Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Księdza Stanisława Stojałowskiego 31, Bielsko-Biała
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Współodpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej w obszarze e-commerce;
Realizacja digitalowych kampanii marketingowych, w szczególności w Google oraz Social Mediach oraz raportowanie ich wyników;
Nadzór nad całością działań e-commerce – w szczególności sklepu internetowego oraz działaniami Marketing Automation;
Zarządzanie podległym projektowym budżetem marketingowym, w tym przepływem faktur za zrealizowane usługi marketingowe;
Analizowanie efektywności działań i kampanii marketingowych celem rekomendowania działań optymalizacyjnych w celu maksymalizacji ROI;
Planowanie, zakup i optymalizacja działań online (SEO/SEM) w ramach zatwierdzonych budżetów, zarządzanie stronami www oraz komunikacją w Social Mediach;
Organizacja i koordynowanie realizacji tradycyjnych projektów reklamowych (ATL/BTL), komunikacyjnych oraz eventów firmowych, przygotowywanie materiałów marketingowych w porozumieniu z innymi działami;
Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych/informacyjnych wraz z koordynowaniem ich produkcji i dystrybucji;
Rozwój bieżącej współpracy z wykonawcami/freelancerami oraz dostawcami na rynku lokalnym – negocjacje warunków, sporządzanie umów i zamówień oraz nadzór nad ich poprawnym wykonaniem;
Ciągły rozwój digitalowych narzędzi marketingowych celem aktywnego wspierania polityki sprzedażowej i marketingowej;
Księdza Stanisława Stojałowskiego 31, Bielsko-Biała
Wygasła: 27.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Współodpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej w obszarze e-commerce;
Realizacja digitalowych kampanii marketingowych, w szczególności w Google oraz Social Mediach oraz raportowanie ich wyników;
Nadzór nad całością działań e-commerce – w szczególności sklepu internetowego oraz działaniami Marketing Automation;
Zarządzanie podległym projektowym budżetem marketingowym, w tym przepływem faktur za zrealizowane usługi marketingowe;
Analizowanie efektywności działań i kampanii marketingowych celem rekomendowania działań optymalizacyjnych w celu maksymalizacji ROI;
Planowanie, zakup i optymalizacja działań online (SEO/SEM) w ramach zatwierdzonych budżetów, zarządzanie stronami www oraz komunikacją w Social Mediach;
Organizacja i koordynowanie realizacji tradycyjnych projektów reklamowych (ATL/BTL), komunikacyjnych oraz eventów firmowych, przygotowywanie materiałów marketingowych w porozumieniu z innymi działami;
Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych/informacyjnych wraz z koordynowaniem ich produkcji i dystrybucji;
Rozwój bieżącej współpracy z wykonawcami/freelancerami oraz dostawcami na rynku lokalnym – negocjacje warunków, sporządzanie umów i zamówień oraz nadzór nad ich poprawnym wykonaniem;
Ciągły rozwój digitalowych narzędzi marketingowych celem aktywnego wspierania polityki sprzedażowej i marketingowej;
Księdza Stanisława Stojałowskiego 31, Bielsko-Biała
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Współodpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej;
Realizacja digitalowych kampanii marketingowych, w szczególności w Google oraz Social Mediach oraz raportowanie ich wyników;
Nadzór nad całością działań e-commerce – w szczególności sklepu internetowego oraz działaniami Marketing Automation;
Zarządzanie podległym projektowym budżetem marketingowym, w tym przepływem faktur za zrealizowane usługi marketingowe;
Analizowanie efektywności działań i kampanii marketingowych celem rekomendowania działań optymalizacyjnych w celu maksymalizacji ROI;
Planowanie, zakup i optymalizacja działań online (SEO/SEM) w ramach zatwierdzonych budżetów, zarządzanie stronami www oraz komunikacją w Social Mediach;
Organizacja i koordynowanie realizacji tradycyjnych projektów reklamowych (ATL/BTL), komunikacyjnych oraz eventów firmowych, przygotowywanie materiałów marketingowych w porozumieniu z innymi działami;
Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych/informacyjnych wraz z koordynowaniem ich produkcji i dystrybucji;
Rozwój bieżącej współpracy z wykonawcami/freelancerami oraz dostawcami na rynku lokalnym – negocjacje warunków, sporządzanie umów i zamówień oraz nadzór nad ich poprawnym wykonaniem;
Ciągły rozwój narzędzi marketingowych [omnichannel] celem aktywnego wspierania polityki sprzedażowej i marketingowej;