Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wykonywanie napraw, remontów, przeglądów i konserwacji urządzeń, maszyn elektrycznych, układów automatyki elektrycznej i aparatury kontrolno – pomiarowej w miejscu zainstalowania oraz w warsztacie elektrycznym,
Posługiwania się dokumentacją techniczno - ruchową urządzeń oraz schematami rozwiniętymi i montażowymi,
Stosowanie właściwych metod pracy, narzędzi i przyrządów pomiarowych
Bieżący nadzór i kontrola nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT/OT
Udział w analizie incydentów cyberbezpieczeństwa
Podejmowanie działań minimalizujących skutki wystąpienia incydentu bezpieczeństwa
Identyfikacja podatności na cyberataki w systemach, urządzeniach i aplikacjach
Realizacja rekomendacji i zaleceń Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa
Administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT/OT pod względem cyberbezpieczeństwa
Propagowanie informacji o zagrożeniach do pracowników odpowiedzialnych za cyberbezpieczeństwo w Spółce
Tworzenie zaleceń dotyczących przeciwdziałaniu zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Udział w kreowanie polityki cyberbezpieczeństwa w skali Spółki
Udział w zarządzaniu ryzykiem cyberbezpieczeństwa
Udział w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych i telekomunikacyjnych w Spółce
Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania należącymi do Spółki
Koordynacja wdrażania, doskonalenia i współpracy systemów informatycznych i łączności w Spółce, w tym wspomaganie i nadzorowanie procesów wyboru systemów informatycznych
Opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
Zarządzanie sieciami i urządzeniami LAN / WAN oraz infrastrukturą serwerową
Udział w nadzorowaniu świadczenia usług utrzymania, zarządzania i wsparcia obszaru teleinformatyki w Spółce w zakresie systemów telekomunikacyjnych
Udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych dot. usług i systemów teleinformatycznych w systemach komputerowych Spółki na obiektach kontrolingowych i księgowych
Uczestnictwo w działaniach programów bezpieczeństwa systemów ICT/OT i innych projektów GK PGE
Koordynowanie i nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego realizacji farm fotowoltaicznych (PV)/farm wiatrowych na terenie całej Polski
Aktywne pozyskiwanie terenów pod realizacje farm PV/wiatrowych, negocjowanie warunków oraz podpisywanie umów z właścicielami gruntów
Koordynowanie procesu uzyskania pozwolenia na budowę, zgód i pozwoleń niezbędnych dla fazy realizacyjnej elektrowni, w tym pozwoleń administracyjnych i dokumentacji technicznej
Udział w procesie pozyskiwania generalnych wykonawców i dostawców dla realizacji budowy elektrowni fotowoltaicznych/wiatrowych, a także w postępowaniach zakupowych w tym obszarze
Analiza, weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektów PV w procesach M&A - członek zespołu technicznego due dilligence
Udział w pracach eksploatacyjnych i remontowych wykonywanych przez Dział Elektryczny
Usuwanie usterek i naprawy w obwodach pierwotnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji elektrycznych
Wykonywanie pomiarów parametrów eksploatacyjnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji elektrycznych w zakresie posiadanych uprawnień
Obsługa specjalistycznych narzędzi i aparatury
Nadzór nad wykonywaniem prac oraz udział w wymaganych próbach maszyn i urządzeń
Udział w procesie planowania prac poprzez wyszukiwanie wykonawców/dostawców, opracowywanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie ofert, opracowywanie danych jakościowych oraz ilościowych do planów
Obsługa podstawowych komputerowych programów biurowych (MS-Office) oraz opcjonalnie wspomagających projektowanie np. Auto-CAD
Prowadzenie pod nadzorem przełożonych przydzielonych zadań w zakresie napraw, remontów i inwestycji urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych w Oddziale ZEW Porąbka-Żar
Bieżący nadzór i kontrola nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT/OT
Udział w analizie incydentów cyberbezpieczeństwa
Podejmowanie działań minimalizujących skutki wystąpienia incydentu bezpieczeństwa
Identyfikacja podatności na cyberataki w systemach, urządzeniach i aplikacjach
Realizacja rekomendacji i zaleceń Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa
Administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT/OT pod względem cyberbezpieczeństwa
Propagowanie informacji o zagrożeniach do pracowników odpowiedzialnych za cyberbezpieczeństwo w Spółce
Tworzenie zaleceń dotyczących przeciwdziałaniu zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Udział w kreowanie polityki cyberbezpieczeństwa w skali Spółki
Udział w zarządzaniu ryzykiem cyberbezpieczeństwa
Udział w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych
i telekomunikacyjnych w Spółce
Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania należącymi do Spółki
Koordynacja wdrażania, doskonalenia i współpracy systemów informatycznych i łączności w Spółce, w tym wspomaganie i nadzorowanie procesów wyboru systemów informatycznych
Opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
Zarządzanie sieciami i urządzeniami LAN / WAN oraz infrastrukturą serwerową
Udział w nadzorowaniu świadczenia usług utrzymania, zarządzania i wsparcia obszaru teleinformatyki w Spółce w zakresie systemów telekomunikacyjnych
Udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych dot. usług i systemów teleinformatycznych w systemach komputerowych Spółki na obiektach kontrolingowych i księgowych
Uczestnictwo w działaniach programów bezpieczeństwa systemów ICT/OT i innych projektów GK PGE
Wykonywanie prac utrzymaniowych, serwisowych oraz inspekcji infrastruktury elektroenergetycznej na terenie elektrowni PV zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego
Usuwanie awarii elektrowni PV
Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych w obszarze elektrowni PV
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych prac
Współpraca z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej
Współpraca z Departamentem Inwestycji w zakresie weryfikacji jakości realizowanych prac przez Wykonawcę podczas odbiorów elektrowni PV
Wykonywanie prac utrzymaniowych, serwisowych oraz inspekcji infrastruktury elektroenergetycznej na terenie elektrowni PV zlokalizowanych na terenie województwa podlaskiego, mazowieckiego i lubelskiego
Usuwanie awarii elektrowni PV
Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych w obszarze elektrowni PV
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych prac
Współpraca z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej
Współpraca z Departamentem Inwestycji w zakresie weryfikacji jakości realizowanych prac przez Wykonawcę podczas odbiorów elektrowni PV
Młodszy Specjalista ds. rozliczeń i raportowania inwestycji
Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przygotowywanie raportów na potrzeby Departamentu z dużą ilością danych
Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów inwestycyjnych
Bieżący monitoring postępu finansowego w realizowanych projektach, planowanie budżetu nowych projektów i prognozowanie wydatków
Bieżący monitoring postępu rzeczowego w projektach (weryfikacja poziomu realizacji wskaźników, monitorowanie ryzyk)
Administracyjna obsługa procesu raportowania w projektach realizowanych w Departamencie (kompletowanie danych dostarczanych przez Wykonawców projektu, uzupełnianie formularzy raportów), w tym raportowanie do Dyrektora Departamentu;
Administracyjna obsługa procesu wprowadzania zmian w projektach inwestycyjnych
Współpraca z jednostkami kompetencyjnymi
Aktywne rozwiązywanie problemów w ramach powierzonych zadań
Specjalista/ka ds. ofertowania i rozliczeń energii elektrycznej i usług systemowych
Warszawa
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie danych rynkowych i pomiarowych na potrzeby ofertowania aktywów Spółki na rynku energii;
Współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za modelowanie uczestnictwa jednostek Spółki w rynkach energii;
Współpraca z Oddziałami w zakresie ustalania aktualnych ograniczeń oraz optymalnych parametrów pracy jednostek wytwórczych;
Bieżące monitorowanie procesu ofertowania na rynku hurtowym, rynku bilansującym i rynku usług systemowych;
Tworzenie analiz i raportów dot. uczestnictwa jednostek Spółki w rynku hurtowym, rynku bilansującym i rynku usług systemowych;
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za rozliczanie sprzedaży energii elektrycznej i usług systemowych;
Monitorowanie regulacji dot. rynku hurtowego, rynku bilansującego, rynku usług systemowych oraz kontraktacji PPA, linii bezpośredniej i cable poolingu;
Wsparcie innych pracowników w procesach handlowych, akwizycji, budowy i utrzymania jednostek wytwórczych Spółki
Ekspert ds. Eksploatacji Morskich Farm Wiatrowych w Departamencie Eksploatacji Energetyki Wiatrowej
Szczecin
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Uczestnictwo w realizacji zadań związanych z trwającym procesem inwestycyjnym morskich farm wiatrowych w zakresie powiązanym z obszarem O&M
Opiniowanie wypracowanych umów kontraktowych poszczególnych elementów MFW np. morskich turbin wiatrowych, morskich stacji transformatorowych itp
Aktywny udział w tworzeniu organizacji zajmującej się eksploatacją morskich farm wiatrowych na bazie posiadanych zasobów eksploatujących aktywa lądowe, po zakończeniu procesu inwestycyjnego
Opracowanie standardów i dobrych praktyk obejmujących udział zasobów O&M w procesie inwestycyjnym
Aktywna rola w tworzeniu koncepcji i strategii eksploatacji kompletnego portfela energetyki wiatrowej na morzu przy uwzględnieniu synergii wynikających z posiadanych zasobów i kompetencji onshore
Czynny udział w tworzeniu, negocjowaniu, egzekwowaniu i rozliczaniu kontraktów związanych morskimi elektrowniami wiatrowymi w zakresie odpowiednim dla obszaru O&M
Wsparcie procesów dotyczących morskiej i infrastruktury energetycznej w zakresie wypracowywania dokumentacji, negocjacji kontraktów i odbiorów prac
Opracowywanie dobrych praktyk i strategii negocjacji warunków kontraktów na dostawę i serwisowanie morskich turbin wiatrowych oraz innych kluczowych komponentów infrastruktury MFW
Prowadzenie monitoringu rynku O&M pod kątem dostawców usług, urządzeń, części i narzędzi związanych z eksploatacją morskich elektrowni wiatrowych oraz morskiej i lądowej infrastruktury elektroenergetycznej
Prowadzenie cyklicznych analiz związanych z kosztami eksploatacji i proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych
Czynny udział w opracowaniu dokumentacji związanej z obszarem O&M wymaganej w ramach procedur korporacyjnych
Czynny udział w procesie przejmowania elektrowni wiatrowych do eksploatacji pod kątem spełnienia określonych wymagań, a następnie udział w całościowym procesie inspekcyjnym związanym z zakończeniem gwarancji
Ekspert ds. Eksploatacji Morskich Farm Wiatrowych w Departamencie Eksploatacji Energetyki Wiatrowej
Warszawa
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Uczestnictwo w realizacji zadań związanych z trwającym procesem inwestycyjnym morskich farm wiatrowych w zakresie powiązanym z obszarem O&M
Opiniowanie wypracowanych umów kontraktowych poszczególnych elementów MFW np. morskich turbin wiatrowych, morskich stacji transformatorowych itp
Aktywny udział w tworzeniu organizacji zajmującej się eksploatacją morskich farm wiatrowych na bazie posiadanych zasobów eksploatujących aktywa lądowe, po zakończeniu procesu inwestycyjnego
Opracowanie standardów i dobrych praktyk obejmujących udział zasobów O&M w procesie inwestycyjnym
Aktywna rola w tworzeniu koncepcji i strategii eksploatacji kompletnego portfela energetyki wiatrowej na morzu przy uwzględnieniu synergii wynikających z posiadanych zasobów i kompetencji onshore
Czynny udział w tworzeniu, negocjowaniu, egzekwowaniu i rozliczaniu kontraktów związanych morskimi elektrowniami wiatrowymi w zakresie odpowiednim dla obszaru O&M
Wsparcie procesów dotyczących morskiej i infrastruktury energetycznej w zakresie wypracowywania dokumentacji, negocjacji kontraktów i odbiorów prac
Opracowywanie dobrych praktyk i strategii negocjacji warunków kontraktów na dostawę i serwisowanie morskich turbin wiatrowych oraz innych kluczowych komponentów infrastruktury MFW
Prowadzenie monitoringu rynku O&M pod kątem dostawców usług, urządzeń, części i narzędzi związanych z eksploatacją morskich elektrowni wiatrowych oraz morskiej i lądowej infrastruktury elektroenergetycznej
Prowadzenie cyklicznych analiz związanych z kosztami eksploatacji i proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych
Czynny udział w opracowaniu dokumentacji związanej z obszarem O&M wymaganej w ramach procedur korporacyjnych
Czynny udział w procesie przejmowania elektrowni wiatrowych do eksploatacji pod kątem spełnienia określonych wymagań, a następnie udział w całościowym procesie inspekcyjnym związanym z zakończeniem gwarancji
Wykonywanie prac utrzymaniowych, serwisowych oraz inspekcji infrastruktury elektroenergetycznej na terenie elektrowni PV zlokalizowanych na terenie Polski
Usuwanie awarii elektrowni PV
Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych w obszarze elektrowni PV
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych prac
Współpraca z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej
Współpraca z Departamentem Inwestycji w zakresie weryfikacji jakości realizowanych prac przez Wykonawcę podczas odbiorów elektrowni PV
Wykonywanie napraw, remontów, przeglądów i konserwacji urządzeń, maszyn elektrycznych, układów automatyki elektrycznej i aparatury kontrolno-pomiarowej w miejscu zainstalowania oraz w warsztacie elektrycznym
Posługiwania się dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń oraz schematami rozwiniętymi i montażowymi
Stosowanie właściwych metod pracy, narzędzi i przyrządów pomiarowych
Bieżący nadzór i kontrola nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT/OT
Udział w analizie incydentów cyberbezpieczeństwa
Podejmowanie działań minimalizujących skutki wystąpienia incydentu bezpieczeństwa
Identyfikacja podatności na cyberataki w systemach, urządzeniach i aplikacjach
Realizacja rekomendacji i zaleceń Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa
Administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT/OT pod względem cyberbezpieczeństwa
Tworzenie zaleceń dotyczących przeciwdziałaniu zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Udział w kreowanie polityki cyberbezpieczeństwa w skali Spółki
Udział w zarządzaniu ryzykiem cyberbezpieczeństwa
Udział w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych i telekomunikacyjnych w Spółce
Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania należącymi do Spółki
Koordynacja wdrażania, doskonalenia i współpracy systemów informatycznych i łączności w Spółce, w tym wspomaganie i nadzorowanie procesów wyboru systemów informatycznych
Opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
Zarządzanie sieciami i urządzeniami LAN / WAN oraz infrastrukturą serwerową
Udział w nadzorowaniu świadczenia usług utrzymania, zarządzania i wsparcia obszaru teleinformatyki w Spółce w zakresie systemów telekomunikacyjnych
Udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
Uczestnictwo w działaniach programów bezpieczeństwa systemów ICT/OT i innych projektów GK PGE
Bieżący nadzór i kontrola nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT/OT
Udział w analizie incydentów cyberbezpieczeństwa
Podejmowanie działań minimalizujących skutki wystąpienia incydentu bezpieczeństwa
Identyfikacja podatności na cyberataki w systemach, urządzeniach i aplikacjach
Realizacja rekomendacji i zaleceń Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa
Administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT/OT pod względem cyberbezpieczeństwa
Tworzenie zaleceń dotyczących przeciwdziałaniu zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Udział w kreowanie polityki cyberbezpieczeństwa w skali Spółki
Udział w zarządzaniu ryzykiem cyberbezpieczeństwa
Udział w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych i telekomunikacyjnych w Spółce
Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania należącymi do Spółki
Koordynacja wdrażania, doskonalenia i współpracy systemów informatycznych i łączności w Spółce, w tym wspomaganie i nadzorowanie procesów wyboru systemów informatycznych
Opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
Zarządzanie sieciami i urządzeniami LAN / WAN oraz infrastrukturą serwerową
Udział w nadzorowaniu świadczenia usług utrzymania, zarządzania i wsparcia obszaru teleinformatyki w Spółce w zakresie systemów telekomunikacyjnych
Udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
Uczestnictwo w działaniach programów bezpieczeństwa systemów ICT/OT i innych projektów GK PGE
Główny Specjalista ds. ofertowania i rozliczeń energii elektrycznej i usług systemowych
Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zbieranie danych rynkowych i pomiarowych na potrzeby ofertowania aktywów Spółki na rynku energii;
Współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za modelowanie uczestnictwa jednostek Spółki w rynkach energii;
Współpraca z Oddziałami w zakresie ustalania aktualnych ograniczeń oraz optymalnych parametrów pracy jednostek wytwórczych;
Bieżące monitorowanie procesu ofertowania na rynku hurtowym, rynku bilansującym i rynku usług systemowych;
Tworzenie analiz i raportów dot. uczestnictwa jednostek Spółki w rynku hurtowym, rynku bilansującym i rynku usług systemowych;
Wsparcie w procesie ofertowania usług systemowych kontraktowanych przez Spółkę;
Współpraca z komórkami Spółki przy procesie akwizycji, w analizie kontraktacji energii elektrycznej;
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za rozliczanie sprzedaży energii elektrycznej i usług systemowych;
Monitorowanie regulacji dot. rynku hurtowego, rynku bilansującego, rynku usług systemowych oraz kontraktacji PPA, linii bezpośredniej i cable poolingu;
Wsparcie innych pracowników w procesach handlowych, akwizycji, budowy i utrzymania jednostek wytwórczych Spółki
Zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego m.in. poprzez opracowanie i wdrażanie instrukcji oraz procedur w zakresie zarządzania systemami oraz urządzeniami CCTV, KD, SSWiN oraz okresowa ocena ich stanu technicznego
Zgłaszanie inicjatyw i przestawianie propozycji w zakresie modernizacji i rozbudowy systemów CCTV, KD, SSWiN orz realizacja zadań w tym zakresie,
Nadzór nad realizacją umów ochrony Obiektów Spółki,
Wsparcie procesu zakupowego elementów składowych systemów CCTV, KD, SSWiN,
Realizacja procesów w obszarze bezpieczeństwa fizycznego,
Nadzór nad prawidłową realizacją usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych i mechanicznych systemów zabezpieczeń,
Administrowanie systemami bezpieczeństwa,
Aktualizacja dokumentacji w obszarze zabezpieczeń technicznych i ochrony fizycznej,
Opracowywanie dokumentacji technicznej w tym procedur bezpieczeństwa
Dysponowanie środkami Spółki i spółek projektowych
Bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansowymi
Dysponowanie środkami Spółki i spółek projektowych
Monitorowanie, prognozowanie i raportowanie pozycji gotówkowej Spółki oraz spółek projektowych
Pozyskiwanie środków finansowych na działalność poprzez współpracę z instytucjami rynku finansowego i w ramach GK PGE
Opiniowanie zawieranych umów w zakresie ich pokrycia finansowego, zakresu ubezpieczenia i zgodności przyjętych rozwiązań w zakresie rozliczenia finansowego z obowiązującymi przepisami prawa
Sporządzanie dokumentów księgowych w zakresie realizowanych czynności
Tworzenie raportów i analiz danych finansowych i operacyjnych
Przygotowywanie wniosków oraz informacji o działaniach departamentu do organów Spółki
Wsparcie procesów przejęć i fuzji realizowanych przez Spółkę
Prowadzenie spraw związanych z pozyskaniem i administrowaniem umowami ubezpieczeniowymi
Ścisła współpraca z PGE Synergia S.A. i pozostałymi podmiotami świadczącymi usługi finansowo-księgowe, sprawozdawcze i podatkowe
Wsparcie kadry zarządzającej w zakresie realizowanych procesów
Realizacja obiegu faktur dotyczących departamentu w systemie SAP
Uczestnictwo w procesach administracyjnych i organizacyjnych
Organizacja spotkań i podróży służbowych, koordynacja kalendarza oraz obsługa spotkań biznesowych
Zarządzanie dokumentacją: koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Tworzenie zamówień, zapotrzebowani na materiały i usługi oraz kontrola budżetu
Współpraca z dostawcami/usługodawcami zewnętrznymi
Przygotowanie sprawozdań i zestawień oraz archiwizacja dokumentów
Wsparcie procesów planistycznych i rozliczeniowych
Wsparcie procesu zarządzania odzieżą i środkami ochrony osobistej pracowników
Wsparcie procesu organizowania szkoleń pracowników
Monitoring terminów upływu ważności badań certyfikatów i uprawnień pracowników
Podejmowanie działań mających na celu zabezpieczenie sprzętu IT oraz GSM dla pracowników
Organizacja spotkań, warsztatów wewnętrznych i z zewnętrznymi kontrahentami
Wsparcie administracyjne Departamentu (organizacja spotkań, warsztatów wewnętrznych i z zewnętrznymi kontrahentami, administrowanie aprowizacją biurową, prowadzenia korespondencji)
Przygotowywanie różnego rodzaju raportów (np. rezerwy kosztowe, zaciągnięte zobowiązania, wydatki bezumowne, realizacja uchwał)
Opracowywanie planów inwestycyjnych i kosztowych, nadzór i analiza w zakresie realizacji planów budżetowych, przygotowywanie sprawozdań i informacji o wykonaniu planów budżetowych na potrzeby wewnętrzne departamentu oraz na potrzeby innych komórek organizacyjnych
Przygotowywanie sprawozdań i informacji o wykonaniu planów na potrzeby wewnętrzne Departamentu oraz na potrzeby jednostek kontrolingowych
Udział w procesie rozliczania nakładów inwestycyjnych i likwidacji środków trwałych
Analiza i nadzór nad prawidłowością bieżącego rozliczania kosztów i nakładów inwestycyjnych
Inicjowanie korek dotyczących wykrytych nieprawidłowości w zakresie ewidencji kosztów i nakładów inwestycyjnych
Weryfikacja i modyfikacja źródeł finansowania względem realizowanych zakupów inwestycyjnych i eksploatacyjnych
Koordynowanie pracy wszystkich zespołów w ramach Departamentu Eksploatacji Energetyki Wiatrowej oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prac związanych z przygotowaniem oraz realizacją Planu Inwestycyjnego i Planu Finansowego
Dysponowanie środkami Spółki i spółek projektowych
Bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansowymi
Dysponowanie środkami Spółki i spółek projektowych
Monitorowanie, prognozowanie i raportowanie pozycji gotówkowej Spółki oraz spółek projektowych
Pozyskiwanie środków finansowych na działalność poprzez współpracę z instytucjami rynku finansowego i w ramach GK PGE
Opiniowanie zawieranych umów w zakresie ich pokrycia finansowego, zakresu ubezpieczenia i zgodności przyjętych rozwiązań w zakresie rozliczenia finansowego z obowiązującymi przepisami prawa
Sporządzanie dokumentów księgowych w zakresie realizowanych czynności
Tworzenie raportów i analiz danych finansowych i operacyjnych
Przygotowywanie wniosków oraz informacji o działaniach departamentu do organów Spółki
Wsparcie procesów przejęć i fuzji realizowanych przez Spółkę
Prowadzenie spraw związanych z pozyskaniem i administrowaniem umowami ubezpieczeniowymi
Ścisła współpraca z PGE Synergia S.A. i pozostałymi podmiotami świadczącymi usługi finansowo-księgowe, sprawozdawcze i podatkowe
Bezpośrednia współpraca z Koordynatorem ds. Ryzyka w obszarze Energetyki Odnawialnej w zakresie zarządzania ryzykiem korporacyjnym
Analizowanie wyników pomiaru wskaźników ryzyk
Odbiór raportów, wniosków i prezentacji Koordynatora ds. Ryzyka dotyczących zarządzania ryzykiem na poziomie Obszaru Biznesowego
Współpraca przy raportowaniu sprawozdawczym dla Centrum Korporacyjnego i organów korporacyjnych Spółki
Wsparcie Koordynatora ds. Ryzyka w zakresie współpracy z Właścicielami Ryzyk w obszarach zarządzania ryzykiem korporacyjnym na poziomie Obszaru Biznesowego
Zapewnienie cyklicznego raportowania do kierownictwa Spółki w zakresie realizacji procesów zarządzania ryzykiem
Współudział w procesie tworzenia planów finansowych i budżetów, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń;
Bieżący nadzór nad wydatkowaniem zabudżetowanych środków
Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb prezentacji wyników finansowych
Współudział w przygotowaniu cyklicznych raportów finansowych na potrzeby kadry zarządzającej
Przygotowywanie analiz i raportów zarządczych ad hoc na potrzeby organów korporacyjnych i właściciela
Specjalista ds. Wsparcia w obszarze Eksploatacji Farm Wiatrowych i PV
Rumia
Wygasła: 05.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie administracyjne i operacyjne farm wiatrowych i PV
Przygotowywanie i koordynacja procesów zakupowych dla Departamentu
Wsparcie zakupowe farm wiatrowych w zakresie poszukiwania nowych dostawców i kontrahentów
Koordynowanie przygotowywania, zawierania i monitorowania realizacji umów i zamówień
Obsługa SAP (moduły PM i MM)
Wsparcie procesów planistycznych i rozliczeniowych
Monitoring terminów upływu ważności badań certyfikatów i uprawnień pracowników
Wsparcie procesu zarządzania odzieżą i środkami ochrony osobistej pracowników
Wsparcie procesu organizowania szkoleń pracowników
Wnioskowanie o nadawanie upoważnień oraz pełnomocnictw dla pracowników
Podejmowanie działań mających na celu zabezpieczenie sprzętu IT oraz GSM dla pracowników
Prowadzenie procesu wprowadzania i likwidacji środków trwałych
Wsparcie administracyjne Departamentu (organizacja spotkań, warsztatów wewnętrznych i z zewnętrznymi kontrahentami, administrowanie aprowizacją biurową, prowadzenia korespondencji)
Przygotowywanie różnego rodzaju raportów (np. rezerwy kosztowe, zaciągnięte zobowiązania, wydatki bezumowne, realizacja uchwał)
Zbieranie i weryfikowanie danych pomiarowych o produkcji energii elektrycznej netto i brutto z wyodrębnionych instalacji;
Prowadzenie rozliczenia ze stronami umów PPA;
Prowadzenie rozliczenia sprzedaży PM i GP;
Wystawianie faktur i not księgowych;
Weryfikacja faktur kosztowych związanych z obrotem towarami giełdowymi (opłaty i prowizje), dystrybucją, zakupem energii elektrycznej, prognozowaniem produkcji energii elektrycznej;
Raportowanie i prowadzenie baz danych dla wyodrębnionych instalacji;
Współpraca z komórkami PGE odpowiedzialnymi za rozliczanie sprzedaży energii elektrycznej;
Monitorowanie regulacji dot. kontraktacji PPA, linii bezpośredniej, cable poolingu, rynku hurtowego, rynku bilansującego i rynku usług systemowych;
Wsparcie innych pracowników Biura w procesach handlowych, akwizycji, budowy i utrzymania jednostek GK PGE EO
Bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansowymi
Dysponowanie środkami Spółki i spółek projektowych
Monitorowanie, prognozowanie i raportowanie pozycji gotówkowej Spółki oraz spółek projektowych
Pozyskiwanie środków finansowych na działalność poprzez współpracę z instytucjami rynku finansowego i w ramach GK PGE
Opiniowanie zawieranych umów w zakresie ich pokrycia finansowego, zakresu ubezpieczenia i zgodności przyjętych rozwiązań w zakresie rozliczenia finansowego z obowiązującymi przepisami prawa
Sporządzanie dokumentów księgowych w zakresie realizowanych czynności
Tworzenie raportów i analiz danych finansowych i operacyjnych
Przygotowywanie wniosków oraz informacji o działaniach departamentu do organów Spółki
Wsparcie procesów przejęć i fuzji realizowanych przez Spółkę
Prowadzenie spraw związanych z pozyskaniem i administrowaniem umowami ubezpieczeniowymi
Ścisła współpraca z PGE Synergia S.A. i pozostałymi podmiotami świadczącymi usługi finansowo-księgowe, sprawozdawcze i podatkowe
Bezpośrednia współpraca z Koordynatorem ds. Ryzyka w obszarze Energetyki Odnawialnej w zakresie zarządzania ryzykiem korporacyjnym
Analizowanie wyników pomiaru wskaźników ryzyk
Odbiór raportów, wniosków i prezentacji przygotowanych przez Koordynatora ds. Ryzyka dotyczących zarządzania ryzykiem na poziomie Obszaru Biznesowego
Współpraca przy raportowaniu sprawozdawczym dla Centrum Korporacyjnego i organów korporacyjnych Spółki
Wsparcie Koordynatora ds. Ryzyka w zakresie współpracy z Właścicielami Ryzyk w obszarach zarządzania ryzykiem korporacyjnym na poziomie Obszaru Biznesowego
Zapewnienie cyklicznego raportowania do kierownictwa Spółki w zakresie realizacji procesów zarządzania ryzykiem
Współudział w procesie tworzenia planów finansowych i budżetów, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń;
Bieżący nadzór nad wydatkowaniem zabudżetowanych środków
Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb prezentacji wyników finansowych
Współudział w przygotowaniu cyklicznych raportów finansowych na potrzeby kadry zarządzającej
Przygotowywanie analiz i raportów zarządczych ad hoc na potrzeby organów korporacyjnych i właściciela
Wykonywanie napraw, remontów, przeglądów i konserwacji urządzeń, maszyn elektrycznych, układów automatyki elektrycznej i aparatury kontrolno-pomiarowej w miejscu zainstalowania oraz w warsztacie elektrycznym
Posługiwania się dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń oraz schematami rozwiniętymi i montażowymi
Stosowanie właściwych metod pracy, narzędzi i przyrządów pomiarowych
Wykonywanie prac utrzymaniowych, serwisowych oraz inspekcji infrastruktury elektroenergetycznej na terenie elektrowni PV zlokalizowanych na terenie Polski
Usuwanie awarii elektrowni PV
Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych w obszarze elektrowni PV
Wykonywanie napraw, remontów, przeglądów i konserwacji urządzeń, maszyn elektrycznych, układów automatyki elektrycznej i aparatury kontrolno-pomiarowej w miejscu zainstalowania oraz w warsztacie elektrycznym
Posługiwania się dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń oraz schematami rozwiniętymi i montażowymi
Stosowanie właściwych metod pracy, narzędzi i przyrządów pomiarowych
Główny Specjalista ds. energetycznych – Inspektor Nadzoru w Departamencie Inwestycji OZE
Ogrodowa 59A, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad robotami elektrycznymi prowadzonymi na budowach elektrowni fotowoltaicznych
Współpraca z wykonawcami robót budowlanych i elektrycznych na realizowanych inwestycjach
Wsparcie kierowników projektów w przygotowywaniu do realizacji i podczas budowy farm fotowoltaicznych w zakresie elektroenergetycznym
Weryfikacja założeń dotyczących przyłączenia projektowanych elektrowni do sieci oraz proponowanych rozwiązań technicznych w zakresie linii WN, linii SN, stacji elektroenergetycznych itp
Weryfikacja dokumentacji projektowej projektów fotowoltaicznych oraz istniejących elektrowni fotowoltaicznych planowanych do zakupu w ramach realizowanych wewnętrznie badań due diligence
Opiniowanie i weryfikowanie projektów inwestycyjnych elektrowni fotowoltaicznch w zakresie elektroenergetycznym na każdym etapie rozwoju tych projektów
Kontakty ze spółkami dystrybucyjnymi w zakresie przyłączania nowych elektrowni fotowoltaicznych do sieci oraz rozliczania umów przyłączeniowych
Przygotowanie założeń do budżetów i harmonogramów projektów w zakresie elektroenergetycznym
Przygotowywanie SIWZ, OPZ i umów wymaganych przy procedurach zakupowych oraz udział w komisjach przetargowych
Wsparcie kierowników projektów odpowiedzialnych za transakcje kapitałowe w procedurach akwizycji projektów lub instalacji fotowoltaicznych (due diligence) projektów do akwizycji
Udział w projektach badawczo-rozwojowych z zakresu elektroenergetyki
Współudział w przygotowywaniu budżetu projektów inwestycyjnych
Kontrola budżetu projektu, w tym w szczególności wydatków inwestycyjnych
Prawidłowa kwalifikacja i rejestracja zdarzeń gospodarczych na poszczególne rodzaje kosztów i obiektów kontrolingowych, występowanie o dokonanie przeksięgowań
Monitorowanie stanu przygotowania i realizacji projektów w celu opracowania okresowych raportów, prognoz wielkości rocznych
Raportowanie stanu realizacji projektów wraz z analizą odchyleń rzeczowych i finansowych od planu
Zarządzanie projektem w systemie SAP (moduł MM, IMPS), w tym organizacja architektury projektu w SAP
Analiza efektów zrealizowanych projektów
Współpraca przy przygotowaniu wniosków o programy pomocowe dla realizowanych inwestycji
Administrowanie i/lub archiwizacja dokumentów źródłowych, w tym dokumentów związanych z tworzeniem i monitorowaniem budżetów projektów oraz umowami zawartym w ramach danego projektu
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Główny Specjalista ds. instalacyjnych w obiektach hydrotechnicznych
Ogrodowa 59A, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie, budżetowanie i nadzór nad przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych/modernizacyjnych w ramach powierzonego obszaru,
Koordynacja i realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami i prawem,
Praca w formule projektowej,
Przygotowanie materiałów przetargowych po stronie technicznej i ekonomicznej oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych w zakresie oceny technicznej ofert i wyboru dostawcy,
Terminowa realizacja zadań w ramach prowadzonych programów inwestycyjnych,
Odpowiada za przygotowanie zrealizowanych obiektów do odbioru oraz dokumentów do przekazania na majątek firmy,
Odpowiada za odbiory rzeczowo-finansowe prac od Wykonawcy oraz uczestniczy w pracach komisji odbiorowych,
Uczestniczy w przygotowaniu i nadzorze nad rozruchem, ruchem regulacyjnym oraz ruchem próbnym realizowanych modernizacji/inwestycji,
Koordynuje prace prowadzone przez Wykonawcę związanych z ruchem urządzeń,
Organizuje lub koordynuje organizację pomiarów odbiorowych i gwarancyjnych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki zaangażowanymi w realizację projektu
Utrzymanie usług w obszarze IT, w szczególności: zamawianie, odbiór oraz raportowanie
Administrowanie uprawnieniami i pojemnością usług IT
Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania należącymi do Spółki
Udział w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych i telekomunikacyjnych w Spółce
Koordynacja wdrażania, doskonalenia i współpracy systemów informatycznych i łączności w Spółce, w tym wspomaganie i nadzorowanie procesów wyboru systemów informatycznych
Opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
Udział w nadzorowaniu świadczenia usług utrzymania, zarządzania i wsparcia obszaru teleinformatyki w Spółce w zakresie systemów telekomunikacyjnych, administrowania siecią LAN/WAN, urządzeniami i systemami
Administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT/OT pod względem cyberbezpieczeństwa
Uczestnictwo w działaniach programów bezpieczeństwa Systemów OT i ICT i innych projektów GK PGE
Udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych dot. usług i systemów teleinformatycznych w systemach komputerowych Spółki na obiektach kontrolingowych i księgowych
Wykonywanie napraw, remontów, przeglądów i konserwacji urządzeń, maszyn elektrycznych, układów automatyki elektrycznej i aparatury kontrolno-pomiarowej w miejscu zainstalowania oraz w warsztacie elektrycznym
Posługiwania się dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń oraz schematami rozwiniętymi i montażowymi
Stosowanie właściwych metod pracy, narzędzi i przyrządów pomiarowych
Bieżący nadzór i kontrola nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT/OT
Udział w analizie incydentów cyberbezpieczeństwa
Podejmowanie działań minimalizujących skutki wystąpienia incydentu bezpieczeństwa
Identyfikacja podatności na cyberataki w systemach, urządzeniach i aplikacjach
Realizacja rekomendacji i zaleceń Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa
Administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT/OT pod względem cyberbezpieczeństwa
Tworzenie zaleceń dotyczących przeciwdziałaniu zagrożeń cyberbezpieczeństwa
Udział w kreowanie polityki cyberbezpieczeństwa w skali Spółki
Udział w zarządzaniu ryzykiem cyberbezpieczeństwa
Udział w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych i telekomunikacyjnych w Spółce
Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania należącymi do Spółki
Koordynacja wdrażania, doskonalenia i współpracy systemów informatycznych i łączności w Spółce, w tym wspomaganie i nadzorowanie procesów wyboru systemów informatycznych
Opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
Zarządzanie sieciami i urządzeniami LAN / WAN oraz infrastrukturą serwerową
Udział w nadzorowaniu świadczenia usług utrzymania, zarządzania i wsparcia obszaru teleinformatyki w Spółce w zakresie systemów telekomunikacyjnych
Udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
Uczestnictwo w działaniach programów bezpieczeństwa systemów ICT/OT i innych projektów GK PGE
Prace inspekcyjne łopat turbin wiatrowych przy wykorzystaniu posiadanych technologii (dostęp linowy, platforma, roboty inspekcyjne, drony, lunety) oraz przygotowanie raportów z opisem defektów
Planowanie napraw (określanie czasu trwania oraz sporządzanie list materiałów niezbędnych do pracy)
Wykonywanie napraw łopat turbin wiatrowych na farmach należących do GK PGE (naprawy kompozytu, mniejsze naprawy strukturalne, naprawy krawędzi natarcia i spływu)
Wykonywanie dokumentacji z wykonanych napraw
Prace przy czyszczeniu i naprawach wież i gondoli
Wykonywanie przeglądów sprzętu wysokościowego
Przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie postępowań zakupowych dotyczących zakupu części, materiałów i usług związanych z naprawą łopat turbin wiatrowych
Kontrola jakości napraw wykonywanych przez firmy zewnętrzne
Obsługa umów oraz decyzji (wraz z weryfikacją dokumentów księgowych i technicznych) zabezpieczających prawa do korzystania z nieruchomości, na których zlokalizowana jest infrastruktura energetyczna
Zabezpieczanie praw do nieruchomości (w tym przygotowywanie i negocjowanie umów), na których zlokalizowane zostały obiekty Spółki
Kontrola stanu zagospodarowania terenów stanowiących własność, bądź użytkowanie wieczyste Spółki w celu ochrony posiadania i podejmowanie odpowiednich działań w tym zakresie
Prowadzenie działań optymalizacyjnych w zakresie posiadanego zasobu nieruchomości
Inicjowanie działań wymagających podjęcia prac geodezyjnych na terenach Spółki (scalenia, podziały, zmiany klasyfikacji gruntów)
Współpraca z działami operacyjnymi (technicznymi) Spółki przy opiniowaniu i uzgadnianiu kolizji dot. istniejącej infrastruktury Spółki i zawieranie stosownych umów na udostępnienie nieruchomości
Współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw sądowych związanych z nieruchomościami (zasiedzenia, opłaty za u.w., bezumowne korzystanie, itp.)
Wprowadzanie danych do systemu SAP – w szczególności moduł RE oraz klasyfikacja i wycena umów na potrzeby MSSF16
Sporządzanie niezbędnych raportów wynikających z wewnętrznych procedur w Spółce
Koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej