Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (460)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 460 )
Analityk biznesowy w Departamencie IT
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza projektów pod kątem przygotowania systemu IT (określenie zakresu prac oraz wykorzystywanie istniejących funkcjonalności systemu)
Zbieranie i precyzowanie wymagań dotyczących nowego produktu ubezpieczeniowego
Czynny udział w spotkaniach projektowych z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi mający na celu uruchomienie nowych produktów/aplikacji lub rozwój obecnie posiadanych
Koordynacja harmonogramu projektu i weryfikacja możliwości realizacji zadań w zakresie prac IT
Wsparcie biznesu w zakresie oferowanych usług API i prezentowanie możliwości, które daje integracja API
Wsparcie Product Ownerów oraz testerów w ramach projektu oraz wykonywanie testów nowych funkcjonalności w systemie
Specjalista/Key Account Manager do spraw gwarancji kontraktowych
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z agentami i brokerami ubezpieczeniowymi
Przeprowadzanie oceny wiarygodności i kondycji finansowej klientów na potrzeby udzielenia gwarancji ubezpieczeniowych
Opracowanie rekomendacji i/lub podejmowanie decyzji w sprawie udzielenia gwarancji, limitu gwarancyjnego
Sporządzanie dokumentacji dotyczących umów zlecenia gwarancji, a także gwarancji, deklaracji wekslowych, umów o limit
Współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie oceny ryzyka prawnego, reasekuracyjnego oraz finansowego w obszarze udzielania gwarancji ubezpieczeniowych
Obsługa rozwiniętego portfela gwarancyjnego i realizacja planów sprzedażowych
Analityk finansowy w Departamencie Sprzedaży Gwarancji
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie oceny wiarygodności i kondycji finansowej klientów na potrzeby udzielenia gwarancji ubezpieczeniowych
Opracowanie rekomendacji i/lub podejmowanie decyzji w sprawie udzielenia gwarancji, limitu gwarancyjnego
Sporządzanie dokumentacji dotyczących umów zlecenia gwarancji, a także gwarancji, deklaracji wekslowych i umów o limit
Współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie oceny ryzyka prawnego, reasekuracyjnego oraz finansowego w obszarze udzielania gwarancji ubezpieczeniowych
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie procesu wyboru partnera w przetargu lub konkursie ofert, w oparciu o analizę potrzeb i ocenę spełnienia kryteriów wyboru
Przygotowywanie umów outsourcingowych, nadzór nad realizacją oraz prowadzenie ich ewidencji
Rozliczanie płatności wynikających z umów outsourcingowych w zakresie współpracy z partnerami
Ocena jakości usług zleconych przez spółkę, które są realizowane przez podmioty zewnętrzne
Zarządzanie merytoryczne umowami outsourcingowymi, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji zapisów dotyczących jakości usług i danych, w oparciu o uzgodnione z partnerami wskaźniki ilościowe i jakościowe
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Konfigurowanie, zarządzanie oraz utrzymanie narzędzi i infrastruktury DevOps, w tym kolejki MQ, Docker, Kubernetes i inne
Projektowanie, budowanie i integrowanie aplikacji biznesowych (Cloud Native) w technologii Java Spring, Spring Boot, Hibernate, z wykorzystaniem kolejek MQ i baz PostgreSQL
Implementacja procesów CI/CD dla projektów opartych na technologii Java
Rozwiązywanie problemów związanych z dostarczaniem oprogramowania w środowiskach produkcyjnych
Monitorowanie i skalowanie infrastruktury, w tym pracy w chmurach publicznych, takich jak Google Cloud (GCP) i Microsoft Azure
Utrzymywanie wydajności i dostępności aplikacji Java oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów
Projektowanie, utrzymanie i rozwój REST API oraz powiązanych mikroserwisów
Zaangażowanie w automatyzację i optymalizację procesu wytwórczego
Wsparcie rozwoju zespołu poprzez dzielenie się wiedzą i pomysłami
Przeglądy kodu, konfiguracja środowisk wytwórczych i testowych
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Konfigurowanie, zarządzanie oraz utrzymanie narzędzi i infrastruktury DevOps, w tym kolejki MQ, Docker, Kubernetes i inne
Projektowanie, budowanie i integrowanie aplikacji biznesowych (Cloud Native) w technologii Java Spring, Spring Boot, Hibernate, z wykorzystaniem kolejek MQ i baz PostgreSQL
Implementacja procesów CI/CD dla projektów opartych na technologii Java
Rozwiązywanie problemów związanych z dostarczaniem oprogramowania w środowiskach produkcyjnych
Monitorowanie i skalowanie infrastruktury, w tym pracy w chmurach publicznych, takich jak Google Cloud (GCP) i Microsoft Azure
Utrzymywanie wydajności i dostępności aplikacji Java oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów
Projektowanie, utrzymanie i rozwój REST API oraz powiązanych mikroserwisów
Zaangażowanie w automatyzację i optymalizację procesu wytwórczego
Wsparcie rozwoju zespołu poprzez dzielenie się wiedzą i pomysłami
Przeglądy kodu, konfiguracja środowisk wytwórczych i testowych
Analiza projektów pod kątem przygotowania systemu IT (określenie zakresu prac oraz wykorzystywanie istniejących funkcjonalności systemu)
Zbieranie i precyzowanie wymagań dotyczących nowego produktu ubezpieczeniowego
Czynny udział w spotkaniach projektowych z zewnętrznymi partnerami oraz wewnętrznymi współpracownikami mający na celu uruchomienie nowych produktów lub rozwój obecnie posiadanych
Koordynacja harmonogramu projektu z możliwościami realizacji zadań w zakresie prac IT
Wsparcie biznesu w zakresie oferowanych usług API i prezentowanie możliwości, które daje integracja API
Wsparcie Product Ownerów oraz testerów w ramach projektu oraz wykonywanie testów nowych funkcjonalności w systemie
Współpraca przy tworzeniu produktów ubezpieczeniowych i powiązanej z nimi dokumentacji, m.in. w zakresie ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych, w tym ubezpieczeń majątkowych kierowanych do klientów korporacyjnych i konsumentów
Opiniowanie umów oraz tworzenie i aktualizowanie wzorów umów
Sporządzanie i negocjowanie zapisów umów/aneksów/OWU
Udzielanie porad prawnych, opinii, wyjaśnień i konsultacji prawnych
Współpraca przy tworzeniu produktów ubezpieczeniowych i powiązanej z nimi dokumentacji, m.in. w zakresie ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń majątkowych, w tym ubezpieczeń majątkowych kierowanych do klientów korporacyjnych i konsumentów
Opiniowanie umów oraz tworzenie i aktualizowanie wzorów umów
Sporządzanie i negocjowanie zapisów umów/aneksów/OWU
Udzielanie porad prawnych, opinii, wyjaśnień i konsultacji prawnych
Conducting extensive market research to identify companies of interest within international markets
Prospecting: create name leads lists and transform these opportunities into warm leads that you qualify, develop and build relationships with
Developing potential business partners from market research to defining strategy and sales approach, conducting workshops and preparing pitch decks. Managing the first stages of the sales cycle and subsequently support the head of partnerships during the most advanced stages of partner acquisition
Understanding the needs, challenges and environment of business partners: their market position, their internal set-up, what sells to whom
Supporting events preparation in order to increase the prospecting lists and secure meetings with companies of interest
Leveraging the existing relationships to build and cultivate a deep and trusted network amongst influential decision makers within key target organizations
Supervising the design and architecture of our tech platform, ensuring its functionality meets the requirements to fully service engagements with our business partners
Evaluating and communicating tech requirements of our insurance tech platform to completely service the full insurance value chain
Designing and delivering the tech end-to-end plan for the integration of our embedded insurance products into our business partner’s customer purchase journey, including product development, business partner requirements, business analysis and integration plans
Aligning our tech team and tech providers to design and deliver new features and solutions within the product development and integration timeliness
Preparing technical sales material, developing proof of concepts and supporting demonstrations when pitching for new partners
Designing and delivering the partner’s tech integration plans for business partner onboarding
Assisting the Head of product during the product design phases and advise on tech requirements to deliver the product development roadmap
Full ownership of all technical documentation deliver to our business partners including APIs, process flows and POCs
Offering second level support for tech incidents and coordinating the resolution of these with our tech team and tech providers
Researching events of significant importance within the EU across various industries and coordinate the marketing efforts before and during the events
Providing logistics support for events attendees, coordinate and prepare plans for the conferences
Building out marketing automation assets for events, including, but not limited to, email templates, landing page templates, email content, graphics, and engagement campaigns
Supporting event email marketing program development and execution (content brief submissions, event calendar management, social media)
Measuring, analysing and reporting on event email campaigns
Communicating with external agencies
COMMUNICATIONS AND BRANDING:
Building and executing the communications strategy of the product brand targeting publications and companies of significant importance across various industries
Developing and executing the communication strategy of the product brand, including press releases, media pitching/outreaches, monitoring coverage and engaging with the group communications department to deliver this plan
Supervising marketing and PR agencies who execute the PR campaigns
Developing marketing content and thought leadership pieces, articles, user cases
Managing the product websiteand all social media profiles
Assisting on drafting social media posts, thought leadership pieces, awards entries and event speaking proposals
Ensuring content complies with the brand standards and writing guidelines, legal, compliance and strategic brand messaging
Praca z dokumentami (edycja, weryfikacja zgodności z procedurami, archiwizacja)
Obsługa korespondencji
Ścisła współpraca z partnerami biznesowymi (biurami podróży, brokerami)
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Współpraca z pozostałymi zespołami spółki m. in. w zakresie obsługi umów o współpracy, umów ubezpieczenia, gwarancji ubezpieczeniowych i rozliczeń z partnerami
Praca z dokumentami (edycja, weryfikacja zgodności z procedurami, archiwizacja)
Obsługa korespondencji
Ścisła współpraca z partnerami biznesowymi (biurami podróży, brokerami)
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Współpraca z pozostałymi zespołami spółki m. in. w zakresie obsługi umów o współpracy, umów ubezpieczenia, gwarancji ubezpieczeniowych i rozliczeń z partnerami
Kompleksowa obsługa recepcji, w tym: ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznejwspółpraca z kurierami i pocztą,zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze,bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i materiałów biurowych
Współpraca przy planowaniu i organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz obsługa gości i klientów odwiedzających biuro zgodnie ze standardami firmy
Współpraca z innymi zespołami firmy, wsparcie w obszarze prawidłowej komunikacji biznesowej
Profesjonalne reprezentowanie firmy i dbanie o jego pozytywny wizerunek
Obsługa modeli związanych z wyceną instrumentów finansowych, w tym instrumentów strukturyzowanych (obligacje, instrumenty pochodne)
Tworzenie i obsługa kart funduszy inwestycyjnych (tzw. karty KIID) m.in. w zakresie analizy scenariuszowej stóp zwrotów z inwestycji oraz wskaźników ryzyka
Wsparcie przy realizacji polityki lokacyjnej spółki
Współpraca z bankami oraz TFI
Współpraca z działem produktowym w zakresie oferowania i obsługi produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych
Summary: Overseeing the performance of our full stack platform as well as the relationship with our tech external providers. In charge of controlling the design and the appropriate functionality of the platform. Support in the field of securing our partners during the sales process
Supervising the design and architecture of our tech platform, ensuring its functionality meet the requirements to fully service engagements with our business partners
Evaluating and communicating tech requirements of our insurance tech platform to completely service the full insurance value chain
Designing and delivering the tech end-to-end plan for the integration of our embedded insurance products into our business partner’s customer purchase journey, including product development, business partner requirements, business analysis and integration plans
Aligning our tech team and tech providers to design and deliver new features and solutions within the product development and integration timeliness
Preparing technical sales material, developing proof of concepts and supporting demonstrations when pitching for new partners
Designing and delivering the partner’s tech integration plans for business partner onboarding
Assisting the Head of product during the product design phases and advise on tech requirements to deliver the product development roadmap
Full ownership of all technical documentation deliver to our business partners including APIs, process flows and POCs
Offering second level support for tech incidents and coordinating the resolution of these with our tech team and tech providers
Twój nowy zespół: Jesteśmy zgranym zespołem specjalistów pracujących w Departamencie Ubezpieczeń Turystycznych i Gwarancji. Na co dzień zajmujemy się zawieraniem umów gwarancji i umów o współpracy. Do naszych obowiązków należy również nawiązywanie kontaktów z klientami, analiza potrzeb i przygotowywanie ofert
Twoje zadania:
Współpraca z agentami i brokerami ubezpieczeniowymi
Sporządzanie dokumentacji dotyczących umów zlecenia gwarancji, deklaracji wekslowych, umów o limit
Współpraca z klientem wewnętrznym podczas oceny ryzyka prawnego, reasekuracyjnego oraz finansowego (udzielanie gwarancji ubezpieczeniowych)
Przeprowadzanie oceny wiarygodności i kondycji finansowej na potrzeby udzielenia gwarancji ubezpieczeniowych
Opracowanie rekomendacji i podejmowanie decyzji w sprawie udzielenia gwarancji lub limitu gwarancyjnego
Obsługa szerokiego portfela gwarancyjnego i realizacja planów sprzedażowych
Kompleksowa obsługa recepcji, w tym: ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznejwspółpraca z kurierami i pocztą,zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze,bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i materiałów biurowych
Współpraca przy planowaniu i organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz obsługa gości i klientów odwiedzających biuro zgodnie ze standardami firmy
Współpraca z innymi zespołami firmy, wsparcie w obszarze prawidłowej komunikacji biznesowej
Profesjonalne reprezentowanie firmy i dbanie o jego pozytywny wizerunek
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z naszymi kandydatami oraz pracownikami
Aktywna współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i uczelnianymi biurami karier
Wsparcie zespołu w procesie onboardingu pracowników
Aktywny udział w procesach kształcenia naszych pracowników (współpraca ze szkołami językowymi i placówkami edukacyjnymi tj. uczelnie wyższe, organizacje szkoleniowe)
Kompleksowe prowadzenie zadań administracyjnych w obszarze HR, w tym: rozliczanie faktur, wsparcie w procesach rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń o pracę, umawianie kandydatów na spotkania itd.)
Oddamy w Twoje ręce kompleksowe prowadzenie różnorodnych procesów rekrutacyjnych (redakcja i publikacja ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów, zarządzanie systemem rekrutacyjnym)
Powierzymy Ci ważne zadanie, jakim jest budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kandydatami oraz pracownikami
Damy Ci szerokie pole do popisu przy aktywnej współpracy z agencjami rekrutacyjnymi i uczelnianymi biurami karier
Zaprosimy Cię do wsparcia zespołu w procesie onboardingu pracowników
identyfikacja i ocena ryzyka braku zgodności w procesach zarządzania produktem, dystrybucji lub obsługi produktu ubezpieczeniowego;
analiza inicjatyw oraz rozwiązań biznesowych pod kątem zapewnienia zgodności i przeciwdziałania ryzyku braku zgodności w obszarze produktów i relacji z klientami;
doradztwo w projektach biznesowych w zakresie zapewnienia zgodności i ochrony interesów klienta;
proponowanie rozwiązań dotyczących zgodności produktów i działań mitygujących ryzyko braku zgodności;
analiza wpływu zmian otoczenia prawnego i regulacyjnego na działalność zakładu ubezpieczeń i uczestnictwo w procesach dostosowawczych;
współpraca z jednostkami z obszaru biznesu, operacji, ryzyka, prawnego w kwestiach dotyczących zapewnienia zgodności produktu;
przeprowadzanie testów zgodności przestrzegania regulacji wewnętrznych i stosowanych praktyk w procesach tworzenia, dystrybucji lub obsługi produktu;
przygotowywanie informacji zarządczej w ramach okresowej sprawozdawczości komórki ds. zgodności
identyfikacja i ocena ryzyka braku zgodności w procesach zarządzania produktem, dystrybucji lub obsługi produktu ubezpieczeniowego;
analiza inicjatyw oraz rozwiązań biznesowych pod kątem zapewnienia zgodności i przeciwdziałania ryzyku braku zgodności w obszarze produktów i relacji z klientami;
doradztwo w projektach biznesowych w zakresie zapewnienia zgodności i ochrony interesów klienta;
proponowanie rozwiązań dotyczących zgodności produktów i działań mitygujących ryzyko braku zgodności;
analiza wpływu zmian otoczenia prawnego i regulacyjnego na działalność zakładu ubezpieczeń i uczestnictwo w procesach dostosowawczych;
współpraca z jednostkami z obszaru biznesu, operacji, ryzyka, prawnego w kwestiach dotyczących zapewnienia zgodności produktu;
przeprowadzanie testów zgodności przestrzegania regulacji wewnętrznych i stosowanych praktyk w procesach tworzenia, dystrybucji lub obsługi produktu;
przygotowywanie informacji zarządczej w ramach okresowej sprawozdawczości komórki ds. zgodności
Prowadzenie bieżących spraw operacyjno-organizacyjnych w obszarze administracji
Realizacja zadań związanych z papierową dokumentacją przeznaczoną do archiwizacji oraz zarchiwizowaną;
Zaopatrzenie biura w art. biurowe, chemiczne, eksploatacyjne, sprzęt, meble oraz realizację zamówień materiałów firmowych, wizytówek i pieczątek;
Operacyjne administrowanie biurami spółki, w tym: rozliczeń opłat z tytułu najmu oraz mediów, awizacjami, kontaktami z administratorami oraz ochroną budynków, relokacjami;
Prowadzenie ewidencji m.in. kluczy, kart dostępu, GSM;
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie: usuwania usterek, serwisu oraz konserwacji powierzchni i nadzór nad wykonywaną pracą;
Koordynacja działań związanych z niszczeniem: mebli, sprzętu i dokumentów, w tym obsługa systemu BDO;
Przygotowywanie pism, zapytań ofertowych, umów;
Weryfikacja i rozliczanie faktur VAT
Wsparcie w bieżącej pracy zespołu administracji, w tym okresowych czynnościach operacyjnych związanych z flotą samochodową