Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zaprojektowanie, monitorowanie oraz ulepszanie funkcjonowania działu Customer Care, począwszy od pierwszego kontaktu (landing page), follow up, zakup usług poprzez ustandaryzowanie oraz wydłużenie LTV
Obsługa Klientów (B2C): onboarding Klienta oraz wsparcie Klientów w zakresie możliwości wykorzystania zakupionych usług;
Testowanie i rozwój Panelu Klienta - systemu do obsługi klientów
Szkolenia dla nowych współpracowników z obszaru "Analiza Klienta"
Opracowanie manualu pomocniczego/ onboardingowego
Szkolenia on-line i stacjonarne dla Klientów
Udział w spotkaniach biznesowych z Klientami - prezentowanie i omawianie statystyk aktywności Klienta
Prowadzenie projektów mających na celu usprawnienie pracy działu (np. nowe funkcjonalności w narzędziach pracy)