Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Elektromechanik
Sosnowiec
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
OPIS STANOWISKA
Zapewnienie optymalnego stanu technicznego maszyn i urządzeń, sieci – parku maszynowego i instalacji - w zakresie mechanicznym i elektrycznym wg posiadanych uprawnień SEP. Wytwarzanie narzędzi dla potrzeb Wydziału Produkcji. Aktywne doskonalenie systemu TPM i wsparcie procesów produkcyjnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektromechanik
Sosnowiec
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
OPIS STANOWISKA
Zapewnienie optymalnego stanu technicznego maszyn i urządzeń, sieci – parku maszynowego i instalacji - w zakresie mechanicznym i elektrycznym wg posiadanych uprawnień SEP. Wytwarzanie narzędzi dla potrzeb Wydziału Produkcji. Aktywne doskonalenie systemu TPM i wsparcie procesów produkcyjnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier - Operator wózka widłowego
Kombajnistów 2, Sosnowiec
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
OPIS STANOWISKA
Magazynier wykonuje czynności pomocnicze do procesu produkcyjnego. Przygotowanie wytworzonych produktów do wysyłki oraz przyjmowanie materiałów do produkcji
Wykonywanie prac za i wyładunkowych
Kontrola ilościowa stanu magazynowego: materiałów i podzespołów
Współpraca z produkcją w zakresie transportu wewnętrznego wg potrzeb poszczególnych linii produkcyjnych
Wydawanie materiałów i wyrobów gotowych wraz z ich odpowiednim zabezpieczeniem
Praca w Systemie SAP w zakresie transakcji zaopatrzenia i wydawania na produkcję (LB 13; MIGO, LT 12. LT 01, LB 15)
Przygotowywanie wysyłek i wydawanie wyrobów
Kontrola dokumentów towarzyszących przyjęciu i wydaniu towaru
Właściwe składowanie odpadów , pojemników i palet
Obsługa wózka widłowego wraz z jego właściwym zabezpieczeniem
Właściwe magazynowanie materiałów, półwyrobów i wyrobów gotowych
Obsługa CARDEX
Dbałość o stanowisko pracy
Samokontrola wykonywanych czynności
Realizacja zadań w zakresie 5S w obszarze Magazynu
Wykonywanie poleceń przełożonego
Wykonywanie prac zgodnie z przepisami i zasadami BHP
Stosowanie wymaganych środków ochrony indywidualnej
Przygotowywanie raportów, analiz danych koniecznych do sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych ( w tym: sprawozdawczość GUS, US, raportowanie miesięczne, roczne)
Kosztowanie wyrobów gotowych katalogowych i pozakatalogowych
Kompletowanie dokumentacji finansowo-księgowej
Uzgadnianie sald na kontach oraz prowadzenie innych uzgodnień w celu właściwej realizacji obowiązków w zakresie finansowo-księgowym
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Udział w przygotowywaniu danych do budżetu firmy na dany rok kalendarzowy
Udzielanie wyjaśnień w zakresie finansowo-księgowym
Monitorowanie stanów płatności klientów oraz płatności dokonywanych przez Spółkę
Przygotowywanie przelewów oraz dokumentów koniecznych do wypłaty gotówki w kasie banku
Udział w procedurze zamknięcia miesiąca, roku
Dokonywanie zapisów w księgach Spółki na podstawie dowodów księgowych
Uzgadnianie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z danymi księgowymi - w tym aktywny udział w procesach inwentaryzacyjnych
Udział w przeprowadzaniu oraz dokumentowaniu wyceny bilansowej aktywów i pasywów oraz przy ustalaniu wyniku finansowego firmy
Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i przygotowywanie innych informacji finansowych
Wykonywanie czynności związanych z zamykaniem okresów sprawozdawczych w księgach jednostki
Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji wymaganej przez obowiązujące jednostkę prawo bilansowe, procedury wewnętrzne i inne
Udział w wykonywaniu analiz księgowych w zakresie wynikającym z funkcji informacyjnej systemu rachunkowości jednostki
Prognozowanie przepływów finansowych
Gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnej do dokonania rozliczeń podatkowych i innych rozliczeń z tytułów publicznoprawnych
Udział we współpracy z biegłym rewidentem badającym sprawozdania finansowe jednostki, bankami, prawnikami, doradcami podatkowymi i finansowymi, instytucjami rządowymi, klientami i innymi podmiotami
Udział w postępowaniu kontrolnym prowadzonym przez służby wewnętrzne jak i inspektorów zewnętrznych
Udział w doskonaleniu systemów informatycznych, z których korzysta jednostka
Aktywny udział w tworzeniu i aktualizowaniu procedur wewnętrznych
Przekazywanie objaśnień o stosowaniu zasad rachunkowości w praktyce
Popularyzowanie wiedzy w zakresie zasad prowadzenia rachunkowości oraz w zakresie rozliczeń publicznoprawnych
Współpraca z jednostkami w Grupie, innymi działami firmy oraz krajowymi instytucjami kontroli podatkowej oraz statystycznej
Specjalista / Specjalistka ds. podatkowo-księgowych
Kombajnistów 2, Sosnowiec
Wygasła: 12.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w przygotowaniu miesięcznych kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych, rocznej deklaracji (CIT-8)
Wsparcie w realizacji obowiązków wynikających z tzw. przepisów WHT 9 w tym m.in. kalkulacji podatku WHT, weryfikacja warunków umożliwiających zwolnienie z obowiązku poboru podatku lub prób podatku w niższej kwocie, sporządzanie informacji IFT-2R, deklaracji CIT-10Z,
Udział w przygotowaniu lokalnej dokumentacji cen transferowych oraz formularzy TPR-C,
Współudział w tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur podatkowych,
Udział w księgowych procesach zamknięcia miesiąca, kwartału oraz roku
realizacja projektów TPM oraz Lean w obszarze utrzymania ruchu wpływających na optymalizację procesów produkcyjnych
utrzymanie sprawności parku maszynowego, urządzeń i instalacji oraz infrastruktury
koordynowanie projektowania i wykonania parku maszynowego, instalacji realizowanych zgodnie z planami inwestycyjnymi/ modernizacyjnych oraz przyrządów technologicznych, pomocy warsztatowych, innych
koordynowanie i udział w wypełnianiu, uzupełniania dokumentacji technicznej, między innymi: prowadzanie dokumentacji przeglądowej i sprawozdawczej dotyczącej nadzorowanego obszaru i wyposażenia zgodnie z przepisami państwowymi oraz zarządzeniami i instrukcjami wewnętrznymi
nadzór nad wszelkimi terminami realizacji zadań wynikającymi z przepisów prawa budowalnego - infrastruktura
współudział w realizacji projektów rozwojowych firmy w tym: uruchamianie nowego parku maszynowego oraz nowych instalacji oraz urządzeń
zapewnienie kompletności dokumentacji utrzymania ruchu na poszczególnych liniach produkcyjnych /instrukcje, procedury/
udział w audytach, kontrolach oraz koordynowanie prac w perspektywie zaleceń i rekomendacji pokontrolnych
odpowiedzialność za organizację i eksploatację warsztatu utrzymania ruchu
prowadzenie lub nadzór nad szkoleniami w zakresie obsługi i serwisu maszyn
zapewnienie kompletności dokumentacji oraz zarządzanie środkami trwałymi w tym: tworzenie i utrzymywanie aktualnych rejestrów środków trwałych (w tym dla urządzeń pomocniczych) w celu zapewnienia ich majątkowej ochrony oraz prawnego rozliczania kosztów działalności
przygotowywanie analiz kosztowych i działań optymalizacyjnych
negocjacje z dostawcami sprzętu, parku maszynowego oraz współpraca z dostawcami usług w obszarze utrzymania ruchu oraz monitorowanie realizacji umów
zarządzanie podległym zespołem oraz zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
zarządzanie rozwojem i kompetencjami pracowników w tym rozwój umiejętności
nadzór nad kompletnością oraz ważnością uprawnień SEP i innych wymaganych przepisami prawa
- Inicjowanie prac oraz realizowanie projektów zwiększających efektywność pracy na Wydziale Produkcji
- Ścisła współpraca z działami; jakości, utrzymania ruchu, zaopatrzenia i zbytu, działem technologicznym, magazynem i działem finansowo-administracyjnym
- Przestrzeganie zasad i przepisów BHP
- Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego
- Aktywne uczestnictwo w procesie doskonalenia metod organizacyjnych,
technologicznych i technicznych
- Egzekwowanie stosowania środków ochrony indywidualnej
- Organizowanie pracy w sposób bezpieczny
- Organizacja pracy zgodnie z ZSZ
Zakres odpowiedzialności:
- Koordynowanie, rozwój i praktyczne wsparcie wszystkich działań dotyczących oszczędności, redukcji kosztów, rozwój potencjałów doskonalenia
- Audyty wewnętrzne procesów
- Balansowanie stanowisk, aktywne wspieranie wszystkich obszarów przedsiębiorstwa w dążeniach do redukcji kosztów oraz ciągłego doskonalenia jego procesów
- Prawidłowe przygotowywanie dokumentacji dla pozostałych działów przedsiębiorstwa
- Przestrzeganie zasad BHP wśród pracowników Wydziału
Zakres uprawnień:
- Zgłaszanie projektów i nadzorowanie ich realizacji / Poszukiwanie potencjałów doskonalenia oraz oszczędności
- Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych doskonalących wiedzę
- Zgłaszanie zmian do regulacji wewnętrznych obowiązujących w HENP
Zapewnienie optymalnego stanu technicznego maszyn i urządzeń, sieci – parku maszynowego i instalacji - w zakresie mechanicznym i elektrycznym wg posiadanych uprawnień SEP. Wytwarzanie narzędzi dla potrzeb Wydziału Produkcji. Aktywne doskonalenie systemu TPM i wsparcie procesów produkcyjnych