Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Czechosłowacka 1, Widzew, Łódź
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy
Planowanie oraz realizowanie projektów i aktywności marketingowych
Analizowanie branży i trendów, identyfikowanie i segmentacja grup klientów oraz określanie sposobów dotarcia do nich
Prowadzenie badań rynkowych i analizowanie działań marketingowych konkurencji
Śledzenie nowych trendów i innowacji oraz nowych narzędzi marketingowych i dostosowanie do nich podejmowanych działań
Śledzenie zmian w przepisach dotyczących marketingu, w tym tych dotyczących wyrobów medycznych
Analizowanie danych dotyczących efektywności działań marketingowych i opracowywanie raportów
Współtworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w różnych kanałach, zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych
Współpraca z dostawcami usług marketingowych oraz mediami branżowymi
Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań marketingowych
Tworzenie materiałów marketingowych (takich jak broszury, foldery, instrukcje obsługi); tworzenie komunikatów marketingowych oraz mailingów, treści do mediów społecznościowych itp
Zarządzanie treściami stron www firmy przez system CMS oraz współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie ich pozycjonowania i rozwoju
Udział w organizacji uczestnictwa firmy w targach branżowych oraz współorganizowanie szkoleń dla dystrybutorów i stomatologów
Prowadzenie bieżącej administracji działu marketingu
Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy
Planowanie oraz realizowanie projektów i aktywności marketingowych
Analizowanie branży i trendów, identyfikowanie i segmentacja grup klientów oraz określanie sposobów dotarcia do nich
Prowadzenie badań rynkowych i analizowanie działań marketingowych konkurencji
Śledzenie nowych trendów i innowacji oraz nowych narzędzi marketingowych i dostosowanie do nich podejmowanych działań
Śledzenie zmian w przepisach dotyczących marketingu, w tym tych dotyczących wyrobów medycznych
Analizowanie danych dotyczących efektywności działań marketingowych i opracowywanie raportów
Współtworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w różnych kanałach, zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych
Współpraca z dostawcami usług marketingowych oraz mediami branżowymi
Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań marketingowych
Tworzenie materiałów marketingowych (takich jak broszury, foldery, instrukcje obsługi); tworzenie komunikatów marketingowych oraz mailingów, treści do mediów społecznościowych itp
Zarządzanie treściami stron www firmy przez system CMS oraz współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie ich pozycjonowania i rozwoju
Udział w organizacji uczestnictwa firmy w targach branżowych oraz współorganizowanie szkoleń dla dystrybutorów i stomatologów
Prowadzenie bieżącej administracji działu marketingu