Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
specjalista ds. przygotowania inwestycji
Toruń
Wygasła: 15.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Przygotowywanie i koordynowanie inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: opracowywanie i przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opracowań projektowych.
2)Sprawdzanie dokumentacji pod względem zgodności opracowania z zawartymi umowami
oraz kompletności wymaganych uzgodnień i ważności decyzji administracyjnych.
3)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
4)Udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia.
5)Opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych kompetencji.
6)Uzgadnianie
weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych zadań inwestycyjnych.
7)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
8)Przekazywanie danych do rocznych planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
9)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
10)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji obcych sieci i urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
11)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
12)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące inwestycji.
13)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
14)Aktualizacja komputerowej bazy danych związanej z książką dróg i obiektów inżynierskich.
15)Obsługa klientów w zakresie bazy danych oraz pomoc pracownikom MZD w zakresie korzystania z bazy danych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
ulic
placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników
2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
wycena
kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych
3)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
zlecanie tych przeglądów
sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych
4)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
przygotowywanie dokumentacji przetargowych
5)Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w komisjach przetargowych
odbiorowych
naradach z gestorami sieci podziemnych
spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg
6)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach
7)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych
8)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników
9)Prowadzenie dzienników objazdu dróg oraz wykonywanie prac inwentaryzacyjnych
10)Przekazywanie na bieżąco
pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
danych do prowadzenia książki drogi
11)Prowadzenie ewidencji postulatów
wniosków
notatek prasowych
badanie w terenie zasadności wniosków
udzielanie odpowiedzi zainteresowanym
sporządzanie sprawozdań zbiorowych
12)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia
13)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
14)Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem
15)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Kompletowanie dokumentów i informacji związanych z realizacją zadań współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
2)Współpraca z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektu z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
3)Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji rzeczowej projektu zgodnie z procedurami określonymi dla właściwego programu operacyjnego;
4)Sporządzanie wniosków o płatność wraz z załącznikami zgodnie z instrukcją obowiązującą dla wypełniania tego typu dokumentu;
5)Koordynacja monitorowania kosztów oraz wydatków dla zadań inwestycyjnych nadzorowanych przez Dział Planowania i Przygotowania Inwestycji oraz Dział Realizacji Inwestycji w ramach zadań podlegających dofinansowaniu ze środków finansowych UE;
6)Sporządzanie harmonogramów składania wniosków o płatność zgodnie z obowiązującą instrukcją dla wypełniania tego typu dokumentów;
7)Koordynacja kosztów i wydatków pod kątem zaakceptowanych i podpisanych dokumentów unijnych tj. wniosku o dofinansowanie oraz umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami;
8)Koordynacja w zakresie danych uzyskanych z Działów: Planowania i Przygotowania Inwestycji
Realizacji Inwestycji oraz Finansowo-Księgowego;
9)Koordynacja w zakresie współpracy z odpowiednimi wydziałami GMT oraz instytucją zarządzającą określonym programem operacyjnym;
10)Koordynacja w zakresie przekazywania informacji przełożonemu o stanie realizacji projektu oraz o uzyskaniu refundacji w oparciu o złożone wnioski i płatność;
11)Udzielanie zamówień publicznych do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych;
12)Archiwizacja wszelkich dokumentów związanych z realizacją projektu w oparciu o obowiązujące wytyczne w tym zakresie dla określonego programu operacyjnego;
13)Koordynacja w zakresie współpracy z inżynierami kontraktu lub inspektorami nadzoru biorącymi bezpośredni udział w realizacji rzeczowej projektu;
14)Przygotowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie w wybranych naborach;
15)Udział w pozyskiwaniu dokumentów niezbędnych do składania wniosków o dofinansowanie (min. decyzje administracyjne
zaświadczenia itp.);
16)Monitoring programów i funduszy umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych na inwestycje drogowe.
17)Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych rozliczanych projektów;
18)Rozliczanie projektów współfinansowanych z innych źródeł zewnętrznych (np. programów rządowych)
specjalista ds. księgowości i finansów budżetowych
Toruń
Wygasła: 17.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Ewidencja księgowa dokumentów zakupu i sprzedaży;
2. Analiza wydatków i dochodów budżetowych;
3. Monitorowanie wykonania planu finansowego;
4. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i podatkowych;
5. Prowadzenie rejestru środków trwałych
od 4 500 do 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Archiwista
Toruń
Wygasła: 15.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) Przejmowanie dokumentacji papierowej
a także w każdej innej postaci;
2) Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
3) Porządkowanie przechowywanej dokumentacji
przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
4) Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
5) Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
6) Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
7) Przygotowanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego;
8) Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
9) Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postepowania z dokumentacją;
10) Przeprowadzanie instruktażu dla pracowników MZD w zakresie archiwizowania dokumentacji
4) Określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
5) Informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
6) Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale,
7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu,
8) Kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
9) Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy
i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
10) Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
11) Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji zapisanych w budżecie, w tym projektów unijnych
1) Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
2) Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność, zwłaszcza zadań remontowych i projektów;
4) Określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników;
5) Informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;
6) Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale;
7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu;
8) Inicjowanie działań strategicznych i rozwojowych w zakresie remontów i utrzymania ulic;
9) Współudział w tworzeniu i merytoryczna weryfikacja rocznych planów remontów kapitalnych i bieżących na terenie miasta i współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań;
10) Nadzorowanie zagadnień związanych z inżynierią ruchu drogowego;
11) Nadzorowanie, opiniowanie i wydawanie zezwoleń związanych z lokalizacją urządzeń w pasie drogowym;
12) Kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie remontów dróg;
13) Kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych;
14) Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy
i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka;
15) Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi;
2)Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność
zwłaszcza zadań remontowych i projektów;
3)Realizacja postanowień Regulaminu Organizacyjnego MZD;
4)Określanie zakresów obowiązków
odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników;
5)Informowanie
instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;
6)Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań
a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale;
7)Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu;
8)Inicjowanie działań strategicznych i rozwojowych w zakresie remontów i utrzymania ulic;
9)Współudział w tworzeniu i merytoryczna weryfikacja rocznych planów remontów kapitalnych i bieżących na terenie miasta i współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań;
10)Nadzorowanie zagadnień związanych z inżynierią ruchu drogowego;
11)Nadzorowanie
opiniowanie i wydawanie zezwoleń związanych z lokalizacją urządzeń w pasie drogowym;
12)Kontrola formalna i rzeczowa realizacji planu budżetu w zakresie remontów dróg;
13)Kontrola
analiz i ocena wyników pracy podwładnych;
14)Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień
efektywnych metod pracy
i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów
w oparciu o analizę ryzyka;
15)Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Kierowanie i nadzorowanie pracy działu w sposób zapewniający zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi
2)Koordynowanie i realizacja powierzonych działowi zadań w sposób zapewniający ich skuteczność i efektywność
odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników
5)Informowanie
instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań
6)Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań
a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale
7)Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych
odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu
8)Kontrola
analiz i ocena wyników pracy podwładnych
9)Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień
efektywnych metod pracy i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów
w oparciu o analizę ryzyka
10)Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi.
11)Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji zapisanych w budżecie
Sprawowanie nadzoru, kontroli oraz inicjowanie i koordynacja pracy podległych działów w sposób zapewniający zgodność ich działalności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, w szczególności w zakresie:
⦁ Utrzymania i ewidencji ulic:
- utrzymanie i remont ulic i chodników, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających ruch na drogach w granicach administracyjnych miasta,
- organizacja ruchu na wypadek awarii, zdarzeń losowych, czasowych zamknięć odcinków ulic,
- koordynacja robót w pasie drogowym,
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu dróg,
- organizowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych, i zabezpieczających,
- nadzór nad utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej,
- naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, pobieranie opłat i kar w zakresie określonym w ustawie o drogach,
- ewidencja dróg i obiektów inżynierskich,
- utrzymanie i eksploatacja oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej,
- inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
- uzgodnienia lokalizacji urządzeń i obiektów w pasie drogowym,
- wydawanie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego;
⦁ Zarządzania pasem drogowym:
- prowadzenie całokształtu zadań związanych z obsługą strefy płatnego parkowania,
- prowadzenie całokształtu działań dotyczących wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach publicznych miasta,
- prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem pasa drogowego;
⦁ Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spraw dotyczących działalności Zarządu;
⦁ Kontrola procesów remontowych i inwestycyjnych;
⦁ Nadzorowanie systemu roweru miejskiego;
⦁ Wypełnianie innych poleceń zleconych przez Dyrektora MZD
2) uzgadnianie planów zabudowy i zagospodarowania terenu;
3) wydawanie zezwoleń na zjazdy w pasach dróg miejskich i uzgadnianie projektów tych zjazdów;
4) przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać w wyniku realizacji planowanych inwestycji na sieci drogowej;
5) opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydawanych przez Wydział Architektury i Budownictwa UM Toruń, uzgadnianie zewnętrznych planów lokalizacyjnych i planów miejscowych w zakresie dróg publicznych, udział w pracach Komisji ds. Bezpieczeństwa i Ruchu Drogowego działającej przy MZD;
6) prowadzenie spraw dot. komunikacji zbiorowej w zakresie wydawania zezwoleń na zatrzymywanie się na przystankach autobusowych i opiniowanie przebiegu linii autobusowej;
7) uzgadnianie i opiniowanie zagadnień dotyczących gospodarki gruntami w pasach drogowych i terenach rezerwowanych pod drogi;
8) tworzenie umów z podmiotami zewnętrznymi oraz prowadzenie spraw związanych z art. 16 ustawy o drogach publicznych;
9) ścisła współpraca z pracownikiem ds. inżynierii ruchu oraz innymi działami w zakresie wykonywanych zadań;
10) przygotowywanie projektów aktów prawnych podejmowanych przez organ stanowiący i wykonawczy w aplikacji Legislator, wymaganej przez organy nadzoru oraz nadzór nad funkcjonowaniem procedury przygotowywania tych dokumentów w ramach swoich kompetencji;
4) Określanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień podległych pracowników,
5) Informowanie, instruowanie oraz szkolenie podwładnych dla prawidłowego wykonywania powierzonych zadań,
6) Systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych postepowań, a w szczególności dokumentów i pism oraz opracowań powstających w dziale,
7) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, odbiorowych oraz zebraniach istotnych dla prawidłowego funkcjonowania działu,
8) Kontrola, analiz i ocena wyników pracy podwładnych,
9) Inspiracja i wdrażanie niezbędnych usprawnień, efektywnych metod pracy
i funkcjonalnej struktury działu w szczególności mających wpływ na obsługę interesantów, w oparciu o analizę ryzyka,
10) Przyjmowanie skarg i wniosków interesantów oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami społeczności lokalnych oraz radnymi
11) Nadzór nad realizacją i rozliczeniem inwestycji zapisanych w budżecie, w tym projektów unijnych
Inspektor Nadzoru w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic
Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników;
2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych;
3) Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy;
4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym;
5) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
6) Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
7) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych;
8) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych;
9) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg;
10) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach;
11) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych;
12) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników;
13) Prowadzenie dzienników objazdu dróg;
14) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi;
15) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym;
16) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia;
17) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
18) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Sprawowanie nadzoru, kontroli oraz inicjowanie i koordynacja pracy podległych działów w sposób zapewniający zgodność ich działalności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi, w szczególności w zakresie:
1. Utrzymania i ewidencji ulic:
- utrzymanie i remont ulic i chodników, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających ruch na drogach w granicach administracyjnych miasta,
- organizacja ruchu na wypadek awarii, zdarzeń losowych, czasowych zamknięć odcinków ulic,
- koordynacja robót w pasie drogowym,
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu dróg,
- organizowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych, i zabezpieczających,
- nadzór nad utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej,
- naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego, pobieranie opłat i kar w zakresie określonym w ustawie o drogach,
- ewidencja dróg i obiektów inżynierskich,
- utrzymanie i eksploatacja oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej,
- inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
- uzgodnienia lokalizacji urządzeń i obiektów w pasie drogowym,
- wydawanie zezwoleń na zajęcia pasa drogowego;
2. Zarządzania pasem drogowym:
- prowadzenie całokształtu zadań związanych z obsługą strefy płatnego parkowania,
- prowadzenie całokształtu działań dotyczących wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości na drogach publicznych miasta,
- prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem pasa drogowego;
3. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spraw dotyczących działalności Zarządu;
4. Kontrola procesów remontowych i inwestycyjnych;
5. Nadzorowanie systemu roweru miejskiego;
6. Wypełnianie innych poleceń zleconych przez Dyrektora MZD
inspektor nadzoru w dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic
Toruń
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
ulic
placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników;
2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
wycena
kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych;
3)Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy;
4)Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie
kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym;
5)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
zlecanie tych przeglądów
sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
6)Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
7)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
przygotowywanie dokumentacji przetargowych;
8)Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych;
9)Udział w komisjach przetargowych
odbiorowych
naradach z gestorami sieci podziemnych
spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg;
10)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach;
11)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych;
12)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników;
13)Prowadzenie dzienników objazdu dróg;
14)Przekazywanie na bieżąco
pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
danych do prowadzenia książki drogi;
15)Prowadzenie ewidencji postulatów
wniosków
notatek prasowych
badanie w terenie zasadności wniosków
udzielanie odpowiedzi zainteresowanym;
16)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia;
17)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
18)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
1) Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej
3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji, co do zgodności opracowania z zawartymi umowami, kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych, co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych
4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu, nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej
6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia, wystawionych przez wykonawcę projektów
7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych
8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę
9) Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych, jeżeli są zapisane w zawartych umowach, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozwolenia na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID, pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne, w przypadku braku takich umownych zapisów – opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne
10) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej
11) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania
12) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg
13) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, oświetleniowej, światłowodowej, informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi
14) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego
15) Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania
16) Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych
17) Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg
18) Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora, jego Zastępcy
i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji, a niewynikających z powyższego zakresu czynności
Inspektor Nadzoru w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic
Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników;
2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych;
3) Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy;
4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym;
5) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
6) Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
7) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych;
8) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych;
9) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg;
10) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach;
11) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych;
12) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników;
13) Prowadzenie dzienników objazdu dróg;
14) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi;
15) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym;
16) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia;
17) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
18) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
inspektor nadzoru w dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic
Toruń
Wygasła: 15.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
ulic
placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników;
2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
wycena
kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych;
3)Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy;
4)Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie
kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym;
5)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
zlecanie tych przeglądów
sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
6)Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych;
7)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
przygotowywanie dokumentacji przetargowych;
8)Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych;
9)Udział w komisjach przetargowych
odbiorowych
naradach z gestorami sieci podziemnych
spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg;
10)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach;
11)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych;
12)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników;
13)Prowadzenie dzienników objazdu dróg;
14)Przekazywanie na bieżąco
pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
danych do prowadzenia książki drogi;
15)Prowadzenie ewidencji postulatów
wniosków
notatek prasowych
badanie w terenie zasadności wniosków
udzielanie odpowiedzi zainteresowanym;
16)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia;
17)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
18)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji.
2)Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej.
3)Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
kompletności
wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych.
4)Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu
nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych.
5)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
6)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia
wystawionych przez wykonawcę projektów.
7)Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych.
8)Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę.
9)Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych
jeżeli są zapisane w zawartych umowach
w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
pozwolenia na budowę
zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne.
10)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
11)Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
12)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
13)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
ciepłowniczej
telekomunikacyjnej
wodociągowej
kanalizacyjnej
oświetleniowej
światłowodowej
informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
14)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
15)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania.
16)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
17)Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg.
18)Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
jego Zastępcy
i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji.
2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej.
3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
kompletności
wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych.
4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu
nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych.
5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia
wystawionych przez wykonawcę projektów.
7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych.
8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę.
9) Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych
jeżeli są zapisane w zawartych umowach
w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
pozwolenia na budowę
zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne.
10) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
11) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
12) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
13) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
ciepłowniczej
telekomunikacyjnej
wodociągowej
kanalizacyjnej
oświetleniowej
światłowodowej
informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
14) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
15) Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania.
16) Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
17) Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg.
18) Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
jego Zastępcy
i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji.
2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej.
3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
kompletności
wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych.
4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu
nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych.
5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie faktur do zapłacenia
wystawionych przez wykonawcę projektów.
7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych.
8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę.
9) Egzekwowanie od jednostki projektowej wymaganych decyzji administracyjnych
jeżeli są zapisane w zawartych umowach
w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
pozwolenia na budowę
zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne.
10) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
11) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
12) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
13) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
ciepłowniczej
telekomunikacyjnej
wodociągowej
kanalizacyjnej
oświetleniowej
światłowodowej
informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
14) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
15) Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania.
16) Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
17) Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg.
18) Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
jego Zastępcy
i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
1)Opracowywanie lub nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu
jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji.
2)Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej.
3)Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji
co do zgodności opracowania z zawartymi umowami
kompletności
wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych
co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych
zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych.
4)Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu
nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych.
5)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
6)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę projektów faktur do zapłacenia.
7)Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych.
8)Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę.
9)Współpraca z zespołem do spraw opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie wydawania opinii do opracowanej dokumentacji.
10)Organizowanie pracy Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych i udział w jej pracy poprzez między innymi: uzgadnianie
weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych opracowań dla koordynowanych przez siebie zadań inwestycyjnych.
11)Egzekwowanie ustaleń Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych od jednostek projektowych.
12)Egzekwowanie od jednostki projektowej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych
jeżeli są zapisane w warunkach zawartych umów
w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
pozwolenia na budowę
zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID
pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych
pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne
w przypadku braku takich umownych zapisów opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne.
13)Współdziałanie w opracowywaniu rozwiązań urbanistycznych układów komunikacyjnych miasta.
14)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej oraz pod kątem zgodności z Zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu w szczególności z Zarządzeniem Nr 121.1.152/15 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu z dnia 19.10.2015 r.
15)Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
16)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
17)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad
terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej
ciepłowniczej
telekomunikacyjnej
wodociągowej
kanalizacyjnej
oświetleniowej
światłowodowej
informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
18)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
19)Współdziałanie w realizacji zadań ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego.
20)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące zakresu swojego działania. Prowadzenie bieżącej korespondencji
rozpatrywanie postulatów
wniosków
udzielanie odpowiedzi zainteresowanym.
21)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
22)Współdziałanie z innymi działami i sekcjami Miejskiego Zarządu Dróg.
23)Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora
jego Zastępcy
i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg
ulic
placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników
2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie
wycena
kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych
3)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych
zlecanie tych przeglądów
sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych
4)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów
analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich
przygotowywanie dokumentacji przetargowych
5)Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w komisjach przetargowych
odbiorowych
naradach z gestorami sieci podziemnych
spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg
6)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie
urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach
7)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych
8)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników
9)Prowadzenie dzienników objazdu dróg oraz wykonywanie prac inwentaryzacyjnych
10)Przekazywanie na bieżąco
pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg
danych do prowadzenia książki drogi
11)Prowadzenie ewidencji postulatów
wniosków
notatek prasowych
badanie w terenie zasadności wniosków
udzielanie odpowiedzi zainteresowanym
sporządzanie sprawozdań zbiorowych
12)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia
13)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta
14)Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem
15)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
1) Opracowywanie lub nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej
3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji, co do zgodności opracowania z zawartymi umowami, kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych, co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych
4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu, nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej
6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę projektów faktur do zapłacenia
7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych
8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę
9) Współpraca z zespołem do spraw opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie wydawania opinii do opracowanej dokumentacji
10) Organizowanie pracy Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych i udział w jej pracy poprzez między innymi: uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych opracowań dla koordynowanych przez siebie zadań inwestycyjnych
11) Egzekwowanie ustaleń Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych od jednostek projektowych
12) Egzekwowanie od jednostki projektowej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, jeżeli są zapisane w warunkach zawartych umów, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozwolenia na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID, pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne, w przypadku braku takich umownych zapisów – opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne
13) Współdziałanie w opracowywaniu rozwiązań urbanistycznych układów komunikacyjnych miasta
14) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej oraz pod kątem zgodności z Zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu w szczególności z Zarządzeniem Nr 121.1.152/15 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu z dnia 19.10.2015 r
15) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania
16) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg
17) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, oświetleniowej, światłowodowej, informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi
18) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego
19) Współdziałanie w realizacji zadań ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko – Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego
1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,
2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych,
3) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
4) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
5) Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg,
6) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach,
7) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych,
8) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników,
9) Prowadzenie dzienników objazdu dróg oraz wykonywanie prac inwentaryzacyjnych,
10) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi,
11) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym, sporządzanie sprawozdań zbiorowych,
12) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia,
13) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
14) Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem,
15) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
1) Opracowywanie lub nadzór nad opracowywaniem projektów drogowych lub kubaturowych wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych dla obiektów budowlanych wskazanych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu, jego Zastępcy i Kierownika Działu Planowania i Przygotowania Inwestycji
2) Weryfikacja i aktualizacja posiadanej przez Miejski Zarząd Dróg w Toruniu dokumentacji projektowej
3) Uzgadnianie i opiniowanie projektów drogowych. Sprawdzanie dokumentacji, co do zgodności opracowania z zawartymi umowami, kompletności, wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń. Ocena wykonania projektów inwestycyjnych, co do poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji ustalonych warunków formalnych
4) Przygotowywanie i koordynowanie fazy projektowej inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym:
- przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienie publiczne zlecanych w zakresie opracowań projektowych;
- współdziałanie w uzgadnianiu, nadzorowaniu i odbiorze zlecanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych
5) Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej
6) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę projektów faktur do zapłacenia
7) Współdziałanie z jednostką projektową w zakresie akceptacji rozwiązań projektowych
8) Organizacja i udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia w miejscu i czasie wynikającym z umowy o pracę
9) Współpraca z zespołem do spraw opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie wydawania opinii do opracowanej dokumentacji
10) Organizowanie pracy Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych i udział w jej pracy poprzez między innymi: uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych opracowań dla koordynowanych przez siebie zadań inwestycyjnych
11) Egzekwowanie ustaleń Komisji Ocen Projektów Inwestycyjnych od jednostek projektowych
12) Egzekwowanie od jednostki projektowej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych, jeżeli są zapisane w warunkach zawartych umów, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozwolenia na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - ZRID, pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, pozwolenia na wycinkę drzew dla planowania zadań inwestycyjnych i inne, w przypadku braku takich umownych zapisów – opracowanie wniosków i występowanie o powyżej wskazane decyzje administracyjne
13) Współdziałanie w opracowywaniu rozwiązań urbanistycznych układów komunikacyjnych miasta
14) Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej oraz pod kątem zgodności z Zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu w szczególności z Zarządzeniem Nr 121.1.152/15 Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu z dnia 19.10.2015 r
15) Przekazywanie danych do planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania
16) Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg
17) Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji sieci energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacyjnej, oświetleniowej, światłowodowej, informatycznej i innej zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi
18) Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego
19) Współdziałanie w realizacji zadań ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko – Toruńskiego Obszaru
Inspektor Nadzoru w Dziale Utrzymania i Ewidencji Ulic
Grudziądzka 159, Koniuchy, Toruń
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,
2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych,
3) Planowanie miesięcznych remontów w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy,
4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym,
5) Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
6) Opracowywanie rocznych planów bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
7) Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
8) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych oraz rocznych w zakresie wykorzystania środków finansowych na bieżące utrzymanie obiektów mostowych,
9) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg,
10) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach,
11) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych,
12) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników,
13) Prowadzenie dzienników objazdu dróg,
14) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi,
15) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,
16) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia,
17) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
18) Zakres obowiązków dotyczy obwodu drogowego nr I i II, obejmuje on: drogi krajowe, drogi publiczne i ulice miasta Torunia na południe od rzeki Wisły, oraz wszystkie obiekty inżynierskie w pasach drogowych w obrębie granic miasta Torunia,
19) Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem,
20) Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację
1) Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, odwodnienia ulic, placów
i parkingów w zakresie stanu technicznego oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji
2) Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych urządzeń odwadniających : typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych
3) Planowanie bieżących remontów i inwestycji w oparciu o ustalony roczny plan rzeczowo-finansowy (kanalizacja deszczowa, rowy odwadniające, podczyszczalnie wód deszczowych)
4) Sporządzanie planów rocznych budżetu poprzez przedmiarowanie, kosztorysowanie
i wnioskowanie o umieszczenie w zapisie budżetowym
5) Opiniowanie projektów budowlanych związanych z kanalizacją deszczową przed podjęciem decyzji o budowie
6) Weryfikacja dokumentacji projektowo - kosztorysowej i jej uzgadnianie
7) Wydawanie warunków na odprowadzanie wód opadowych oraz zezwoleń przyłączanie się do sieci kanalizacji deszczowej
8) Prowadzenie ewidencji i spraw związanych z wnoszeniem opłat za korzystanie ze środowiska oraz opłat za użytkowanie gruntów pokrytych wodami
9) Zawieranie umów z użytkownikami kanalizacji deszczowej na wnoszenie opłat z tego tytułu i prowadzenie ich ewidencji
10) Współpraca z Toruńskimi Wodociągami w zakresie przyłączania wpustów ulicznych do sieci kanalizacji ogólnospławnej
11) Udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach odwodnienia dróg
12) Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za utrzymanie dróg, oczyszczanie zimowe i letnie, oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach
13) Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych
i inwestycyjnych instalacji kanalizacji deszczowej przy udziale gestorów instalacji podziemnych
14) Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych
i końcowych remontów kapitalnych i zadań inwestycyjnych instalacji kanalizacji deszczowej
15) Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi
16) Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym
17) Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłaty
18) Bieżące prowadzenie ewidencji wykonywanych robót utrzymaniowych w pasie drogowym w swoim obszarze działania oraz kontrola pod kątem właściwego wykorzystania przyznanych na dany rok budżetowy środków oraz wykonywanie sprawozdań w tym zakresie
19) Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych
z podziałem na poszczególne ulice miasta
20) Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu