Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Asystent/-ka ds. administracyjno-finansowych
Chmielna 15, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.02.2022
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji księgowo-administracyjnej oraz administracyjnych baz danych fundacji
Kontakt i współpraca z zewnętrznym biurem księgowym w sprawach bieżących, w tym kadrowych
Sporządzanie budżetów projektów, wystawianie części faktur i rachunków, przygotowywanie płatności
Przygotowywanie projektów umów oraz nadzór nad ich realizacją
Pomoc w przygotowywaniu wniosków projektowych
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Kontakt z partnerami projektów, kontrahentami i darczyńcami w kwestiach administracyjno-finansowych oraz kontakt
Obsługa finansowa sprzedaży książek Fundacji
Obsługa biura Fundacji, w tym wysyłka poczty i składanie zamówień dotyczących zaopatrzenia fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne