Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (147)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 147 )
Media Analyst
Puławska 435A, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do zespołu poszukujemy osoby, która na stanowisku Media Analyst będzie odpowiedzialna za przygotowanie i prezentację analiz w zakresie aktywności stacji telewizyjnych i serwisu SVOD w Polsce i rynkach CEE
Wsparcie managera przy przygotowaniu analiz oglądalności i performance’u stacji z portfolio Grupy Kino Polska i SPI International w Polsce i na rynkach międzynarodowych na bazie danych Nielsena (Arianna)
Przygotowywanie desk research’u dotyczącego aktywności różnych kanałów na rynkach międzynarodowych
Współpraca z klientem wewnętrznym - Działem Programowym, Działem Marketingu, Działem Dystrybucji oraz Reklamy - w zakresie prostych zapytań analitycznych
Interpretacja analityczna gotowych dashboardów w Power BI
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. Social Media. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii mediów społecznościowych kanałów filmowych
Zarządzanie platformami społecznymi, planowanie i tworzenie unikatowych treści dostosowanych do target grupy;
Zarządzanie społecznością w zakresie budowania zaangażowania oraz rozpoznawalności naszych kanałów telewizyjnych;
Podejmowanie nowych działań i inicjatyw w obszarze rozwoju mediów społecznościowych;
Śledzenie trendów i adaptowanie ich do działań w mediach społecznościowych;
Tworzenie pomysłów na kreatywne grafiki i video;
Wyciąganie wniosków ze swoich działań w oparciu o dostępne dane analityczne, analizowanie i implementowanie usprawnień, aby osiągać założone cele;
Zarządzanie współpracą z domem mediowym w zakresie realizacji płatnych działań reklamowych w mediach społecznościowych
Do naszego teamu, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko YouTube Product Manager. Osoba ta będzie odpowiedzialna przede wszystkim za opracowanie i realizację strategii komunikacji na platformie YouTube, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Jej głównym zadaniem będzie rozwój strategii monetyzacji kanałów YouTube poprzez tworzenie kreatywnych treści oraz skuteczną ochronę praw autorskich
Opracowywanie strategii komunikacji na platformie YouTube zgodnie z celami biznesowymi firmy
Zarządzanie i rozwijanie kanałów YouTube w celu zwiększenia ich widoczności, skuteczności i generowania przychodów
- Przesyłanie filmów do YouTube Studio
- Zarządzanie metadanymi z zachowaniem zasad monetyzacji
- Tworzenie różnych list odtwarzania
- Określanie i wdrażanie harmonogramów publikacji
- Monitorowanie i raportowanie wyników każdego kanału na YouTube
Relacje z właścicielami praw - zarządzanie relacjami z właścicielami praw:
- Redakcyjne: wybór treści, harmonogram publikacji
- Marketingowe: pozyskiwanie materiałów marketingowych do animacji kanałów na YouTube
- Prawne: zarządzanie ewentualnymi konfliktami praw autorskich na YouTube we współpracy z właścicielem praw
Montaż wideo
- Montaż wybranych programów zgodnie z wytycznymi
- Tworzenie zwiastunów, teaserów, krótkich form i innych istotnych materiałów wideo na podstawie wybranych treści
Monitorowanie i analiza danych z platformy YouTube w celu optymalizacji strategii i działań
Wpisywanie do baz licencyjnych danych na podstawie umów licencyjnych
Powoływanie nowych audycji w bazach oraz wyszukiwanie i wpisywanie do baz informacji dotyczących tych audycji (np. tytuł, reżyser, rok produkcji, aktorzy)
Weryfikowanie z umowami licencyjnymi poprawności danych zawartych w bazach oraz ich korygowanie
Przygotowywanie raportów danych, w oparciu o bazy licencyjne oraz importów danych do baz
Celem stanowiska jest koordynacja praz związanych z wprowadzaniem do baz danych licencyjnych i filmowych
Główne zadania na tym stanowisku to:
koordynowanie projektów migracji danych pomiędzy bazami licencyjnymi
planowanie i monitorowanie prac związanych z wpisywaniem do baz danych licencyjnych
przygotowywanie raportów danych oraz importów i exportów danych do baz i z baz licencyjnych
monitorowanie powoływania w bazach nowych audycji
weryfikowanie i korygowanie poprawności danych pomiędzy umowami licencyjnymi a bazami
współpraca z innymi działami oraz administratorami baz w zakresie ich rozwoju oraz utrzymywania wysokiej jakości danych w nich zawartych
wdrażanie nowych specjalistów ds. administrowania danymi licencyjnymi w zakresie: baz licencyjnych, analizowania umów pod kątem danych licencyjnych oraz innych systemów i procesów z zakresu działu licencji i administracji danych
Marketing & Communications Team Assistant to niezwykle istotna rola w naszym zespole. Twoim zadaniem będzie przede wszystkim wsparcie członków teamu w codziennych zadaniach administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych
Do Twoich zadań będzie należało:
Współpraca przy kampaniach marketingowych w tym: uczestnictwo w przygotowaniu materiałów do kampanii, nadzór nad ich poprawnością zgodnie ze specyfikacjami
Monitorowanie posiadanych praw oraz ich zgodności w używanych materiałach
Wyszukiwanie zdjęć i zarządzanie wewnętrznym systemem PRESS ROOM
Wysyłka zapowiedzi programowych do partnerów biznesowych
Aktualizacja oferty programowej na stronach partnerów biznesowych oraz tabel premier dla kanałów z portfolio Grupy Kino Polska
Realizacja współpracy patronackiej
Przygotowywanie miesięcznych newsletterów programowych oraz wewnętrznych marketingowych
Zamawianie spotów marketingowych, materiałów drukowanych i gadżetów
Koordynacja konkursów i eventów dla pracowników
Organizowanie wysyłek kreatywnych - wyszukiwanie podwykonawców, korespondencja z nimi, dopilnowanie płatności
Zarządzanie obiegiem dokumentów (m.in. rozliczanie faktur, procesowanie umów dla całego działu marketingu i komunikacji, dokumentacja związania z kampaniami barterowymi)
Wsparcie w koordynowaniu stron www w tym przygotowywanie treści na strony internetowe kanałów z portfolio Grupy Kino Polska
Przygotowywanie raportów dotyczących m.in. aktywności otoczenia konkurencyjnego, raportów IMM
Social Media Coordinator/ Koordynator ds. Social Media
Puławska 435A, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Koordynatora ds. Social Media. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym członkiem zespołu, odpowiedzialnym za rozwijanie i realizację strategii mediów społecznościowych na rynkach CEE, z naciskiem na budowanie świadomości marki oraz zwiększanie zaangażowania społeczności
Opracowywanie i realizacja skutecznych strategii mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok), mających na celu budowanie świadomości marki i zwiększanie zaangażowania społeczności
Współpraca z agencjami Social Media na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), zapewniając efektywną komunikację i realizację strategicznych działań
Zarządzanie kampaniami reklamowymi, w tym płatnymi reklamami na różnych platformach społecznościowych
Kontaktowanie się z influencerami i ambasadorami marki, w celu zwiększenia zasięgu i zaangażowania widzów
Współpraca z globalnymi zespołami w celu wymiany najlepszych praktyk oraz zapewnienia spójności marki na międzynarodowym poziomie
Analiza danych i raportowanie wyników, ocena skuteczności działań oraz wprowadzanie strategii optymalizacyjnych
Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i proponowanie kreatywnych rozwiązań
Montaż spotów autopromocyjnych na potrzeby kanału telewizyjnego typu ‘action’
Dbałość o najwyższą jakość montowanych materiałów
Montaż krótkich materiałów wideo na potrzeby promocji pozaantenowej (np. social media)
Oprawa spotów itp. działania techniczne w ramach finalizacji spotów
Ocena techniczna i merytoryczna materiałów wideo pod kątem montażu
Współpraca z zespołem
Praca na ciekawym i różnorodnym contencie (promujemy kanały z grupy Canal+ oraz takie kanały jak Stopklatka, Zoom, Kino Polska, Kino TV, kanały Filmbox)
Periodic reporting of HR data and preparation of presentations based on these reports
- Ability to analyze data contained in the report, draw conclusions
- Cooperation with compliance department, supervision of internal procedures, implementation of conclusions after audits (procedures and processes of HR and HR department) update and communication of policies / procedures regarding HR processes
- In cooperation with the management and HR director, creation of internal HR process standards and follow up of these standards
- Creation and analysis of KPI's of the following processes: recruitment, annual interviews, annual increases process
- Improvement of existing reports; creation of dashboards/visualizations for them
- Collect, collate and analyze HR data and metrics from various sources, including Symfonia, Share+ systems;
- Quarterly, monthly, annual and ad-hoc reporting (according to the methodology and needs of the organization and parent organization - C+);
- Budget: participation in the creation and follow up - current and cyclical, in cooperation with the Controlling department;
- Participation in projects of the HR department regarding e.g.: HC, RCP, etc
- Creation and development of tools to support reporting and data analysis
- Participation in administrative work on HR topics
- Współtworzenie strategii PR programowego i egzekwowanie jej
- Monitorowanie i wyznaczanie trendów PR produktowego, wyszukiwanie i kreowanie nowych form działań PR (niestandardy)
- Budowanie relacji z dziennikarzami in. bezpośrednie spotkania, organizacja wydarzeń specjalnych (np. spotkania prasowe „ramówkowe”)
- Realizowanie projektów PR, związanych z premierami nowych pozycji programowych, których celem jest wygenerowanie „buzzu” wokół
-promowanego produktu
- Realizacja eventów związanych z projektami PR dot. kanałów telewizyjnych
- Zarządzanie talentami: organizowanie spotkań „kick off” z prowadzącymi produkcje własne
Bieżąca komunikacja:
- Przygotowywanie press release z zakresu PR programowego
- Kontakt i współpraca z dziennikarzami, redakcjami TV guide'ów i serwisów internetowych, blogerami, influencerami celem promowania pozycji ramówkowych, inicjowanie publikacji w mediach, dostarczanie materiałów, bezpośrednie spotkania i budowanie relacji
- Follow-upy do mediów, celem organizowania publikacji dot. oferty programowej kanałów z grupy
- Organizowanie wywiadów z prowadzącymi produkcje własne oraz z aktorami, występującymi w produkcjach własnych (w tym również aranżowanie okładek)
- Bieżąca współpraca z działami programowymi, celem ustalania priorytetów programowych na poszczególne miesiące
- Organizacja wysyłek kreatywnych do dziennikarzy, wspierających promocję pozycji programowych
Koordynator IT będzie odpowiedzialny za koordynowanie, planowanie i kierowanie działaniami związanymi z komputerami w domenie prywatnej, ale także w chmurze publicznej.Rola ta pomoże określić potrzeby informatyczne organizacji i jest odpowiedzialna za wdrażanie systemów komputerowych w celu spełnienia wymagań organizacji w zakresie systemów informatycznych. Obowiązki koordynatora IT obejmują koordynację działań IT w ramach grupowych zespołów IT (zespół ds. serwerów, zespół ds. sieci, zespoły ds. baz danych itp.), a także konfigurację i zarządzanie miejscem pracy Google i domeną Microsoft, usługi telekomunikacyjne, w tym zarządzanie umowami i dostawcami, oraz koordynację wszelkich innych działań związanych z operacjami IT firmy
Obowiązki na stanowisku Koordynator IT:
Analizowanie wymagań biznesowych poprzez współpracę z kluczowymi interesariuszami w całej organizacji w celu wdrożenia rozwiązań IT wspierających potrzeby biznesowe
Nadzorowanie działań helpdesku i zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia dla użytkowników końcowych
Zarządzanie Microsoft Active Directory w trybie hybrydowym, lokalnymi magazynami i systemami biurowymi, a także usługami w chmurze - Google Workspace, MS Azure i AWS
Koordynowanie z grupowymi zespołami IT strategii infrastruktury, wdrożeń sprzętu i oprogramowania, architektury i procesów
Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych związanych z wewnętrznym sprzętem i oprogramowaniem IT
Ocena dostawców zewnętrznych i odpowiedzialność za budżet IT, negocjacje umów i ich realizację
Koordynowanie dużych projektów IT z zespołami IT i biurem zarządzania projektami, w tym projektowanie i wdrażanie nowych systemów i usług IT
Monitorowanie wydajności systemów informatycznych w celu określenia poziomu kosztów i produktywności oraz przedstawianie zaleceń dotyczących poprawy infrastruktury IT
Pracując w zespole w ramach Technical Operations Team, koordynator jest odpowiedzialny za sprawne dostarczanie materiałów dla przydzielonych platform VOD na określonych rynkach, zgodnie z ustalonymi terminami i specyfikacjami technicznymi. Niezbędna jest doskonała koncentracja na kliencie i umiejętności komunikacyjne, umiejętność ustalania priorytetów i zachowania spokoju pod presją. Rola ta wymaga dobrych umiejętności zarządzania projektami i żywego zainteresowania nowymi technologiami
Obowiązki na stanowisku Metadata/VOD Coordinator:Odpowiedzialność za sprawne dostarczanie materiałów na przydzielone platformy VOD na określonych rynkach, w ramach uzgodnionych terminów i specyfikacji technicznych
Odpowiedzialność za jakość metadanych (opisowych i technicznych) w systemach
Odpowiedzialność za proces lokalizacji metadanych i wprowadzanie danych do systemów
Przeglądanie systemów pod kątem statusów zasobów i współpraca z zespołem Content Ops w celu zapewnienia, że cała wymagana zawartość jest tworzona, pozyskiwana i poddawana kontroli jakości w uzgodnionych ramach czasowych, w celu zapewnienia pomyślnej, terminowej dostawy na platformy VOD
Współpraca z różnymi działami w zakresie tworzenia i przygotowywania zasobów, materiałów promocyjnych, harmonogramów, terminów dostaw, kwestii technicznych i odrzuceń w celu zapewnienia usprawnienia procesów i terminowych dostaw oraz ponownych dostaw w razie potrzeby
Współpraca z działami programowania i marketingu w zakresie dostępności materiałów i ustaleń dotyczących dostaw
Główny łącznik dla platform VOD obsługujących żądania z całego świata
Regularna komunikacja z platformami w celu zapewnienia satysfakcji klienta
Efektywna współpraca z kolegami z działu i międzyfunkcyjna współpraca z innymi członkami Media Services
Rozwijanie i utrzymywanie silnych relacji roboczych ze stronami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Przestrzeganie zdefiniowanych procesów biznesowych, wykorzystywanie możliwości usprawnienia systemu i przepływów pracy
Zapewnianie szkoleń dla współpracowników zgodnie z wymaganiami.
Pracując w zespole w ramach Technical Operations Team, koordynator jest odpowiedzialny za sprawne dostarczanie materiałów dla przydzielonych platform VOD na określonych rynkach, zgodnie z ustalonymi terminami i specyfikacjami technicznymi. Niezbędna jest doskonała koncentracja na kliencie i umiejętności komunikacyjne, umiejętność ustalania priorytetów i zachowania spokoju pod presją. Rola ta wymaga dobrych umiejętności zarządzania projektami i żywego zainteresowania nowymi technologiami
Obowiązki na stanowisku Metadata/VOD Coordinator:Odpowiedzialność za sprawne dostarczanie materiałów na przydzielone platformy VOD na określonych rynkach, w ramach uzgodnionych terminów i specyfikacji technicznych
Odpowiedzialność za jakość metadanych (opisowych i technicznych) w systemach
Odpowiedzialność za proces lokalizacji metadanych i wprowadzanie danych do systemów
Przeglądanie systemów pod kątem statusów zasobów i współpraca z zespołem Content Ops w celu zapewnienia, że cała wymagana zawartość jest tworzona, pozyskiwana i poddawana kontroli jakości w uzgodnionych ramach czasowych, w celu zapewnienia pomyślnej, terminowej dostawy na platformy VOD
Współpraca z różnymi działami w zakresie tworzenia i przygotowywania zasobów, materiałów promocyjnych, harmonogramów, terminów dostaw, kwestii technicznych i odrzuceń w celu zapewnienia usprawnienia procesów i terminowych dostaw oraz ponownych dostaw w razie potrzeby
Współpraca z działami programowania i marketingu w zakresie dostępności materiałów i ustaleń dotyczących dostaw
Główny łącznik dla platform VOD obsługujących żądania z całego świata
Regularna komunikacja z platformami w celu zapewnienia satysfakcji klienta
Efektywna współpraca z kolegami z działu i międzyfunkcyjna współpraca z innymi członkami Media Services
Rozwijanie i utrzymywanie silnych relacji roboczych ze stronami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Przestrzeganie zdefiniowanych procesów biznesowych, wykorzystywanie możliwości usprawnienia systemu i przepływów pracy
Zapewnianie szkoleń dla współpracowników zgodnie z wymaganiami.
Koordynator IT będzie odpowiedzialny za koordynowanie, planowanie i kierowanie działaniami związanymi z komputerami w domenie prywatnej, ale także w chmurze publicznej.Rola ta pomoże określić potrzeby informatyczne organizacji i jest odpowiedzialna za wdrażanie systemów komputerowych w celu spełnienia wymagań organizacji w zakresie systemów informatycznych. Obowiązki koordynatora IT obejmują koordynację działań IT w ramach grupowych zespołów IT (zespół ds. serwerów, zespół ds. sieci, zespoły ds. baz danych itp.), a także konfigurację i zarządzanie miejscem pracy Google i domeną Microsoft, usługi telekomunikacyjne, w tym zarządzanie umowami i dostawcami, oraz koordynację wszelkich innych działań związanych z operacjami IT firmy
Obowiązki na stanowisku Koordynator IT:
Analizowanie wymagań biznesowych poprzez współpracę z kluczowymi interesariuszami w całej organizacji w celu wdrożenia rozwiązań IT wspierających potrzeby biznesowe
Nadzorowanie działań helpdesku i zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia dla użytkowników końcowych
Zarządzanie Microsoft Active Directory w trybie hybrydowym, lokalnymi magazynami i systemami biurowymi, a także usługami w chmurze - Google Workspace, MS Azure i AWS
Koordynowanie z grupowymi zespołami IT strategii infrastruktury, wdrożeń sprzętu i oprogramowania, architektury i procesów
Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych związanych z wewnętrznym sprzętem i oprogramowaniem IT
Ocena dostawców zewnętrznych i odpowiedzialność za budżet IT, negocjacje umów i ich realizację
Koordynowanie dużych projektów IT z zespołami IT i biurem zarządzania projektami, w tym projektowanie i wdrażanie nowych systemów i usług IT
Monitorowanie wydajności systemów informatycznych w celu określenia poziomu kosztów i produktywności oraz przedstawianie zaleceń dotyczących poprawy infrastruktury IT
Koordynacja obiegu dokumentów w firmie we współpracy z działem prawnym,
Nadzór nad procesem faktur (wpisywanie do systemu EOD),
Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
Planowanie i organizowanie wyjazdów służbowych oraz rozliczanie członków działu,
Kontakt z dystrybutorami w zakresie dostępności list, materiałów,
Wsparcie w przygotowywaniu ofert dla Dyrektora i Managera,
Wsparcie w przygotowaniu prezentacji wewnętrznych,
Współpraca z działem traffic, studio, lokalizacji, wewnętrznym, programowym oraz kontrahenta w celu realizacji umowy, sprawdzanie statusu dostawy materiałów, wersji językowych,
Informowanie innych działów (marketingu, programowego) o realizacji umowy
Kontrola przychodów, kosztów, wyniku operacyjnego oraz analiza KPI,
Sprawowanie kontroli finansowo-administracyjnej nad spółkami zagranicznymi z Grupy: współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, doradcami podatkowymi, czuwanie nad obiegiem dokumentów w spółkach,
Współpraca z audytorem zewnętrznym, biznesem oraz innymi działami wsparcia,
Aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania,
Monitorowanie i kontrola wykonania zatwierdzonego budżetu (wybrane linii kosztów i przychodów),
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca (m.in. analiza kosztów i przychodów, tworzenie rezerw kosztowych, kontrola należności i zobowiązań),
Uczestnictwo w procesie przygotowywania danych do fakturowania dla wybranych terytoriów lub spółek,
Sporządzanie analiz i raportów finansowych oraz formułowanie wniosków na wewnętrzne potrzeby firmy
- Współtworzenie strategii PR programowego i egzekwowanie jej
- Monitorowanie i wyznaczanie trendów PR produktowego, wyszukiwanie i kreowanie nowych form działań PR (niestandardy)
- Budowanie relacji z dziennikarzami in. bezpośrednie spotkania, organizacja wydarzeń specjalnych (np. spotkania prasowe „ramówkowe”)
- Realizowanie projektów PR, związanych z premierami nowych pozycji programowych, których celem jest wygenerowanie „buzzu” wokół -promowanego produktu
- Realizacja eventów związanych z projektami PR dot. kanałów telewizyjnych
- Zarządzanie talentami: organizowanie spotkań „kick off” z prowadzącymi produkcje własne
Bieżąca komunikacja:
- Przygotowywanie press release z zakresu PR programowego
- Kontakt i współpraca z dziennikarzami, redakcjami TV guide'ów i serwisów internetowych, blogerami, influencerami celem promowania pozycji ramówkowych, inicjowanie publikacji w mediach, dostarczanie materiałów, bezpośrednie spotkania i budowanie relacji
- Follow-upy do mediów, celem organizowania publikacji dot. oferty programowej kanałów z grupy
- Organizowanie wywiadów z prowadzącymi produkcje własne oraz z aktorami, występującymi w produkcjach własnych (w tym również aranżowanie okładek)
- Bieżąca współpraca z działami programowymi, celem ustalania priorytetów programowych na poszczególne miesiące
- Organizacja wysyłek kreatywnych do dziennikarzy, wspierających promocję pozycji programowych
Zarządzanie metadanymi: Pozyskiwanie danych treści medialnych, Odpowiedzialność za ich wprowadzenie w sposób dokładny i kompletny, Wprowadzanie danych do odpowiednich systemów wewnętrznych, aby usprawnić organizację i wyszukiwanie treści
Zarządzania bazami danych: Aktualizacja statusów tytułów medialnych w odpowiedniej bazie danych. Aktualizacja dokumentacji, celem zapewnienia dokładnych danych do raportowania i analizy
Zamawianie materiałów wizualnych: Nadzór i kontrola procesu zamawiania materiałów wizualnych, dbałość o terminowość dostaw
Koordynacja wersji językowych: Zarządzanie procesem koordynacji różnych wersji językowych dla treści medialnych
Koordynacja obiegu dokumentów w firmie we współpracy z działem prawnym,
Nadzór nad procesem faktur (wpisywanie do systemu EOD),
Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
Planowanie i organizowanie wyjazdów służbowych oraz rozliczanie członków działu,
Kontakt z dystrybutorami w zakresie dostępności list, materiałów,
Wsparcie w przygotowywaniu ofert dla Dyrektora i Managera,
Wsparcie w przygotowaniu prezentacji wewnętrznych,
Współpraca z działem traffic, studio, lokalizacji, wewnętrznym, programowym oraz kontrahenta w celu realizacji umowy, sprawdzanie statusu dostawy materiałów, wersji językowych,
Informowanie innych działów (marketingu, programowego) o realizacji umowy
Kontrola przychodów/kosztów/wyniku operacyjnego oraz analiza KPI;
Sprawowanie kontroli finansowo-administracyjnej nad spółkami zagranicznymi z Grupy: współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, doradcami podatkowymi, czuwanie nad obiegiem dokumentów w spółkach;
Współpraca z audytorem zewnętrznym, biznesem oraz innymi działami wsparcia;
Aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania;
Monitorowanie i kontrola wykonania zatwierdzonego budżetu (wybrane linii kosztów i przychodów);
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca (m.in. analiza kosztów i przychodów, tworzenie rezerw kosztowych, kontrola należności i zobowiązań);
Uczestnictwo w procesie przygotowywania danych do fakturowania dla wybranych terytoriów lub spółek;
Sporządzanie analiz i raportów finansowych oraz formułowanie wniosków na wewnętrzne potrzeby firmy
koordynowanie różnych procesów w firmie oraz komunikacji z nimi związanej np. administrowanie powierzchnią biurową, parkingami, magazynem zewnętrznym, obiegiem dokumentów,
przekazywanie dokumentacji do podpisów Zarządu,
nadzór nad pracownikiem działu administracji oraz ekipą sprzątającą,
koordynacja obiegu faktur w systemie EOD,
odpowiedzialność za terminowość przepływu faktur,
wsparcie Zarządu w bieżących działaniach oraz współpraca z innymi działami,
wsparcie pracowników w zakresie zadań administracyjnych i organizacyjnych,
wsparcie w organizowaniu wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń firmowych (a w tym ustalanie agendy spotkań, przygotowanie list kontaktów, rezerwacja sal),
Koordynowanie produkcji polskich wersji językowych: lektorskich, napisowych i dubbingowych, zgodnych ze standardami Pracodawcy i zapotrzebowaniem Działu Programowego;
Koordynowanie produkcji wersji ocenzurowanych na potrzeby kanałów naziemnych – montaż i dźwięk;
Koordynowanie lokalizacji elementów graficznych oraz nadzór merytoryczny;
Koordynowanie produkcji udogodnień, w szczególności napisów HoH, zamawianych przez Dział Programowy;
Dbanie o najwyższą jakość tłumaczeń poprzez staranny dobór zleceniobiorców;
Rozliczanie podwykonawców;
Pozyskiwanie z rynku dostępnych wersji językowych, spełniających wymogi techniczne Pracodawcy i odpowiadających potrzebom Działu Programowego;
Sukcesywne rozbudowywanie bazy współpracowników, w szczególności tłumaczy, twórców napisów, adiustatorów i grafików;
Working experience with Media and Digital Asset management softwares (MAM & DAM)
Creation of manual presets and automatic workflows for video, audio and subtitle transcoding using softwares like VANTAGE, AME, FFMPEG, AWS Thinkbox Deadline transcoding farm
Support and congfiure studio SAN/NAS, including public clouds like AWS deep glacier
Set up and onboard all content clients&distributors via SFTP, Signiant, Aspera systems
Configuration of Auto QC system and profile set up
Participation in the process and supervision of digital transmission of audio-video materials,
Maintaining specialist equipment for audio and video production
Setting up and monitoring audiovisual links between units in different locations
Installing and testing new facilities and equipment
Setting up and operating editing facilities in post-production suites
Minimizing loss of service when equipment fails by quickly identifying and implementing alternative methods
Analizowanie danych z umowami licencyjnymi oraz wewnętrznymi dokumentami,
Standaryzowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemie,
Uzupełnianie brakujących informacji niezbędnych do codziennej pracy,
Porządkowanie danych znajdujących się w plikach poszczególnych działów (m.in. Zakupów Programowych, Wersji Językowych, Raportowania, Księgowości, Technicznego, Programowego),
Współpraca z zespołem projektowym ds. wrażania nowego systemu
Rolą osoby na tym stanowisku jest koordynacja i zarządzanie działem Administracji. Koordynator Administracji będzie odpowiedzialny za zorganizowanie pracy działu w jak najbardziej efektywny sposób, wdrażanie nowych i udoskonalenie istniejących procesów i procedur w Dziale Administracji
Zakres obowiązków:
1/ Koordynacja:
Tworzenie i koordynacja procedur i polityk administracyjnych wspierających procesy biznesowe w Spółce (np. polityka podróżowania, polityka podpisywania umów)
Adaptacja biura do bieżących bądź planowanych potrzeb
Podnoszenie jakości usług poprzez m.in przegląd/wybór dostawców usług pod kątem wyboru optymalnej oferty (cena, jakość, szybkość dostawy) : od negocjacji do podpisania umowy
Usprawnianie i koordynowanie różnych procesów w firmie oraz komunikacji z nimi związanej np. administrowanie powierzchnią biurową, parkingami, magazynem zewnętrznym
Kontrola nad obiegiem dokumentów w firmie
Przekazywanie dokumentów do podpisu Zarządu
Wsparcie Zarządu w bieżących działaniach oraz współpraca z innymi działami
Koordynacja obiegu faktur w systemie EOD, odpowiedzialność za terminowość przepływu faktur
Wsparcie w organizowaniu wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń firmowych (a w tym ustalanie agendy spotkań, przygotowanie list kontaktów, rezerwacja sal)
Wsparcie przy organizowaniu wyjazdów służbowych
Stała współpraca z Zarządcą budynku
Opieka i nadzór nad recepcją, pracownikiem recepcji oraz ekipą sprzątającą
2/ Koordynowanie codziennej pracy recepcji:
przyjmowanie interesantów
organizowanie podróży służbowych Zarządu i Członków Management Team
dbanie o sprawny i terminowy obieg korespondencji - przygotowanie korespondencji wychodzącej oraz dystrybucja i rejestracja korespondencji przychodzącej
odbieranie poczty elektronicznej przesyłanej na adres sekretariatu oraz ewentualne przekazywanie otrzymanych wiadomości do odpowiednich osób / działów w firmie
współpraca z firmami kurierskimi i innymi usługodawcami,
ewidencjonowanie umów / dokumentów w systemie EOD zgodnie z wewnętrznymi zasadami obowiązującymi w Kino Polska,
zamawianie materiałów biurowych oraz produktów spożywczych oraz dbanie o utrzymanie ich właściwego stanu magazynowego,
w każdym powyższym punkcie dotyczącym procesu koordynacji przepływu informacji do różnych odbiorców dopilnowanie, aby odbiorcy zareagowali na czas, a tym samym proces został zakończony terminowo
Księgowa / Księgowy - obsługa spółek zagranicznych
Puławska 435A, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Księgowanie faktur zagranicznych dotyczących importu usług oraz tworzenie dokumentów wewnętrznych na potrzreby VAT
Księgowanie kosztów marketingowych, gromadzenie niezbędnych załączników do usług niematerialnych, wystawianie wewnętrznych dokumentów do wydań marketingowych
Księgowanie kosztów pracowniczych
Prowadzenie rejestru ŚT i WNIP
Tworzenie i analiza rezerw
Wystawianie faktur sprzedaży spółek zagranicznych
Sprawozdawczość GUS, NBP
Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów
Uzgadnianie kont księgi głównej
Uzgadnianie sald z podmiotami powiązanymi
Uzgadnianie rozrachunków
Przygotowywanie zestawień na potrzeby raportowania grupowego oraz zamknięcia miesiąca
Sprawowanie kontroli finansowo-administracyjnej nad spółkami zagranicznymi z Grupy (11 spółek): współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, doradcami podatkowymi, czuwanie nad obiegiem dokumentów w spółkach;
Udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca oraz raportowania wyników spółki, w tym przygotowywania comiesięcznych raportów i prezentacji dla Zarządu oraz Grupy;
Zarządzanie 3-osobowym zespołem obsługującym wybrane spółki zagraniczne;
Przygotowywanie i kontrola budżetu oraz prognoz dla zdefiniowanych obszarów działalności we współpracy z ich kierownikami, w tym również analiza kosztów, identyfikacja ryzyka, analiza odchyleń od budżetu – dla całej Grupy;
Kontrola przychodów/kosztów/wyniku operacyjnego oraz analiza KPI w ścisłej współpracy z wewnętrznymi biznes partnerami;
Rozwijanie i bieżące nadzorowanie poprawności działania systemu do budżetowania i analiz (EUREKA);
Przedstawianie rekomendacji w zakresie dalszych działań biznesowych na podstawie analizy wyników, KPI oraz trendów;
Zapewnienie terminowego dostarczania informacji finansowej dla kierownictwa spółki;
Przygotowywanie raportów i analiz ad-hoc zgodnie z założeniami i potrzebami firmy
Osoba będzie zatrudniona w wewnętrznym dziale Produkcji, będącym częścią działu Programowego. Producent będzie odpowiedzialna za produkcje własne i zlecane do firm
Koordynowanie i nadzorowanie produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Bezpośrednia współpraca z producentami zewnętrznymi przy produkcjach dla kanałów Grupy Kino Polska,
Nadzorowanie i redagowanie materiałów do produkcji telewizyjnej dla kanałów Grupy Kino Polska,
Koordynowanie prac redakcji w zakresie produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Nadzór nad realizacją budżetów i przygotowywanie zestawień budżetowych realizowanych produkcji,
Nadzorowanie wyboru uczestników i prowadzących do programów,
Współtworzenie scenariuszy projektów przy współpracy z redakcjami, działem marketingu, autopromocji i sprzedaży,
Współtworzenie koncepcji wizualnych, graficznych produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Wyszukiwanie trendów i rekomendacje produkcji dla kanałów Grupy Kino Polska,
Prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów,
Koordynowanie prac powołanego zespołu produkcyjnego przy produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Współpraca z klientami przy realizacji projektów specjalnych i product placement dla kanałów Grupy Kino Polska,
Współpraca przy opracowywaniu i produkcji nowych projektów,
Nadzór merytoryczny i produkcyjny nad realizacją programu "Magia nagości" oraz wszelkich materiałów dodatkowych i promocyjnych, w tym również nadzór nad przepływem informacji między poszczególnymi działami,
Kolaudowanie odcinków oraz materiałów dodatkowych i promocyjnych zgodnie z wymaganiami stacji,
Koordynacja dostarczania odcinków oraz materiałów dodatkowych i promocyjnych we współpracy z kierownikiem produkcji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierać Dyrektora Programowego ds. Produkcji Telewizyjnej w codziennych kontaktach z Zespołem i zewnętrznymi partnerami
Koordynowanie i nadzorowanie produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Tłumaczenie materiałów i dokumentów działu programowego Kino Polska na język angielski,
Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
Koordynowanie obiegu dokumentów i informacji między zespołami Kino Polska,
Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów do celów biznesowych,
Tworzenie comiesięcznych prezentacji programowych oraz prezentowanie planów programowych innym działom,
Tworzenie raportów ze spotkań programowych,
Współpraca przy tworzeniu kontentu do kanałów Grupy Kino Polska,
Organizowanie szkoleń,
Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych zespołu,
Utrzymywanie kontaktów z partnerami oraz współpracownikami firmy Kino Polska,
Wyszukiwanie nowych formatów telewizyjnych dla kanałów Grupy Kino Polska,
Śledzenie trendów rynkowych w obszarze telewizji i analiza ramówek innych stacji,
Research do produkcji własnych kanałów Grupy Kino Polska,
Współpraca i koordynacja pracy Działu Programowego z Biurem Reklamy,
Nadzorowanie i wprowadzanie niestandardowych form reklamowych na anteny Kino Polska,
Kontrolowanie liczby emisji programów sponsorowanych,
Opracowywanie bieżących grafik i animacji do celów autopromocji, spotów reklamowych, marketingowych, informacyjnych, zapowiedzi audycji, prezentacji video, plansz sponsorskich itp.,
Realizacja opraw kanałów, bieżące prace dotyczące ich modyfikacji i kreacja dodatkowych elementów oprawy,
Dbałość o przestrzeganie zasad spójności wizualnej i artystycznej elementów oprawy z obowiązującymi standardami i brand bookami,
Aktywny udział w kolaudacjach, spotkaniach roboczych, kreatywnych i organizacyjnych - pod kątem nowych kreacji oraz jakościowej kontroli graficznej materiałów,
Współpraca z innymi działami a w szczególności z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójnej komunikacji On-Air i Off-Air budującej zaangażowanie i lojalność widzów,
Ciągłe ulepszanie projektów motion design na podstawie insightów oraz analiz
Kontrola przychodów/kosztów/wyniku operacyjnego oraz analiza KPI,
Sprawowanie kontroli finansowo-administracyjnej nad spółkami zagranicznymi z Grupy: współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, doradcami podatkowymi, czuwanie nad obiegiem dokumentów w spółkach,
Współpraca z audytorem zewnętrznym, biznesem oraz innymi działami wsparcia,
Aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania,
Monitorowanie i kontrola wykonania zatwierdzonego budżetu (wybrane linii kosztów i przychodów),
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca (m.in. analiza kosztów i przychodów, tworzenie rezerw kosztowych, kontrola należności i zobowiązań),
Uczestnictwo w procesie przygotowywania danych do fakturowania dla wybranych terytoriów lub spółek,
Sporządzanie analiz i raportów finansowych oraz formułowanie wniosków na wewnętrzne potrzeby firmy
Uczestniczenie wraz z zespołem w procesie realizowania zakupów programowych dla kanałów należących do grupy Kino Polska, zgodnie ze strategią programową kanałów;
Bieżące monitorowanie międzynarodowego rynku produkcji telewizyjnych i filmowych pod kątem potrzeb programowych kanałów należących do grupy Kino Polska we współpracy z Działem Programowym i Dyrektorem Działu licencji;
Koordynowanie i nadzorowanie pracy specjalistów ds. zakupów programowych (2 osoby);
Uczestniczenie w nowych projektach grupy (tworzenie nowych kanałów czy serwisów VOD);
Utrzymywanie stałych i dobrych relacji biznesowych z klientami;
Dokonywanie selekcji programów i konstruowanie oferty;
Prowadzenie samodzielnych negocjacji handlowych z dystrybutorami zagranicznymi;
Współpraca z działem prawnym przy negocjowaniu warunków umów licencyjnych;
Nadzorowanie sprawnej realizacji zawartej umowy;
Przygotowywanie raportów, zestawień danych i innych dokumentów koniecznych w procesie zakupowym;
Uczestniczenie w kontroli budżetowej procesów zakupowych
Zapewnienie ciągłości świadczonych usług i serwisów telewizyjnych oraz obsługa systemów teleinformatycznych
Nadzór nad poprawnością i ingestem niezbędnych danych do systemów składających się na infrastrukturę Działu Emisji
Konfiguracja, instalacja oraz utrzymanie systemów wizyjnych i informatycznych wchodzących w skład infrastruktury technicznej Działu Emisji (routery wizyjne, encodery, dekodery, mixery, serwery i inne urządzenia)*
Testowanie i wdrażanie nowych urządzeń oraz systemów składających się na infrastrukturę Działu Emisji*
Opracowywanie bieżących grafik i animacji do celów autopromocji, spotów reklamowych, marketingowych, informacyjnych, zapowiedzi audycji, prezentacji video, plansz sponsorskich itp.,
Realizacja opraw kanałów, bieżące prace dotyczące ich modyfikacji i kreacja dodatkowych elementów oprawy,
Dbałość o przestrzeganie zasad spójności wizualnej i artystycznej elementów oprawy z obowiązującymi standardami i brand bookami,
Aktywny udział w kolaudacjach, spotkaniach roboczych, kreatywnych i organizacyjnych - pod kątem nowych kreacji oraz jakościowej kontroli graficznej materiałów,
Współpraca z innymi działami a w szczególności z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójnej komunikacji On-Air i Off-Air budującej zaangażowanie i lojalność widzów,
Ciągłe ulepszanie projektów motion design na podstawie insightów oraz analiz
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierać Dyrektora Programowego ds. Produkcji Telewizyjnej w codziennych kontaktach z Zespołem i zewnętrznymi partnerami
Koordynowanie i nadzorowanie produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Tłumaczenie materiałów i dokumentów działu programowego Kino Polska na język angielski,
Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
Koordynowanie obiegu dokumentów i informacji między zespołami Kino Polska,
Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów do celów biznesowych,
Tworzenie comiesięcznych prezentacji programowych oraz prezentowanie planów programowych innym działom,
Tworzenie raportów ze spotkań programowych,
Współpraca przy tworzeniu kontentu do kanałów Grupy Kino Polska,
Organizowanie szkoleń,
Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych zespołu,
Utrzymywanie kontaktów z partnerami oraz współpracownikami firmy Kino Polska,
Wyszukiwanie nowych formatów telewizyjnych dla kanałów Grupy Kino Polska,
Śledzenie trendów rynkowych w obszarze telewizji i analiza ramówek innych stacji,
Research do produkcji własnych kanałów Grupy Kino Polska,
Współpraca i koordynacja pracy Działu Programowego z Biurem Reklamy,
Nadzorowanie i wprowadzanie niestandardowych form reklamowych na anteny Kino Polska,
Kontrolowanie liczby emisji programów sponsorowanych,
Osoba będzie zatrudniona w wewnętrznym dziale Produkcji, będącym częścią działu Programowego. Producent będzie odpowiedzialna za produkcje własne i zlecane do firm
Koordynowanie i nadzorowanie produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Bezpośrednia współpraca z producentami zewnętrznymi przy produkcjach dla kanałów Grupy Kino Polska,
Nadzorowanie i redagowanie materiałów do produkcji telewizyjnej dla kanałów Grupy Kino Polska,
Koordynowanie prac redakcji w zakresie produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Nadzór nad realizacją budżetów i przygotowywanie zestawień budżetowych realizowanych produkcji,
Nadzorowanie wyboru uczestników i prowadzących do programów,
Współtworzenie scenariuszy projektów przy współpracy z redakcjami, działem marketingu, autopromocji i sprzedaży,
Współtworzenie koncepcji wizualnych, graficznych produkcji programów dla kanałów z Grupy Kino Polska,
Wyszukiwanie trendów i rekomendacje produkcji dla kanałów Grupy Kino Polska,
Prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów,
Koordynowanie prac powołanego zespołu produkcyjnego przy produkcji programów dla kanałów Grupy Kino Polska,
Współpraca z klientami przy realizacji projektów specjalnych i product placement dla kanałów Grupy Kino Polska,
Współpraca przy opracowywaniu i produkcji nowych projektów,
Nadzór merytoryczny i produkcyjny nad realizacją programu "Magia nagości" oraz wszelkich materiałów dodatkowych i promocyjnych, w tym również nadzór nad przepływem informacji między poszczególnymi działami,
Kolaudowanie odcinków oraz materiałów dodatkowych i promocyjnych zgodnie z wymaganiami stacji,
Koordynacja dostarczania odcinków oraz materiałów dodatkowych i promocyjnych we współpracy z kierownikiem produkcji
Organizing and setting up high level team and strategic meetings – internal and external; coordinating regularly planned meetings and sharing expectations & preparation
Prioritization of agenda items and key meetings, following up on outcomes,
Following up on open tasks and key projects,
Personal calendar and email assistance, handling of variety of administrative duties,
Support direct reports and enhance lines of communication,
Handling emails, messages on other, platforms, meeting requests,
Help improve the efficiency of the organization by all above activities,
Create long term plans and prepare an outlook for commitments and important checkpoints/dates,
YPO related activities:
contacting other CEOs for meetings or coordination
checking up on event chairs and chapter manager for updates
Personal Assistant: Help in organizing private trips/events
Opracowywanie bieżących grafik i animacji do celów autopromocji, spotów reklamowych, marketingowych, informacyjnych, zapowiedzi audycji, prezentacji video, plansz sponsorskich itp.,
Realizacja opraw kanałów, bieżące prace dotyczące ich modyfikacji i kreacja dodatkowych elementów oprawy,
Dbałość o przestrzeganie zasad spójności wizualnej i artystycznej elementów oprawy z obowiązującymi standardami i brand bookami,
Aktywny udział w kolaudacjach, spotkaniach roboczych, kreatywnych i organizacyjnych - pod kątem nowych kreacji oraz jakościowej kontroli graficznej materiałów,
Współpraca z innymi działami a w szczególności z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójnej komunikacji On-Air i Off-Air budującej zaangażowanie i lojalność widzów,
Ciągłe ulepszanie projektów motion design na podstawie insightów oraz analiz
Kontrola przychodów/kosztów/wyniku operacyjnego oraz analiza KPI,
Sprawowanie kontroli finansowo-administracyjnej nad spółkami zagranicznymi z Grupy: współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, doradcami podatkowymi, czuwanie nad obiegiem dokumentów w spółkach,
Współpraca z audytorem zewnętrznym, biznesem oraz innymi działami wsparcia,
Aktywne uczestnictwo w procesie budżetowania,
Monitorowanie i kontrola wykonania zatwierdzonego budżetu (wybrane linii kosztów i przychodów),
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca (m.in. analiza kosztów i przychodów, tworzenie rezerw kosztowych, kontrola należności i zobowiązań),
Uczestnictwo w procesie przygotowywania danych do fakturowania dla wybranych terytoriów lub spółek,
Sporządzanie analiz i raportów finansowych oraz formułowanie wniosków na wewnętrzne potrzeby firmy
opracowywanie i aktualizacja ramówek dla serwisu VOD oraz mini-ramówek dla partnerów zewnętrznych
bieżące zarządzanie treściami serwisu streamingowego, dobór i rotacja tytułów, obsługa back-endu, zamawianie materiałów
rekomendowanie tytułów do promocji i współpraca z działem marketingu przy kampaniach oraz bieżących działaniach promocyjnych (w tym SM)
współpraca z działem zakupów, osobami odpowiedzialnymi za planowanie ramówek kanałów linearnych, producentami programów: koordynacja dostępności oraz wykorzystania treści na różnych polach
monitoring rynku, analizy, prezentacje, rekomendacje kontentowe i produktowe, raportowanie
wsparcie procesów związanych całościowo z przepływem treści i poprawą jakości aplikacji, metadanych, grafik, wersji językowych, obsługi klienta itd. (kontrola jakości, usprawnienia)