współpraca i zastępstwo podczas nieobecności kierownika produkcji
szkolenie pracowników z wiedzy na temat procesu produkcji i obsługi testerów
tworzenie i nadzorowanie planu jakości dla procesu montażu na produkcji w szczególności wdrażanie i nadzór nad instrukcjami montażu oraz dokumentacją jakościową – zapewniającą odpowiednią jakość produktu na różnych etapach jej wytwarzania
udział w produkcji kluczowych i najbardziej złożonych modułów
udział w procesie walidacji i kwalifikacji procesu montażu urządzeń
analiza procesów produkcyjnych pod kątem optymalizacji i modernizacji
udział i analiza w wyznaczaniu kluczowych wskaźników wydajności na produkcji
współpraca z zespołem R&D w celu wprowadzenia usprawnień i rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz jakościowych
ścisła współpraca i zastępstwo podczas nieobecności kierownika produkcji
szkolenie pracowników z wiedzy na temat procesu produkcji i obsługi testerów
tworzenie i nadzorowanie planu jakości dla procesu montażu na produkcji w szczególności wdrażanie i nadzór nad instrukcjami montażu oraz dokumentacją jakościową – zapewniającą odpowiednią jakość produktu na różnych etapach jej wytwarzania
udział w produkcji kluczowych i najbardziej złożonych modułów
udział w procesie walidacji i kwalifikacji procesu montażu urządzeń
analiza procesów produkcyjnych pod kątem optymalizacji i modernizacji
udział i analiza w wyznaczaniu kluczowych wskaźników wydajności na produkcji
współpraca z zespołem R&D w celu wprowadzenia usprawnień i rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz jakościowych
ścisła współpraca i zastępstwo podczas nieobecności kierownika produkcji
szkolenie pracowników z wiedzy na temat procesu produkcji i obsługi testerów
rozwój sprzedaży u wybranych Partnerów Biznesowych: Dystrybutorów oraz punktów sprzedaży detalicznej w Polsce
zarządzanie online relacjami z Partnerami Biznesowymi: bieżąca obsługa skrzynki mailowej dedykowanej dla sprzedaży oraz bieżący kontakt telefoniczny
zarządzanie offline relacjami z Partnerami Biznesowymi: regularne wizyty w punktach sprzedaży, dbanie o właściwą ekspozycję produktów, przeprowadzenie szkoleń, prezentacji produktów, zapewnienie odpowiedniego poziomu doradztwa
negocjacje umów biznesowych, obejmujących warunki handlowe, logistyczne oraz aktywności marketingowe
obsługa stałych, aktywnych Klientów, jak i również pozyskiwanie nowych
organizacja i udział w targach branżowych (B2B oraz konsumenckich) promujących markę Unitra oraz innych aktywnościach promujących biznes i markę Unitra (webinaria, FAQ, Dealer Days i inne)
wsparcie Zarządu w zakresie budowania oraz optymalizacji strategii biznesowej optymalizującej przychód z marki Unitra
koordynowanie tworzenia materiałów wspierających sprzedaż (broszury, informacje handlowe, online)
Opracowywanie i wdrażanie we współpracy z Zarządem najlepszych strategii i praktyk w zakresie działań marketingowych (rynek polski i rynki zagraniczne), w tym: PR, mediów społecznościowych, współpracy z kontrahentami i dostawcami zewnętrznymi, działań outdoor, itp
Zarządzanie stroną internetową oraz SM firmy
Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, wydarzeń branżowych
Zarządzanie pracą działu marketingu (aktualnie jedna osoba junior)
Współpraca z agencjami marketingowymi, osobami od PR
Planowanie i organizowanie eventów, targów i szkoleń w kraju i za granicą
Budżetowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją działań w ww. kanałach promocji oraz monitorowanie ich efektywnego wykorzystania pod kątem wyniku sprzedażowego i marżowego
Analiza efektów kampanii, skuteczności działań mediowych i efektywności działań promocyjnych oraz na ich podstawie optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań
Dbanie o dobór źródeł dotarcia do klienta w sposób spójny ze strategią komunikacji dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Dbanie o stronę formalną działań marketingowych i zawieranych współprac: odpowiedni obieg dokumentów i faktur, koordynacja umów, rozliczanie działań marketingowych
Dbanie o to, aby inicjatywy marketingowe były skuteczne, proaktywne i angażujące
Współpraca ze strategicznymi partnerami zewnętrznymi oraz Zarządem i innymi działami w firmie w celu budowy oraz realizacji strategii marketingowej
- składanie modułów z przygotowanych wcześniej elementów;
- testowanie i uruchamianie urządzeń;
- sporządzanie prostych instrukcji;
- prace manualne;
- dbanie o porządek w magazynie;
- współpraca z pozostałymi działami w firmie
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. certyfikacji wyrobów medycznych
Przejazdowa 2b, Ursus, Warszawa
Wygasła: 25.06.2023
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad rozwojem i utrzymaniem systemu zarządzania jakością wg normy ISO 13485 oraz MDR 2017/745
Przygotowywanie raportów i dokumentacji jakościowej (m.in. działania korygujące i zapobiegawcze, analiza danych, przegląd zarządzania)
Aktualizacja i nadzór nad dokumentacja techniczną do wyrobu medycznego zgodnie z MDR
Pełnienie roli osoby odpowiedzialnej za zgodność regulacyjną (art. 15 MDR)
Planowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych u podwykonawcy
Współtworzenie procesu planowania budżetu oraz monitorowanie i raportowanie wykonania budżetów do Zarządu
Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym: koordynowanie obiegu faktur i ich weryfikacja, wyjaśnianie niezgodności oraz zgłaszanie zdarzeń gospodarczych
Bieżąca współpraca z kancelarią prawną: zlecanie wykonania czynności prawnych związanych z funkcjonowaniem Spółki
Realizowanie płatności według wytycznych Zarządu i pilnowanie terminów płatności, obsługa panelu bankowości elektronicznej
Współpraca z agencją celną
Fakturowanie (do 30 faktur w miesiącu)
Współpraca z Działem Produkcji w zakresie raportowania i nadzoru stanów magazynowych
Współpraca z Działem HR w kwestii rozliczeń pracowników
Raportowanie ad-hoc na potrzeby Zarządu
Dawanie rekomendacji do zmian w bilansie spółki
W obszarze administracji:
Monitorowanie i egzekwowanie procesów administracyjnych w Spółce oraz pilnowanie aktualnej dokumentacji Spółki
Zarządzanie pracą Działu Administracji (aktualnie jedna osoba asystenta administracji)
Organizacja pracy biura: nadzorowanie procesu zamawiania artykułów biurowych i spożywczych, opieka administracyjna, zarządzanie serwisem sprzątającym, zarządzanie sprzętem biurowym oraz narzędziami pracy
Współpraca z działem IT w zakresie zamawiania sprzętu/zgłaszania zapotrzebowania, inwentaryzacja, wymiana zepsutego/uszkodzonego sprzętu
Wsparcie działu R&D i Produkcji w kwestiach logistycznych
W obszarze zarządzania budynkiem:
Zarządzanie pracownikiem technicznym w zakresie dbałości o stan techniczny budynku (naprawa usterek, bieżące remontami, oznakowaniem, czystością, itp.) oraz jego otoczenia
Nadzór nad gospodarką odpadami we współpracy z Działem Produkcji
Nadzór nad przeglądami technicznymi instalacji budynku przy współpracy z dostawcami
Współpraca dostawcami usług ochrony oraz zabezpieczenia budynku
Współpraca z właścicielem budynku oraz podnajemcami w kwestii rozliczeń finansowych
Poszukiwanie potencjalnych Partnerów Biznesowych: dystrybutorów oraz punktów sprzedaży detalicznej w Polsce oraz Europie
Negocjacje umów biznesowych, obejmujących warunki handlowe, logistyczne oraz aktywności marketingowe
Organizacja i udział w tragach branżowych (B2B oraz konsumenckich) promujących markę Unitra oraz innych aktywnościach promujących biznes i markę Unitra (webinaria, FAQ, Dealer Days i inne.)
Wsparcie Zarządu w zakresie budowania oraz optymalizacji strategii biznesowej optymalizującej przychód z marki Unitra
Proponowanie Zarządowi nowych innowacyjnych kanałów sprzedaży oraz modeli biznesowych wykraczających poza schemat sprzedaży w kanałach retail
Badanie bieżących zmian i trendów rynkowych
Koordynowanie tworzenia materiałów wspierających sprzedaż (broszury, informacje handlowe, online)
Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi i dbanie o ich satysfakcję
Ścisła współpraca z marketingiem w zakresie zwiększania świadomości marki Unitra
Unitra to legendarna marka audio, obecna na polskim rynku od 1961 r. Koncentrujemy się na tworzeniu wysokiej klasy urządzeń Hi-Fi. Projektujemy je i produkujemy w Polsce
Obecnie do naszego biura R&D w Warszawie poszukujemy Konstruktora mechanika, który będzie wspierał nasz dział inżynierów - konstruktorów w procesie projektowania i prototypowania światowej klasy urządzeń elektroniki konsumenckiej
Chcesz wykorzystać swoje umiejętności techniczne oraz wiedzę w procesie tworzenia produktów, które następnie znajdą się w domach na całym świecie? W takim razie ta oferta jest dla Ciebie
Zakres odpowiedzialności
- Modelowanie elementów i złożeń w CAD (SolidWorks)
- Tworzenie dokumentacji 2D elementów i złożeń
- Tworzenie list materiałowych, instrukcji montażu urządzeń
- Składanie prototypów urządzeń elektronicznych (mechanika + elektronika)
- Utrzymanie drukarek 3D (serwis, zakup części eksploatacyjnych, zakupy filamentu)
Have you always wanted to design exciting Hi-Fi audio products and see them used in consumer households worldwide? Well, we can make this dream come true
Main responsibilities
• Creating schematics & layout for consumer electronics projects (premium audio home equipment),
• Close cooperation with CAD & design team during product development stage,
• Prototypes bring-up & testing,
• Taking part in production testers development (creating FCT procedures, designing hardware, etc.)
Obecnie do naszego biura R&D w Warszawie poszukujemy Technika Działu R&D, który będzie wspierał nasz dział inżynierów - konstruktorów w procesie projektowania i prototypowania światowej klasy urządzeń elektroniki konsumenckiej
Chcesz wykorzystać swoje umiejętności techniczne oraz wiedzę w procesie tworzenia produktów, które następnie znajdą się w domach na całym świecie? W takim razie ta oferta jest dla Ciebie
Zakres odpowiedzialności
• Składanie urządzeń elektronicznych (mechanika + elektronika)
• Wsparcie inżynierów działu R&D w procesie tworzenia prototypów
• Zarządzanie stanem magazynowym magazynu części działu R&D
• Nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową oraz pozostałym wyposażeniem działu R&D
• Utrzymanie drukarek 3D (serwis, części, dostępność filamentu)
Do you want to design safe and reliable medical devices that save lives?
Our Medical Devices Department is currently developing a line of active devices for emergency procedures (class IIb). To secure future development of the product line we’re looking for Product Manager Medical Devices. Product has already ISO 13485 and is on final stage facing MDR as last big step required for market release
Perfect candidate should have project management skills and deep understanding of medical certification procedures and or/QMS (ISO13485, MDD/MDR, FDA – a least one of them) as well as technical skills and experience in active medical devices (preferably class II)
Main responsibilities
● Responsible for delivering the project within the agreed scope, schedule and budget
● Creating and leading an integrated plan for product development, meeting, productivity, safety, quality, stakeholders goals and objectives
● Managing cross-functional project team (embedded, mechanical, electronics and quality assurance) that coordinates product development
● Ensure legal and quality requirements for new products are met within projects boundaries (time and cost) with focus on CE certification
● Acting as a single contact point for internal and external customers, stakeholders, subcontractors, partners and institutions
● Close cooperation with R&D Team and Marketing to ensure successful product design and commercial success
● Take active part in maintaining ISO13485:2016 QMS for both organization and Partners
● Performing risk analysis according to ISO 14971:2019
● Maintain relations with clinics and MDs to get constant feedback for further product development
Have you always wanted to design exciting Hi-Fi audio products and see them used in consumer households worldwide? Well, we can make this dream come true
Main responsibilities
● Sourcing of mechanical components manufacturers
● Cooperation with external suppliers
● Coordination of component lead times and delivery times
● Optimisation of material costs on different project stages
● Creation of technical documentation of mechanical components
Have you always wanted to design exciting Hi-Fi audio products and see them used in consumer households worldwide? Well, we can make this dream come true
Main responsibilities
• Creating schematics & layout for consumer electronics projects (premium audio home equipment),
• Close cooperation with CAD & design team during product development stage,
• Prototypes bring-up & testing,
• Taking part in production testers development (creating FCT procedures, designing hardware, etc.)
Have you always wanted to design exciting Hi-Fi audio products and see them used in consumer households worldwide? Well, we can make this dream come true
Main responsibilities
● New product development in Audio category - 100% of time from day one
● Responsible for sound and acoustic architecture design