Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Asystentka ds. administracyjno-finansowych
Aleje Jerozolimskie 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.09.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w zakresie administracji i obsługi biura
W zakres obowiązków wchodzą m.in:
Kompleksowa obsługa sekretariatu
Prace administracyjno-biurowe, zamawianie artykułów biurowych, zamawianie sprzętu
Obsługa dokumentacji księgowej: faktury, noty księgowe, prowadzenie budżetu sekretariatu
Archiwizowanie dokumentów
Nadzór nad ewidencją czasu pracy w Kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Aleje Jerozolimskie 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.04.2022
Obowiązki:
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w zakresie administracji i obsługi biura. W zakres obowiązków wchodzą m.in:
Kompleksowa obsługa sekretariatu
Prace administracyjno-biurowe, zamawianie artykułów biurowych, zamawianie sprzętu
Obsługa dokumentacji księgowej: faktury, noty księgowe, prowadzenie budżetu sekretariatu
Archiwizowanie dokumentów
Nadzór nad ewidencją czasu pracy w Kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne