1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. WARSZAWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OCHOTA.
0% Ocen 0
0% poleca firmę Opinie (1)
0%
Ocena ogólna pracodawcy

WARSZAWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OCHOTA.

WARSZAWA, UL. PRUSZKOWSKA 17

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 1 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (24) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 24 )

Robotnik

Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • OPIS STANOWISKA
  • Wykonywanie czynności związanych bezpośrednio z robotami murarskimi, betoniarskimi, ciesielskimi, ślusarskimi, malarskimi, dekarskimi
  • Wykonywanie i naprawa nawierzchni ulic, chodników, schodów
  • Wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych
  • Wykonywanie okładzin ściennych, montowanie płyt g-k, i innych płyt okładzinowych oraz izolacji
  • Montaż, naprawa, konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej
  • Uczestnictwo w transporcie materiałów budowlanych
  • Pomoc przy odśnieżaniu terenów oraz dachów garaży oraz pawilonów usługowych (pozwolenie na prace powyżej 3-metrów)
  • Drobne prace w zakresie konserwacji zieleni (podcinki pielęgnacyjne żywopłotów, krzewów), pomoc przy załadunku i zwożeniu
Pokaż więcej >>
od 5300 do 5600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor / Inspektorka ds. rozliczeń

Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Rozliczanie energii elektrycznej:
  • księgowanie faktur;
  • uzgadnianie kwot do zapłaty, akceptowanie i dekretowanie zapłaty za energię elektryczną;
  • wyliczanie kwot /na podstawie spisanych stanów podliczników/ za energię elektryczną na miejsca postojowe;
  • sporządzanie wykazu comiesięcznego zużycia energii elektrycznej na podstawie faktur /ilość kWh/ na poszczególnych budynkach /dane do sprawozdania GUS;
  • rozliczanie zużycia energii elektrycznej przez firmę zewnętrzną /wg zainstalowanych podliczników we wszystkich budynkach mieszkalnych Osiedla
  • Rozliczanie i sprawdzanie faktur dot. rozliczenie kosztów zużycia paliwa gazowego na poszczególnych użytkowników, telewizji kablowej dla lokali mieszkalnych, domofony i wideofony, telefony, usługi firm sprzątających
  • Weryfikowanie zaliczek rozliczeń centralnego ogrzewania w programie informatycznym
  • Prowadzenie ewidencji zainstalowanych podliczników zimnej wody i energii elektrycznej/działki, polewaczki, parkingi/, dokonywanie rozliczeń i przygotowywanie danych do wystawienia faktur
  • Drukowanie nowych wymiarów czynszu w przypadku zmiany stawek czynszowych
  • Przygotowywanie danych do refakturowania sprzedaży pozostałej (wynajem pomieszczeń, piloty)
  • Sprawdzanie i weryfikacja prawidłowości danych w wystawianych fakturach firm współpracujących pod względem merytorycznym oraz ich opis, w tym kopertowanie faktur dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, garaży, dodatkowych piwnic, dzierżawy terenu i przekazanie zgodnie z właściwościami do wysyłki
  • Analizowanie zapisów na kartach kontowych:
  • uzgadnianie sald;
  • przygotowywanie dokumentów do przeksięgowywania wpłat między kontami
  • Przygotowywanie dokumentów do przelewów (zwroty nadpłat) oraz zestawień będących podstawą wystawienia faktur
  • Prowadzenie dokumentacji miejsc postojowych
  • Zamawianie, wydawanie i prowadzenie ewidencji środków czystości i sprzętu oraz środków higieny osobistej, pracowników, prowadzenie, rozliczanie, księgowanie – magazyn. Sporządzanie miesięcznych rozliczeń zakupionych i wydanych materiałów z magazynku podręcznego
  • Sporządzanie list wypłat ekwiwalentów za niepobraną odzież oraz za pranie odzieży
  • Prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych Osiedla, współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach zgłaszania nowych podłączeń i rezygnacji z usług
  • Współpraca z Urzędami z pracownikami innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz obsługa petentów (udzielanie informacji dotyczących salda konta czynszowego, wypełnianie druków, wydawanie haseł do aplikacji e-bok)
  • Sporządzanie danych do sprawozdania GUS odnośnie zakupu i sprzedaży energii cieplnej, elektrycznej i paliw oraz na sprawozdania, analizy, projekty odpowiedzi wg potrzeb
  • Prowadzenie spraw dotyczących likwidacji szkód – na mieniu spółdzielców
Pokaż więcej >>
od 5900 do 6100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Władysława Korotyńskiego 23, Ochota, Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych
  • Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla
  • Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin
  • Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków
  • Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków
  • Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych
  • Udział w komisjach
  • Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców
  • Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali
  • Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat
  • Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków
  • Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem
  • Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków
  • Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO)
  • Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
  • Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
  • Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami
  • Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni
  • Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji
  • Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
Pokaż więcej >>
od 5570 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. windykacji należności

Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • analiza oraz monitorowanie wysokości zadłużeń z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych i niemieszkalnych;
  • przygotowywanie i wysyłanie do dłużników monitów i wezwań do zapłaty;
  • sporządzanie dokumentacji stanowiącej załączniki do pozwów;
  • księgowanie dokumentów dotyczących spraw windykacyjnych, rozliczanie wpłat dłużników;
  • uzgadnianie rozrachunków, analiza teczek windykacyjnych;
  • uzgadnianie warunków spłaty zadłużenia, sporządzanie wniosków dla Zarządu w zakresie spłaty zaległości w formie rozłożenia długu na raty bądź propozycji zawarcia ugody;
  • bieżąca analiza stanu zadłużeń i kierowanie braku spłat do egzekucji komorniczej;
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma dłużników;
  • obsługa telefoniczna mieszkańców, prowadzenie korespondencji, współpraca z kancelarią prawną;
  • archiwizacja dokumentów
Pokaż więcej >>
od 6000 do 6600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru sanitarnego

Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sprawowanie nadzoru sanitarnego nad wykonywanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi oraz dotyczącymi procesu inwestycyjnego w zasobach WSM „|Ochota” Osiedle Jadwisin w tym:
  • zapoznanie się z dokumentacją techniczną zadania, weryfikacja dokumentacji projektowej
  • wprowadzenie wykonawcy na roboty i sporządzenie protokołu wprowadzenia w udziale komisji
  • nadzór i kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową
  • nadzór i kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem
  • nadzór i kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów
  • nadzór i kontrola zgodności robót z warunkami technicznymi i odbioru robót, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej
  • nadzór i kontrola zgodności realizacji inwestycji w zasobach Spółdzielni z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę
  • w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, spisanie wspólnie z inwestorem, protokołu konieczności
  • kontrola i sprawdzenie zgodności z ofertą wartości końcowych robót przed odbiorem ostatecznym przedmiotu umowy
  • komisyjne sporządzanie protokołu odbioru końcowego
  • nadzór i kontrola bieżąca w zakresie prac remontowych, konserwacyjnych i inwestycji oraz prawidłowości wykonanych robót i usług
  • informowanie na bieżąco inwestora o swoich czynnościach związanych z nadzorowaną inwestycją
  • wnioskowanie o wykonanie robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczeniu robót już wykonanych lub uniknięcia strat, nadzoruje ich dalszą realizację
  • Analiza kosztorysów i ofert wykonawców zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania i normami budowlanymi. Opisywanie faktur
  • Zawiadamianie (każdorazowo) właściwego organu nadzoru urbanistyczno - budowlanego lub nadzoru techniczno – budowlanego, o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych
  • Udział w komisjach technicznych wynikających z zadań na zajmowanym stanowisku i innych wynikających z uprawnień i dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
  • Przygotowywanie:
  • projektów odpowiedzi na pisma oraz uzupełnianie wniosku o przeprowadzenie zamówienia wynikającego z Regulaminu udzielania zamówień na usługi budowlane, roboty budowlane i dostawy świadczenia dla WSM „Ochota”
  • projektów odpowiedzi na pisma w sprawach wskazanych przez bezpośredniego przełożonego
  • wykazu niezbędnych prac do wykonania na terenie Osiedla Jadwisin w celu opracowania planu gospodarczo – finansowego
  • przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów w Książce Obiektu Budowlanego
  • Pozyskiwanie ofert od firm zewnętrznych na roboty ujęte w planie rzeczowo – finansowym Osiedla Jadwisin i ich weryfikacja w zakresie cen ofertowych usług i materiałów
  • Sporządzanie sprawozdań
Pokaż więcej >>
od 9000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • C. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  •  rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
  • o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego;
  •  odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
  •  rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  •  prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
  •  realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
  •  pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
  •  współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
  •  prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
  •  gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
  •  nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
  •  nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
  • Wymagane dokumenty :
  • Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
  • 1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
  • z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail)
  • 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji
  • 4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
  • o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy
  • 5. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności (zał. 1)
  • 6. Oświadczenie o zaprzestaniu prowadzenia działalności konkurencyjnej (zał. 2)
  • 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji (zał. nr 3)
  • 8. Oświadczenie o braku pokrewieństwa i powinowactwa oraz pozostawania w konkubinacie
  • z członkami Rady Nadzorczej i Zarządu (zał. 4)
  • 9. Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy (zał. 5)
  • Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
  • 24 listopada 2023 r. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
  • ”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
  • na adres:
  • Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
  • ul. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
  • Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków
  • Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy
  • Załączniki dostępne są na stronie : wsmochota.com.pl
  • na zakładce oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 17000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Władysława Korotyńskiego 23, Ochota, Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych
  • Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla
  • Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin
  • Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków
  • Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków
  • Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych
  • Udział w komisjach
  • Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców
  • Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
  • Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat
  • Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków
  • Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem
  • Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków
  • Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO)
  • Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
  • Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
  • Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami
  • Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni,
  • Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji
  • Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Mistrz robót budowlanych

Gorlicka 1, Ochota, Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. 2. OPIS STANOWISKA
  • 1. Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i spraw technicznych
  • 2. Nadzór nad ekipą pracowników fizycznych, prowadzenie harmonogramu prac, delegowanie codziennych zadań do wykonania oraz ich weryfikacja - odbiór
  • 3. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i wniosków do realizacji, terminowe udzielanie odpowiedzi na pisemną korespondencję
  • 4. Obsługa interesantów, udzielanie informacji w zakresie spraw eksploatacyjnych i technicznych
  • 5. Przygotowywanie dokumentacji technicznej, sporządzanie zestawień, sprawozdań, analiz wskazanych przez bezpośredniego przełożonego
  • 6. Wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z procedurami systemu zarządzania jakością (ISO)
  • 7. Koordynowanie i nadzór pracy ekipy technicznej
  • 8. Prowadzenie magazynu materiałów i środków na potrzeby wykonywanych prac przez pracowników technicznych. Zbieranie zamówień i ich realizacja oraz rejestracja w UNISOFT (kartoteka magazynowa)
  • 9. Opisywanie, sprawdzanie i rozliczanie dokumentów księgowych (faktur)
  • 10. Kontrola wykonywanych prac remontowych oraz przeglądów na terenie Osiedla
  • 11. Udział w komisjach, wprowadzenia i odbioru robót ogólnobudowlanych, terenowych, remontowych
  • 12. Ścisła współpraca z Administratorami, Inspektorami oraz pracownikami innych jednostek organizacyjnych
  • 13. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi
  • 14. Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji, zgodnie z ustaloną wewnętrznie organizacją pracy
  • 15. Terminowe przedstawianie Kierownikowi Osiedla propozycji odpowiedzi na pisma
  • MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ POD KĄTEM UTRZYMANIA ZIELENI NA TERENACH OSIEDLI
  • 1. Wizje terenowe, dokonywanie przeglądów terenów zielonych, drzewostanu, sporządzanie notatek i protokołów, typowanie, planowanie i koordynowanie prac z zakresu robót zieleniarskich zarówno wykonywanych siłami własnymi jak i przez firmy zewnętrzne
  • 2. Przeprowadzanie inwentaryzacji zieleni
  • 3. Planowanie niezbędnych nasadzeń (żywopłoty, krzewy), rekultywacja terenów zielonych (trawniki)
  • 4. Współpraca z właściwymi jednostkami Urzędów, przygotowywanie wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Warszawa o wydanie decyzji w sprawach usuwania drzew oraz nadzór realizacji wydawanych decyzji z przestrzeganiem terminów ich wykonania
  • 5. Weryfikacja konsultacji społecznych z mieszkańcami dotyczącymi wycinek drzew oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na podania i wnioski
  • 6. Przygotowywanie zleceń, protokołów wprowadzenia oraz odbioru prac dla firm zewnętrznych z zakresu prac zieleniarskich
  • 7. Wprowadzanie wykonawców na zlecone prace, nadzór w zakresie terminów i jakości świadczonych usług
  • 8. Sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji kosztorysowej i rozliczeniowej wykonanych usług
  • 9. Szybkie usuwanie skutków warunków atmosferycznych oraz pował drzew, zabezpieczanie terenu
  • 10. Pilnowanie terminów i realizacja decyzji otrzymywanych z Wydziału Ochrony Środowiska
  • 11. Bieżące, terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję związaną z zielenią
  • 12. Sporządzanie protokołów odbioru, zestawień, kalkulacji kosztów, sprawozdań oraz notatek służbowych na polecenie bezpośredniego przełożonego (Kierownik Osiedla)
Pokaż więcej >>
od 4800 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Pruszkowska 17, Ochota, Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • C. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  •  rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
  • o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego;
  •  odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
  •  rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  •  prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
  •  realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
  •  pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
  •  współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
  •  prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
  •  gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
  •  nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
  •  nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
  • Wymagane dokumenty :
  • Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
  • 1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
  • z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail)
  • 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji
  • 4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
  • o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy
  • 5. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności (zał. 1)
  • 6. Oświadczenie o zaprzestaniu prowadzenia działalności konkurencyjnej (zał. 2)
  • 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji (zał. nr 3)
  • 8. Oświadczenie o braku pokrewieństwa i powinowactwa oraz pozostawania w konkubinacie
  • z członkami Rady Nadzorczej i Zarządu (zał. 4)
  • 9. Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy (zał. 5)
  • Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
  • 25 października 2025 r. do godz. 16:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
  • ”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
  • na adres:
  • Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
  • ul. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
  • Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków
  • Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy
  • Załączniki dostępne są na stronie : wsmochota.com.pl
  • na zakładce oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 17000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru sanitarnego

Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sprawowanie nadzoru sanitarnego nad wykonywanymi pracami remontowymi
  • i konserwacyjnymi oraz dotyczącymi procesu inwestycyjnego w zasobach WSM „|Ochota” Osiedle Jadwisin w tym:
  • zapoznanie się z dokumentacją techniczną zadania, weryfikacja dokumentacji projektowej:
  • wprowadzenie wykonawcy na roboty i sporządzenie protokołu wprowadzenia w udziale komisji;
  • nadzór i kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową;
  • nadzór i kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem;
  • nadzór i kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów;
  • nadzór i kontrola zgodności robót z warunkami technicznymi i odbioru robót, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
  • nadzór i kontrola zgodności realizacji inwestycji w zasobach Spółdzielni z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę,
  • w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, spisanie wspólnie z inwestorem, protokołu konieczności;
  • kontrola i sprawdzenie zgodności z ofertą wartości końcowych robót przed odbiorem ostatecznym przedmiotu umowy;
  • komisyjne sporządzanie protokołu odbioru końcowego
  • nadzór i kontrola bieżąca w zakresie prac remontowych, konserwacyjnych i inwestycji oraz prawidłowości wykonanych robót i usług
  • informowanie na bieżąco inwestora o swoich czynnościach związanych z nadzorowaną inwestycją
  • wnioskowanie o wykonanie robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczeniu robót już wykonanych lub uniknięcia strat, nadzoruje ich dalszą realizację
  • Analiza kosztorysów i ofert wykonawców zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania i normami budowlanymi. Opisywanie faktur
  • Zawiadamianie (każdorazowo) właściwego organu nadzoru urbanistyczno - budowlanego lub nadzoru techniczno – budowlanego, o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych
  • Udział w komisjach technicznych wynikających z zadań na zajmowanym stanowisku i innych wynikających z uprawnień i dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
  • Przygotowywanie:
  • projektów odpowiedzi na pisma oraz uzupełnianie wniosku o przeprowadzenie zamówienia wynikającego z Regulaminu udzielania zamówień na usługi budowlane, roboty budowlane i dostawy świadczenia dla WSM „Ochota”;
  • projektów odpowiedzi na pisma w sprawach wskazanych przez bezpośredniego przełożonego;
  • wykazu niezbędnych prac do wykonania na terenie Osiedla Jadwisin w celu opracowania planu gospodarczo – finansowego;
  • przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów w Książce Obiektu Budowlanego
  • Pozyskiwanie ofert od firm zewnętrznych na roboty ujęte w planie rzeczowo – finansowym Osiedla Jadwisin i ich weryfikacja w zakresie cen ofertowych usług i materiałów
  • Sporządzanie sprawozdań
Pokaż więcej >>
od 8000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Mistrz ds. budowlanych

Gorlicka 1, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i Nadzór nad ekipą pracowników fizycznych, prowadzenie harmonogramu prac, delegowanie codziennych zadań do wykonania
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i wniosków do realizacji, udzielanie odpowiedzi na pisemną korespondencję
  • Obsługa interesantów, udzielanie informacji w zakresie spraw eksploatacyjnych i technicznych
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej, sporządzanie zestawień, sprawozdań, analiz wskazanych przez bezpośredniego przełożonego
  • Wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z procedurami systemu zarządzania jakością (ISO)
  • Koordynowanie i nadzór pracy ekipy technicznej
  • Prowadzenie magazynu materiałów i środków na potrzeby wykonywanych prac przez pracowników technicznych. Zbieranie zamówień i ich realizacja oraz rejestracja w UNISOFT (kartoteka magazynowa)
  • Opisywanie, sprawdzanie i rozliczanie dokumentów księgowych (faktur)
  • Kontrola wykonywanych prac remontowych oraz przeglądów na terenie Osiedla
  • Udział w komisjach, wprowadzenia i odbioru robót ogólnobudowlanych, terenowych, remontowych
  • Ścisła współpraca z Administratorami, Inspektorami oraz pracownikami innych jednostek organizacyjnych
  • Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi
  • Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji, zgodnie z ustaloną wewnętrznie organizacją pracy
  • Terminowe przedstawianie Kierownikowi Osiedla propozycji odpowiedzi na pisma
  • MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ POD KĄTEM UTRZYMANIA ZIELENI NA TERENACH OSIEDLI
  • Wizje terenowe, dokonywanie przeglądów terenów zielonych, drzewostanu, sporządzanie notatek i protokołów, typowanie, planowanie i koordynowanie prac z zakresu robót zieleniarskich zarówno wykonywanych siłami własnymi jak i przez firmy zewnętrzne
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji zieleni
  • Planowanie niezbędnych nasadzeń (żywopłoty, krzewy), rekultywacja terenów zielonych (trawniki)
  • Współpraca z właściwymi jednostkami Urzędów, przygotowywanie wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Warszawa o wydanie decyzji w sprawach usuwania drzew oraz nadzór realizacji wydawanych decyzji z przestrzeganiem terminów ich wykonania
  • Weryfikacja konsultacji społecznych z mieszkańcami dotyczącymi wycinek drzew oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na podania i wnioski
  • Przygotowywanie zleceń, protokołów wprowadzenia oraz odbioru prac dla firm zewnętrznych z zakresu prac zieleniarskich
  • Wprowadzanie wykonawców na zlecone prace, nadzór w zakresie terminów i jakości świadczonych usług
  • Sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji kosztorysowej i rozliczeniowej wykonanych usług
  • Szybkie usuwanie skutków warunków atmosferycznych oraz pował drzew, zabezpieczanie terenu
  • Pilnowanie terminów i realizacja decyzji otrzymywanych z Wydziału Ochrony Środowiska
  • Bieżące, terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję związaną z zielenią
  • Sporządzanie protokołów odbioru, zestawień, kalkulacji kosztów, sprawozdań oraz notatek służbowych na polecenie bezpośredniego przełożonego (Kierownik Osiedla)
Pokaż więcej >>
od 4600 do 6100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ogólnobudowlany

Gorlicka 1, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Konserwacja ogólnobudowlana, elewacje, stolarka, elementy budowlane pomieszczeń i części wspólnych budynku mała architektura, pomieszczenia gospodarcze
  • Wykonywanie prac ślusarskich (wymiana oraz naprawa zamków, wkładek, regulacja samozamykacz, zawiasów)
  • Prace malarskie części wspólnych należących do zasobów Spółdzielni (klatki schodowe, korytarze piwniczne, koperty dla osób niepełnosprawnych)
  • Naprawa stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, prace szklarskie
  • Usuwanie graffiti z elewacji budynku,
  • Drobne prace budowlane (remonty pomieszczeń administracyjnych, murowanie, tynkowanie, gipsowanie, place glazurnicze - układanie płytek)
  • Drobne prace brukarskie (naprawa uszkodzonych schodów, posadzek, chodników, montaż/betonowanie słupków drogowych, ogrodzeniowych)
  • Uzupełnienie drobnych elementów osprzętu (kratki wentylacyjne itp.) w pomieszczeniach wspólnych i na elewacji, naprawa, uzupełnienie posadzek, podłóg w pomieszczeniach wspólnego użytkowania
  • Naprawa uszkodzonych znaków drogowych, oznakowani, tablic informacyjnych itp. a w przypadku konieczności wymiana na nowe w zasobach objętych administrowaniem
  • Pomoc przy zwożeniu gabarytów z terenu Osiedla (załadunek/rozładunek)
  • Pomoc przy rozwożeniu soli dla gospodarzy, uzupełnianie skrzyń z piachem
  • W razie konieczności pomoc w odśnieżaniu
  • Oczyszczanie ze śniegu dachów pawilonów usługowych lub dachów garaży
  • Prace naprawcze (wymiana uszkodzonych elementów drewnianych, place zabaw, naprawa oraz montaż ławek)
  • MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI DEKARSKIE
  • Wykonywanie prac dekarskich (naprawy lub wymiana rur spustowych, czyszczenie odpływów rur spustowych)
  • Bieżące utrzymanie drożności, szczelności rynien i rur spustowych oraz ich mocowania i połączeń
  • Miejscowa likwidacja przecieków pokrycia dachowego, naprawa poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie uszkodzeń obróbek blacharskich,
  • Zabezpieczenie wyłazów dachowych przed dostępem nieupoważnionych osób oraz ich naprawa
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Władysława Korotyńskiego 23, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 2. OPIS STANOWISKA
  • 1. Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych
  • 2. Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla
  • 3. Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin
  • 4. Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków
  • 5. Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków
  • 6. Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych
  • 7. Udział w komisjach
  • 8. Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie
  • 9. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców
  • 10. Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
  • 11. Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat
  • 12. Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków
  • 13. Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem
  • 14. Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków
  • 15. Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO)
  • 16. Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
  • 17. Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
  • 18. Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami
  • 19. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni,
  • 20. Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji
  • 21. Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
  • 3. Umiejętności zawodowe:
  •  pracy na komputerze w zakresie obsługi pakietu MS Office;
  •  mile widziana znajomość programu ZSI Unisoft;
  •  mile widziana znajomość zagadnień technicznych związanych z administrowaniem nieruchomości
  • Wymagane dokumenty :
  • 1. Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres do korespondencji, dane
  • o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia oraz numer telefonu do kontaktu
  • 2. List motywacyjny;
  • 3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji;
  • 5. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
  • 6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji
  • Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
  • o następującej treści :
  • Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane wraz z protokołem, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy
Pokaż więcej >>
od 4200 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ogólnobudowlany

Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Wykonywanie drobnych prac ślusarskich (wymiana oraz naprawa zamków, wkładek, zawiasów oraz samozamykaczy)
  • Prace remontowo - budowlane (malowanie, tynkowanie, gipsowanie, prace glazurnicze)
  • Prace brukarskie (naprawa uszkodzonych schodów, posadzek, chodników, montaż/betonowanie słupków drogowych, ogrodzeniowych)
  • Pomoc przy zwożeniu gabarytów z terenu Osiedla, załadunek oraz ich rozładunek, uzupełnianie skrzyń z piachem
  • Pomoc przy odśnieżaniu terenów oraz dachów garaży oraz pawilonów usługowych (pozwolenie na prace powyżej 3-metrów)
  • Drobne prace w zakresie konserwacji zieleni (podcinki pielęgnacyjne żywopłotów, krzewów)
  • Prace naprawcze (wymiana uszkodzonych elementów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administrowanie, bieżąca kontrola i stały nadzór nad powierzonymi nieruchomościami,
  • koordynowanie spraw porządkowych na terenie Osiedla,
  • zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości, usterek i awarii do działu technicznego,
  • udział w komisjach wprowadzenia na budowę oraz odbioru zleconych robót,
  • uczestnictwo o komisjach ustalania i likwidacji szkód, sporządzanie protokołów poawaryjnych w lokalach,
  • prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi, urzędami i mieszkańcami oraz przestrzeganie terminowości odpowiedzi na pisma,
  • dystrybucja książeczek opłat za lokale mieszkalne oraz nadzór nad prawidłowością dostarczanej mieszkańcom korespondencji,
  • udział w zebraniach Walnego Zgromadzenia (raz w roku),
  • nadzór nad realizacją wniosków z Walnego Zgromadzenia,
  • wykonywanie zdalnych odczytów wodomierzy drogą radiową,
  • udzielanie mieszkańcom informacji o stanie konta opłat za lokale,
  • dokonywanie wpisów w KOB (książka obiektu budowlanego)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik fizyczny w ekipie remontowej spółdzielni mieszkaniowej

Warszawa
Wygasła: 19.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Wykonywanie drobnych prac ślusarskich (wymiana oraz naprawa zamków, wkładek, zawiasów oraz samozamykaczy)
  • Prace remontowo - budowlane (malowanie, tynkowanie, gipsowanie, prace glazurnicze)
  • Prace brukarskie (naprawa uszkodzonych schodów, posadzek, chodników, montaż/betonowanie słupków drogowych, ogrodzeniowych)
  • Pomoc przy zwożeniu gabarytów z terenu Osiedla, załadunek oraz ich rozładunek, uzupełnianie skrzyń z piachem
  • Pomoc przy odśnieżaniu terenów oraz dachów garaży oraz pawilonów usługowych (pozwolenie na prace powyżej 3-metrów)
  • Drobne prace w zakresie konserwacji zieleni (podcinki pielęgnacyjne żywopłotów, krzewów)
  • Prace naprawcze (wymiana uszkodzonych elementów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administrowanie, bieżąca kontrola i stały nadzór nad powierzonymi nieruchomościami,
  • koordynowanie spraw porządkowych na terenie Osiedla,
  • zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości, usterek i awarii do działu technicznego,
  • udział w komisjach wprowadzenia na budowę oraz odbioru zleconych robót,
  • uczestnictwo o komisjach ustalania i likwidacji szkód, sporządzanie protokołów poawaryjnych w lokalach,
  • prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi, urzędami i mieszkańcami oraz przestrzeganie terminowości odpowiedzi na pisma,
  • dystrybucja książeczek opłat za lokale mieszkalne oraz nadzór nad prawidłowością dostarczanej mieszkańcom korespondencji,
  • udział w zebraniach Walnego Zgromadzenia (raz w roku),
  • nadzór nad realizacją wniosków z Walnego Zgromadzenia,
  • wykonywanie zdalnych odczytów wodomierzy drogą radiową,
  • udzielanie mieszkańcom informacji o stanie konta opłat za lokale,
  • dokonywanie wpisów w KOB (książka obiektu budowlanego)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ogólnobudowlany

Warszawa
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Wykonywanie prac ślusarskich (wymiana oraz naprawa zamków, wkładek, zawiasów oraz samozamykaczy)
  • Wykonywanie drobnych prac blacharskich (obróbki blacharskie)
  • Prace remontowo - budowlane (malowanie, tynkowanie, gipsowanie, prace glazurnicze)
  • Prace brukarskie (naprawa uszkodzonych schodów, posadzek, chodników, montaż/betonowanie słupków drogowych, ogrodzeniowych)
  • Pomoc przy zwożeniu gabarytów z terenu Osiedla, załadunek oraz ich rozładunek, uzupełnianie skrzyń z piachem
  • Pomoc przy odśnieżaniu terenów oraz dachów garaży oraz pawilonów usługowych (pozwolenie na prace powyżej 3-metrów)
  • Drobne prace w zakresie konserwacji zieleni (podcinki pielęgnacyjne żywopłotów, krzewów)
  • Prace naprawcze (wymiana uszkodzonych elementów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik osiedla

Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór i prowadzenie spraw związanych z prawidłowym zarządzaniem Osiedlem
  • Nadzór nad całokształtem spraw dotyczących eksploatacji zasobów mieszkaniowych, utrzymaniem stanu techniczno-eksploatacyjnego, sanitarnego, porządkowego i estetycznego wyglądu budynków i budowli oraz terenów przyległych znajdujących się w zasobach Osiedla Jadwisin
  • Nadzór nad utrzymaniem sprawności techniczno – eksploatacyjnej w zakresie m.in. instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, elektrycznej, domofonowej, wentylacji grawitacyjnej i spalinowej, dźwigów
  • Dbanie o prawidłowe gospodarowanie zasobami Osiedla Jadwisin
  • Przygotowywanie materiałów do opracowania na ich podstawie planów gospodarczych Osiedla i po zatwierdzeniu przez Radę Nadzorczą, nadzór nad prawidłową realizacją
  • Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na Osiedlach
  • Nadzór nad zabezpieczeniem majątku Spółdzielni przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą
  • Nadzór i kontrola książek obiektów budowlanych
  • Nadzór nad przeglądami technicznymi nieruchomości
  • Opiniowanie celowości i uzasadnień ekonomicznych przed podjęciem ważniejszych przedsięwzięć
  • Zabezpieczenie realizacji rocznych planów pracy oraz remontów
  • Wnioskowanie o przeprowadzenie przetargów na roboty remontowe i inwestycyjne na terenie Osiedla
  • Współpraca z Radą Osiedla i udział w jej posiedzeniach
  • Na podstawie pisemnego pełnomocnictwa, udzielanego zgodnie z zasadami reprezentacji Spółdzielni, podpisywanie umów z wykonawcami robót i usług, najemcami lokali użytkowych i dzierżawcami
  • Przedkładanie Zarządowi okresowych informacji o stanie zaawansowania zadań planowych
  • Składanie Zarządowi okresowych i rocznych sprawozdań z działalności gospodarczej osiedla
  • Opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Osidla
  • Bieżący kontakt z członkami i mieszkańcami Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Mistrz - Pracownik działu technicznego

mazowieckie
Wygasła: 21.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. budowlanych

mazowieckie
Wygasła: 14.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych

Warszawa
Wygasła: 18.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Osiedla Gorlicka

Warszawa
Wygasła: 15.11.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 04.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie WARSZAWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "OCHOTA"., podziel się opinią i pomóż innym.