Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
samodzielne planowanie, realizacja oraz raportowanie wyników działań promocyjno-sprzedażowych kierowanych do klientów hurtowych i detalicznych na rynku polskim
samodzielne i aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań wspierających sprzedaż produktów firmy
zarówno do klientów hurtowych jak i detalicznych na rynku polskim
ścisła współpraca z różnymi działami firmy, głównie Działem Sprzedaży, w zakresie wyżej wymienionych zadań, połączona z okazjonalnymi wyjazdami do klientów hurtowych na terenie Polski
współpraca z różnymi działami firmy, głównie Działem Sprzedaży i agencją reklamową m.in. w zakresie tworzenia materiałów wspierających sprzedaż produktów firmy
kontakty z podwykonawcami (np. drukarnie, dostawcy gadgetów), w tym negocjowanie warunków handlowych i koordynacja zamówień
w zależności od kierunku rozwoju działu sprzedaży eksportowej firmy, powyższe zadania będą dotyczyły również rynków zagranicznych, z wyłączeniem wyjazdów do klientów
samodzielne poszukiwanie i rekomendacja zagranicznych imprez branżowych, mających na celu promocję produktów firmy za granicą; pełen nadzór nad uczestnictwem przedstawicieli firmy w wydarzeniach branżowych, w tym opracowywanie potrzebnych materiałów reklamowych
skład opakowań w języku polskim i innych oraz aktualizacja istniejących – współpraca z tłumaczem oraz agencją reklamową
prowadzenie projektów zleconych przez Kierownika Działu
samodzielne poszukiwanie i rekomendacja zagranicznych imprez branżowych, mających na celu promocję produktów firmy
nadzór nad uczestnictwem przedstawicieli firmy w zagranicznych wydarzeniach branżowych, w tym opracowywanie potrzebnych materiałów reklamowych
skład opakowań w językach innych niż polski oraz aktualizacja istniejących – współpraca z tłumaczem oraz agencją reklamową
samodzielne, aktywne poszukiwanie i rekomendacja nowych rozwiązań wspierających sprzedaż produktów firmy na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych
współpraca z Działem Sprzedaży i agencją reklamową m.in. w zakresie tworzenia materiałów wspierających sprzedaż
samodzielne planowanie, realizacja oraz raportowanie wyników akcji promocyjno-sprzedażowych kierowanych do klientów hurtowych i detalicznych, na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych - ścisła współpraca z klientami
kontakty z podwykonawcami, negocjowanie warunków handlowych i koordynacja zamówień
prowadzenie projektów zleconych przez Kierownika Działu
samodzielne opracowywanie strategii i aktywne prowadzenie social mediów firmy oraz jej marek (IG, FB, LinkedIn, YT), w tym planowanie i realizacja kampanii reklamowych, tworzenie treści, tworzenie grafik (we współpracy z agencją reklamową), raportowanie efektywności prowadzonych działań
samodzielne i aktywne poszukiwanie możliwości promowania firmy w social mediach poza kampaniami i publikacją postów (np. grupy zamknięte, influencerzy), raportowanie efektywności prowadzonych działań
samodzielne opracowanie strategii i aktywne tworzenie treści na blogi dla istniejących i planowanych nowych marek ForMeds – ze szczególnym uwzględnieniem SEO, raportowanie efektywności prowadzonych działań
aktualizacja istniejących stron internetowych pod kątem treści i grafiki oraz ewentualne propozycje ich modyfikacji pod kątem UX
tworzenie stron internetowych dla nowych marek firmy pod kątem UX (programowanie - po stronie firmy zewnętrznej)
samodzielne i aktywne poszukiwanie odpowiednich mediów zewnętrznych (głównie internetowych) do celów promocyjnych poszczególnych marek firmy połączone z proponowaniem konkretnych form reklamowych oraz ewentualną koordynacją kampanii w ramach danego medium
możliwe inne zadania na stanowisku (uzależnione od zapotrzebowania):
analiza rynku i trendów (polskich i zagranicznych) połączona z proponowaniem wprowadzania nowych produktów i linii produktowych do oferty ForMeds – rekomendacja linii, konkretnych produktów oraz składników
kreacja nazw nowych produktów i linii produktowych
analiza anglojęzycznych źródeł naukowych (m.in. wyników badań, artykułów)
samodzielne tworzenie merytorycznych materiałów promocyjnych w oparciu o zebrane dane
opracowywanie graficzne materiałów promocyjnych we współpracy z agencją reklamową oraz aktualizacja istniejących
ścisła współpraca z działem sprzedaży i technologii
prowadzenie projektów zleconych przez kierownika działu
samodzielne opracowanie strategii i aktywne prowadzenie social mediów firmy oraz jej marek (IG, FB, LinkedIn), w tym planowanie i realizacja kampanii reklamowych, tworzenie treści, tworzenie grafik (we współpracy z agencją reklamową), raportowanie efektywności prowadzonych działań
samodzielne i aktywne poszukiwanie możliwości promowania firmy w social mediach, poza kampaniami i publikacją postów, np. na grupach
samodzielne i aktywne poszukiwanie odpowiednich mediów zewnętrznych (głównie internetowych) do celów promocyjnych poszczególnych marek firmy, połączone z proponowaniem konkretnych form reklamowych oraz ewentualną koordynacją kampanii w ramach danego medium
samodzielne opracowanie strategii i aktywne tworzenie treści na blogi - ze szczególnym uwzględnieniem SEO - oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań
aktualizacja istniejących stron internetowych w zakresie treści i grafiki oraz ewentualne propozycje ich modyfikacji pod kątem UX
tworzenie stron internetowych dla nowych marek firmy pod kątem UX (programowanie - po stronie firmy zewnętrznej)
analiza rynku i trendów (polskich i zagranicznych) połączona z proponowaniem wprowadzania nowych produktów i linii produktowych do oferty ForMeds – rekomendacja linii, konkretnych produktów oraz składników
kreacja nazw nowych produktów i linii produktowych
analiza anglojęzycznych źródeł naukowych (m.in. wyników badań, artykułów)
samodzielne tworzenie merytorycznych materiałów promocyjnych w oparciu o zebrane dane
opracowywanie graficzne materiałów promocyjnych we współpracy z agencją reklamową oraz aktualizacja istniejących
ścisła współpraca z działem sprzedaży i technologii
prowadzenie projektów zleconych przez kierownika działu
analiza rynku i trendów (polskich i zagranicznych) połączona z proponowaniem wprowadzenia nowych produktów i linii produktowych do oferty ForMeds
analiza anglojęzycznych źródeł naukowych (m.in. wyników badań, artykułów) oraz samodzielne tworzenie merytorycznych materiałów promocyjnych w oparciu o zebrane dane
opracowywanie graficzne materiałów promocyjnych we współpracy z agencją reklamową oraz aktualizacja istniejących
tworzenie stron internetowych we współpracy z agencją i programistą
kreacja nazw nowych produktów i linii produktowych
opracowanie strategii social mediów firmy/linii produktowych (FB, IG, LinkedIN) oraz prowadzenie wspomnianych kanałów również w jęz. angielskim
opracowanie strategii blogów linii produktowych oraz ich prowadzenie
współpraca z agencją pozycjonującą strony internetowe firmy/linii produktowych
kontakty z podwykonawcami m.in. drukarnie, negocjowanie warunków handlowych
aktywne poszukiwanie i proponowanie rozwiązań wspierających sprzedaż i promocję produktów marki, głównie w obszarze Internetu
dbanie o spójność wizerunku marki
poszukiwanie i rekomendacja imprez branżowych mających na celu promocję marki na rynkach polskim i zagranicznym
koordynacja projektów związanych z uczestnictwem firmy na targach
prowadzenie projektów zleconych przez kierownika działu