Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (78)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 78 )
Kierownik ds. administracyjnych
Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Ścisła współpraca oraz nadzór pracy zewnętrznego biura rachunkowego oraz pracowników biurowych
Nadzór oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie spółki pod względem formalno - prawnym i finansowym, w tym dbałość o terminowość obiegu zewnętrznego dokumentów tj. terminowe składanie deklaracji, wniosków, dokumentów,
Reprezentowanie firmy w sprawach urzędowych i kontaktach formalnych, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, kontrahentami, urzędami miasta, gminy, ZUS, Urzędem Skarbowym itd
Nadzór nad funkcjonowaniem pracy biura pod kątem administracyjnym,
Nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
Nadzorowanie płynnego obiegu poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym terminowe odpowiedzi na odebrane pisma
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z Prezesem Zarządu i Kierownictwem działu projektów
Zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich porządkowanie i archiwizowanie
Organizacja i obsługa spotkań w biurze oraz spotkań służbowych Prezesa Zarządu
Dbałość o wizerunek firmy
Współpraca z działami w zakresie rekrutacji nowych pracowników
Przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby Zarządu oraz inne prace zlecone przez Zarząd
Ważne ! Ze względu na specyfikę branży i brak stałego miejsca świadczenia usług (projekty realizujemy w całej Europie) poszukujemy pracownika na powyższe stanowisko, które wiąże się z częstymi podróżami służbowymi
Aktualne miejsce wykonywania obowiązków : Mülheim - Niemcy (miejsce projektu) / Białe Błota - koło Bydgoszczy (siedziba firmy)
* Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
* Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
* Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
* Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
* Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
* Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
* Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
* Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
* Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
* Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
* Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
Ważne ! Ze względu na specyfikę branży i brak stałego miejsca świadczenia usług (projekty realizujemy w całej Europie) poszukujemy pracownika na powyższe stanowisko, które wiąże się z częstymi podróżami służbowymi
Aktualne miejsce wykonywania obowiązków : Mülheim - Niemcy (miejsce projektu) / Białe Błota - koło Bydgoszczy (siedziba firmy)
* Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
* Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
* Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
* Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
* Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
* Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
* Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
* Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
* Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
* Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
* Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
Specjalista / Specjalistka ds. księgowo-administracyjnych
Białe Błota (pow. bydgoski)
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ścisła współpraca oraz nadzór pracy zewnętrznego biura rachunkowego
Nadzór oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie spółki pod względem formalno-prawnym i finansowym, w tym dbałość o terminowość obiegu dokumentów tj. terminowe składanie deklaracji, wniosków, dokumentów,
Reprezentowanie firmy w sprawach urzędowych i kontaktach formalnych, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, kontrahentami, urzędami miasta, gminy, ZUS, Urzędem Skarbowym itd
Nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z Prezesem Zarządu i Kierownictwem działu projektów
Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
Sprawdzanie i kontrolowanie rozrachunków firmy,
Analizowaniem kont rachunkowych pod kątem prawidłowości zapisów księgowych,
Analiza sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
Wystawianie faktur sprzedażowych
Przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby Zarządu oraz inne prace zlecone przez Zarząd
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
• Ścisła współpraca oraz nadzór pracy zewnętrznego biura rachunkowego oraz pracowników biurowych
• Nadzór oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie spółki pod względem formalno - prawnym i finansowym, w tym dbałość o terminowość obiegu zewnętrznego dokumentów tj. terminowe składanie deklaracji, wniosków, dokumentów,
• Reprezentowanie firmy w sprawach urzędowych i kontaktach formalnych, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, kontrahentami, urzędami miasta, gminy, ZUS, Urzędem Skarbowym itd
• Nadzór nad funkcjonowaniem pracy biura pod kątem administracyjnym,
• Nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
• Nadzorowanie płynnego obiegu poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym terminowe odpowiedzi na odebrane pisma
• Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z Prezesem Zarządu i Kierownictwem działu projektów
• Zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich porządkowanie i archiwizowanie
• Organizacja i obsługa spotkań w biurze oraz spotkań służbowych Prezesa Zarządu
• Organizacja podróży służbowych i nadzór nad rozliczeniami delegacji zagranicznych
• Dbałość o wizerunek firmy
• Dbałość o zaopatrzenie biura
• Współpraca z działami w zakresie rekrutacji nowych pracowników
• Przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby Zarządu oraz inne prace zlecone przez Zarząd
• Ścisła współpraca oraz nadzór pracy zewnętrznego biura rachunkowego oraz pracowników biurowych
• Nadzór oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie spółki pod względem formalno - prawnym i finansowym, w tym dbałość o terminowość obiegu zewnętrznego dokumentów tj. terminowe składanie deklaracji, wniosków, dokumentów,
• Reprezentowanie firmy w sprawach urzędowych i kontaktach formalnych, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, kontrahentami, urzędami miasta, gminy, ZUS, Urzędem Skarbowym itd
• Nadzór nad funkcjonowaniem pracy biura pod kątem administracyjnym,
• Nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
• Nadzorowanie płynnego obiegu poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym terminowe odpowiedzi na odebrane pisma
• Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z Prezesem Zarządu i Kierownictwem działu projektów
• Zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich porządkowanie i archiwizowanie
• Organizacja i obsługa spotkań w biurze oraz spotkań służbowych Prezesa Zarządu
• Organizacja podróży służbowych i nadzór nad rozliczeniami delegacji zagranicznych
• Dbałość o wizerunek firmy
• Dbałość o zaopatrzenie biura
• Współpraca z działami w zakresie rekrutacji nowych pracowników
• Przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby Zarządu oraz inne prace zlecone przez Zarząd
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad całokształtem spraw księgowych i podatkowych firmy,
Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym
Uzgadnianie sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych
Tworzenie polityki finansowej Spółki,
Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, raportów, analiz i sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne Spółki, a także dla instytucji zewnętrznych,
Sporządzanie deklaracji i informacji do urzędów VAT, CIT, GUS, ZUS,
Nadzór nad wystawianiem i księgowaniem dokumentów oraz terminami ich płatności,
Wsparcie pozostałych działów Spółki w zakresie dostarczania wymaganych informacji w tematyce rachunkowości i finansów,
Nadzór nad realizacją projektu. Pracownik odpowiedzialny za utrzymanie ciągłości produkcyjnej. Prowadzenie i nadzór procedur administracyjnych związanych z procesem realizacji projektu. Kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac. Ścisła współpraca ze Zleceniodawcą, uczestnikami projektu, Kierownikami Projektów oraz innymi działami w Spółce
prace mechaniczne przy konserwacji maszyn i linii produkcyjnych,
prowadzenie pojazdów mechanicznych,
dbanie o stan techniczny i eksploatacyjny powierzonego sprzętu,
prace mechaniczne, ślusarskie, spawalnicze i monterskie
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad całokształtem spraw księgowych i podatkowych firmy,
Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym
Uzgadnianie sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych
Tworzenie polityki finansowej Spółki,
Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, raportów, analiz i sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne Spółki, a także dla instytucji zewnętrznych,
Sporządzanie deklaracji i informacji do urzędów VAT, CIT, GUS, ZUS,
Nadzór nad wystawianiem i księgowaniem dokumentów oraz terminami ich płatności,
Wsparcie pozostałych działów Spółki w zakresie dostarczania wymaganych informacji w tematyce rachunkowości i finansów,
Jesteśmy zainteresowani osobami, które dysponują kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu grupami zajmującymi się demontażem, konserwacją lub instalacją maszyn
W Margiz jest nie tylko ważna wiedza teoretyczna, ale przede wszystkim doceniamy doświadczenie praktyczne. Jeśli nie boisz się prac mechanicznych i potrafisz zarządzać pracownikami w momencie demontażu maszyny, powinieneś być częścią naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
efektywna realizacja projektu zgodnie z przewidzianym harmonogramem,
wsparcie w ciągłym doskonaleniu harmonogramu prac,
praca fizyczna w trakcie demontażu,
zarządzenia pracownikami,
wsparcie przy realizacji niezbędnych testów i prób w celu ustalenia optymalnych parametrów procesu demontażu,
wykonywanie wszelakich pomiarów i analiz mających na celu znalezienia efektywnych rozwiązań (od pomysłu do realizacji),
przygotowanie i ocena całej niezbędnej dokumentacji projektowej z punktu widzenia technicznego, jak i projektowego zgodnie z procedurą projektu
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
Ścisła współpraca oraz nadzór pracy zewnętrznego biura rachunkowego oraz pracowników biurowych
Nadzór oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie spółki pod względem formalno - prawnym i finansowym, w tym dbałość o terminowość obiegu zewnętrznego dokumentów tj. terminowe składanie deklaracji, wniosków, dokumentów,
Reprezentowanie firmy w sprawach urzędowych i kontaktach formalnych, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, kontrahentami, urzędami miasta, gminy, ZUS, Urzędem Skarbowym itd
Nadzór nad funkcjonowaniem pracy biura pod kątem administracyjnym,
Wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych i nadzór nad rozliczeniami z kontrahentami
Nadzorowanie płynnego obiegu poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym terminowe odpowiedzi na odebrane pisma
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym z Prezesem Zarządu i Kierownictwem działu projektów
Zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich porządkowanie i archiwizowanie
Organizacja i obsługa spotkań w biurze oraz spotkań służbowych Prezesa Zarządu
Organizacja podróży służbowych i nadzór nad rozliczeniami delegacji zagranicznych
Dbałość o wizerunek firmy
Dbałość o zaopatrzenie biura
Współpraca z działami w zakresie rekrutacji nowych pracowników
Przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby Zarządu oraz inne prace zlecone przez Zarząd
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP
Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
Zamawianie/wydawanie odzieży roboczej
Przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Budowanie świadomości pracowników dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie wdrażania i utrzymania najlepszych praktyk mających na celu zapewnienie wymogów BHP oraz ochrony środowiska
Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych
Reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska, aktywny udział w kontrolach PIP
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków