1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. Kancelaria Adwokacka Adwokat Piotr Pojasek
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Kancelaria Adwokacka Adwokat Piotr Pojasek

Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 5/LU8

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Aplikant adwokacki - Aplikant radcowski

Mikołaja Kopernika 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dokonywanie przeglądów przepisów prawnych, stanowisk orzecznictwa i doktryny (legal research),
  • sporządzanie pism procesowych w sprawach cywilnych, gospodarczych, karnych-gospodarczych,
  • zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi w sprawach cywilnych, gospodarczych, karnych-gospodarczych,
  • kontakt z organami administracji publicznej, sądami, urzędami,
  • sporządzanie opinii i informacji prawnych z zakresu prawa gospodarczego, prawa cywilnego i procesowego, a także z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego oraz przygotowywanie pism uzasadnionych stanem sprawy,
  • tworzenie wewnętrznych dokumentów z obszaru complience i spraw korporacyjnych,
  • przygotowywanie i analizowanie projektów umów cywilnoprawnych,
  • kontakt z klientami Kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka Biura Kancelarii

Mikołaja Kopernika 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • obsługa telefoniczno-mailowa kancelarii w języku polskim oraz angielskim;
  • dbanie o wizerunek kancelarii, wygląd recepcji i sali konferencyjnej, estetykę i porządek; prowadzenie kalendarza spotkań kancelarii;
  • przyjmowanie gości i obsługę spotkań; porządkowanie,
  • skanowanie, kserowanie oraz archiwizację dokumentów;
  • sporządzanie prostych pism procesowych;
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (odbiór, weryfikacja, wysyłka na poczcie, prowadzenie zestawień);
  • wyjazdy do Sądów lub innych urzędów na terenie Warszawy;
  • inne prace zlecone przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne