Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Referent ds. administracji
Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Znajomość dokumentów wewnętrznych takich jak Statut Spółdzielni i regulaminy
Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców zasobów Spółdzielni o awariach i podejmowanie natychmiastowych działań mających na celu jak najszybsze usunięcie awarii
Przyjmowanie wniosków, skarg i zażaleń od mieszkańców zasobów Spółdzielni dotyczących działalności działu Administracji Spółdzielni
Przygotowywanie i uzgadnianie dokumentacji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych oraz przygotowywanie umów z kontrahentami
Wprowadzanie zmian opłat czynszowych do programu czynsze i media
Znajomość problematyki odczytów mierników radiowych, ich rozliczania i reklamacji wadliwych urządzeń
Opisywanie merytoryczne faktur dotyczących zakupu towarów i usług do celów związanych z bieżącym zarządzaniem nieruchomościami i weryfikacja pod kątem zgodności z zawartymi umowami
Wystawianie faktur za reklamę, dzierżawę, korzystanie z części wspólnych nieruchomości i in. zgodnie z obowiązującymi w regulaminami Spółdzielni
Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, reklamacje, wnioski i zapytania kierowane do Spółdzielni dotyczące zakresu działania działu administracji
Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Spółdzielni zleconych przez przełożonego
a)nad bieżącą, prawidłową eksploatacją, konserwacją i utrzymaniem w prawidłowym stanie urządzeń i instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych w budynkach i na nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego,
b) nad robotami wykonywanymi przez konserwatorów i działającymi na zlecenie Zamawiającego firm branży sanitarnej, w tym w zakresie prawidłowości wykonywanych robót, ich odbioru i rozliczenia,
c) technicznego nad robotami w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych budynków i nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego,
d) nad wykonaniem przeglądów i kontroli wynikających z przepisów prawa w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych,
2) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz w bieżących przeglądach kontrolnych i ocenie stanu technicznego urządzeń i instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych, ich elementów, w celu wykonania weryfikacji i określenia pilności dokonania napraw, remontu lub wymiany, przygotowania i przeprowadzania odbiorów nadzorowanych robót remontowych w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych,
3) uczestniczenie w komisyjnym odbiorze robót remontowych i konserwacyjnych dotyczących instalacji,
4) kontrolowanie zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną, ustalonym w umowie lub zleceniu zakresem robót, przepisami, Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej,
5) sporządzanie zestawienia potrzeb do planów remontowych i przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych, w tym udział w tworzeniu rocznych i wieloletnich planów remontowych w branży sanitarnej,
6) sporządzanie kosztorysów dodatkowych robót dotyczących remontów instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych,
7) przyjmowanie i weryfikacja zgłoszenia usterek gwarancyjnych i pogwarancyjnych, oraz pełnienie nadzoru nad ich usuwaniem,
8) prowadzenie na bieżąco rejestru usterek gwarancyjnych, przesyłanych drogą elektroniczną przez firmę konserwującą,
9)udział w przygotowywaniu materiałów przetargowych w zakresie branży sanitarnej w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz kontroli przygotowanych materiałów pod względem ich poprawności, w tym kompletności, przed ich zamieszczeniem w ogłoszeniu o przetargu,
10) ocenianie projektów wykonawczych w zakresie branży sanitarnej pod względem ich kompletności, poprawności i wyceny, oraz przedstawianie Zamawiającemu w formie pisemnej zastrzeżeń, uwag, propozycji zmian, lub propozycji odmowy przyjęcia projektu z uzasadnieniem
Księgowanie wyciągów bankowych \i uzgadnianie na bieżąco sald z kontem
Sporządzanie wykazów zadłużeń lokali za opłaty eksploatacyjne, wysyłanie wezwań do zapłaty,
Ewidencja nakazów zapłaty i prowadzenia rozliczeń z kontami
Rozliczanie mediów: zimnej wody, ciepłej wody, uzdatnionej wody oraz centralnego ogrzewania zgodnie z regulaminem obowiązującym w tym zakresie w zastępstwie,
Księgowanie obciążeń za media na poszczególne lokale w budynkach administrowanych przez Spółdzielnię w zastępstwie,
Naliczanie i ewidencjonowanie odsetek od nieterminowych wpłat opłat eksploatacyjnych,
Prowadzenie kasy Spółdzielni w zastępstwie,
Dekretowanie i księgowanie dowodów oraz wykonywanie rozrachunków kont 201 faktur zakupu dotyczących – zakupu usług ochrony, mediów: zimnej wody, paliwa gazowego, energii cieplnej i
Sporządzanie wykazów zadłużeń z tytułu opłat eksploatacyjnych według klatek schodowych i całego budynku,
Sporządzanie raz w roku potwierdzeń sald dla lokali usługowych oraz informacji o saldach dla lokali mieszkalnych i garaży, wyjaśnianie różnić z właścicielami lokali,
Uzgadnianie sald z właścicielami lokali na bieżąco,
Sporządzanie pism w sprawach dotyczących zadłużenia za lokale kierowanych do Spółdzielni
Prowadzenie na bieżąco rejestru prowadzonych spraw sądowych,
Wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach dla lokali wyodrębnionych,
Przygotowywanie dokumentów dla Kancelarii Prawnej w celu skierowania pozwu o wydanie nakazu zapłaty,
Współpraca z biegłymi sądowymi powoływanymi w sprawach sądowych o wydanie nakazów zapłaty w związku z zadłużeniami z tytułu opłat eksploatacyjnych,
Współpraca z firmami audytorskimi i lustratorami w zakresie sporządzania raportów niezbędnych do przeprowadzenia badania sprawozdań finansowych oraz lustracji pełnej Spółdzielni,
Sporządzanie raportów z modułu Czynsze dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
Wykonywanie poleceń Kierownika Działu Finansowo - Księgowego oraz Zastępcy Głównego Księgowego,
Naprawa, montaż, wymiana i regulacja: zamków, zawiasów, progów, pochwytów, samozamykaczy, blokad, rygli w drzwiach wejściowych na klatki schodowe, do piwnic i pomieszczeń technicznych
Usuwanie i naprawa pęknięć i ubytków na ścianach w mieszkaniach objętych gwarancją, na klatkach schodowych, w pomieszczeniach technicznych i w garażach
Odnawianie mieszkań i innych pomieszczeń po zalaniach powstałych w wyniku awarii instalacji wody lub CO, podtopień, przecieków dachów, balkonów, parkingów lub tarasów
Wykonywanie remontów balkonów, usuwanie przecieków, wykonywanie i naprawa izolacji na balkonach, układanie terakoty, malowanie balustrad
Malowanie i renowacja ścian i stropów wewnątrz budynków i na elewacji
Wykonywanie zleconych napraw i regulacji okien i drzwi w mieszkaniach objętych gwarancją
Wykonywanie prowizorycznych daszków zabezpieczających prace na rusztowaniach, balkonach lub dachach
Wykonywanie wszelkich prac stolarskich i ciesielskich
Ustawianie rusztowań zgodnie z nabytymi umiejętnościami i sztuką budowlaną
Wykonywanie napraw dachów spadzistych wykonanych z blachy oraz płaskich wykonanych z pap termozgrzewalnych, wymiana lub naprawa obróbek blacharskich na dachach, parapetach, balkonach i tarasach
Naprawa kominów kratek, żaluzji i wywiewek
Montaż i naprawa płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, drabinek i kotew dachowych, zabezpieczeń przeciwko ptakom
Usuwanie sopli i nawisów śnieżnych w okresie zimowym
Naprawa i renowacja terenu, ciągów pieszych, naprawa przepustów podziemnych i przyłączy do budynków, naprawa ułożenia nawierzchni i obrzeży chodników i dróg osiedlowych
Naprawa, konserwacja i renowacja zabawek na placu zabaw
Wymiana piasku w piaskownicach
Naprawa i konserwacja sprzętu do konserwacji budynków
Wykonywanie prac ślusarskich i spawalniczych, montaż ogrodzeń
Naprawa pokryć dachowych, obróbek blacharskich, ław kominiarskich oraz naprawa kominów i uzupełnianie kratek wentylacyjnych
Naprawa innych elementów budynku będących w konserwacji administracji lub przyjętych do naprawy osobnymi decyzjami np. Zarządu spółdzielni
Wykonywanie nasadzeń drzew i krzewów
Zgłaszanie dostrzeżonych usterek i wad w budynkach i ich otoczeniu, szczególnie takich, które mogą stanowić zagrożenie dla mieszkańców i innych użytkowników
Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika administracji
Wszystkie prace mają być uprzednio zlecone i uzgodnione
Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, stosując właściwe zabezpieczenie (kaski, uprzęże, linki asekuracyjne) i odzież ochronną
APLIKACJĘ W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE PROSIMY DOSTARCZYĆ DO SIEDZIBY SPÓŁDZIELNI PRZY UL. ORLEJ 6B W WARSZAWIE LUB PRZESŁAĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA ADRES: sam81@onet.pl W TERMINIE DO DNIA 15.07.2022 R. DO GODZINY 14:00