Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
i innych płyt okładzinowych oraz izolacji. 5. Montaż
naprawa
konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej. 6. Uczestnictwo w transporcie materiałów budowlanych. 7. Pomoc przy odśnieżaniu terenów oraz dachów garaży oraz pawilonów usługowych (pozwolenie na prace powyżej 3-metrów). 8. Drobne prace w zakresie konserwacji zieleni (podcinki pielęgnacyjne żywopłotów
i innych płyt okładzinowych oraz izolacji. 5. Montaż
naprawa
konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej. 6. Uczestnictwo w transporcie materiałów budowlanych. 7. Pomoc przy odśnieżaniu terenów oraz dachów garaży oraz pawilonów usługowych (pozwolenie na prace powyżej 3-metrów). 8. Drobne prace w zakresie konserwacji zieleni (podcinki pielęgnacyjne żywopłotów
1. Bieżąca kontrola stanu technicznego dachów w tym m.in.: pokrycia dachów
kominów
czapek i nasad kominiarskich
kominków
obróbek blacharskich
rynien
rur spustowych
drabinek
klamer i wyłazów
zwyżek oraz osprzętu użytkowanego przez lokatorów np. anten wraz z sprawdzeniem mocowania kabla zasilającego.
2. Bieżąca kontrola stanu technicznego dostępnych poddaszy w tym m.in.: stan więźby dachowej
ocieplenia
porządku. 3. Miejscowe naprawy pokrycia dachowego
obsługa palnika
przygotowanie podłoża
impregnacja
przyklejenie papy termozgrzewalnej.
4. Naprawa lub wymiana obróbek blacharskich w tym m.in.: gzymsów - pasów podrynnowych
uzgadnianie kwot do zapłaty, akceptowanie i dekretowanie zapłaty za energię elektryczną;
wyliczanie kwot /na podstawie spisanych stanów podliczników/ za energię elektryczną na miejsca postojowe;
sporządzanie wykazu comiesięcznego zużycia energii elektrycznej na podstawie faktur /ilość kWh/ na poszczególnych budynkach /dane do sprawozdania GUS;
rozliczanie zużycia energii elektrycznej przez firmę zewnętrzną /wg zainstalowanych podliczników we wszystkich budynkach mieszkalnych Osiedla
Rozliczanie i sprawdzanie faktur dot. rozliczenie kosztów zużycia paliwa gazowego na poszczególnych użytkowników, telewizji kablowej dla lokali mieszkalnych, domofony i wideofony, telefony, usługi firm sprzątających
Weryfikowanie zaliczek rozliczeń centralnego ogrzewania w programie informatycznym
Prowadzenie ewidencji zainstalowanych podliczników zimnej wody i energii elektrycznej/działki, polewaczki, parkingi/, dokonywanie rozliczeń i przygotowywanie danych do wystawienia faktur
Drukowanie nowych wymiarów czynszu w przypadku zmiany stawek czynszowych
Przygotowywanie danych do refakturowania sprzedaży pozostałej (wynajem pomieszczeń, piloty)
Sprawdzanie i weryfikacja prawidłowości danych w wystawianych fakturach firm współpracujących pod względem merytorycznym oraz ich opis, w tym kopertowanie faktur dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, garaży, dodatkowych piwnic, dzierżawy terenu i przekazanie zgodnie z właściwościami do wysyłki
Analizowanie zapisów na kartach kontowych:
uzgadnianie sald;
przygotowywanie dokumentów do przeksięgowywania wpłat między kontami
Przygotowywanie dokumentów do przelewów (zwroty nadpłat) oraz zestawień będących podstawą wystawienia faktur
Prowadzenie dokumentacji miejsc postojowych
Zamawianie, wydawanie i prowadzenie ewidencji środków czystości i sprzętu oraz środków higieny osobistej, pracowników, prowadzenie, rozliczanie, księgowanie – magazyn. Sporządzanie miesięcznych rozliczeń zakupionych i wydanych materiałów z magazynku podręcznego
Sporządzanie list wypłat ekwiwalentów za niepobraną odzież oraz za pranie odzieży
Prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych Osiedla, współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach zgłaszania nowych podłączeń i rezygnacji z usług
Współpraca z Urzędami z pracownikami innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz obsługa petentów (udzielanie informacji dotyczących salda konta czynszowego, wypełnianie druków, wydawanie haseł do aplikacji e-bok)
Sporządzanie danych do sprawozdania GUS odnośnie zakupu i sprzedaży energii cieplnej, elektrycznej i paliw oraz na sprawozdania, analizy, projekty odpowiedzi wg potrzeb
Prowadzenie spraw dotyczących likwidacji szkód – na mieniu spółdzielców
Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla
Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin
Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków
Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków
Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych
Udział w komisjach
Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców
Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali
Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat
Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków
Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem
Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków
Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO)
Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami
Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni
Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji
Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
uzgadnianie warunków spłaty zadłużenia, sporządzanie wniosków dla Zarządu w zakresie spłaty zaległości w formie rozłożenia długu na raty bądź propozycji zawarcia ugody;
bieżąca analiza stanu zadłużeń i kierowanie braku spłat do egzekucji komorniczej;
przygotowywanie odpowiedzi na pisma dłużników;
obsługa telefoniczna mieszkańców, prowadzenie korespondencji, współpraca z kancelarią prawną;
Sprawowanie nadzoru sanitarnego nad wykonywanymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi oraz dotyczącymi procesu inwestycyjnego w zasobach WSM „|Ochota” Osiedle Jadwisin w tym:
zapoznanie się z dokumentacją techniczną zadania, weryfikacja dokumentacji projektowej
wprowadzenie wykonawcy na roboty i sporządzenie protokołu wprowadzenia w udziale komisji
nadzór i kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową
nadzór i kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem
nadzór i kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów
nadzór i kontrola zgodności robót z warunkami technicznymi i odbioru robót, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej
nadzór i kontrola zgodności realizacji inwestycji w zasobach Spółdzielni z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę
w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, spisanie wspólnie z inwestorem, protokołu konieczności
kontrola i sprawdzenie zgodności z ofertą wartości końcowych robót przed odbiorem ostatecznym przedmiotu umowy
nadzór i kontrola bieżąca w zakresie prac remontowych, konserwacyjnych i inwestycji oraz prawidłowości wykonanych robót i usług
informowanie na bieżąco inwestora o swoich czynnościach związanych z nadzorowaną inwestycją
wnioskowanie o wykonanie robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczeniu robót już wykonanych lub uniknięcia strat, nadzoruje ich dalszą realizację
Analiza kosztorysów i ofert wykonawców zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania i normami budowlanymi. Opisywanie faktur
Zawiadamianie (każdorazowo) właściwego organu nadzoru urbanistyczno - budowlanego lub nadzoru techniczno – budowlanego, o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych
Udział w komisjach technicznych wynikających z zadań na zajmowanym stanowisku i innych wynikających z uprawnień i dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
Przygotowywanie:
projektów odpowiedzi na pisma oraz uzupełnianie wniosku o przeprowadzenie zamówienia wynikającego z Regulaminu udzielania zamówień na usługi budowlane, roboty budowlane i dostawy świadczenia dla WSM „Ochota”
projektów odpowiedzi na pisma w sprawach wskazanych przez bezpośredniego przełożonego
wykazu niezbędnych prac do wykonania na terenie Osiedla Jadwisin w celu opracowania planu gospodarczo – finansowego
przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów w Książce Obiektu Budowlanego
Pozyskiwanie ofert od firm zewnętrznych na roboty ujęte w planie rzeczowo – finansowym Osiedla Jadwisin i ich weryfikacja w zakresie cen ofertowych usług i materiałów
rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego;
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail)
4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy
5. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności (zał. 1)
6. Oświadczenie o zaprzestaniu prowadzenia działalności konkurencyjnej (zał. 2)
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji (zał. nr 3)
8. Oświadczenie o braku pokrewieństwa i powinowactwa oraz pozostawania w konkubinacie
z członkami Rady Nadzorczej i Zarządu (zał. 4)
9. Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy (zał. 5)
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
24 listopada 2023 r. do godz. 14:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
ul. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków
Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy
Załączniki dostępne są na stronie : wsmochota.com.pl
6. Wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z procedurami systemu zarządzania jakością (ISO)
7. Koordynowanie i nadzór pracy ekipy technicznej
8. Prowadzenie magazynu materiałów i środków na potrzeby wykonywanych prac przez pracowników technicznych. Zbieranie zamówień i ich realizacja oraz rejestracja w UNISOFT (kartoteka magazynowa)
9. Opisywanie, sprawdzanie i rozliczanie dokumentów księgowych (faktur)
10. Kontrola wykonywanych prac remontowych oraz przeglądów na terenie Osiedla
11. Udział w komisjach, wprowadzenia i odbioru robót ogólnobudowlanych, terenowych, remontowych
12. Ścisła współpraca z Administratorami, Inspektorami oraz pracownikami innych jednostek organizacyjnych
13. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi
14. Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji, zgodnie z ustaloną wewnętrznie organizacją pracy
15. Terminowe przedstawianie Kierownikowi Osiedla propozycji odpowiedzi na pisma
MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ POD KĄTEM UTRZYMANIA ZIELENI NA TERENACH OSIEDLI
1. Wizje terenowe, dokonywanie przeglądów terenów zielonych, drzewostanu, sporządzanie notatek i protokołów, typowanie, planowanie i koordynowanie prac z zakresu robót zieleniarskich zarówno wykonywanych siłami własnymi jak i przez firmy zewnętrzne
2. Przeprowadzanie inwentaryzacji zieleni
3. Planowanie niezbędnych nasadzeń (żywopłoty, krzewy), rekultywacja terenów zielonych (trawniki)
4. Współpraca z właściwymi jednostkami Urzędów, przygotowywanie wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Warszawa o wydanie decyzji w sprawach usuwania drzew oraz nadzór realizacji wydawanych decyzji z przestrzeganiem terminów ich wykonania
5. Weryfikacja konsultacji społecznych z mieszkańcami dotyczącymi wycinek drzew oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na podania i wnioski
6. Przygotowywanie zleceń, protokołów wprowadzenia oraz odbioru prac dla firm zewnętrznych z zakresu prac zieleniarskich
7. Wprowadzanie wykonawców na zlecone prace, nadzór w zakresie terminów i jakości świadczonych usług
8. Sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji kosztorysowej i rozliczeniowej wykonanych usług
9. Szybkie usuwanie skutków warunków atmosferycznych oraz pował drzew, zabezpieczanie terenu
10. Pilnowanie terminów i realizacja decyzji otrzymywanych z Wydziału Ochrony Środowiska
11. Bieżące, terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję związaną z zielenią
12. Sporządzanie protokołów odbioru, zestawień, kalkulacji kosztów, sprawozdań oraz notatek służbowych na polecenie bezpośredniego przełożonego (Kierownik Osiedla)
Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla
Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin
Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków
Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków
Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych
Udział w komisjach
Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców
Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat
Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków
Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem
Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków
Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO)
Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami
Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni,
Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji
Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości zgodnie z ustawą
o rachunkowości i przyjętą polityką rachunkowości Spółdzielni oraz przepisami prawa podatkowego;
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie księgowości i sprawozdawczości finansowej;
rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych, planów gospodarczych oraz innych wg potrzeb jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
prowadzenie gospodarki finansowej Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uchwałami Spółdzielni oraz innymi uregulowaniami wewnątrzspółdzielczymi;
realizacja przyjętej polityki rachunkowości;
pilnowanie dyscypliny budżetowej Spółdzielni;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (U.S., ZUS, GUS, banki, Biegły Rewident, Lustrator, Audytorzy i inne);
prowadzenie analizy rentowności poszczególnych obszarów działalności spółdzielni, oraz planowanie płynności w długim i krótkim terminie;
gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
nadzór nad prowadzeniem spraw płacowych pracowników Spółdzielni;
nadzór nad wystawianiem dokumentów sprzedaży
Wymagane dokumenty :
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
1. Życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie
z art. 221 KP następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon, adres poczty e-mail)
4. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzające wymagany staż pracy
5. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności (zał. 1)
6. Oświadczenie o zaprzestaniu prowadzenia działalności konkurencyjnej (zał. 2)
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji (zał. nr 3)
8. Oświadczenie o braku pokrewieństwa i powinowactwa oraz pozostawania w konkubinacie
z członkami Rady Nadzorczej i Zarządu (zał. 4)
9. Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy (zał. 5)
Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia
25 października 2025 r. do godz. 16:30 w recepcji Spółdzielni (II piętro) z dopiskiem
”Dokumenty aplikacyjne na stanowisko: Główny Księgowy”
na adres:
Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota”
ul. Pruszkowska 17, 02-119 Warszawa,
Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata ani jakichkolwiek innych danych lub znaków
Zarząd zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyny
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy
Załączniki dostępne są na stronie : wsmochota.com.pl
Sprawowanie nadzoru sanitarnego nad wykonywanymi pracami remontowymi
i konserwacyjnymi oraz dotyczącymi procesu inwestycyjnego w zasobach WSM „|Ochota” Osiedle Jadwisin w tym:
zapoznanie się z dokumentacją techniczną zadania, weryfikacja dokumentacji projektowej:
wprowadzenie wykonawcy na roboty i sporządzenie protokołu wprowadzenia w udziale komisji;
nadzór i kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową;
nadzór i kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem;
nadzór i kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów;
nadzór i kontrola zgodności robót z warunkami technicznymi i odbioru robót, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
nadzór i kontrola zgodności realizacji inwestycji w zasobach Spółdzielni z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę,
w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, spisanie wspólnie z inwestorem, protokołu konieczności;
kontrola i sprawdzenie zgodności z ofertą wartości końcowych robót przed odbiorem ostatecznym przedmiotu umowy;
nadzór i kontrola bieżąca w zakresie prac remontowych, konserwacyjnych i inwestycji oraz prawidłowości wykonanych robót i usług
informowanie na bieżąco inwestora o swoich czynnościach związanych z nadzorowaną inwestycją
wnioskowanie o wykonanie robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczeniu robót już wykonanych lub uniknięcia strat, nadzoruje ich dalszą realizację
Analiza kosztorysów i ofert wykonawców zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania i normami budowlanymi. Opisywanie faktur
Zawiadamianie (każdorazowo) właściwego organu nadzoru urbanistyczno - budowlanego lub nadzoru techniczno – budowlanego, o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych
Udział w komisjach technicznych wynikających z zadań na zajmowanym stanowisku i innych wynikających z uprawnień i dokonywanie odbioru drobnych robót remontowych, konserwacyjnych
Przygotowywanie:
projektów odpowiedzi na pisma oraz uzupełnianie wniosku o przeprowadzenie zamówienia wynikającego z Regulaminu udzielania zamówień na usługi budowlane, roboty budowlane i dostawy świadczenia dla WSM „Ochota”;
projektów odpowiedzi na pisma w sprawach wskazanych przez bezpośredniego przełożonego;
wykazu niezbędnych prac do wykonania na terenie Osiedla Jadwisin w celu opracowania planu gospodarczo – finansowego;
przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów w Książce Obiektu Budowlanego
Pozyskiwanie ofert od firm zewnętrznych na roboty ujęte w planie rzeczowo – finansowym Osiedla Jadwisin i ich weryfikacja w zakresie cen ofertowych usług i materiałów
Konserwacja ogólnobudowlana, elewacje, stolarka, elementy budowlane pomieszczeń i części wspólnych budynku mała architektura, pomieszczenia gospodarcze
Wykonywanie prac ślusarskich (wymiana oraz naprawa zamków, wkładek, regulacja samozamykacz, zawiasów)
Prace malarskie części wspólnych należących do zasobów Spółdzielni (klatki schodowe, korytarze piwniczne, koperty dla osób niepełnosprawnych)
Naprawa stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, prace szklarskie
Usuwanie graffiti z elewacji budynku,
Drobne prace budowlane (remonty pomieszczeń administracyjnych, murowanie, tynkowanie, gipsowanie, place glazurnicze - układanie płytek)
Uzupełnienie drobnych elementów osprzętu (kratki wentylacyjne itp.) w pomieszczeniach wspólnych i na elewacji, naprawa, uzupełnienie posadzek, podłóg w pomieszczeniach wspólnego użytkowania
Naprawa uszkodzonych znaków drogowych, oznakowani, tablic informacyjnych itp. a w przypadku konieczności wymiana na nowe w zasobach objętych administrowaniem
Pomoc przy zwożeniu gabarytów z terenu Osiedla (załadunek/rozładunek)
Pomoc przy rozwożeniu soli dla gospodarzy, uzupełnianie skrzyń z piachem
W razie konieczności pomoc w odśnieżaniu
Oczyszczanie ze śniegu dachów pawilonów usługowych lub dachów garaży
Prace naprawcze (wymiana uszkodzonych elementów drewnianych, place zabaw, naprawa oraz montaż ławek)
MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI DEKARSKIE
Wykonywanie prac dekarskich (naprawy lub wymiana rur spustowych, czyszczenie odpływów rur spustowych)
Bieżące utrzymanie drożności, szczelności rynien i rur spustowych oraz ich mocowania i połączeń
Miejscowa likwidacja przecieków pokrycia dachowego, naprawa poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie uszkodzeń obróbek blacharskich,
Zabezpieczenie wyłazów dachowych przed dostępem nieupoważnionych osób oraz ich naprawa
Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i Nadzór nad ekipą pracowników fizycznych, prowadzenie harmonogramu prac, delegowanie codziennych zadań do wykonania
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i wniosków do realizacji, udzielanie odpowiedzi na pisemną korespondencję
Obsługa interesantów, udzielanie informacji w zakresie spraw eksploatacyjnych i technicznych
Wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z procedurami systemu zarządzania jakością (ISO)
Koordynowanie i nadzór pracy ekipy technicznej
Prowadzenie magazynu materiałów i środków na potrzeby wykonywanych prac przez pracowników technicznych. Zbieranie zamówień i ich realizacja oraz rejestracja w UNISOFT (kartoteka magazynowa)
Opisywanie, sprawdzanie i rozliczanie dokumentów księgowych (faktur)
Kontrola wykonywanych prac remontowych oraz przeglądów na terenie Osiedla
Udział w komisjach, wprowadzenia i odbioru robót ogólnobudowlanych, terenowych, remontowych
Ścisła współpraca z Administratorami, Inspektorami oraz pracownikami innych jednostek organizacyjnych
Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi
Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji, zgodnie z ustaloną wewnętrznie organizacją pracy
Terminowe przedstawianie Kierownikowi Osiedla propozycji odpowiedzi na pisma
MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ POD KĄTEM UTRZYMANIA ZIELENI NA TERENACH OSIEDLI
Wizje terenowe, dokonywanie przeglądów terenów zielonych, drzewostanu, sporządzanie notatek i protokołów, typowanie, planowanie i koordynowanie prac z zakresu robót zieleniarskich zarówno wykonywanych siłami własnymi jak i przez firmy zewnętrzne
Przeprowadzanie inwentaryzacji zieleni
Planowanie niezbędnych nasadzeń (żywopłoty, krzewy), rekultywacja terenów zielonych (trawniki)
Współpraca z właściwymi jednostkami Urzędów, przygotowywanie wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Dzielnicy Warszawa o wydanie decyzji w sprawach usuwania drzew oraz nadzór realizacji wydawanych decyzji z przestrzeganiem terminów ich wykonania
Weryfikacja konsultacji społecznych z mieszkańcami dotyczącymi wycinek drzew oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na podania i wnioski
Przygotowywanie zleceń, protokołów wprowadzenia oraz odbioru prac dla firm zewnętrznych z zakresu prac zieleniarskich
Wprowadzanie wykonawców na zlecone prace, nadzór w zakresie terminów i jakości świadczonych usług
Sprawdzanie oraz weryfikacja dokumentacji kosztorysowej i rozliczeniowej wykonanych usług
Szybkie usuwanie skutków warunków atmosferycznych oraz pował drzew, zabezpieczanie terenu
Pilnowanie terminów i realizacja decyzji otrzymywanych z Wydziału Ochrony Środowiska
Bieżące, terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję związaną z zielenią
Sporządzanie protokołów odbioru, zestawień, kalkulacji kosztów, sprawozdań oraz notatek służbowych na polecenie bezpośredniego przełożonego (Kierownik Osiedla)
1. Prowadzenie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego budynków, obiektów, powierzchni i pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytkowania w tym również terenów zewnętrznych
2. Sprawowanie nadzoru nad pracownikami etatowymi którzy wykonują prace porządkowe w budynkach, obiektach oraz na terenie Osiedla
3. Sprawowanie nadzoru nad firmami zewnętrznymi, które świadczą usługi na rzecz Spółdzielni, Osiedla Jadwisin
4. Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości związanych ze stanem technicznym i sanitarnym nadzorowanych budynków
5. Czynny udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynków
6. Uczestnictwo w przeglądach technicznych, gwarancyjnych, konserwacyjnych
7. Udział w komisjach
8. Przygotowywanie i prowadzenie całej dokumentacji związanej z wyborem dostawców oraz wykonawców usług dodatkowych zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni procedurami w tym zakresie
9. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i zleceń od mieszkańców, firm zewnętrznych oraz innych pracowników związanych ze stanem technicznym i sanitarnym budynków a także bezpieczeństwem mieszkańców
10. Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
11. Udzielnie informacji mieszkańców w zakresie: wysokości opłat czynszowych, zadłużeń, nadpłat
12. Nadzór nad aktualizacją wszelkiego rodzaju ogłoszeń, i informacji umieszczanych w częściach wspólnych budynków
13. Przygotowywanie ogłoszeń oraz innych informacji dla mieszkańców oraz nadzór nad ich właściwym kolportażem
14. Prowadzenie na bieżąco akt spraw w tym uzupełnianie teczek poszczególnych lokali i budynków
15. Potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i wprowadzanie danych do Rejestru Generalnego Inspektora Ochrony Danych osobowych (GIODO)
16. Prowadzenie rejestrów dot. lokali i miejsc postojowych
17. Prowadzenie na bieżąco Książek Obiektów budowlanych
18. Współpraca z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzaniem Kryzysowym, Policją, Strażą Miejską, MOPS, Urzędem Gminy oraz innymi jednostkami mającymi wpływ na administrowanie nieruchomościami
19. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez podległych pracowników oraz firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Spółdzielni,
20. Prowadzenie gospodarki terenami zielonymi w tym typowanie roślin do wycinki, wykonywania cięć pielęgnacyjnych, nasadzenia oraz rekultywacji
21. Stała współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym z którym WSM Ochota ma zawartą umowę w zakresie likwidacji szkód i uszkodzenia mienia
3. Umiejętności zawodowe:
pracy na komputerze w zakresie obsługi pakietu MS Office;
mile widziana znajomość programu ZSI Unisoft;
mile widziana znajomość zagadnień technicznych związanych z administrowaniem nieruchomości
Wymagane dokumenty :
1. Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, który powinien zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres do korespondencji, dane
o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia oraz numer telefonu do kontaktu
5. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu procesu rekrutacji
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych
o następującej treści :
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Warszawską Spółdzielnie Mieszkaniową „Ochota” zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w procesie naboru nie zakwalifikowali się, będą przechowywane wraz z protokołem, przez czas niezbędny do zabezpieczenia interesów Spółdzielni jako pracodawcy
Nadzór i prowadzenie spraw związanych z prawidłowym zarządzaniem Osiedlem
Nadzór nad całokształtem spraw dotyczących eksploatacji zasobów mieszkaniowych, utrzymaniem stanu techniczno-eksploatacyjnego, sanitarnego, porządkowego i estetycznego wyglądu budynków i budowli oraz terenów przyległych znajdujących się w zasobach Osiedla Jadwisin
Nadzór nad utrzymaniem sprawności techniczno – eksploatacyjnej w zakresie m.in. instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, elektrycznej, domofonowej, wentylacji grawitacyjnej i spalinowej, dźwigów
Dbanie o prawidłowe gospodarowanie zasobami Osiedla Jadwisin
Przygotowywanie materiałów do opracowania na ich podstawie planów gospodarczych Osiedla i po zatwierdzeniu przez Radę Nadzorczą, nadzór nad prawidłową realizacją
Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na Osiedlach
Nadzór nad zabezpieczeniem majątku Spółdzielni przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą
Nadzór i kontrola książek obiektów budowlanych
Nadzór nad przeglądami technicznymi nieruchomości
Opiniowanie celowości i uzasadnień ekonomicznych przed podjęciem ważniejszych przedsięwzięć
Zabezpieczenie realizacji rocznych planów pracy oraz remontów
Wnioskowanie o przeprowadzenie przetargów na roboty remontowe i inwestycyjne na terenie Osiedla
Współpraca z Radą Osiedla i udział w jej posiedzeniach
Na podstawie pisemnego pełnomocnictwa, udzielanego zgodnie z zasadami reprezentacji Spółdzielni, podpisywanie umów z wykonawcami robót i usług, najemcami lokali użytkowych i dzierżawcami
Przedkładanie Zarządowi okresowych informacji o stanie zaawansowania zadań planowych
Składanie Zarządowi okresowych i rocznych sprawozdań z działalności gospodarczej osiedla
Opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Osidla
Bieżący kontakt z członkami i mieszkańcami Spółdzielni