Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnianie wsparcia sprzedażowego, administracyjnego i operacyjnego w Dziale Sprzedaży Konferencji i Bankietów
Pro-aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz zarządzanie klientami
Współtworzenie nowych produktów bankietowo-konferencyjnych w oparciu o wiedzę dotyczącą zmieniających się oczekiwań klientów, przy uwzględnieniu celów finansowych hotelu
Realizacja założeń budżetowych w zakresie sprzedaży pokoi oraz usług konferencyjno-bankietowych
Aktywne promowanie hotelu macierzystego (a także pozostałych Hoteli Grupy IHG) w celu pozyskania nowych klientów
Spotkania z potencjalnymi klientami w celu omówienia imprezy, pomieszczeń, układu sali oraz menu
Zapisywanie i przetwarzanie rezerwacji, w sposób natychmiastowy oraz zgodnie ze standardami spółki
Sporządzanie raportów z wykorzystaniem systemu rezerwacji oraz innego oprogramowania takiego jak Word czy Excel
Uczestnictwo w imprezach biznesowych
Znajomość wizji i wartości firmy mających na celu wykształcenie pożądanych zachowań
Kucharz / Kucharka w hotelu Intercontinental Warszawa
Emilii Plater 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Każdy Kucharz z doświadczeniem wie czym to PACHNIE :)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Restaurant Manager DownTown
Emilii Plater 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie codzienną pracą zespołu w tym ustalanie harmonogramu pracy, udział w rekrutacjach
Rozwijanie swojego zespołu i poprawianie jego wydajności poprzez coaching i informacje zwrotne, tworzenie celów
Odpowiedzialność za sprzęt, obiekty gastronomiczne, ścisła współpraca z serwisem naprawczym, serwisem czyszczącym
Ustalanie i osiąganie celów w zakresie jakości i wysokiego poziomu zadowolenia gości
Uczestniczenie w ogólnosystemowych programach i promocjach marketingowych dotyczących żywności i napojów
Obserwowanie aktywności i innowacji w branży
Współpraca z szefem kuchni na projektach i koncepcjach menu
Obsługa procedur inwentaryzacji żywności i napojów
Pomoc w przygotowaniu rocznego budżetu hotelu i ustaleniu celów wydziałowych
Monitorowanie budżetu i kontrolowanie wydatków
Promowanie akcji, które zapewnią gościom wspaniałe doznania kulinarne
Pozytywne nastawienie, troska, chęć dokonania pozytywnych zmian i budowanie wspaniałych relacji z gośćmi i zespołem przy posiadaniu umiejętności niezbędnych do pełnienia swojej roli
Umiejętność słuchania: skupienie się na tym, co mówią goście i pracownicy
zapewnienie bezpieczeństwa gości przebywających w strefie basenowej
stała obserwacja wyznaczonego obszaru wodnego
niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy czy wszelkiego rodzaju nieprawidłowości
podejmowanie akcji ratowniczej oraz zapobieganie skutkom zagrożeń
pełnienie dyżuru na wyznaczonym obszarze wodnym wynikającym z organizacji pracy w obiekcie
codzienna dbałość o powierzony sprzęt ratowniczy i pomocniczy, przygotowanie, zabezpieczenie i konserwacja ww. sprzętu przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu dyżuru
prowadzenie działań profilaktycznych i prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa
udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy
zgłaszanie trudności i nieprawidłowości do kadry kierowniczej
wspieranie współpracowników i przełożonych w budowaniu wspaniałej atmosfery sprzyjającej dobrej, bezpiecznej zabawie gości parku
dbanie o wizerunek swojego miejsca pracy poprzez dbałość o czystość i wysokie standardy obsługi
współpraca z innymi współpracownikami oparta na uprzejmości, przyjaznych relacjach i otwartej komunikacji
Wszechstronna pomoc Dyrektorowi Ochrony w celu zapewnienia bezpiecznego środowiska hotelowego dla naszych gości oraz pracowników
Ustanowienie i bieżąca kontrola nad właściwą obsadą personalną
Przeprowadzanie wstępnego dochodzenia i nadzór nad raportami ochrony
Nadzór nad bieżącą pracą Agentów Ochrony na przypisanych zmianach
Ustanowienie i uczestnictwo w programach szkoleniowych mających na celu redukcję strat/szkód hotelu oraz pomoc w stworzeniu procedur zabezpieczających mienie hotelu, jego gości oraz pracowników
Przestrzeganie polityki i procedur obowiązujących w hotelu InterContinental Warszawa:
Prezentowanie odpowiedniej postawy i zachowania oraz współpracy z pozostałą częścią załogi w celu zapewnienia najwyższego poziomu jakości oferowanych usług
Odpowiedzialny za zapewnienie profesjonalnej, miłej i przyjacielskiej atmosfery pracy w zespole jak i z pozostałymi pracownikami
Supervise the daily operations of the outlet and ensure adherence to standards. Be visibly present on the banqueting floor during service and solicit feedback from guests/customers
40% of your time is to circulate on the outlet floor, continually checking with the guests and the service staff to ensure that everything is to the guests’ satisfaction. Handle guests’ complaints and thank the guests upon departure. Monitor and supervise set up and maintenance of dining room area to ensure that it is up to standard
25% of your time is to control flow of room by seating guests in each section by rotation. Responsible for assigning and supervising all opening and/or closing side duties. Make entries into logbook. Assist with scheduling attendants and control of greeters, servers and bus attendants
25 % of your time is to conduct pre-meal meetings on a daily basis. Participate in ongoing training of employees to ensure that employees continue to improve their performance. Recognize outstanding performance by service personnel and handle discipline as per standard operating procedures
10% of your time is to complete reports on production, fill out necessary requisitions and control distribution of necessary supplies
Tworzenie i realizacja założeń budżetowych oraz strategii sprzedaży powierzchni konferencyjnych i bankietowych hotelu
Aktywny udział w tworzeniu rocznego planu sprzedażowego oraz budżetu marketingowego prognozowanie oraz analiza raportów sprzedażowych
Wyznaczanie oraz nadzór nad realizacją celów działu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w zakresie przychodów z organizacji konferencji i bankietów
Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, przygotowywanie wymaganych analiz i raportów
Bieżące analizowanie założeń budżetowych oraz podejmowanie działań mających na celu ich realizację
Bieżąca współpraca z regionalnymi i globalnymi biurami w ramach sieci IHG Hotels & Resorts
Prowadzenie negocjacji cenowych w ramach strategii sprzedażowej
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi
Koordynacja rezerwacji pokoi hotelowych dla gości konferencyjnych we współpracy z Działem Rezerwacji
Nadzór nad codziennymi działaniami zespołu, efektywne planowanie i przydzielanie zadań
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, procesu adaptacyjnego nowych pracowników, motywowanie, przeprowadzanie ocen rocznych i dbanie o rozwój zawodowy pracowników
Tworzenie i realizacja założeń budżetowych oraz strategii sprzedaży powierzchni konferencyjnych i bankietowych hotelu
Aktywny udział w tworzeniu rocznego planu sprzedażowego oraz budżetu marketingowego prognozowanie oraz analiza raportów sprzedażowych
Wyznaczanie oraz nadzór nad realizacją celów działu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w zakresie przychodów z organizacji konferencji i bankietów
Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, przygotowywanie wymaganych analiz i raportów
Bieżące analizowanie założeń budżetowych oraz podejmowanie działań mających na celu ich realizację
Bieżąca współpraca z regionalnymi i globalnymi biurami w ramach sieci IHG Hotels & Resorts
Prowadzenie negocjacji cenowych w ramach strategii sprzedażowej
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi
Koordynacja rezerwacji pokoi hotelowych dla gości konferencyjnych we współpracy z Działem Rezerwacji
Nadzór nad codziennymi działaniami zespołu, efektywne planowanie i przydzielanie zadań
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, procesu adaptacyjnego nowych pracowników, motywowanie, przeprowadzanie ocen rocznych i dbanie o rozwój zawodowy pracowników
Building a positive work environment for all IHG colleagues throughout their career with us – from onboarding, to training and promotions, through to exit
Leading, educating and training the wider team and General Manager on people issues and HR disciplines to enhance performance
Developing creative ways to inspire and motivate team members to provide our hotel guests with unique experiences
Overseeing day-to-day HR management, reporting and filing and identifying process areas for attention
Help create and work within the HR budget and monitor staffing and labour standards to manage cost
Identifying and analysing the local market to ensure our own offering remains competitive
Enhancing our hotels’ reputation in the local community and beyond, and promoting team member involvement in the local community
Przygotowywanie dań z menu a’la carte i menu bufetowego zgodnie z recepturami i ze standardami mającymi na celu osiągnięcie najwyższego poziomu zadowolenia gości
Zaangażowanie w świadczenie usług kulinarnych dla gości i współpracowników w sposób stale przyjazny i profesjonalny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
BANQUETING MANAGER
Emilii Plater 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Supervise the daily operations of the outlet and ensure adherence to standards. Be visibly present on the banqueting floor during service and solicit feedback from guests/customers
40% of your time is to circulate on the outlet floor, continually checking with the guests and the service staff to ensure that everything is to the guests’ satisfaction. Handle guests’ complaints and thank the guests upon departure. Monitor and supervise set up and maintenance of dining room area to ensure that it is up to standard
25% of your time is to control flow of room by seating guests in each section by rotation. Responsible for assigning and supervising all opening and/or closing side duties. Make entries into logbook. Assist with scheduling attendants and control of greeters, servers and bus attendants
25 % of your time is to conduct pre-meal meetings on a daily basis. Participate in ongoing training of employees to ensure that employees continue to improve their performance. Recognize outstanding performance by service personnel and handle discipline as per standard operating procedures
10% of your time is to complete reports on production, fill out necessary requisitions and control distribution of necessary supplies
sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości w tym: wystawianie kart pobytu, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej
przyjmowanie rezerwacji oraz wprowadzanie ich do systemu operacyjnego
pełna znajomość oferty hotelu oraz informowanie o niej gości w sposób przekładający się na maksymalizowanie sprzedaży
współpraca z innymi działami, w celu zapewnienia obsługi zapytań gości i rozwiązywania problemów
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Konferencji i Bankietów
Emilii Plater 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Obsługa rezerwacji konferencyjnych i grupowych - przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków, ustalanie szczegółów, wprowadzanie listy gości do systemu, rozliczanie pobytu grup
Koordynowanie działań związanych z organizacją konferencji
Participation in the management of the hotel kitchen and creating its image
Developing restaurant menus, including proposing and introducing new recipes and ways of serving
Ensuring the aesthetics and taste of prepared and served dishes
Training employees and ensuring the development of their culinary skills, including training them to prepare new dishes
Motivating employees, creating a positive atmosphere, and building friendly relationships with the staff
Management and organization of the kitchen's functioning according to the guidelines of the Head Chef
Management of personnel, planning, and accountability of working hours
Coordination of activities of all kitchens and pastry shops
Calculating and optimizing raw material costs through proper production planning, including using supplies, fruit and vegetable seasonality, and economic aspects
Organizing restaurant supplies
Controlling and settling inventory levels
Supervising compliance with safety and hygiene at work
Observing procedures and maintaining HACCP standards
Współudział w zarządzaniu kuchnią hotelową, oraz kreowaniu jej wizerunku
Zarządzanie i organizacja funkcjonowania kuchni według wytycznych Szefa Kuchni
Zarządzanie personelem, planowanie i rozliczanie czasu pracy
Koordynowanie działań wszystkich kuchni oraz cukierni
Opracowywanie menu restauracji, w tym proponowanie i wprowadzanie nowych receptur
Dbanie o estetykę oraz smak przygotowywanych i serwowanych potraw
Szkolenie pracowników oraz dbanie o rozwój ich umiejętności kulinarnych w tym przyuczanie pracowników do przygotowywania nowych potraw
Motywowanie pracowników, tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie przyjaznych relacji z personelem
Kalkulacja i optymalizacja kosztów surowca poprzez prawidłowe planowanie produkcji w tym wykorzystywanie zapasów, sezonowość owoców i warzyw oraz aspektów ekonomicznych
Organizacja zaopatrzenia restauracji
Kontrolowanie i rozliczanie stanów magazynowych
Nadzór nad przestrzeganiem bezpieczeństwa i higieny pracy
Przestrzeganie procedur oraz utrzymanie standardów HACCP
Współpraca z innymi działami restauracji
Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Szafa Kuchni
Współtworzenie, wraz z Dyrektorem HR strategii zarządzania zasobami ludzkimi wspierającej organizację w osiąganiu celów biznesowych
Realizacja strategii HR oraz ścisła współpraca z pozostałymi zespołami HR, w kluczowych obszarach dla zespołów biznesowych m.in.: onboardingu i offboardingu, ocen i zarządzania efektywnością, rozwoju pracowników (w tym tworzenia ścieżek talentowych)
Organizacja i prowadzenie szkoleń/warsztatów z wybranych obszarów dot np. standardów pracy w hotelu, lub z innych obszarów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i hotelarstwem
Analizowanie danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR, wyciąganie wniosków i rekomendowanie na ich podstawie efektywnych działań
Zapewnienie właściwej komunikacji między działami oraz wdrażanie projektów i inicjatyw z obszaru HR
Wprowadzanie narzędzi i rozwiązań ułatwiających zarządzanie różnymi obszarami i procesami HR w spółce oraz optymalizacja tych procesów
Rekomendowanie i podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia zaangażowania i efektywności pracowników
Doradztwo w obszarze kosztów pracy oraz realizacja procesu budżetowania i forecastowania
Wspieranie współpracy zespołowej oraz komunikacji wewnętrznej
Participation in the management of the hotel kitchen and creating its image
Developing restaurant menus, including proposing and introducing new recipes and ways of serving
Ensuring the aesthetics and taste of prepared and served dishes
Training employees and ensuring the development of their culinary skills, including training them to prepare new dishes
Motivating employees, creating a positive atmosphere, and building friendly relationships with the staff
Management and organization of the kitchen's functioning according to the guidelines of the Head Chef
Management of personnel, planning, and accountability of working hours
Coordination of activities of all kitchens and pastry shops
Calculating and optimizing raw material costs through proper production planning, including using supplies, fruit and vegetable seasonality, and economic aspects
Organizing restaurant supplies
Controlling and settling inventory levels
Supervising compliance with safety and hygiene at work
Observing procedures and maintaining HACCP standards
Współudział w zarządzaniu kuchnią hotelową, oraz kreowaniu jej wizerunku
Zarządzanie i organizacja funkcjonowania kuchni według wytycznych Szefa Kuchni
Zarządzanie personelem, planowanie i rozliczanie czasu pracy
Koordynowanie działań wszystkich kuchni oraz cukierni
Opracowywanie menu restauracji, w tym proponowanie i wprowadzanie nowych receptur
Dbanie o estetykę oraz smak przygotowywanych i serwowanych potraw
Szkolenie pracowników oraz dbanie o rozwój ich umiejętności kulinarnych w tym przyuczanie pracowników do przygotowywania nowych potraw
Motywowanie pracowników, tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie przyjaznych relacji z personelem
Kalkulacja i optymalizacja kosztów surowca poprzez prawidłowe planowanie produkcji w tym wykorzystywanie zapasów, sezonowość owoców i warzyw oraz aspektów ekonomicznych
Organizacja zaopatrzenia restauracji
Kontrolowanie i rozliczanie stanów magazynowych
Nadzór nad przestrzeganiem bezpieczeństwa i higieny pracy
Przestrzeganie procedur oraz utrzymanie standardów HACCP
Współpraca z innymi działami restauracji
Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Szafa Kuchni
Współudział w zarządzaniu kuchnią hotelową, oraz kreowaniu jej wizerunku
Zarządzanie i organizacja funkcjonowania kuchni według wytycznych Szefa Kuchni
Zarządzanie personelem, planowanie i rozliczanie czasu pracy
Koordynowanie działań wszystkich kuchni oraz cukierni
Opracowywanie menu restauracji, w tym proponowanie i wprowadzanie nowych receptur
Dbanie o estetykę oraz smak przygotowywanych i serwowanych potraw
Szkolenie pracowników oraz dbanie o rozwój ich umiejętności kulinarnych w tym przyuczanie pracowników do przygotowywania nowych potraw
Motywowanie pracowników, tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie przyjaznych relacji z personelem
Kalkulacja i optymalizacja kosztów surowca poprzez prawidłowe planowanie produkcji w tym wykorzystywanie zapasów, sezonowość owoców i warzyw oraz aspektów ekonomicznych
Organizacja zaopatrzenia restauracji
Kontrolowanie i rozliczanie stanów magazynowych
Nadzór nad przestrzeganiem bezpieczeństwa i higieny pracy
Przestrzeganie procedur oraz utrzymanie standardów HACCP
Współpraca z innymi działami restauracji
Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Szafa Kuchni
Ensure all websites content (picture and text) is always up to date in all languages available, according to the corporate standards, and as per the brand guidelines
Create and implement promotional content for special offers and packages, in coordination with the hotel’s Marketing and Revenue Managers
Ensure OTA’s website content is always up to date
Analyses and coordinates digital marketing investments, monitors OTAs to identify new opportunities, trends, activities from the competition while becoming main account handler for all key OTAs
Analyze the website user behavior, site performance, source of referrals, etc. and act accordingly
Analyze the website production reports available from website statistical package and/or from the hotel’s Opera property management system
Update and manage the hotels social media channels as per corporate policies and guidelines
Ensure proper monitoring and active response of the hotel’s social media presentation and online reputation management tool, maintaining consistent representation of the brand
Together with the director of PR & Marketing ensures that the content of the digital websites is accurate, relevant and up to date and all times
Prepare weekly overviews of channel production per hotel based on key metrics (page views, conversion, rank, market share)
Supports cluster DOS and DOSM in the preparation of the annual departmental operating budget, the hotel marketing plan and business plan
Assisting team on technical troubleshooting for issues related to channels
Builds good working relationships with IHG personnel including other hotels in the region and Northern Europe Commercial team members
Raise the awareness and reputation of the cluster hotels and the brand locally
Identify improvements to marketing activities and overall hotel sales performance and work with other departments
Join us as a Club Lounge Manger at InterContinental Warszawa. You’ll have ambition, talent and obviously, some key skills. In this position, you will manage the high expectations of our VIP Guests and ensure your team members respond to all VIP needs in order to deliver an exceptional Guest experience
A Club Lounge Manager must perform the following tasks to the highest standards:
• Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
• Ensure that the privacy of the guests and the confidentiality of the information are respected
• Resolve Guest complaints promptly
• Ensure a very high standard of guest service is constantly maintained for both Reception and F&B area of the Club Lounge
• Manage the team members efficiently, ensure the right training is given to maintain the high level of employees and Guests satisfaction
• Communicate with the Club InterContinental team, track and reward Guests for their loyalty; choose rewards that meet Guest preferences
• Manage Club Lounge expenses within the allocated budget
• Maintain good communication and work relationships in all hotel areas
Delivering truly memorable experiences is a complex and ever-evolving operation. To keep things running smoothly, we’re looking for an Director of Operations who knows how to bring the best out of people, maintain exceptional standards and maximise financial returns. The main scope of duties incude:
Working closely with your Area General Manager – while also occasionally acting up in her absence
Directing everyday activity and assignments to enable your team to deliver exceptional guest experiences
Establishing and implementing service recovery guidelines in order to ensure complete guest satisfaction
Responding to guest complaints or concerns in a prompt and professional manner
Helping your Area General Manager to develop, implement and monitor financial and operating plans to safeguard guest satisfaction and promote profitability
Your cooperative work style fosters collaboration between revenue generating departments, sales & marketing, hotel executive team. You encourage input from the team and recognize others’ agendas and help advance those agendas to deliver on the overall business need
You are result-driven and consistently use specific performance measures to track progress, recognize and praise success, and improve future performance because you like to get things done to highest standards
You know the market well, and use that understanding to create revenue and sales opportunities and as a leader, inspire people to deliver it. You lead the business with a clear focus on evolving priorities with a long-range horizon, owing to the market mix of the Hotels under your responsibility
You like to challenge “the way things are done” by identifying areas requiring change and suggesting and welcoming ideas to create better ways of doing things and then putting them into practice involving the team, using your ability to influence key financial drivers and outcomes through smart decisions and actions
Join us as a Club Lounge Manger at InterContinental Warszawa. You’ll have ambition, talent and obviously, some key skills. In this position, you will manage the high expectations of our VIP Guests and ensure your team members respond to all VIP needs in order to deliver an exceptional Guest experience
A Club Lounge Manager must perform the following tasks to the highest standards:
• Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
• Ensure that the privacy of the guests and the confidentiality of the information are respected
• Resolve Guest complaints promptly
• Ensure a very high standard of guest service is constantly maintained for both Reception and F&B area of the Club Lounge
• Manage the team members efficiently, ensure the right training is given to maintain the high level of employees and Guests satisfaction
• Communicate with the Club InterContinental team, track and reward Guests for their loyalty; choose rewards that meet Guest preferences
• Manage Club Lounge expenses within the allocated budget
• Maintain good communication and work relationships in all hotel areas
Manage effective operations of the food and beverage outlets (2 restaurants including fine dining Platter by Karol Okrasa, bar, café, room service, banqueting and Club Lounge)
Manage, motivate and engage the F&B team (including Kitchen team), oversee multiple managers and supervisors
Develop the F&B team, train and improve their performance through coaching and provision of feedback, and create performance and development goals for colleagues
Review, suggest and implement new F&B concepts adapting to changing market trends and costumer expectations
Prepare annual departmental operating budget and financial plans and set the departmental goals
Monitor the budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs
Maximize all revenue opportunities through effective teamwork and development and ensure food quality and service are delivered to brand standards
Maintain consistency of brand standards and a high level of performance and service delivery
Manage everyday F&B activities, plan and assign work ensuring you always have the appropriate staffing levels
Drive hotel food and beverage marketing promotions that deliver great dining experiences for guests at a good value
Make sure credit and financial transactions are handled securely
Make sure all food and beverage equipment is well maintained and in safe working condition
Make sure all food and beverage facilities including banqueting/convention spaces are well maintained and properly stocked to anticipated business volume
Establish and achieve quality and guest satisfaction goals
Analyse guest reviews to identify and meet customer expectations and build on guest loyalty
Regularly communicate with guests to ensure expectations are met
Keep an eye on competitor activity / industry innovation. Review and approve menu design and concepts with the Executive Chef
Overlook Kitchen operations and guide the Executive Chef to ensure kitchen operations run smoothly, keeping strict Hygiene control at all times and controlling expenses
Handle food and beverage inventory procedures. Determine minimum and maximum stocks for all food, beverage, material, and equipment
Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
Delivering truly memorable experiences is a complex and ever-evolving operation. To keep things running smoothly, we’re looking for an Director of Operations who knows how to bring the best out of people, maintain exceptional standards and maximise financial returns. The main scope of duties incude:
Working closely with your Area General Manager – while also occasionally acting up in her absence
Directing everyday activity and assignments to enable your team to deliver exceptional guest experiences
Establishing and implementing service recovery guidelines in order to ensure complete guest satisfaction
Responding to guest complaints or concerns in a prompt and professional manner
Helping your Area General Manager to develop, implement and monitor financial and operating plans to safeguard guest satisfaction and promote profitability
Kompleksowe prowadzenie i koordynacja przebiegu procesów rekrutacyjnych end-to-end:
Pozyskiwanie i selekcja kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla; wsparcie Dyrektora HR w rekrutacjach na stanowiska wyższego szczebla
Współpraca z uczelniami, szkołami specjalistycznymi w zakresie pozyskiwania i selekcji kandydatów
Budowanie puli talentów, poprzez ich aktywne poszukiwanie z różnych źródeł (LinkedIn, Google itp.)
Badanie potrzeb biznesu oraz zaplanowanie procesu rekrutacji wspólnie z Hiring Managerem prowadzącym rekrutację
Przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń na portalach internetowych i/lub pozyskiwanie potencjalnych kandydatów poprzez Direct Search
Selekcja CV, umawianie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami oraz prowadzenie spotkań (samodzielnie bądź z Hiring Managerem)
Dbałość o pozytywne doświadczenia kandydata w procesie rekrutacji
Kontakt z kandydatem do momentu onboardingu
Wspieranie działań employer brandingowych
Udział w rozwoju wewnętrznych narzędzi i procesów HR, mających na celu wzrost efektywności rekrutacji
Możliwość realizacji dodatkowych projektów cross-funkcyjnych z całego obszaru HR, w zależności od zainteresowań (np. offboarding, ścieżki karier, automatyzacja procesów itp.)
Ensure all websites content (picture and text) is always up to date in all languages available, according to the corporate standards, and as per the brand guidelines
Create and implement promotional content for special offers and packages, in coordination with the hotel’s Marketing and Revenue Managers
Ensure OTA’s website content is always up to date
Analyses and coordinates digital marketing investments, monitors OTAs to identify new opportunities, trends, activities from the competition while becoming main account handler for all key OTAs
Analyze the website user behavior, site performance, source of referrals, etc. and act accordingly
Analyze the website production reports available from website statistical package and/or from the hotel’s Opera property management system
Update and manage the hotels social media channels as per corporate policies and guidelines
Ensure proper monitoring and active response of the hotel’s social media presentation and online reputation management tool, maintaining consistent representation of the brand
Together with the director of PR & Marketing ensures that the content of the digital websites is accurate, relevant and up to date and all times
Prepare weekly overviews of channel production per hotel based on key metrics (page views, conversion, rank, market share)
Supports cluster DOS and DOSM in the preparation of the annual departmental operating budget, the hotel marketing plan and business plan
Assisting team on technical troubleshooting for issues related to channels
Builds good working relationships with IHG personnel including other hotels in the region and Northern Europe Commercial team members
Raise the awareness and reputation of the cluster hotels and the brand locally
Identify improvements to marketing activities and overall hotel sales performance and work with other departments
sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości w tym: wystawianie kart pobytu, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej
przyjmowanie rezerwacji oraz wprowadzanie ich do systemu operacyjnego
pełna znajomość oferty hotelu oraz informowanie o niej gości w sposób przekładający się na maksymalizowanie sprzedaży
współpraca z innymi działami, w celu zapewnienia obsługi zapytań gości i rozwiązywania problemów
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie funkcjonowania Działu Personalnego w obszarach kadrowo-płacowych, prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, działaniach rekrutacyjnych, administracji w sferze szkoleń oraz programów korporacyjnych i imprez pracowniczych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sous Chef
Emilii Plater 49, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
zarządzanie i organizacja funkcjonowania kuchni według wytycznych Szefa Kuchni
układanie menu
kalkulacja kosztów
koordynowanie działań wszystkich kuchni oraz cukierni
zapewnienie najwyższej jakości przygotowywanych potraw
zarządzanie zespołem, planowanie i rozliczanie czasu pracy