Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu produkcyjnego (dbanie o dobrą atmosferę w zespole, szkolenie nowych pracowników oraz rozwijanie kompetencji podległych pracowników, motywowanie);
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcji i w razie potrzeby podejmowanie działania, bądź zgłaszanie nieprawidłowości (efektywne zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z działami wsparcia);
Współodpowiedzialność za jakość produkowanych wyrobów gotowych i ich zgodność z wymaganiami norm i specyfikacji;
Zapewnianie pracy według przyjętych standardów i norm BHP, jakościowych, 5S;
Administrator Systemów Biznesowych (ERP XL/DMS/APS/MRP/CRM)
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór, administrowanie i wdrażanie rozwiązań w systemach /aplikacjach biznesowych;
Parametryzacja systemów/aplikacji biznesowych;
Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie utrzymania i rozwoju działania systemu/aplikacji;
Koordynacja rozwoju systemu/aplikacji poprzez zbieranie i zrozumienie potrzeb użytkowników oraz znajdowanie rozwiązań ze wsparciem działu;
Weryfikowanie możliwości realizacji oczekiwań systemowych i biznesowych w systemach/aplikacjach biznesowych;
Monitorowanie wydajności systemów/aplikacji biznesowych przy wsparciu działu;
Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów/aplikacji;
Monitorowanie, diagnozowanie i zgłaszanie błędów w działaniu podległych aplikacji i systemów biznesowych oraz nadzór nad zgłoszeniami;
Przeprowadzanie testów i nadzór nad standardem testowania wprowadzanych zmian do systemów/aplikacji biznesowych;
Rejestrowanie użytkowników, nadawanie i zmiana uprawnień;
Wsparcie użytkowników i utrzymanie systemów/aplikacji biznesowych;
Tworzenie instrukcji, przeprowadzanie szkoleń dla końcowych użytkowników systemów/aplikacji biznesowych;
Zarządzanie budżetem w zakresie systemów/aplikacji w tym uczestnictwo w przygotowaniu, realizacji i kontroli planów inwestycyjnych oraz rozwojowych systemu przy wsparciu działu
Kontakt z dostawcami systemów IT w celu usuwania powstałych awarii;
Współpraca z działem IT odpowiedzialnym za utrzymanie sytemu i baz danych strony techniczne;
Wstępna analiza zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem systemów;
Identyfikacja potrzeb, walidacja i pozyskiwanie potrzeb biznesowych ze wszystkich obszarów organizacji:
Wstępna analiza zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem systemów/aplikacji biznesowych;
Współpraca z użytkownikami biznesowymi w celu zdefiniowania wymagań dotyczących zmian w zaprojektowanym systemie/aplikacji;
Realizacja zleceń zmiany w zakresie przygotowania projektu modyfikacji;
Przekładanie wymagań klienta na realizację w systemie;
Wdrażanie systemów IT wspierających procesy operacyjne w fabryce;
Zarządzanie całym obszarem magazynu na swojej zmianie (logistyka wewnętrzna, magazyn surowców i wyrobów gotowych);
Odpowiedzialność za przebieg realizacji procesów logistycznych;
Koordynowanie działań podległych pracowników (około 12 osób) na poziomie niezbędnym do sprawnej realizacji procesów przyjęć surowców i materiałów, obsługi linii produkcyjnych i magazynowania;
Nadzór nad użytkowaniem sprzętu i wyposażenia magazynu zgodnie z zasadami BHP oraz w sposób zapewniający ich sprawność techniczną;
Odpowiedzialność za ilości i stan fizyczny oraz jakość przyjmowanych do magazynu surowców oraz materiałów;
Nadzór nad obiegiem dokumentacji, przyjmowanych i wydawanych z magazynu wyrobów gotowych;
Przygotowanie, uczestnictwo oraz współodpowiedzialność za wynik okresowych inwentaryzacji zapasów magazynowych;
Udział w przygotowaniu oraz uczestnictwo w audytach wewnętrznych i -zewnętrznych;
Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów ,instrukcji i procedur wewnętrznych;
Praca z zespołem (ocena kompetencji, rozwój, motywowanie, spotkania cykliczne)
Administrator Systemów Biznesowych (ERP XL/DMS/APS/MRP/CRM)
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 04.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór, administrowanie i wdrażanie rozwiązań w systemach /aplikacjach biznesowych;
Parametryzacja systemów/aplikacji biznesowych;
Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie utrzymania i rozwoju działania systemu/aplikacji;
Koordynacja rozwoju systemu/aplikacji poprzez zbieranie i zrozumienie potrzeb użytkowników oraz znajdowanie rozwiązań ze wsparciem działu;
Weryfikowanie możliwości realizacji oczekiwań systemowych i biznesowych w systemach/aplikacjach biznesowych;
Monitorowanie wydajności systemów/aplikacji biznesowych przy wsparciu działu;
Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów/aplikacji;
Monitorowanie, diagnozowanie i zgłaszanie błędów w działaniu podległych aplikacji i systemów biznesowych oraz nadzór nad zgłoszeniami;
Przeprowadzanie testów i nadzór nad standardem testowania wprowadzanych zmian do systemów/aplikacji biznesowych;
Rejestrowanie użytkowników, nadawanie i zmiana uprawnień;
Wsparcie użytkowników i utrzymanie systemów/aplikacji biznesowych;
Tworzenie instrukcji, przeprowadzanie szkoleń dla końcowych użytkowników systemów/aplikacji biznesowych;
Zarządzanie budżetem w zakresie systemów/aplikacji w tym uczestnictwo w przygotowaniu, realizacji i kontroli planów inwestycyjnych oraz rozwojowych systemu przy wsparciu działu
Kontakt z dostawcami systemów IT w celu usuwania powstałych awarii;
Współpraca z działem IT odpowiedzialnym za utrzymanie sytemu i baz danych strony techniczne;
Wstępna analiza zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem systemów;
Identyfikacja potrzeb, walidacja i pozyskiwanie potrzeb biznesowych ze wszystkich obszarów organizacji:
Wstępna analiza zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem systemów/aplikacji biznesowych;
Współpraca z użytkownikami biznesowymi w celu zdefiniowania wymagań dotyczących zmian w zaprojektowanym systemie/aplikacji;
Realizacja zleceń zmiany w zakresie przygotowania projektu modyfikacji;
Przekładanie wymagań klienta na realizację w systemie;
Wdrażanie systemów IT wspierających procesy operacyjne w fabryce;
Specjalista ds. Business Intelligence i analizy danych (obszar Operacji - produkcja/magazyn/ dział techniczny)
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza operacyjnej efektywności procesów (obszar produkcji i magazynów);
Rozwijanie KPI ilościowych ww. obszarów;
Przygotowanie prognoz i wariantowych analiz dotyczących ww. obszarów;
Współudział we wdrażaniu nowych narzędzi raportowych i analitycznych;
Zapewnienie wiarygodności danych niezbędnych do analizy wyników - dbanie o to aby dane pochodzące z raportów i analiz odzwierciedlały faktyczny stan procesów produkcyjnych;
Analizowanie, monitorowanie i rozwijanie systemu kontroli wewnętrznej;
Kontrola kosztów w procesie produkcyjno-magazynowym, poszukiwanie nieścisłości, wąskich gardeł, procesów kosztochłonnych;
Tworzenie i rozwijanie narzędzi optymalizujących i automatyzujących codzienną pracę;
Integracja danych pochodzących z różnych systemów;
Poszukiwanie i propozycje usprawnień w obszarze controlingu
Tworzenie krótko, średnio i długoterminowych planów zapotrzebowania i zaopatrzenia materiałowego;
Kreowanie i utrzymywanie optymalnego poziomu i jakości zapasów surowców i opakowań;
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały konieczne do prowadzenia procesu produkcji zgodnie z planami produkcyjnymi - zamówienia i wywoływanie dostaw materiałów zgodnie z kontraktami;
Operacyjna codzienna współpraca z dostawcami, wpływ na rozwój relacji z dostawcami;
Prowadzenie reklamacji materiałowych z dostawcami;
Ścisła współpraca z kupcami, planistami produkcji i magazynem;
Odpowiedzialność za kapitał obrotowy materiałów oraz opisy faktur kosztowych;
Kierownik Działu Rozwoju i Wdrażania Nowych Produktów
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie pracą podległych pracowników m.in. wyznaczanie celów, prowadzenie rozmów rocznych, cykliczne spotkania z pracownikami, udział w procesach rekrutacji,
Kierowanie pracami działu Rozwoju i Wdrażania Nowych Produktów,
Wsparcie merytoryczne przy wdrażaniu nowych rozwiązań,
Prowadzenie i zarządzanie projektami wdrożenia nowych produktów,
Nadzór i zatwierdzanie prawidłowego znakowania produktów, zgodnego z obowiązującym prawem żywnościowym,
Realizacja wyznaczonych KPI i raportowanie prac obszaru,
Doskonalenie i optymalizacja procesów w obszarze wdrożeń nowych produktów
Tworzenie krótko, średnio i długoterminowych planów zapotrzebowania i zaopatrzenia materiałowego;
Kreowanie i utrzymywanie optymalnego poziomu i jakości zapasów surowców i opakowań;
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały konieczne do prowadzenia procesu produkcji zgodnie z planami produkcyjnymi - zamówienia i wywoływanie dostaw materiałów zgodnie z kontraktami;
Operacyjna codzienna współpraca z dostawcami, wpływ na rozwój relacji z dostawcami;
Prowadzenie reklamacji materiałowych z dostawcami;
Ścisła współpraca z kupcami, planistami produkcji i magazynem;
Odpowiedzialność za kapitał obrotowy materiałów oraz opisy faktur kosztowych;
Analiza operacyjnej efektywności procesów (obszar produkcji i magazynów);
Rozwijanie KPI ilościowych ww. obszarów;
Przygotowanie prognoz i wariantowych analiz dotyczących ww. obszarów;
Wyciąganie wniosków, alertowanie wszystkich odchyleń;
Współudział we wdrażaniu nowych narzędzi raportowych i analitycznych;
Zapewnienie wiarygodności danych niezbędnych do analizy wyników - dbanie o to aby dane pochodzące z raportów i analiz odzwierciedlały faktyczny stan procesów produkcyjnych;
Analizowanie, monitorowanie i rozwijanie systemu kontroli wewnętrznej;
Kontrola kosztów w procesie produkcyjno-magazynowym, poszukiwanie nieścisłości, wąskich gardeł, procesów kosztochłonnych;
Tworzenie i rozwijanie narzędzi optymalizujących i automatyzujących codzienną pracę;
Integracja danych pochodzących z różnych systemów;
Poszukiwanie i propozycje usprawnień w obszarze controlingu
Bieżąca analiza wyników produkcyjnych linii – proponowanie i realizowanie rozwiązań zmniejszających straty, poprawiających bezpieczeństwo pracy, jakość produktu oraz efektywność linii;
Analiza procesu produkcji oraz określanie miejsc / obszarów / procesów, które mają wpływ na wynik osiągany przez linie produkcyjne;
Bieżąca komunikacja i współpraca z operatorami, liderami w zakresie analizy problemów na danych liniach;
Wizualizacja danych dotyczących usprawnień i osiąganych wyników;
Wspieranie prac w obszarze Maintenance na liniach produkcyjnych, weryfikacja tworzonych standardów, udział w audytach;
Zapewnienie najwyższego standardu prowadzenia procesu produkcji;
Nadzór nad stanem technicznym maszyn i urządzeń w celu bezpiecznej, efektywnej i zgodnej ze standardami jakości realizacji zadań produkcyjnych; udział w uruchamianiu maszyn, urządzeń, linii produkcyjnych
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu produkcyjnego (dbanie o dobrą atmosferę w zespole, szkolenie nowych pracowników oraz rozwijanie kompetencji podległych Pracowników z dłuższym stażem, motywowanie);
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcji i w razie potrzeby podejmowanie działania, bądź zgłaszanie nieprawidłowości (efektywne zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z działami wsparcia);
Współodpowiedzialność za jakość produkowanych wyrobów gotowych i ich zgodność z wymaganiami norm i specyfikacji;
Zapewnianie pracy według przyjętych standardów i norm BHP, jakościowych, 5S;
Tworzenie krótko, średnio i długoterminowych planów zapotrzebowania i zaopatrzenia materiałowego;
Kreowanie i utrzymywanie optymalnego poziomu i jakości zapasów surowców i opakowań;
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały konieczne do prowadzenia procesu produkcji zgodnie z planami produkcyjnymi - zamówienia i wywoływanie dostaw materiałów zgodnie z kontraktami;
Operacyjna codzienna współpraca z dostawcami, wpływ na rozwój relacji z dostawcami;
Prowadzenie reklamacji materiałowych z dostawcami;
Ścisła współpraca z kupcami, planistami produkcji i magazynem;
Odpowiedzialność za kapitał obrotowy materiałów oraz opisy faktur kosztowych;
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu produkcyjnego (dbanie o dobrą atmosferę w zespole, szkolenie nowych pracowników oraz rozwijanie kompetencji podległych Pracowników z dłuższym stażem, motywowanie);
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcji i w razie potrzeby podejmowanie działania, bądź zgłaszanie nieprawidłowości (efektywne zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z działami wsparcia);
Współodpowiedzialność za jakość produkowanych wyrobów gotowych i ich zgodność z wymaganiami norm i specyfikacji;
Zapewnianie pracy według przyjętych standardów i norm BHP, jakościowych, 5S;
Organizowanie, przygotowanie i prowadzenie pracy uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska pracy;
Przeprowadzanie ocen pracowniczych, cyklicznych spotkań z pracownikami, rozmów korygujących;
Udział w procesach rekrutacyjnych;
Spotkania organizacyjne z pracownikami oraz udział w spotkaniach organizacyjnych innych działów firmy;
Opracowanie strategii rozwoju dla obecnych i nowych produktów oraz grup produktowych;
Zarządzanie cyklem życia produktów;
Optymalizacja grup produktowych przeprowadzana w sposób procesowy;
Maksymalizacja potencjału obecnego portfolio;
Wsparcie merytoryczne grup projektowych przy wdrażaniu nowych technologii/rozwiązań;
Zapewnienie komunikacji przy wdrażaniu nowych projektów;
Analiza trendów i konkurencji oraz poszukiwanie możliwości wyróżnienia się na rynku;
Wdrażanie wraz z zespołem nowych rozwiązań: eliminujących marnotrawstwo; poprawiających jakość produktów; wpływających na poprawę wydajności technologii;
Tworzenie warunków, zasad i ograniczeń dla nowych produktów;
Ścisła współpraca z zespołem Marketing, NPD, Sprzedaż, Controlling, Operacje, przy opracowywaniu strategii
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu produkcyjnego (dbanie o dobrą atmosferę w zespole, szkolenie nowych pracowników oraz rozwijanie kompetencji podległych Pracowników z dłuższym stażem, motywowanie);
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu produkcji i w razie potrzeby podejmowanie działania, bądź zgłaszanie nieprawidłowości (efektywne zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z działami wsparcia);
Współodpowiedzialność za jakość produkowanych wyrobów gotowych i ich zgodność z wymaganiami norm i specyfikacji;
Zapewnianie pracy według przyjętych standardów i norm BHP, jakościowych, 5S;
Inżynier - Specjalista ds. Inwestycji (Dział Infrastruktury)
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 16.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie projektów inwestycyjnych w zakresie budowlanym i technicznym;
Współpraca wewnętrza przy opracowywaniu dokumentacji jakościowej oraz kontakt z dostawcami zewnętrznymi oraz instytucjami państwowymi;
Ścisła współpraca z biurami projektowymi w procesie opracowania dokumentacji budowlanej i technologicznej;
Analiza dokumentacji projektowej w zakresie weryfikacji oraz oceny rozwiązań projektowych;
Nadzór nad uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz uzgodnień administracyjnych;
Zarządzanie zespołem projektowym. Współpraca ze wszystkimi działami w firmie w celu określenia optymalnych harmonogramów w zgodzie z priorytetami produkcyjnymi;
Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej Spółki oraz jej aktualizacja;
Opracowanie materiałów przetargowych oraz przygotowanie umów z wykonawcami;
Realizacja inwestycji w oparciu o powierzony budżet Capex;
Nadzór na firmami zewnętrznymi podczas wykonywania prac oraz ich odbiory;
Inżynier Lean Manufacturing - Specjalista ds. Lean Manufacturing
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie procesami Lean Management w organizacji;
Aktywne promowanie kultury organizacyjnej opartej na filozofii Lean Manufacturing i skuteczną poprawę świadomości pracowników zorientowaną na ciągłe doskonalenie;
Analiza i mapowanie istniejących procesów w celu identyfikacji problemów i marnotrawstw - aktualizacja procesów w systemie Adonis;
Budowanie map przepływów w zakładzie;
Diagnozowanie procesów występujących w firmie oraz prowadzenie działań w celu poprawy przepływu (zarówno na produkcji jak i w administracji);
Wsparcie liderów w zakresie definicji tematów i wyznaczania celów w zakresie optymalizacji;
Identyfikacja potencjalnych zagrożeń oraz „wąskich gardeł” w obszarze produkcji – opracowywanie;
implementacja i nadzorowanie planów działań – PDCA;
Prowadzenie warsztatów Kaizen;
Realizacja audytów wewnętrznych z zakresu narzędzi usprawniających produkcję – analiza wyników audytów;
nadzór nad realizacją działań z przeprowadzonych audytów;
Analiza wskaźników, tworzenie raportów i prezentacji;
Młodszy Inżynier Lean Manufacturing - Młodszy Specjalista ds. Lean Manufacturing
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wdrażanie standaryzacji pracy i metodologii rozwiązywania problemów;
Zapewnienie zgodności z politykami, procedurami ;
Ustalanie parametrów procesu;
Nadzorowanie i aktualizowanie wewnętrznej dokumentacji (specyfikacje, standardy);
Szkolenie pracowników z narzędzi Lean;
Standaryzacja procesów i budowanie forum wymiany najlepszych praktyk;
Realizacja i wdrożenie inicjatyw; prowadzenie i koordynacja działań Kaizen;
Aktywne promowanie kultury organizacyjnej opartej na filozofii Lean Manufacturing i skuteczną poprawę świadomości pracowników zorientowaną na ciągłe doskonalenie;
Ścisła współpraca z Lean Manufacturing Specialist oraz obszarem produkcji/jakości
Tworzenie krótko, średnio i długoterminowych planów zapotrzebowania i zaopatrzenia materiałowego;
Kreowanie i utrzymywanie optymalnego poziomu i jakości zapasów surowców i opakowań;
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały konieczne do prowadzenia procesu produkcji zgodnie z planami produkcyjnymi - zamówienia i wywoływanie dostaw materiałów zgodnie z kontraktami;
Operacyjna codzienna współpraca z dostawcami, wpływ na rozwój relacji z dostawcami;
Prowadzenie reklamacji materiałowych z dostawcami;
Ścisła współpraca z kupcami, planistami produkcji i magazynem;
Odpowiedzialność za kapitał obrotowy materiałów oraz opisy faktur kosztowych;
Współpraca i negocjacje z dostawcami części zamiennych oraz poszukiwanie nowych dostawców i towarów
Składanie zamówień, planowanie dostaw, nadzorowanie stanu realizacji zamówień
Odpowiedzialność za poprawność dokumentacji związanej z prowadzonymi procesami zakupowymi (tworzenie umów, weryfikacja dokumentów dostaw, zamówień, opisywanie FV)
Administracja procesu reklamacji od zgłoszenia reklamacji do zamknięcia procesu
Koordynowanie automatycznego Magazynu Części Zamiennych (analizowanie stanu zapasów, dbanie o ich uzupełnienie, prowadzenie inwentaryzacji i proponowanie działań usprawniających)