Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowanie i realizacja strategii biznesowej konferencji Masters&Robots oraz wydarzeń towarzyszących, które realizowane są przez cały rok, w tym przygotowywanie kosztorysów, harmonogramów i scenariuszy biznesowych
Współpraca z partnerami biznesowymi, dbałość o relacje z klientami i interesariuszami oraz nadzór nad realizacją świadczeń partnerskich
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej Masters&Robots, w tym odpowiedzialność za koordynowanie działań marketingowych i promocyjnych, a także za budowanie świadomości marki
Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży, w tym tworzenie ofert handlowych, pakietów sponsorskich, udział w spotkaniach i negocjacjach, przygotowywanie propozycji “szytych na miarę”
Kompleksowe zarządzanie projektem od strony biznesowej z pełną odpowiedzialnością za P&L i marżę
Współtworzenie agendy Masters&Robots
Koordynacja pracy zespołu projektowego, dbanie o dobrą komunikację i efektywną współpracę pomiędzy jego członkami
Monitorowanie konkurencyjnych wydarzeń w Polsce i na świecie
Współtworzenie i realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż
Przygotowywanie i realizacja koncepcji kreatywnych promujących produkty i usługi Digital University we współpracy z zespołami: Produktu, PR i Sprzedaży
Planowanie, tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi (m.in. artykuły blogowe, landing pages, newslettery, webinary, posty itp.)
Prowadzenie działań dotyczących marketing automation, segmentacji klientów, rozwijanie bazy, zarządzanie subskrypcjami, lead nurturing
Zarządzanie e-mail marketingiem (zarządzanie treściami i flow)
Zarządzanie stroną www (wrzucanie treści i tworzenie bloga, tworzenie landing pages w CMS)
Współpraca z zespołem performance marketingu w przygotowywaniu kampanii digital
Monitorowanie i raportowanie efektywności działań, proponowanie i wdrażanie usprawnień
Monitorowanie działań rynkowych z zakresu edukacji cyfrowej i biznesowej i przygotowywanie rekomendacji działań
Specjalistka / Specjalista ds. Projektów Edukacyjnych
Krakowskie Przedmieście 13, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analizowanie potrzeb rozwojowych klientów oraz budowania na ich podstawie działań edukacyjnych,
współpraca z ekspertami z Polski i z zagranicy oraz dostawcami i podwykonawcami przy budowaniu produktów i realizacji projektów edukacyjnych Digital University,
tworzenie agend wydarzeń merytorycznych organizowanych przez Digital University
nadzór nad realizacją warsztatów, wystąpień, szkoleń i programów edukacyjnych dla Klientów Digital University, w tym stała współpraca i bieżąca komunikacja z przedstawicielami biznesu po stronie Klientów,
przygotowywanie kosztorysów, kontrola budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z założeniami projektu,
operacyjna i logistyczna organizacja wystąpień, programów i warsztatów,
rozwijanie portfolio ekspertów Digital University, w tym m.in. ustalanie warunków współpracy, zakresów merytorycznych wystąpień i warsztatów, negocjowanie warunków umów, etc
bieżące monitorowanie trendów w obszarze usług edukacyjnych, nowych technologii i kompetencji przyszłości oraz badanie potrzeb rynkowych,
monitorowanie konkurencji, przegląd ofert szkoleniowo-edukacyjnych w Polsce i na świecie,
bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu
analizowanie potrzeb rozwojowych klienta oraz budowania na ich podstawie działań edukacyjnych,
nadzór nad realizacją warsztatów, wystąpień, kursów i programów edukacyjnych dla Klientów Digital University, w tym stała współpraca i bieżąca komunikacja z przedstawicielami biznesu po stronie Klientów,
współpraca z ekspertami z Polski i z zagranicy oraz dostawcami i podwykonawcami przy budowaniu produktów i realizacji projektów edukacyjnych Digital University,
rozwijanie portfolio ekspertów Digital University, w tym m.in. ustalanie warunków współpracy, zakresów merytorycznych wystąpień i warsztatów, negocjowanie warunków umów, etc
tworzenie agend wydarzeń merytorycznych organizowanych przez Digital University
przygotowywanie kosztorysów, kontrola budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z założeniami projektu,
operacyjna i logistyczna organizacja wystąpień, programów i warsztatów,
bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu
bieżące monitorowanie trendów w obszarze usług edukacyjnych oraz analizowanie portfolio Digital University pod kątem oferty innych dostawców,
analizowanie potrzeb rozwojowych klienta oraz budowania na ich podstawie działań edukacyjnych,
nadzór nad realizacją warsztatów, wystąpień, kursów i programów edukacyjnych dla Klientów Digital University
współpraca z ekspertami z Polski i z zagranicy oraz dostawcami i podwykonawcami przy budowaniu produktów i realizacji projektów edukacyjnych Digital University,
rozwijanie portfolio ekspertów Digital University, w tym m.in. ustalanie warunków współpracy, zakresów merytorycznych wystąpień i warsztatów, negocjowanie warunków umów, etc
tworzenie agend wydarzeń merytorycznych organizowanych przez Digital University
przygotowywanie kosztorysów, kontrola budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z założeniami projektu,
operacyjna i logistyczna organizacja wystąpień, programów i warsztatów,
bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu
bieżące monitorowanie trendów w obszarze usług edukacyjnych oraz analizowanie portfolio Digital University pod kątem oferty innych dostawców,
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej Digital University i projektów z portfolio za pomocą narzędzi marketingowych online i offline
Przygotowywanie i realizacja koncepcji kreatywnych promujących działalność Digital University we współpracy z zespołem Marketingu, Produktu, PR i Sprzedaży
Analiza wyników kampanii i wyciąganie wniosków z realizowanych działań
Koordynacja pracy z copywriterami, grafikami, ambasadorami Digital University
Zarządzanie e-mail marketingiem (zarządzanie treściami i flow)
Zarządzanie stroną www (budowanie landing pages w CMS)
Współpraca z zespołem performance marketingu w przygotowywaniu kampanii digital
Monitorowanie działań rynkowych z zakresu edukacji cyfrowej i biznesowej i przygotowywanie rekomendacji działań
analizowanie potrzeb rozwojowych klienta oraz budowania na ich podstawie działań edukacyjnych,
nadzór nad realizacją warsztatów, wystąpień, kursów i programów edukacyjnych dla Klientów Digital University,
współpraca z ekspertami z Polski i z zagranicy oraz dostawcami i podwykonawcami przy budowaniu produktów i realizacji projektów edukacyjnych Digital University,
rozwijanie portfolio ekspertów Digital University, w tym m.in. ustalanie warunków współpracy, zakresów merytorycznych wystąpień i warsztatów, negocjowanie warunków umów, etc.,
tworzenie agend wydarzeń merytorycznych organizowanych przez Digital University,
przygotowywanie kosztorysów, kontrola budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z założeniami projektu,
operacyjna i logistyczna organizacja wystąpień, programów i warsztatów,
bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu,
bieżące monitorowanie trendów w obszarze usług edukacyjnych oraz analizowanie portfolio Digital University pod kątem oferty innych dostawców,
budowanie portfolio Speakers Office - Biura Ekspertów Digital University,
budowanie długofalowej współpracy z ekspertami z Polski i z zagranicy, utrzymywanie relacji, aktualizowanie materiałów merytorycznych i marketingowych,
współpraca z opiekunami klienta przy analizie potrzeb rozwojowych w firmach i merytoryczne wsparcie w zakresie doboru ekspertów,
pozyskiwanie nowych ekspertów w wybranej tematyce – ustalanie warunków współpracy, w tym zakresów merytorycznych wystąpień i warsztatów, podpisywanie umów,
tworzenie agend wydarzeń organizowanych przez Digital University (merytoryczny nadzór nad wydarzeniami, analiza i dobór tematów, weryfikacja i dobór prelegentów, opieka nad prelegentami w czasie trwania wydarzeń),
współpraca ze sprzedażą, marketingiem, prawnikami i działem Executive Education,
nadzór nad zorganizowaniem kwestii technicznych wystąpień online oraz kwestii logistycznych (loty, hotele, transport lokalny, dodatkowe spotkania),
wykonywanie rozmów telefonicznych do zdefiniowanej bazy kontaktów w celu zdiagnozowania potrzeb oraz przedstawiania oferty Digital University (kursy online, bilety na konferencje, zgłoszenia do konkursów, pozyskiwanie uczestników programów edukacyjnych Fundacji),
przekazywanie leadów sprzedażowych i umawianie spotkań dla zespołu sprzedaży,
budowanie portfolio Biura Mówców Digital University,
budowanie długofalowej współpracy z ekspertami z Polski i z zagranicy, utrzymywanie relacji, aktualizowanie materiałów merytorycznych i marketingowych,
pozyskiwanie nowych ekspertów w wybranej tematyce – ustalanie warunków współpracy, w tym zakresów merytorycznych wystąpień i warsztatów, podpisywanie umów,
tworzenie agendy wydarzeń organizowanych przez Digital University (merytoryczny nadzór nad wydarzeniami, analiza i dobór tematów, weryfikacja i dobór prelegentów, opieka nad prelegentami w czasie trwania wydarzeń),
współpraca ze sprzedażą, marketingiem, prawnikami i działem szkoleń,
nadzór nad zorganizowaniem kwestii technicznych wystąpień online oraz kwestii logistycznych (loty, hotele, transport lokalny, dodatkowe spotkania),
nadzór merytoryczny nad stroną internetową Speakers Office (Biura Mówców),
wykonywanie rozmów telefonicznych do zdefiniowanej bazy kontaktów w celu zdiagnozowania potrzeb oraz przedstawiania oferty Digital University (kursy online, bilety na konferencje, zgłoszenia do konkursów, pozyskiwanie uczestników programów edukacyjnych Fundacji),
przekazywanie leadów sprzedażowych i umawianie spotkań dla zespołu sprzedaży,
Specjalista/Specjalistka ds. Contentu i Social Mediów
Krakowskie Przedmieście 13, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie i prowadzenie komunikacji w social mediach (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) dla Digital University i projektów Fundacji Digital University,
przygotowywanie contentu do social mediów – posty, webinary, podcasty, filmy edukacyjne, wpisy na bloga,
przygotowywanie grafik - umiejętne korzystanie z Canva lub innego prostego programu graficznego,
organizacja od strony projektowej webinarów, liveów na social media i nagrań video (mile widziane doświadczenie w obsłudze StreamYard),
czuwanie nad zgodnością prowadzonych działań i kampanii z wytycznymi wizualnej identyfikacji marki,
bieżące wsparcie zespołu sprzedaży w graficznym i merytorycznym przygotowywaniu ofert oraz materiałów promocyjnych
koordynacja i terminowa realizacja produkcji kursów oraz programów edukacyjnych online Digital University,
współpraca z ekspertami z Polski i z zagranicy przy budowaniu produktów edukacyjnych Digital University, w tym przy projektowaniu i przygotowywaniu scenariuszy kursów,
współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
negocjowanie warunków umów, budowanie regulaminów we współpracy z kancelarią prawną,
umiejętność analizowania potrzeb rozwojowych uczestników oraz budowania na ich podstawie kursów i programów edukacyjnych,
przygotowywanie kosztorysów, kontrola budżetu i odpowiedzialność za jego realizację,
aktualizacja istniejących kursów online, zgodnie z potrzebami merytorycznym i technicznymi,
wybór najlepszych narzędzi i platform dla kursów online,
zarządzanie platformą (dostępami),
tworzenie szkoleń e-learningowych ,
bieżąca współpraca ze sprzedażą, marketingiem i speakers office,
dbałość o najwyższy poziom Customer Experience,
prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów,
bieżące monitorowanie konkurencji i analizowanie oferty Digital University pod kątem oferty innych dostawców usług edukacyjnych
planowanie i prowadzenie komunikacji w social mediach, głównie z użyciem kanałów takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn i Youtube, skierowanej zarówno do użytkowników B2B i B2C,
tworzenie treści w języku angielskim i polskim: posty do publikacji w mediach społecznościowych, wpisy na bloga, prezentacje, opisy produktów, krótkie artykuły (content marketing),
współpraca przy tworzeniu koncepcji kreatywnych, strategii komunikacyjnych dotyczących poszczególnych kategorii produktów i projektów Digital University w zakresie komunikacji online,
organizacja od strony projektowej webinarów, liveów na social media i nagrań video (mile widziane doświadczenie w obsłudze StreamYard),
przygotowywanie grafik i umiejętne korzystanie z Canva lub innego prostego programu graficznego,
czuwanie nad zgodnością prowadzonych działań i kampanii z wytycznymi wizualnej identyfikacji marki,
bieżące wsparcie zespołu sprzedaży w graficznym i merytorycznym przygotowywaniu ofert oraz materiałów promocyjnych (B2B marketing)