Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Social Media Specialist
Pszczyńska 301, Gliwice
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie oraz realizacja strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych dla Orbitvu, oraz wydarzenia Future Is Now;
Przygotowywanie planów treści i komunikacji oraz koordynowanie tworzenia potrzebnych materiałów do prowadzenia angażującej komunikacji w Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter);
Identyfikowanie trendów i wdrażanie kreatywnych rozwiązań;
Koordynowanie współpracy z influencerami;
Raportowanie, analiza działań oraz wyciąganie wniosków i rekomendowanie dalszych kroków;
Samodzielne prowadzenie równolegle kilku procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne (marketing, controlling, software, R&D, sprzedaż, obsługa klienta, produkcja itd.) i menedżerskie
Organizacja, prowadzenie i bieżące monitorowanie procesów wdrożenia pracowników (kto, kiedy, na jakim jest etapie, czy ma aktualną kartę rozwojową itd.)
Wsparcie w organizowaniu, przygotowywaniu i/lub prowadzeniu szkoleń z obszaru komunikacji i umiejętności miękkich dla pracowników i menedżerów
Bieżąca współpraca z Zarządem i kadrą kierowniczą w zakresie realizacji polityki personalnej
Wsparcie w tworzeniu polityk i zasad z obszaru HR oraz aktywny udział we wdrażaniu ich w życie
Kontrolowanie i monitorowanie przebiegu poszczególnych procesów HR w odniesieniu do ustalonego standardu, przekazywanie informacji zwrotnej o ich statusie
Bieżąca współpraca z działem kadr w celu zapewniania efektywnego przepływu informacji oraz dokumentów pracowniczych, dbanie o zgodność działań z prawem pracy
Przygotowanie prezentacji, raportów, analiz KPI, ankiet i innych formularzy
Zbieranie i analiza ofert od kontrahentów oraz dbanie o właściwy obieg umów z kontrahentami
wsparcie procesu raportowania danych na potrzeby Grupy Orbitvu oraz udziałowca: funduszu private equity
analiza oraz interpretacja danych finansowo-biznesowych wraz z przejrzystą prezentacją wyników
czynny udział w procesie prognozowania oraz budżetowania
wsparcie w obszarze planowania i monitorowania płynności finansowej spółki (cashflow)
weryfikacja alokacji kosztów zgodnie z polityką firmy
analiza rentowności według grup produktów, kanałów dystrybucji, klientów, działalności spółek zależnych
współudział w zamknięciu wyniku miesięcznego i rocznego
analiza odchyleń od budżetu wraz z rekomendacjami w zakresie działań naprawczych
współpraca z Kontrolerem Finansowym Grupy Orbitvu, Dyrektorem Finansowym, działem księgowości, działami operacyjnymi jak i zagranicznymi spółkami zależnymi w celu zapewnienia kompletności danych, optymalizacji i kontroli wyników
Monitorowanie serwerów w celu zapewnienia stabilności i podejmowanie proaktywnych działań w celu zapobiegania problemom
Zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń serwisów wewnętrznych oraz zewnętrznych, sieci komputerowych, urządzeń sieciowych i komputerów użytkowników
Back-up poszczególnych środowisk (automatyzacja i monitoring)
Praca nad rozwojem produktu i aktywne uczestnictwo przy opracowywaniu jego nowych funkcjonalności
Prowadzenie projektów softwarowych zgodnie z przyjętą w firmie metodyką przez wszystkie cykle ich życia, od analizy i planowania, definiowania kamieni milowych, poprzez implementację, testy, wdrożenie i utrzymanie
Nadzór nad przebiegiem projektu: zapewnienie danych wejściowych, określanie priorytetów, proaktywne działania mające na celu minimalizację opóźnień, identyfikacja potencjalnych problemów, usuwanie barier, zapewnienie skutecznej komunikacji itp
Kierowanie pracą zespołu projektowego złożonego z wielu osób o różnych rolach i kompetencjach - developerzy, UX/UI Designerzy, testerzy
Wsparcie zespołu w prowadzeniu estymacji konkretnych zadań i tworzeniu roadmapy
Udział w spotkaniach scrumowych i planowaniu sprintów
Tworzenie produktywnego środowiska pracy z zapewnieniem kultury wysokiej satysfakcji i zaangażowania członków zespołu
Dbałość o relacje i efektywną współpracę z wewnętrznymi interesariuszami
Raportowanie postępów prac nad projektem do dyrektora R&D
Przeprowadzanie oceny skuteczności i efektywności zrealizowanych zadań
Rozwijanie i optymalizacją metodyki prowadzenia projektów oraz prowadzenie związanej z nią dokumentacji
Planowanie oraz realizacja kampanii marketing automation/email marketingowych
Prowadzenie testów A/B i eksperymentów
Wdrażanie spersonalizowanych kampanii automatycznych/półautomatycznych odpowiadających na zachowania klientów (np. wyświetlenie artykułu) oraz moment w cyklu życia (np. onboarding)
Dbanie, aby realizowane działania przyczyniały się do budowania pozytywnego doświadczenie klienta (weryfikacja wskaźników tj. NPS, churn)
Przygotowywanie materiałów do kampanii we współpracy z grafikami i copywriterami
Analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działań
Dbanie o poprawności przekazywanych danych do narzędzia MA, w szczególności zgód marketingowych, zdefiniowanych eventów i atrybutów