Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (736)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 736 )
Operator maszyn - Pracownik produkcyjny
Tychy
Wygasła: 06.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
pomoc w obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych; pomoc w procesie ustawienia maszyny; sprawdzenie jakości wykonywanego wyrobu; pomoc w podawaniu surowca do maszyny; dbanie o prawidłowe wydruki etykiet do wyrobu gotowego i oznaczanie palet;
* praca w systemie 3-zmianowym: 06:00-14:00
14:00-22:00
22:00-06:00
* pierwsza umowa na okres próbny
każda kolejna umowa podpisywana jest z pracownikiem zgodnie z Kodeksem Pracy
pomoc w obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych; pomoc w procesie ustawienia maszyny; sprawdzenie jakości wykonywanego wyrobu; pomoc w podawaniu surowca do maszyny; dbanie o prawidłowe wydruki etykiet do wyrobu gotowego i oznaczanie palet;
* praca w systemie 3-zmianowym: 06:00-14:00
14:00-22:00
22:00-06:00
* pierwsza umowa na okres próbny
każda kolejna umowa podpisywana jest z pracownikiem zgodnie z Kodeksem Pracy
pomoc w obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych; pomoc w procesie ustawienia maszyny; sprawdzenie jakości wykonywanego wyrobu; pomoc w podawaniu surowca do maszyny; dbanie o prawidłowe wydruki etykiet do wyrobu gotowego i oznaczanie palet;
* praca w systemie 3-zmianowym: 06:00-14:00
14:00-22:00
22:00-06:00
* pierwsza umowa na okres próbny
każda kolejna umowa podpisywana jest z pracownikiem zgodnie z Kodeksem Pracy
pomoc w obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych; pomoc w procesie ustawienia maszyny; sprawdzenie jakości wykonywanego wyrobu; pomoc w podawaniu surowca do maszyny; dbanie o prawidłowe wydruki etykiet do wyrobu gotowego i oznaczanie palet;
* praca w systemie 3-zmianowym: 06:00-14:00
14:00-22:00
22:00-06:00
* pierwsza umowa na okres próbny
każda kolejna umowa podpisywana jest z pracownikiem zgodnie z Kodeksem Pracy
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji opakowań z tektury falistej (druk flexo, wykrawanie płaskie lub rotacyjne, automatyczne sklejarki wielopunktowe)
Realizacja produkcji zgodnie z procedurami i założeniami planu produkcyjnego
Stała kontrola jakości produkowanych wyrobów na linii – kontrola parametrów w trakcie trwania procesu
Odpowiedzialność za kontrolę materiałów wydanych w ramach realizacji planu produkcyjnego oraz raportowanie ich zużycia w systemie produkcyjnym
Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów produkcyjnych
Utrzymanie wysokich standardów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz standardów dotyczących Gospodarki Odpadami
Komunikacja z innymi obszarami (np. inne działy produkcyjne, magazyn, dział jakości) w celu przepływu istotnych dla utrzymania wydajności zakładu informacji
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji opakowań z tektury falistej (druk flexo, wykrawanie płaskie lub rotacyjne, automatyczne sklejarki wielopunktowe)
Realizacja produkcji zgodnie z procedurami i założeniami planu produkcyjnego
Stała kontrola jakości produkowanych wyrobów na linii – kontrola parametrów w trakcie trwania procesu
Odpowiedzialność za kontrolę materiałów wydanych w ramach realizacji planu produkcyjnego oraz raportowanie ich zużycia w systemie produkcyjnym
Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów produkcyjnych
Utrzymanie wysokich standardów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz standardów dotyczących Gospodarki Odpadami
Komunikacja z innymi obszarami (np. inne działy produkcyjne, magazyn, dział jakości) w celu przepływu istotnych dla utrzymania wydajności zakładu informacji
pomoc w obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych; pomoc w procesie ustawienia maszyny; sprawdzenie jakości wykonywanego wyrobu; pomoc w podawaniu surowca do maszyny; dbanie o prawidłowe wydruki etykiet do wyrobu gotowego i oznaczanie palet;
* praca w systemie 3-zmianowym: 06:00-14:00
14:00-22:00
22:00-06:00
* pierwsza umowa na okres próbny
każda kolejna umowa podpisywana jest z pracownikiem zgodnie z Kodeksem Pracy
Stażystka/ stażysta będzie współpracować z działem sprzedaży Corrugated Poland i będzie częścią międzynarodowego zespołu ds. marketingu Business Unit Central - Northern Europe. Po zakończeniu płatnego stażu przewidujemy możliwość podpisania umowy o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażystka/Stażysta ds. marketingu
Tychy
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Stażystka/ stażysta będzie współpracować z działem sprzedaży Corrugated Poland i będzie częścią międzynarodowego zespołu ds. marketingu Business Unit Central - Northern Europe. Po zakończeniu płatnego stażu przewidujemy możliwość podpisania umowy o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Produkcji - Operator Maszyn
Warecka 7, Bałuty, Łódź
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji opakowań z tektury falistej (druk flexo, wykrawanie płaskie lub rotacyjne, automatyczne sklejarki wielopunktowe)
Realizacja produkcji zgodnie z procedurami i założeniami planu produkcyjnego
Stała kontrola jakości produkowanych wyrobów na linii – kontrola parametrów w trakcie trwania procesu
Odpowiedzialność za kontrolę materiałów wydanych w ramach realizacji planu produkcyjnego oraz raportowanie ich zużycia w systemie produkcyjnym
Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów produkcyjnych
Utrzymanie wysokich standardów dotyczących Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz standardów dotyczących Gospodarki Odpadami
Komunikacja z innymi obszarami (np. inne działy produkcyjne, magazyn, dział jakości) w celu przepływu istotnych dla utrzymania wydajności zakładu informacji
Oversee and manage an efficient delivery of payroll, time mgmt. and employee lifecycle services
Ensure that Service Level Agreements (SLAs) are met continually
Provide each customer with consistent high level of service
Participate in Quality Assurance activities with the Head of Employee Life cycle to monitor and improve proficiency, productivity and quality
Keep required and assigned databases, templates and documentation updated at all times
Ensure full compliance with standards, policies and procedures across Stora Enso
Recognize and highlight and act to resolve potential issues/ risks in close co-operation with the Head of Employee Life Cycle
Facilitate knowledge sharing across the organization, apply a continuous improvement mindset, focus on the needs of end users, streamline and simplify processes, and maximize automation and digitalization opportunities
Manage the relationship to our out sourced payroll partner ensuring optimal performance and value
Develop and maintain a high-performance culture within the team, consistently refine priorities as needed, and assess progress toward goals and objectives
Hold budget and personnel responsibilities for the service team
Oversee and manage an efficient delivery of payroll, time mgmt. and employee lifecycle services
Ensure that Service Level Agreements (SLAs) are met continually
Provide each customer with consistent high level of service
Participate in Quality Assurance activities with the Head of Employee Life cycle to monitor and improve proficiency, productivity and quality
Keep required and assigned databases, templates and documentation updated at all times
Ensure full compliance with standards, policies and procedures across Stora Enso
Recognize and highlight and act to resolve potential issues/ risks in close co-operation with the Head of Employee Life Cycle
Facilitate knowledge sharing across the organization, apply a continuous improvement mindset, focus on the needs of end users, streamline and simplify processes, and maximize automation and digitalization opportunities
Manage the relationship to our out sourced payroll partner ensuring optimal performance and value
Develop and maintain a high-performance culture within the team, consistently refine priorities as needed, and assess progress toward goals and objectives
Hold budget and personnel responsibilities for the service team
Provide managers with advice and expertise on people processes related to performance management, incentives, and goal-setting as well as on talent acquisition
Advice organization on people policy and process-related questions
Support the annual merit process and pay-for-performance culture
Guide managers in Engage survey and related dialogues/action planning
Support managers with accessing and interpreting people analytics
Support with organizational changes in terms of executing changes in systems and advising managers of their actions
Drive recruitment process on close collaboration with line managers, including senior divisional roles
Formulate attractive job descriptions
Pre-screen and evaluate candidates by appropriate methods and recommend top candidates to the manager
Schedule interviews
Facilitate assessments
Ensure a diverse candidate pool by proactively approaching candidates via LinkedIn
Ensure high-quality candidate experience
Contribute to the development of the recruitment function by staying updated on the best sourcing strategies, marketing channels, selection tools, or any recruitment-related practices
Continue to reinforce the way we deliver People & Culture services to business
Be a member of Packaging Solutions People & Culture community
Provide managers with advice and expertise on people processes related to performance management, incentives, and goal-setting as well as on talent acquisition
Advice organization on people policy and process-related questions
Support the annual merit process and pay-for-performance culture
Guide managers in Engage survey and related dialogues/action planning
Support managers with accessing and interpreting people analytics
Support with organizational changes in terms of executing changes in systems and advising managers of their actions
Drive recruitment process on close collaboration with line managers, including senior divisional roles
Formulate attractive job descriptions
Pre-screen and evaluate candidates by appropriate methods and recommend top candidates to the manager
Schedule interviews
Facilitate assessments
Ensure a diverse candidate pool by proactively approaching candidates via LinkedIn
Ensure high-quality candidate experience
Contribute to the development of the recruitment function by staying updated on the best sourcing strategies, marketing channels, selection tools, or any recruitment-related practices
Continue to reinforce the way we deliver People & Culture services to business
Be a member of Packaging Solutions People & Culture community
Provide managers with advice and expertise on people processes related to performance management, incentives, and goal-setting as well as on talent acquisition
Advice organization on people policy and process-related questions
Support the annual merit process and pay-for-performance culture
Guide managers in Engage survey and related dialogues/action planning
Support managers with accessing and interpreting people analytics
Support with organizational changes in terms of executing changes in systems and advising managers of their actions
Drive recruitment process on close collaboration with line managers, including senior divisional roles
Formulate attractive job descriptions
Pre-screen and evaluate candidates by appropriate methods and recommend top candidates to the manager
Schedule interviews
Facilitate assessments
Ensure a diverse candidate pool by proactively approaching candidates via LinkedIn
Ensure high-quality candidate experience
Contribute to the development of the recruitment function by staying updated on the best sourcing strategies, marketing channels, selection tools, or any recruitment-related practices
Continue to reinforce the way we deliver People & Culture services to business
Be a member of Packaging Solutions People & Culture community
Lead complex change projects linked to logistic flows, integration and process improvements
Collaborate with other departments as well as external suppliers of transport capacity to identify vulnerabilities and close operational gaps
Analyze logistic flows (as is), contribute to network designs improvements, develop new logistic set ups
Lead the planning and forecasting process in the team with a planning horizon of 12-14 weeks focusing on rail
Develop information- and material flows in our systems to secure stable and predictable deliveries from the mill up to the final destination
Be a driving force in the development of the logistic operation through measuring and follow up on agreed KPI:s in order to secure our logistic performance
Act as a ”spider in the net” in the interface towards external providers of transport capacity, warehouses, production, master planning etc. with the aim of accessing the best information to be used for optimization of delivery flows and securing of transport capacity long term
Assist in the preparation of annual mill transport budget
Be point of contact concerning transport claims towards Logistics, Sales etc
Lead complex change projects linked to logistic flows, integration and process improvements
Collaborate with other departments as well as external suppliers of transport capacity to identify vulnerabilities and close operational gaps
Analyze logistic flows (as is), contribute to network designs improvements, develop new logistic set ups
Lead the planning and forecasting process in the team with a planning horizon of 12-14 weeks focusing on rail
Develop information- and material flows in our systems to secure stable and predictable deliveries from the mill up to the final destination
Be a driving force in the development of the logistic operation through measuring and follow up on agreed KPI:s in order to secure our logistic performance
Act as a ”spider in the net” in the interface towards external providers of transport capacity, warehouses, production, master planning etc. with the aim of accessing the best information to be used for optimization of delivery flows and securing of transport capacity long term
Assist in the preparation of annual mill transport budget
Be point of contact concerning transport claims towards Logistics, Sales etc
Lead complex change projects linked to logistic flows, integration and process improvements
Collaborate with other departments as well as external suppliers of transport capacity to identify vulnerabilities and close operational gaps
Analyze logistic flows (as is), contribute to network designs improvements, develop new logistic set ups
Lead the planning and forecasting process in the team with a planning horizon of 12-14 weeks focusing on rail
Develop information- and material flows in our systems to secure stable and predictable deliveries from the mill up to the final destination
Be a driving force in the development of the logistic operation through measuring and follow up on agreed KPI:s in order to secure our logistic performance
Act as a ”spider in the net” in the interface towards external providers of transport capacity, warehouses, production, master planning etc. with the aim of accessing the best information to be used for optimization of delivery flows and securing of transport capacity long term
Assist in the preparation of annual mill transport budget
Be point of contact concerning transport claims towards Logistics, Sales etc
Lead complex change projects linked to logistic flows, integration and process improvements
Collaborate with other departments as well as external suppliers of transport capacity to identify vulnerabilities and close operational gaps
Analyze logistic flows (as is), contribute to network designs improvements, develop new logistic set ups
Lead the planning and forecasting process in the team with a planning horizon of 12-14 weeks focusing on rail
Develop information- and material flows in our systems to secure stable and predictable deliveries from the mill up to the final destination
Be a driving force in the development of the logistic operation through measuring and follow up on agreed KPI:s in order to secure our logistic performance
Act as a ”spider in the net” in the interface towards external providers of transport capacity, warehouses, production, master planning etc. with the aim of accessing the best information to be used for optimization of delivery flows and securing of transport capacity long term
Assist in the preparation of annual mill transport budget
Be point of contact concerning transport claims towards Logistics, Sales etc
You will leverage your extensive competences about customer service, order fulfilment and service concepts to create loyal customers and differentiate us from competitors that offer similar products or services. Your knowledge to create customer value and drive innovation through digitalization will be utilized to develop our service competitiveness. And you can grow further your expertise of service channels in role of Salesforce Champion, which is one of special assignment in the team
In this role, you will be responsible for:
• dedicated part of the customer base in co-operation with the concerned Sales Manager
• handling customer contacts through different channels and build relationship
• handling customer inquiries, and “happy flow” of order management – default transactions with low manual touch
• monitoring Customer credit limit and controlling stocks
• providing up to date info to Customer regarding the supply status of their orders
• advice customers regarding basic sustainability and product related questions and with their digital journey in eFlow online
• expansion of customer base and improving the utilization rate of eFlow online for onboarded customers
You will be a part of an international team of Customer Excellence Specialists, who have contacts globally and you will report to Team Leader for Customer Excellence. You will specialize to dedicated customer base connected to specific market or business
We offer you development opportunities for professional growth through trainings, promotions, implementation of state-of-the-art tools and development projects
You have possibility for Hybrid work with 2 days in office per week
Your extensive competences from supply chain, order fulfilment or customer service combined with problem solving and analytical skills will support us to debottleneck inefficiencies in our process and to strive for alignment and standardization in order fulfilment to increase the share of happy flow for order handling and invoicing transactions. Your adaption on technology and knowledge on IT-tools will be developed further in roles of Celonis citizen developer or Fenix super user, which are special assignments in the team
In this role, you will be responsible for:
• order handling tasks for unhappy flow i.e. exception flow and deviations
• keeping all orders up to date in case of production or logistics related delays
• amendments on the orders as requested by Customer Excellence
• deviation handling with FSC/PEFC orders
• solving under/overproduction cases
• raw material order creation and internal call-offs
• serving front office and other stakeholders quickly and efficiently
You are working in a team of Order fulfilment experts, and you report to Team Leader for order fulfilment. You specialize first to one of the supply chains for reels and rewinding, for sheeting or for barrier coating. But eventually you will grow your expertise to all areas
We offer you development opportunities for professional growth through trainings, promotions, implementation of state-of-the-art tools and development projects
You have possibility for Hybrid work with 2 days in office per week
Conduct analysis within Country Logistics (Supply Chain/ Logistic Operations) to capture department requirements and ensure that Operational Team and other connected teams are able to perform properly
Contribute to complex change projects linked to logistic flows, integration and process improvements
Development and maintenance of the operations data sources and tools
Collaborate with other team across the organization to align data and tools development according to Company data strategies
Prepare logistics/supply chain dashboards and KPI’s
Identify, analyze and recommend viable options to improve transportation and logistics management information systems
Monitor and analyze inventory, customer service and delivery performance
Monitor and improve the efficiency in the field of service and cost of inbound and outbound as well as stock level
Assist in the preparation of annual logistics costs budget
Build and support cross-functional relationships with internal partners, drive effective communication channels supporting operations management
Utrzymanie i rozwój procesów BHP zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawnymi, ISO 45001:2018, regulacjami Stora Enso, Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Spółki, wymogami etyki biznesowej Stora Enso
Pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Służby BHP
Tworzenie i wdrażanie projektów usprawniających proces BHP w organizacji
Inicjowanie i koordynowanie działań w całej organizacji pod kątem podnoszenia poziomu świadomości i zrozumienia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Koordynacja działań i nadzór nad raportowaniem do korporacji w obszarze BHP
Stałe wsparcie organizacji w budowaniu, rozwijaniu i wzmacnianiu "kultury opiekuńczej" BHP
Planowanie oraz zlecanie poszczególnych przewozów samochodami ciężarowymi do odbiorców krajowych i zagranicznych,
Zapewnianie możliwości transportowych,
Śledzenie terminowości dostaw,
Obsługa programów SAP, KIWI, Transporeon,
Przygotowywanie raportów logistycznych,
Obsługiwanie reklamacji transportowych,
Kontaktowanie się na bieżąco z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami z działów Sprzedaży, Obsługi Klienta, Planowania Produkcji oraz Magazynowania dla zapewnienia właściwej i proaktywnej wymiany informacji w celu dotrzymania naszej obietnicy złożonej klientom
Planowanie oraz zlecanie poszczególnych przewozów samochodami ciężarowymi do odbiorców krajowych i zagranicznych,
Zapewnianie możliwości transportowych,
Śledzenie terminowości dostaw,
Obsługa programów SAP, KIWI, Transporeon,
Przygotowywanie raportów logistycznych,
Obsługiwanie reklamacji transportowych,
Kontaktowanie się na bieżąco z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami z działów Sprzedaży, Obsługi Klienta, Planowania Produkcji oraz Magazynowania dla zapewnienia właściwej i proaktywnej wymiany informacji w celu dotrzymania naszej obietnicy złożonej klientom
Planowanie oraz zlecanie poszczególnych przewozów samochodami ciężarowymi do odbiorców krajowych i zagranicznych,
Zapewnianie możliwości transportowych,
Śledzenie terminowości dostaw,
Obsługa programów SAP, KIWI, Transporeon,
Przygotowywanie raportów logistycznych,
Obsługiwanie reklamacji transportowych,
Kontaktowanie się na bieżąco z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami z działów Sprzedaży, Obsługi Klienta, Planowania Produkcji oraz Magazynowania dla zapewnienia właściwej i proaktywnej wymiany informacji w celu dotrzymania naszej obietnicy złożonej klientom
Customer Service Trainee with English and/or French
Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
full-time, part time
umowa zlecenie
full office work
trainee
Obowiązki:
Looking to jump-start your career in Customer Service?
Our business centre, located in Warsaw, is now looking for a Trainees with English and/or French. Stora Enso offers a world of opportunities – both during your studies and after you have graduated
As a Customer Service Trainee at Stora Enso's offices in Warsaw, you will get an unique insight into what it means to work in a multinational company. Your main task will be to provide invoicing and documentation in time and to help Customer Service Coordinators and sales offices by checking and updating orders. Internship allows you to work closely with experienced and skilled professionals, supporting them in the day-to-day work, such as:
prowadzenie projektów doskonalących procesy, organizację czy wybrane aspekty działalności zakładów produkcyjnych na terenie Polski, w tym projektów związanych z digitalizacją;
współpraca w zakresie realizacji projektów doskonalących w zakładach produkcyjnych;
współpraca w zakresie wdrażania i realizacji programów Ciągłego Doskonalenia w zakładach produkcyjnych;
wdrażanie i doskonalenie metod prowadzenia projektów w zakładach produkcyjnych;
prowadzenie szkoleń/ warsztatów nt. prowadzenia projektów w zakładach produkcyjnych;
monitorowanie i raportowanie bieżących działań i projektów doskonalących oraz ich efektów;
aktywne poszukiwanie obszarów do doskonalenia i zgłaszanie oraz inicjowanie projektów doskonalących;
zbieranie danych o problemach pojawiających się podczas realizacji procesów w zakładach produkcyjnych, analiza przyczyn ich powstawania oraz inicjowanie działań zmierzających do usunięcia tych problemów;
zapewnienie odpowiedniej komunikacji i współpracy między departamentami w zakresie działań związanych z prowadzonymi projektami doskonalącymi
Drive People Strategic Agenda creation together with business and based on the business strategy and CEE Business Unit people agenda. Translate the people strategy into action plans
Stakeholder’s management
Leverage performance management insights and analytics to drive talent development
Proactively identify talent gaps, propose and implement changes necessary to cover risks
Facilitate effective succession planning process by partnering with senior leaders to identify and proactively develop the next generation of leaders
Build leadership capabilities by coaching and providing advice/ programs to line management on people matters
Drive business change initiatives focusing on strategic activities aligned with business objectives
Support management in identifying and developing the organizational capabilities required to execute the business strategy
Leverage talent analytics in order to proactively guide strategic decisions and workforce-related insights and opportunities
Act as anchors for and promote the targeted culture and values, reinforcing a strong company culture
Monitor, develop and support actions linked to employee engagement, D&I, ways of working and the employee experience
Serve as an advocate for the CEE Business Unit in developing and delivering joint CEE Business Unit HR strategies
Drive local employer branding activities and collaborate closely with relevant stakeholders
Monitor, review, and analyze stock flow records and data entries in the inventory tracking and management system for accuracy
Conduct analysis using a complete understanding of warehousing, transportation and logistics
Use and combine moderately advanced spreadsheet and database functions and features to develop dynamic analysis
Report discrepancies and irregularities
Prepare and analyze data to provide business insight on Transportation trends and work with internal and external stakeholders
Partner with the internal parties to help design reporting tools that can be used across the company
Develop and conduct analyses, communicate results to Transport Manager
Drive ideas for future analyses and data gathering efforts
Perform inventory data analysis and monitor related KPIs to ensure inventory movement transactions are aligned to Stora Enso processes and best practices
Identify gaps in operations and present solutions to standardize operations
Build and support cross-functional relationships with internal partners, drive effective communication channels supporting operations management
Prepare accurate and timely monthly, quarterly, and yearly reports for internal stakeholders
Identify, analyze, and recommend viable options to improve transportation and logistics management information systems
Monitor and analyze customer experience and delivery performance,
Contribute to major projects within the European Fulfillment Operations / Supply Chain / Transportation and warehousing to support business growth
Contribute to process improvements and cost optimization initiatives
Manage complex transport availability cases
Test new tool functionalities
Guide continues improvement and standardization of key processes to increase volume of happy flow
Serve as natural link to Customer Fulfillment representatives
Guides Customer Fulfilment with Logistics tasks and provides trainings
Jeżeli jesteś studentką / studentem ostatnich lat studiów, jesteś proaktywna/y, dynamiczna/y, ciekawa/y świata i chcesz mieć realny wpływ na biznes – dołącz do zespołu Stora Enso!
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za prowadzenie procesu zagęszczania ługu i spalania w kotle sodowym, w celu efektywnej regeneracji substancji chemicznych w nim zawartych , produkcję pary oraz wytwarzanie za jej pomocą energii elektrycznej na przeciwprężnej turbinie parowej. Stanowisku temu podlegają pracownicy obszarowi
zapewnienie optymalnego przebiegu procesu produkcyjnego,
odpowiedzialność za prawidłową eksploatację instalacji produkcyjnej,
stały nadzór nad przebiegiem procesu produkcyjnego, jego korygowanie, decyzyjność i reagowanie w sytuacjach awaryjnych,
dbałość o stan techniczny wyposażenia obsługiwanej instalacji,
dbałość o bezpieczeństwo pracy i produkcji,
współpraca ze służbami utrzymania ruchu,
koordynacja postojowych prac postojowych,
aktywna współpraca ze służbami technologicznymi w procesach optymalizacyjnych i rozwojowych,
umiejętne i odpowiedzialne delegowanie zadań podległym pracownikom obszarowym
We are looking for Supply Chain Logistics Manager, Poland to lead our mill logistics teams in Ostroleka and be responsible of outbound logistics. Your location will preferably be Ostroleka mill but other SE locations in Poland could be considered as well. You will be working in the Packaging Materials Division and report to Head of Supply chain logistics
As a SC Logistics country manager, you lead SC logistics Poland team through clear and aligned targets and priorities to run daily operations. You, with other colleagues in the team, make sure that our orders are booked and delivered on time and customer promise will be fulfilled. Additionally, you’ll in your daily work investigate and solve all type of problems that will turn up. You actively participate on the development actions to improve service, reduce supply chain cost and inventory and improve cost efficiency in logistics. You are the hub of contact both internally and externally and handle a large network of contacts involving production, customer service and external service providers
negocjacje cenowe i ilościowe z dostawcami w celu osiągnięcia docelowych targetów
rozwiązywanie problemów związanych z kosztami, jakością, załadunkiem i dostawą
optymalizacja kontraktów w zakresie kosztów, terminów płatności, jakości, transportu w celu wsparcia strategicznych celów i wymagań firmy
aktywne rozwijanie obecnych i nowych dostawców, których standardy jakości spełniają wymagania firmy
współpraca z działami kontroli jakości/magazynu/produkcji w celu zarządzania procesem wyboru dostawcy na podstawie ceny, jakości, obsługi, wydajności i niezawodności
ścisła współpraca ze wszystkimi poziomami organizacji, w tym z zespołem logistyki ds. organizacji dostaw makulatury, zespołem kontroli jakości w celu spełnienia wymagań jakościowych, zespołem księgowym działań AR/AP i innymi powiązanymi stronami w celu zabezpieczenia dostaw
współpraca z wewnętrznymi interesariuszami w celu rozwijania i utrzymywania strategicznych relacji z dostawcami
monitorowanie zgodności dostawców ze standardami i przepisami firmy
prognozowanie cen i trendów rynkowych w celu identyfikacji zmian w dynamice nabywca-dostawca
monitorowanie stanów magazynowych i rotacji zapasów
tworzenie i nadzorowanie dokumentacji zakupowej
analiza rynku pod kątem poszukiwania nowych dostawców
kontrola i minimalizacja wydatków poprzez wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację finansową i operacyjną w zakresie zakupów
monitorowanie i przestrzeganie procedur zakupowych firmy
Monitoring, reviewing, and analyzing stock flow records and data entries in the inventory tracking and management system for accuracy
Conducting analysis using a complete understanding of warehousing, transportation and logistics
Using and combine moderately advanced spreadsheet and database functions and features to develop dynamic analysis
Preparing and analyzing data to provide business insight on Transportation trends and work with internal and external stakeholders
Partnering with the internal parties to help design reporting tools that can be used across the company
Performing inventory data analysis and monitor related KPIs to ensure inventory movement transactions are aligned to Stora Enso processes and best practices
Identifying gaps in operations and present solutions to standardize operations
Building and supporting cross-functional relationships with internal partners, driving effective communication channels supporting operations management
Monitoring and analyzing customer experience and delivery performance
Manage and control performance, cost and capacity of External Fulfillment Logistics provider (3PL)
Develop and maintain strong communication processes to ensure smooth and efficient flow of accurate information across various teams
Monitor and analyse customer experience and delivery performance, maintain and develop KPIs and SLAs with 3PL
Contribute and lead major projects within the European External Fulfillment / Supply Chain / Transportation to support business and selection growth
Contribute to process improvements and cost optimization initiatives in collaboration with internal and external customers
Contribute to contract negotiations with our external fulfillment partners
Prioritize projects and software feature requests, evaluate and set stakeholder expectations
Maintain an up to date knowledge of supply chain and transport practices, developments and best practices to allow contribution to local and EU wide development of strategies
Monitoring, reviewing, and analyzing stock flow records and data entries in the inventory tracking and management system for accuracy
Conducting analysis using a complete understanding of warehousing, transportation and logistics
Using and combine moderately advanced spreadsheet and database functions and features to develop dynamic analysis
Preparing and analyzing data to provide business insight on Transportation trends and work with internal and external stakeholders
Partnering with the internal parties to help design reporting tools that can be used across the company
Performing inventory data analysis and monitor related KPIs to ensure inventory movement transactions are aligned to Stora Enso processes and best practices
Identifying gaps in operations and present solutions to standardize operations
Building and supporting cross-functional relationships with internal partners, driving effective communication channels supporting operations management
Monitoring and analyzing customer experience and delivery performance
Manage and control performance, cost and capacity of External Transport Logistics providers
Monitor and analyse customer experience and delivery performance, maintain and develop KPIs and SLAs with Transport partners
Develop and maintain strong communication processes to ensure smooth and efficient flow of accurate information across various teams
Contribute and lead major projects within the European External Fulfillment / Supply Chain / Transportation to support business and selection growth
Contribute to process improvements and cost optimization initiatives in collaboration with internal and external customers
Contribute to contract negotiations with our external fulfillment partners
Prioritize projects and software feature requests, evaluate and set stakeholder expectations
Maintain an up to date knowledge of supply chain and transport practices, developments and best practices to allow contribution to local and EU wide development of strategies