Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Marketing Masters to zdecydowanie więcej niż staż. To możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego, nauki od wybitnych ekspertów i budowania długoterminowych relacji zawodowych . W naszym zespole poczuje się dobrze osoba, która lubi „testować”, „wymyślać”, „tworzyć” nowe rzeczy i efektywnie wdrażać je w życie. Jeśli masz poczucie humoru – to dobrze, my też mamy więc idealnie byłoby czasem wspólnie się pośmiać. Podchodzimy do pracy z dystansem, ale jednocześnie dużym zaangażowaniem. Jeśli Ci to odpowiada i chcesz zdobywać pierwsze doświadczenia w obszarze marketingu ucząc się od ekspertów, dołącz do naszego programu. Nie musisz posiadać doświadczenia zawodowego, chcemy nauczyć Cię wszystkiego od podstaw!
Czeka na Ciebie:
• Pełne ciekawych wyzwań 12 miesięcy płatnego stażu polegającego na wspieraniu działu marketingu w bieżących projektach wewnętrznych i zewnętrznych oraz organizacji eventów,
• Praca w systemie hybrydowym i elastyczny czas pracy dostosowany do Twoich zajęć na studiach/egzaminów,
• Możliwość nauki od wybitnych ekspertów i współpraca z wyjątkowym zespołem nastawionym na wymianę doświadczeń, umiejętności i wiedzy,
• Dostęp do ogromnej bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska, książek, ciekawych konferencji i webinariów,
• Regularne szkolenia e-learningowe wraz z certyfikatem ich ukończenia (minimum 1 szkolenie w miesiącu),
• Wolne długie weekendy! W ICAN wierzymy, że wypoczynek to jedna z podstaw efektywnej pracy dlatego w długie weekendy wszyscy odpoczywamy
Twoja praca będzie polegała na realizacji celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie,
projektowaniu i współtworzeniu z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych,
Na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu partnerstw strategicznych w obszarze B2B,
Na czynnym udziale w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności,
Na wsparciu rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute,
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM)
Poszukujemy gracza zespołowego. Takiego, który rozumie, że do efektywnej pracy niezbędne są dobre relacje i pozytywne nastawienie. Posiada dobre maniery, a umiejętności przekonywania innych do swoich wizji ma opanowane do perfekcji, bo wierzy, że rozwiązania które proponuje są skuteczne. W naszym zespole poczuje się dobrze osoba, która lubi „testować”, „wymyślać”, „tworzyć” nowe rzeczy i efektywnie wdrażać je w życie. Jeśli masz poczucie humoru – to dobrze, my także mamy i lubimy wspólnie się pośmiać. Podchodzimy do pracy z dystansem, a jednocześnie dużym zaangażowaniem. Jeśli Ci to odpowiada, zerknij niżej jakich kompetencji poszukujemy i jakie czekają na Ciebie obowiązki:
odpowiedzialność za wielokanałową strategię marketingową produktu,
ścisła i stała współpraca z innymi działami w zakresie planowania adekwatnych działań marketingowych i kampanijnych oraz przygotowania materiałów promocyjnych, niezbędnych do wsparcia sprzedaży produktu,
tworzenie oraz zarządzanie kampaniami w zakresie wysyłki mailingowej, kampanii performance, kampaniami offline oraz innych,
aktualizowanie treści oraz informacji na stronach internetowych oraz dbanie o wizerunek i obecność produktu w przestrzeni online oraz offline,
planowanie oraz zlecanie testów A/B stron i wprowadzanie usprawnień na podstawie uzyskanych wniosków i rekomendacji,
analizowanie wyników kampanii w zakresie KPI i realizacji celów oraz raportowanie efektów,
realizacja strategii marketingowej oraz celów marketingowych i sprzedażowych,
identyfikowanie najnowszych trendów rynkowych i technologii wpływających na naszą branżę oraz produkt i jego sprzedaż
zarządzanie, aktualizacja i rozwój oferty diagnostycznej (tj. narzędzi psychometrycznych w obszarze rozwoju indywidualnego, zespołowego i organizacyjnego) ICAN Diagnostics,
współpraca z ośrodkami diagnostycznymi i analiza wyników,
współpraca przy zarządzaniu trwającymi projektami diagnostycznymi,
wsparcie w tworzeniu programów rozwojowych zawierających elementy diagnostyki,
kontrola i wsparcie pracy zespołu redakcyjnego w zakresie procesu tworzenia materiałów i artykułów publikowanych w magazynie oraz na stronach internetowych,
zarządzanie treściami na stronie internetowej magazynu,
redakcja językowa tekstów tłumaczonych i przygotowywanych przez członków redakcji i współpracowników,
współpraca z autorami zewnętrznymi tworzącymi materiały i artykuły publikowanie w magazynie oraz na stronach internetowych, w tym dbanie o terminowe pozyskiwanie materiałów oraz odpowiednie formalności prawne i finansowe,
współpraca z tłumaczami i innymi współpracownikami zaangażowanymi w proces przygotowywania i opracowania materiałów i artykułów publikowanych w magazynie oraz na stronach internetowych, w tym dbanie o terminowe pozyskiwanie oraz odpowiednie formalności prawne i finansowe,
koordynacja procesów redakcyjnych, w tym organizacja współpracy z innymi działami ICAN, a w szczególności ze studiem graficznym, marketingiem oraz multimediami,
przygotowywanie i opracowywanie materiałów na potrzeby magazynu oraz stron internetowych ICAN,
dbanie o stały przepływ informacji oraz materiałów redakcyjnych, zarówno wewnątrz redakcji jak i działami ICAN, oraz zewnętrznymi współpracownikami,
archiwizacja materiałów i artykułów publikowanych w magazynie oraz na stronach internetowych,
nadzór nad archiwum redakcyjnym oraz procesem jego aktualizacji
koordynacja wydań, publikacji oraz terminów poszczególnych etapów pracy wydawniczej
Twoja praca będzie polegała na na realizacji celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie;
projektowaniu i współtworzeniu z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych;
Na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu partnerstw strategicznych w obszarze B2B;
Na czynnym udziale w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności;
Na wsparciu rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute;
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM)
Realizacja projektów eventowych, od fazy przygotowań, poprzez fazę produkcji, aż do rozliczenia i raportowania,
Współtworzenie oferty wartości, założeń merytorycznych oraz biznesowych dla wydarzeń,
Analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, rekrutację oraz strategię komunikacji wydarzeń,
Przygotowanie oferty wartości dla Partnerów oraz Klientów, w tym prezentacji sprzedażowych oraz bieżąca współpraca Partnerska,
Współpraca z dostawcami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń, nadzór nad realizacją współpracy,
Przygotowywanie analiz ex-post uwzględniających m.in. ocenę wydarzeń przez Parterów oraz Klientów wraz z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji działań marketingowych
Twoja praca będzie polegała na realizacji celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie;
Projektowaniu i współtworzeniu z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych;
Na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu partnerstw strategicznych w obszarze B2B;
Na czynnym udziale w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności;
Na wsparciu rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute;
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM)
Odpowiedzialność za wielokanałową strategię marketingową szkoleń otwartych, szkoleń in-company oraz szkoleń w modelu e-learningowym,
Koordynowanie działań z zakresu performance marketingu,
Współtworzenie strategii „lead generation”,
Optymalizacja procesów marketingowych,
Udoskonalanie ścieżki kontaktu z klientem w procesie marketingowym,
Analizowanie wyników kampanii w zakresie KPI i realizacji celów oraz raportowanie efektów,
Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz zespołami wewnętrznymi w realizacji materiałów marketingowych,
Identyfikowanie najnowszych trendów i technologii wpływających na naszą branżę,
Współpraca z zespołami w celu opracowania pomysłów na branding, teksty reklamowe, projekty graficzne i materiały promocyjne, niezbędnych do wsparcia sprzedaży
Przygotowanie założeń do portfela projektów w tym przygotowywanie szczegółowej wyceny projektów oraz harmonogramu wdrożeń,
Efektywne zarządzanie, ograniczanie i komunikacja ryzyk związanych z prowadzonymi projektami,
Bieżące zarządzanie projektami: planowanie działań, monitorowanie realizacji harmonogramów, nadzorowanie i rozliczanie poszczególnych etapów projektów,
Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami, dostarczającymi prace projektowe tam, gdzie jest to wymagane,
Prowadzenie dokumentacji projektowej,
Bieżąca współpraca z COO oraz pozostałymi jednostkami organizacji
Przygotowanie założeń do portfela projektów w tym przygotowywanie szczegółowej wyceny projektów oraz harmonogramu wdrożeń,
Efektywne zarządzanie, ograniczanie i komunikacja ryzyk związanych z prowadzonymi projektami,
Bieżące zarządzanie projektami: planowanie działań, monitorowanie realizacji harmonogramów, nadzorowanie i rozliczanie poszczególnych etapów projektów,
Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami, dostarczającymi prace projektowe tam, gdzie jest to wymagane,
Prowadzenie dokumentacji projektowej,
Bieżąca współpraca z COO oraz pozostałymi jednostkami organizacji
Do naszego działu Redakcji poszukujemy ambitnych stażystów chcących rozwijać swoją karierę jako redaktor artykułów publikowanych na łamach dwóch magazynów: „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”
Jeśli jesteś osobą o otwartym umyśle, kreatywną, samodzielną, odnajdującą się w tematyce strategii, zarządzania, przywództwa i technologii, a dodatkowo potrafisz analitycznie podchodzić do opracowywanych tematów - dołącz do nas!
ICAN Institute poszukuje autorów i redaktorów artykułów publikowanych na łamach dwóch magazynów: „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”, interesujących się tematyką biznesu, w tym strategii, zarządzania, przywództwa i technologii. Poszukujemy osoby o otwartym umyśle, kreatywnej, samodzielnej, potrafiącej niebanalnie spojrzeć na zagadnienie i analitycznie podejście do opracowywanych tematów
Tworzenie tekstów, artykułów do magazynów „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”
Współpraca przy prowadzeniu konferencji, kongresów, moderowanie debat
Przeprowadzanie wywiadów
Udział przy tworzeniu podcastów, webinariów, rozmów z uznanymi ekspertami ze świata biznesu
Opracowywanie artykułów na podstawie angielskojęzycznych materiałów
ICAN Institute poszukuje autorów i redaktorów artykułów publikowanych na łamach dwóch magazynów: „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”, interesujących się tematyką biznesu, w tym strategii, zarządzania, przywództwa i technologii. Poszukujemy osoby o otwartym umyśle, kreatywnej, samodzielnej, potrafiącej niebanalnie spojrzeć na zagadnienie i analitycznie podejście do opracowywanych tematów
Tworzenie tekstów, artykułów do magazynów „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”
Współpraca przy prowadzeniu konferencji, kongresów, moderowanie debat
Przeprowadzanie wywiadów
Udział przy tworzeniu podcastów, webinariów, rozmów z uznanymi ekspertami ze świata biznesu
Opracowywanie artykułów na podstawie angielskojęzycznych materiałów
Letnie Praktyki w ICAN Institute - Poznaj z nami świat biznesu
Aleja Niepodległości 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.07.2022
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Interesujesz się biznesem i chciałbyś//chciałabyś związać z nim swoją przyszłość, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zdobądź pierwsze doświadczenie zawodowe w ICAN Institute!
Zgłoś się do programu praktyk ICAN Institute, wydawcy prestiżowych magazynów: „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review” oraz lidera rynku szkoleń biznesowych w Polsce!
Co będziesz robić podczas praktyk?
To zależy od Twoich oczekiwań! Nasza firma oferuje praktyki w kilku zespołach: marketing, dział szkoleń, digital learning, dział marketing & media solutions i zespół IT
Chętnie pomożemy Ci w odnalezieniu własnej biznesowej drogi. Jeśli nie wiesz, co chciałbyś/chciałabyś robić, u nas dostaniesz szansę, aby się dowiedzieć i przekonać w praktyce
ICAN Institute poszukuje autorów i redaktorów artykułów publikowanych na łamach dwóch magazynów: „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”, interesujących się tematyką biznesu, w tym strategii, zarządzania, przywództwa i technologii. Poszukujemy osoby o otwartym umyśle, kreatywnej, samodzielnej, potrafiącej niebanalnie spojrzeć na zagadnienie i analitycznie podejście do opracowywanych tematów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Social Media Specialist
Aleja Niepodległości 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i publikowanie postów na podstawie stworzonego przez Ciebie mediaplanu marki;
Pisanie interesujących i angażujących postów organicznych i płatnych;
Moderacja i odpisywanie na komentarze pod postami;
Wprowadzanie nowych rozwiązań marketingowych i trendów w komunikacji w mediach społecznościowych;
Dbanie o jakość merytoryczną i spójność publikowanych treści we współpracy z zespołem;
Realizacja strategii komunikacji marki;
Pomiar efektywności i raportowanie wyników z prowadzonych działań
planowanie, opracowywanie harmonogramów realizacyjnych i promocyjnych, opracowywanie strategii i realizacja wydarzeń: w wymiarze lokalnym oraz międzynarodowym, w formacie: online, offline oraz hybrydowym
współtworzenie oferty wartości, założeń merytorycznych oraz biznesowych dla wydarzeń ICAN Institute
przygotowanie oferty wartości dla Partnerów oraz Klientów wydarzeń, w tym prezentacji sprzedażowych oraz bieżąca współpraca Partnerska
analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, rekrutację oraz strategię komunikacji wydarzeń
współpraca z dostawcami wewnętrznymi, jak też zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń (umowy, negocjacje warunków współpracy, nadzór nad realizacją współpracy)
przygotowywanie analiz ex-post uwzględniających m.in. ocenę wydarzeń przez Parterów oraz Klientów wraz z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji działań marketingowych
analiza rynku pod kątem pozyskania Partnerstw Strategicznych dla wydarzeń, odpowiedzialność za całościową współpracę z Partnerami Strategicznymi
ICAN Institute poszukuje autorów/redaktorów artykułów publikowanych na łamach dwóch magazyów: „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”, interesujących się szeroko pojętą tematyką prowadzenia biznesu, a także jego psychologicznych i technologicznych aspektów. Poszukujemy osoby o otwartym umyśle, kreatywnej, samodzielnej, potrafiącej niebanalnie spojrzeć na zagadnienie i nie mającej obaw w związku z wyzwaniami, jakie stawiają cyfrowe media (serwis internetowy, podcasty, formy audio, webinaria)
planowanie (w tym opracowywanie harmonogramów realizacyjnych i promocyjnych), opracowywanie strategii i realizacja wydarzeń: w wymiarze lokalnym oraz międzynarodowym, w formacie: online, offline oraz hybrydowym;
współtworzenie oferty wartości, założeń merytorycznych oraz biznesowych dla naszych wydarzeń;
przygotowanie oferty wartości dla Partnerów oraz Klientów naszych wydarzeń, w tym prezentacji sprzedażowych oraz bieżąca współpraca Partnerska;
analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, rekrutację oraz strategię komunikacji wydarzeń;
współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń (umowy, negocjacje warunków współpracy, nadzór nad realizacją współpracy);
przygotowywanie analiz ex-post uwzględniających m.in. ocenę wydarzeń przez Parterów oraz Klientów wraz z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji działań marketingowych;
analiza rynku pod kątem pozyskania Partnerstw Strategicznych dla wydarzeń, odpowiedzialność za całościową współpracę z Partnerami Strategicznymi
Samodzielna realizacja dużych, złożonych projektów rozwojowych, w tym międzynarodowych (realizujemy projekty w Europie, Ameryce, Azji);
Stała komunikacja ze wszystkimi interesariuszami projektu (klient, trenerzy, uczestnicy);
Projektowanie i realizacja założeń komunikacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych) w ramach projektu (w tym w języku angielskim);
Odpowiedzialność za realizacje poszczególnych elementów projektu (warsztaty stacjonarne, warsztaty w formule online, wystąpienia, diagnostyka typu oceny 360);
Tworzenie kosztorysu i harmonogramu projektu;
Raportowanie prac (w tym postępy etapów, analiza budżetu);
Bezpośrednia współpraca z rozproszonym zespołem projektowym (w tym w ramach pracy zdalnej)
Realizacja celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie
Projektowanie i współtworzenie z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie partnerstw strategicznych w obszarze B2B
Czynny udział w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności
Wsparcie rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM)
Bieżąca promocja oferty subskrypcyjnej magazynów ICAN Management Review oraz MIT Sloan Management Review Polska w ramach oferty ICAN Business Insight (planowanie, koordynowanie oraz realizacja kampanii marketingowych);
Wsparcie eksperckiego wizerunku ICAN Institute poprzez działania komunikacyjne w oparciu o content marketing (na bazie materiałów ICAN Management Review oraz MIT Sloan Management Review Polska);
Działania mające na celu pozyskanie nowych i retencję obecnych subskrybentów ICAN Business Insight (komunikacja digital, promocja do grup szkoleniowych ICAN Institute, działania BTL i. in.);
Planowanie, koordynowanie i zlecanie przygotowania materiałów marketingowych oraz materiałów dla działu sprzedaży, wsparcie w przygotowaniu ofert w obszarze produktów subskrypcyjnych;
Poszukiwanie partnerów biznesowych wspierających działania promocyjne dla produktów ICAN Institute;
Planowanie, kontrolowanie i optymalizacja budżetu marketingowego dla subskrypcji;
Przygotowywanie raportów, zestawień i innych opracowań dotyczących obszaru subskrypcji
Opracowanie i wdrożenie wielokanałowej strategii marketingowej dla szkoleń otwartych, szkoleń in-company oraz szkoleń w modelu e-learningowym;
Regularny audyt oferty produktowej;
Opracowywanie rocznych i kwartalnych rekomendacji dotyczących działań marketingowych;
Wdrażanie i realizacja przygotowanego planu komunikacji;
Tworzenie i analizowanie wyników kampanii oraz ich optymalizacja;
Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz zespołami wewnętrznymi w realizacji materiałów marketingowych;
Opracowywanie i bieżąca aktualizacja materiałów wsparcia sprzedaży dla podległej oferty:
Opracowywanie broszur, ulotek, prezentacji ppt, promocyjnych video, animacji i innych materiałów niezbędnych dla promocji i wsparcia procesu sprzedaży;
Koordynowanie pracy, rekrutacja i rozwój kompetencji podległego zespołu
Zarządzanie, aktualizacja i rozwój oferty diagnostycznej (tj. narzędzi psychometrycznych w obszarze rozwoju indywidualnego, zespołowego i organizacyjnego) ICAN Diagnostics
Współpraca z ośrodkami diagnostycznymi, tworzenie szytych na miarę narzędzi i analiza wyników
Zarządzanie trwającymi projektami diagnostycznymi
Tworzenie nowych koncepcji diagnostycznych
Wsparcie w tworzeniu programów rozwojowych zawierających elementy diagnostyki
Udział w spotkaniach sprzedażowych dotyczących programów zawierających elementy diagnostyki
Konwledge management szczególnie w zakresie neuronauk
Realizacja celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie
Projektowanie i współtworzenie z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie partnerstw strategicznych w obszarze B2B
Czynny udział w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności
Wsparcie rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM)
planowanie (w tym opracowywanie harmonogramów realizacyjnych i promocyjnych), opracowywanie strategii i realizacja wydarzeń: w wymiarze lokalnym oraz międzynarodowym, w formacie: online, offline oraz hybrydowym
współtworzenie oferty wartości, założeń merytorycznych oraz biznesowych dla naszych wydarzeń
przygotowanie oferty wartości dla Partnerów oraz Klientów naszych wydarzeń, w tym prezentacji ofertowych oraz bieżąca współpraca Partnerska
analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, rekrutację oraz strategię komunikacyjną aktywności biznesowych
współpraca z dostawcami wewnętrznymi, jak też zewnętrznymi w ramach realizacji wydarzeń (umowy, negocjacje warunków współpracy, nadzór nad realizacją współpracy)
przygotowywanie analiz ex-post uwzględniających m.in. ocenę wydarzeń przez Parterów oraz Klientów wraz z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji działań marketingowych
analiza rynku pod kątem pozyskania partnerstwa strategicznych oraz medialnych dla wydarzeń, odpowiedzialność za całościową współpracę z Partnerami Strategicznymi
Realizacja celów sprzedażowych, z uwzględnieniem rozwoju relacji z klientami i sprzedaży w długofalowej perspektywie
Projektowanie i współtworzenie z klientem unikalnych rozwiązań szkoleniowo-rozwojowych, które będą wspierały realizację jego celów biznesowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie partnerstw strategicznych w obszarze B2B
Czynny udział w działaniach sprzedażowych zespołu, którego będziesz członkiem i analizie efektywności
Wsparcie rozwoju nowych biznesów/projektów, przy ścisłej współpracy z zespołami oraz podwykonawcami ICAN Institute
Do Twoich codziennych obowiązków będą należeć również: prowadzenie prezentacji, negocjowanie warunków kontraktów, regularne raportowanie pracy w systemie Salesforce (CRM)
Planowanie, koordynacja oraz egzekucja kampanii marketingowych dla modeli subskrypcyjnych dla platformy ICAN Business Insight oraz magazynów ICAN Managemnet Review Polska oraz MIT Sloan Management Review Polska
Tworzenie segmentów z użyciem bazy danych oraz monitorowanie i analiza danych dotyczących subskrybentów serwisu ICAN Business Insight
Tworzenie strategii komunikacji z subskrybentami oraz jej realizacja i zarządzanie w ramach zaplanowanego budżetu
Monitorowanie, testowanie, a następnie optymalizacja realizowanych kampanii marketingowych związanych z pozyskiwaniem nowych i utrzymywaniem dotychczasowych subskrybentów
Planowanie, koordynacja i zlecanie przygotowania materiałów marketingowych dla poszczególnych business unit’ów ICAN
Tworzenie ofert oraz strategii komunikacji dla produktów subskrypcyjnych
Mapowanie partnerów biznesowych oraz nawiązywanie współpracy strategicznej w kontekście podjęcia działań komunikacyjnych dla portfela produktowego ICAN Business Insight
Rekomendacje oraz proaktywne wychodzenie z propozycjami zmian w serwisie i usługach subskrypcji online & offline
samodzielna realizacja dużych, złożonych projektów rozwojowych, w tym międzynarodowych (projekty w Europie oraz Ameryce i Azji)
stała komunikacja ze wszystkimi interesariuszami projektu (klient, trenerzy, uczestnicy)
projektowanie i realizacja założeń komunikacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych) w ramach projektu (w tym w języku angielskim)
odpowiedzialność za realizacje poszczególnych elementów projektu (warsztaty stacjonarne, warsztaty w formule online, wystąpienia, diagnostyka typu oceny 360)
tworzenie kosztorysu i harmonogramu projektu
raportowanie prac (w tym postępy etapów, analiza budżetu) do dyrektora pionu oraz zarządu ICAN Institute
bezpośrednia współpraca z rozproszonym zespołem projektowym (w tym w ramach pracy zdalnej wielu członków zespołu)
Koordynator projektów szkoleniowych w zespole Executive Education
Aleja Niepodległości 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.01.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
samodzielna realizacja dużych, złożonych projektów rozwojowych, w tym międzynarodowych (projekty w Europie oraz Ameryce i Azji)
stała komunikacja ze wszystkimi interesariuszami projektu (klient, trenerzy, uczestnicy)
projektowanie i realizacja założeń komunikacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych) w ramach projektu (w tym w języku angielskim)
odpowiedzialność za realizacje poszczególnych elementów projektu (warsztaty stacjonarne, warsztaty w formule online, wystąpienia, diagnostyka typu oceny 360)
tworzenie kosztorysu i harmonogramu projektu
raportowanie prac (w tym postępy etapów, analiza budżetu) do dyrektora pionu oraz zarządu ICAN Institute
bezpośrednia współpraca z rozproszonym zespołem projektowym (w tym w ramach pracy zdalnej wielu członków zespołu)
Digital Marketing Manager (Website, Social, Paid, SEO)
Aleja Niepodległości 18, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
Za co będziesz odpowiedzialny?
• Będziesz właścicielem naszej głównej strony internetowej, twoim nadrzędnym celem będzie wzrost ruchu oraz generowanie wysokiej jakości leadów dla sprzedaży
Twoje obowiązki:
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja kampanii marketingowych dla produktów ICAN Institute w kanałach online, SEO/SEM, przygotowanie kampanii (tworzenie media planów) i analityki, tworzenie wytycznych/założeń do Landing Pages,
• budowanie obecności w mediach społecznościowych i we wszystkich kanałach cyfrowych,
• monitorowanie oraz optymalizacja wskaźników realizowanych kampanii marketingowych we współpracy z Product Managerami, tworzenie analiz ex-post wraz z rekomendacjami,
• prowadzenie testów A/B kampanii marketingowych,
• analizowanie danych, badań i opinii użytkowników online ICAN Institute, w tym szczegółowa analiza kampanii, m.in. FB, LinkedIn, YouTube oraz analiza contentu online (m.in. GA, Hotjar),
• przygotowywanie raportów, zestawień i innych opracowań dotyczących działalności marketingowej, w tym optymalizacji, wniosków i rekomendacji do zmian oraz analiza rynku i konkurencji,
• monitorowanie aktywności promocyjnych w obszarze e-commerce (ican.pl/sklep),
ICAN Institute poszukuje autorów/redaktorów artykułów publikowanych na łamach dwóch magazynów: „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review”, interesujących się szeroko pojętą tematyką prowadzenia biznesu, a także jego psychologicznych i technologicznych aspektów. Poszukujemy osoby o otwartym umyśle, kreatywnej, samodzielnej, potrafiącej niebanalnie spojrzeć na zagadnienie i nie mającej obaw w związku z wyzwaniami, jakie stawiają cyfrowe media (serwis internetowy, podcasty, formy audio, webinaria)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Event Manager
aleja Niepodległości 18, 02-653 Warszawa, Polska
Wygasła: 03.05.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (Junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Marketingowych
aleja Niepodległości 18, 02-653 Warszawa, Polska
Wygasła: 12.12.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Koordynator ds. projektów Zespół Executive Education