Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie partnerów do współpracy w zakresie projektów badawczo-rozwojowych w tym np. ADM, NCBiR, UE, komercyjnych i innych oraz bieżąca współpraca z firmami zlecającymi badania kliniczne, zdobywanie i negocjowanie kontraktów na badania, budżetowanie, rozliczanie
Zapewnienie spełnienia wymogów formalnych związanych z prowadzeniem Ośrodka Badań Klinicznych
Nadzór nad wszystkimi procesami w Ośrodku Badań Klinicznych (feasibility, pre-screening, screening, randomizacja, retencja itp.)
Zapewnienie odpowiednich zasobów oraz infrastruktury do realizacji kontraktów
Zapewnienie odpowiedniej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu badań
Kontrola i analiza dokumentacji medycznej oraz monitorowanie jakości dokumentacji źródłowej oraz CRF
Zapewnienie odpowiedniego poziomu rekrutacji pacjentów do badań
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji ze środowiskiem lekarskim współpracującym z ośrodkiem
Budowanie relacji i utrzymywanie wysokich standardów obsługi pacjentów
Wdrażanie, realizacja i monitoring standardów medycznych, procedur i instrukcji medycznych
Nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowości wykonywanych zadań, w tym efektywności i optymalizacji kosztów,
Specjalista ds. Utrzymania i Rozwoju Oprogramowania
Szparagowa 10, Bałuty, Łódź
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i kierowanie wdrożeniem nowych funkcjonalności i oprogramowania zgodnie z planami,
Wsparcie analityczne na etapach projektowania, wytwarzania oraz testowania systemów, zbieranie, analiza i tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych dla nowych funkcjonalności,
Nadzór nad harmonogramami poprzez monitorowanie i raportowanie postępu zaplanowanych prac,
Przekładanie koncepcji i wymagań biznesowych na funkcjonalności,
Tworzenie scenariuszy testowych i testowanie nowych rozwiązań programowych,
Prowadzenie działań w ramach helpdesku systemów IT,
Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy osobami współpracującymi przy projektach, ścisła współpraca z zespołem developerskim,
Koordynowanie, prowadzenie spotkań i ustaleń analitycznych na linii biznes-programiści,
Szacowanie pracochłonności prac analitycznych oraz testów w ramach projektów,
Tworzenie dokumentacji technicznej, wizualizacji, mockupów oraz instrukcji dla użytkowników
Realizacja celów biznesowych wyznaczonych przez Zarząd;
Zapewnienie spełnienia wymogów formalnych związanych z prowadzeniem bloku operacyjnego/oddziału szpitalnego;
Dbanie o stały rozwój zakresu i jakości świadczonych usług poprzez analizę rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju;
Budowanie relacji i utrzymywanie wysokich standardów obsługi pacjentów;
Nadzorowanie i kontrola nad zaopatrzeniem bloku w sprzęt i aparaturę medyczną oraz materiały niezbędne do jego funkcjonowania;
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu (lekarze, pielęgniarki, koordynatorzy pacjentów], nadzór nad grafikami pracy i grafikami zabiegów;
Dbałość o efektywność i optymalizację kosztów w podległym obszarze;
Wdrażanie, realizacja i monitoring standardów medycznych, procedur i instrukcji medycznych, w tym związanych z normami akredytacyjnymi i ISO
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne,
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy,
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności,
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne,
Sporządzanie i weryfikacja list płac,
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik,
Obsługę PPK,
Współpraca z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP,
Współpraca z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Samodzielną i kompleksową obsługę kadrowo-płacową pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne
Koordynowanie pracą oraz aktywny udział w codziennych zadaniach Zespołu Kadr (wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników)
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne
Sporządzanie i weryfikacja list płac
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji PFRON, PIT oraz GUS oraz raportów, audytów na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne
Obsługę PPK
Współpracę z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP
Obsługę ubezpieczenia grupowego
Współpracę z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Aktywny udział we wdrożeniach nowego systemu kadrowego oraz portalu pracowniczego
Wdrażanie procedur i instrukcji wewnętrznych
Inicjowanie usprawnień i wprowadzanie nowych rozwiązań
Planowanie i kierowanie wdrożeniem nowych funkcjonalności i oprogramowania zgodnie z planami,
Wsparcie analityczne na etapach projektowania, wytwarzania oraz testowania systemów, zbieranie, analiza i tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych dla nowych funkcjonalności,
Nadzór nad harmonogramami poprzez monitorowanie i raportowanie postępu zaplanowanych prac,
Przekładanie koncepcji i wymagań biznesowych na funkcjonalności,
Tworzenie scenariuszy testowych i testowanie nowych rozwiązań programowych,
Prowadzenie działań w ramach helpdesku systemów IT,
Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy osobami współpracującymi przy projektach, ścisła współpraca z zespołem developerskim,
Koordynowanie, prowadzenie spotkań i ustaleń analitycznych na linii biznes-programiści,
Szacowanie pracochłonności prac analitycznych oraz testów w ramach projektów,
Tworzenie dokumentacji technicznej, wizualizacji, mockupów oraz instrukcji dla użytkowników
Realizacja celów biznesowych wyznaczonych przez Zarząd;
Zapewnienie spełnienia wymogów formalnych związanych z prowadzeniem bloku operacyjnego;
Dbanie o stały rozwój zakresu i jakości świadczonych usług poprzez analizę rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju;
Budowanie relacji i utrzymywanie wysokich standardów obsługi pacjentów;
Nadzorowanie i kontrolę nad zaopatrzeniem bloku w sprzęt i aparaturę medyczną oraz materiały niezbędne do jego funkcjonowania;
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu (lekarze, pielęgniarki, koordynatorzy pacjentów], nadzór nad grafikami pracy i grafikami zabiegów;
Dbałość o efektywność i optymalizację kosztów w podległym obszarze;
Wdrażanie, realizacja i monitoring standardów medycznych, procedur i instrukcji medycznych, w tym związanych z normami akredytacyjnymi i ISO
Samodzielną i kompleksową obsługę kadrowo-płacową pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne
Sporządzanie i weryfikacja list płac
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
Obsługę PPK
Współpracę z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP
Współpracę z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne
Koordynowanie pracą oraz aktywny udział w codziennych zadaniach Zespołu Kadr (wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników)
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne
Sporządzanie i weryfikacja list płac
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji PFRON, PIT oraz GUS oraz raportów, audytów na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne
Obsługę PPK
Współpraca z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP
Obsługa ubezpieczenia grupowego
Współpraca z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Aktywny udział we wdrożeniach nowego systemu kadrowego oraz portalu pracowniczego
Wdrażanie procedur i instrukcji wewnętrznych
Inicjowanie usprawnień i wprowadzanie nowych rozwiązań
Nadzorowanie pracy personelu medycznego i administracyjnego
Planowanie harmonogramów sesji dializ, zapewnienie odpowiedniej liczby miejsc dla pacjentów, dostosowanie grafiku pracy personelu oraz koordynację z innymi działami placówki medycznej
Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi i medycznymi
Zapewnienie najwyższej jakości opieki poprzez monitorowanie standardów opieki dializacyjnej, dbanie o przestrzeganie procedur i wytycznych klinicznych, analizowanie danych dotyczących skuteczności i bezpieczeństwa procedur dializy, a także wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości usług
Nadzór nad zapasami medycznymi i stanem technicznym urządzeń oraz koordynowanie działań związanych z konserwacją i naprawami
Zapewnienie wsparcia i informacji pacjentom oraz ich rodzinom, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące procedury dializy, monitorowanie ich stanu zdrowia i reagowanie na ewentualne problemy
Zarządzanie dokumentacją i raportowanie: Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pacjentów, raportowanie wyników dializ, prowadzenie analiz oraz sporządzanie raportów dla organów nadzorczych i kierownictwa placówki medycznej
Planowanie i kierowanie wdrożeniem nowych funkcjonalności i oprogramowania zgodnie z planami,
Wsparcie analityczne na etapach projektowania, wytwarzania oraz testowania systemów, zbieranie, analiza i tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych dla nowych funkcjonalności,
Nadzór nad harmonogramami poprzez monitorowanie i raportowanie postępu zaplanowanych prac,
Przekładanie koncepcji i wymagań biznesowych na funkcjonalności,
Tworzenie scenariuszy testowych i testowanie nowych rozwiązań programowych,
Prowadzenie działań w ramach helpdesku systemów IT,
Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy osobami współpracującymi przy projektach, ścisła współpraca z zespołem developerskim,
Koordynowanie, prowadzenie spotkań i ustaleń analitycznych na linii biznes-programiści,
Szacowanie pracochłonności prac analitycznych oraz testów w ramach projektów,
Tworzenie dokumentacji technicznej, wizualizacji, mockupów oraz instrukcji dla użytkowników
Opracowywanie projektu materiałów POS od koncepcji do realizacji (przygotowanie do druku i dostosowanie do technologii produkcji);
Tworzenie i opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań reklamowych i komunikacyjnych w Internecie (m.in. bannery, newslettery, materiały promocyjne, grafiki social media, prezentacje, krótkie animacje, grafiki google ads);
Zapewnienie spójności szaty graficznej realizowanych projektów ze strategią marketingową i celami organizacji;
Kreacja i wdrażanie nowych pomysłów oraz rozwijanie strategii komunikacji wizualnej marki
Zapewnienie zgodności działalności spółek z przepisami zewnętrznymi i regulacjami wewnętrznymi,
Przygotowanie planu operacyjnego niezbędnego do zapewnienia zgodności z prawem,
Inicjowanie, przygotowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur i standardów organizacji w zakresie etyki i metod działania,
Bieżące monitorowanie zgodności działalności Spółek z przepisami prawa, regulacjami rynkowymi i wewnętrznymi oraz przyjętymi przez Spółki standardami postępowania oraz identyfikowanie nieprawidłowości,
Regularna ocena adekwatności i skuteczności przyjętego systemu zarządzania zgodnością oraz wypełniania przez Spółki obowiązków wynikających z przepisów prawa regulujących obszary zgodności,
Bieżące monitorowanie zmian przepisów prawa i przygotowywanie informacji wewnętrznej dotyczącej zmian legislacyjnych odnoszących się do obszarów działalności Spółek,
Opracowanie (modyfikacja) procedur i polityk wewnętrznych dot. obsługiwanego obszaru,
Planowanie szkoleń dla pracowników w zakresie zgodności,
Weryfikacja przepisów sankcyjnych związanych z działalnością spółek,
Odpowiedzialność za administrowanie procesami zapewniającymi przestrzeganie RODO w spółkach – współpraca z IODO,
Nadzór na procesem zawierania umów o poufności, prezentami biznesowymi, darowiznami i sponsoringiem,
Planowanie budżetu, optymalizacja i administrowanie kosztami działu, zarządzanie podległym zespołem
Dbanie o sprawność aparatury medycznej i innych sprzętów w pracowniach mobilnych i stacjonarnych (mammografy, defibrylatory, holtery, ciśnieniomierze itp.)
Nadzór nad techniczną eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne);
Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiektach, nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług;
Nadzór nad dokumentacją techniczną budynków i urządzeń, zapewnienie ich aktualności i kompletności;
Monitorowanie upływu okresów gwarancji oraz sporządzanie protokołów pogwarancyjnych;
Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiektach;
Współpraca i negocjacje z dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych;
Współpraca z najemcami i instytucjami zewnętrznymi;
Udział w projektach inwestycyjnych i remontowych;
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp i p.poż. przez podwykonawców;
Inne prace związane z bieżącą działalnością obiektu: m.in. prowadzenie prac naprawczych, konserwatorskich oraz innych prac zleconych, relokacja sprzętów medycznych i innych elementów infrastruktury
Obsługa techniczna i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, aplikacjami lub siecią,
Administracja siecią, systemami informatycznymi oraz zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemie informatycznym,
Archiwizacja systemów, aplikacji i baz danych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych,
Instalowanie oprogramowania oraz konfiguracja systemów informatycznych, w tym przeciwdziałanie instalowaniu oprogramowania szkodliwego i wprowadzanie technicznych zabezpieczeń systemu komputerowego,
Nadawanie, kontrola i usuwanie uprawnień dostępu do systemów IT,
Zapewnienie wsparcia w przypadku awarii systemów informatycznych oraz sprzętów,
Obsługa i konfiguracja systemu telefonii Call Center (VOIP),
Zabezpieczenie nagrań monitoringu,
Zakup sprzętu IT,
Udział w projektach informatycznych w oparciu o przyjętą metodologię zarządzania projektami,
Pełnienie dyżurów telefonicznych w wybrane dni, po godzinach pracy,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Planowanie i kierowanie wdrożeniem nowych funkcjonalności i oprogramowania zgodnie z planami;
Wsparcie analityczne na etapach projektowania, wytwarzania oraz testowania systemów; zbieranie, analiza i tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych dla nowych funkcjonalności;
Nadzór nad harmonogramami poprzez monitorowanie i raportowanie postępu zaplanowanych prac;
Przekładanie koncepcji i wymagań biznesowych na funkcjonalności;
Tworzenie scenariuszy testowych i testowanie nowych rozwiązań programowych;
Działania w ramach helpdesku systemów IT;
Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy osobami współpracującymi przy projektach, ścisła współpraca z zespołem deweloperskim;
Koordynowanie, prowadzenie spotkań i ustaleń analitycznych na linii biznes-programiści;
Administrowanie systemem do zarządzania projektami,
Szacowanie pracochłonności prac analitycznych oraz testów w ramach projektów;
Tworzenie dokumentacji technicznej, wizualizacji, mockupów oraz instrukcji dla użytkowników
Koordynator ds. Współpracy z Pacjentem Kliniki Płodności
Szparagowa 10, Bałuty, Łódź
Wygasła: 16.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Monitorowanie przestrzegania terminów płatności Klientów za umowy przechowywania materiału biologicznego w banku komórek rozrodczych i zarodków
Nadzór nad bazą umów Banku Komórek Rozrodczych i Zarodków
Windykacja należności za nieopłacone usługi świadczone Klinikę Płodności (np. koordynowanie procesu płatności za przechowywanie bieżące i zaległe, wystawienie faktur, not odsetkowych, przedsądowych wezwań do zapłaty, kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami)
Prowadzenie działań związanych z dochodzeniem spłaty należności przeterminowanych na drodze windykacji telefonicznej i mailowej
Współpraca z innymi działami, np. z personelem Kliniki Płodności, Działem Rozliczeń, Działem Księgowości, Działem Finansowym i innymi
Bieżący kontakt z Pracownikami przyjmującymi płatności oraz monitorowanie przyjmowanych płatności
Nadzór nad obiegiem i prawidłowością dokumentacji medycznej pacjentów, weryfikacja i uzupełnianie danych pacjenta oraz wydawanie potwierdzeń danych osobowych, rejestrowanie badań
Współpraca i wsparcie Koordynatorów Kliniki Płodności w codziennych obowiązkach, w tym pośrednia (telefoniczna i e-mailowa) oraz bezpośrednia obsługa Pacjentów niepłodnościowych – umawianie wizyt, rejestracja Pacjenta, udzielanie niezbędnych informacji
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne;
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności;
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne;
Sporządzanie i weryfikacja list płac;
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji PFRON, PIT oraz GUS;
Obsługa PPK;
Współpraca z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP
Obsługa ubezpieczenia grupowego;
Współpraca z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Specjalista ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych
Szparagowa 10, Bałuty, Łódź
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie źródeł finansowania, zarówno w ramach programów UE, jak i projektów rządowych i innych źródeł finansowania dla spółek grupy,
Przygotowywanie wniosków o dofinansowania projektów i współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie,
Kompleksowa koordynacja prac związanych z pozyskaniem finansowania zewnętrznego, a w tym: wyszukiwanie, pozyskiwanie, wnioskowanie, przygotowywanie dokumentacji, dbanie o harmonogram, monitoring realizacji i rozliczanie finansowania,
Analiza harmonogramów konkursów i innych dofinansowań i działanie zgodnie z nimi,
Pozyskiwanie partnerów do współpracy w zakresie finansowania,
Aktywny udział w kontrolach i audytach zewnętrznych i wewnętrznych
Przyjmowanie zgłoszeń awarii i ich rozwiązywanie na bieżąco;
Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne);
Nadzór nad dokumentacją techniczną budynku i urządzeń, zapewnienie ich aktualności i kompletności;
Nadzór nad podwykonawcami na oraz kontrola jakości świadczonych usług i kosztów utrzymania obiektów;
Budżetowanie;
Tworzenie i kontrolowanie harmonogramów prac;
Współpraca z najemcami i instytucjami zewnętrznymi (w tym rozliczenia);
Nadzór nad zespołem techników obiektu i pracowników gospodarczych oraz ochroną;
Zamawianie towarów i usług zgodnie z istniejącymi potrzebami
Nadzór nad kosztami, analiza i zmiany w cennikach usług lekarzy, przygotowywanie zestawień,
Uzupełnianie profili lekarskich na portalach zewnętrznych,
Udział w kontraktowaniu nowych i obecnych poradni w miarę zapotrzebowania,
Koordynowanie prac związanych ze współpracą z firmami zewnętrznymi (m.in. aktualizacja cenników, wprowadzenie danych do systemu i współpraca z Działem Obsługi Pacjenta, rozliczanie zrealizowanych usług),
Rekrutacja lekarzy i prowadzenie harmonogramu przyjęć lekarzy i zbieranie danych o urlopach,
Odpowiedzialność za aktualizowanie danych lekarzy w systemie dotyczących usług świadczących,
Opieka nad wybranymi usługami, odpowiedzialność za realizację, monitorowanie ilości sprzedaży, wdrażanie nowych usług
Prowadzenie oraz udział w projektach w oparciu o przyjętą metodologię zarządzania projektami (tworzenie harmonogramu prac, przeglądu postępów, współpraca z innymi działami, ustalanie priorytetów, kroków milowych projektu),
Kreowanie i wdrażanie polityki zarządzania bezpieczeństwem danych w systemach informatycznych,
Planowanie budżetu, optymalizacja i administrowanie kosztami działu,
Zarządzanie podległym zespołem,
Nadzór nad funkcjonowaniem systemów, oprogramowania, sieci komputerowej, aplikacji,
Planowanie rozwoju obecnych systemów i rozwiązań IT,
Współpraca z działami firmy w zakresie potrzeb informatycznych
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne;
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności;
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne;
Sporządzanie i weryfikacja list płac;
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji PFRON, PIT oraz GUS;
Obsługę PPK;
Współpraca z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP
Obsługa ubezpieczenia grupowego;
Współpraca z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Zapewnienie wymogów formalnych związanych z prowadzeniem bloku operacyjnego, w tym prowadzenie dokumentacji medycznej, ustalanie kolejności i harmonogramu zabiegów operacyjnych, czy terminowe przekazywanie dokumentacji medycznej do rozliczeń z NFZ;
Nadzorowanie i kontrolę nad zaopatrzeniem bloku, w tym dbanie o utrzymanie sprzętu w należytym stanie oraz wnioskowanie o zakup sprzętu, aparatury i materiałów medycznych niezbędnych do funkcjonowania bloku;
Prowadzenie racjonalnej i efektywnej gospodarki sprzętem, aparaturą i innymi środkami wykorzystywanymi do udzielania świadczeń;
Przygotowanie i udostępnianie wyposażenia sal operacyjnych, sprzętu ruchomego oraz wszystkich pozostałych środków i narzędzi zespołom anestezjologicznym i zespołom operatorów do przeprowadzania zabiegów operacyjnych;
Organizowanie i nadzorowanie pracy personelu (pielęgniarki i lekarze), nadzór nad grafikami pracy i grafikami zabiegów;
Wykonywania zadań z należytą starannością przy wykorzystaniu najlepszej wiedzy medycznej i nabytych kwalifikacji, ścisła współpraca z Kierownikiem Bloku Operacyjnego
Planowanie i kierowanie wdrożeniem nowych funkcjonalności i oprogramowania, migracji do nowych systemów,
Pozyskiwanie i kompleksowa analiza potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań, identyfikacja ryzyk,
Przekładanie koncepcji i wymagań biznesowych na realne funkcjonalności,
Tworzenie instrukcji dla nowych wdrożeń,
Rozwiązywanie błędów występujących w systemach IT,
Prowadzenie oraz udział w projektach w oparciu o przyjętą metodologię zarządzania projektami (tworzenie harmonogramu prac, przeglądu postępów, współpraca z innymi działami, ustalanie priorytetów, kroków milowych projektu),
Zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych,
Planowanie budżetu i administrowanie kosztami działu,
Zarządzanie podległym zespołem,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Współpraca z kadrą zarządzającą w projektowaniu i wdrażaniu działań oraz procesów HR-owych wspierających osiągnięcie wyznaczonych celów biznesowych;
Udział w tworzeniu, wdrażaniu i koordynacji procesów HR (rekrutacje, onboarding/offboarding; systemy motywacyjne, oceny okresowe, programy rozwojowe);
Udział w tworzeniu polityki wynagrodzeń (budowa siatek płac, przeglądy wynagrodzeń, systemy podwyżkowe);
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wybrane stanowiska;
Kształtowanie kultury organizacyjnej, EB (działania CSR, organizacja działań integracyjnych dla pracowników) dbałość o działania komunikacyjne, zarządzanie konfliktem;
Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR;
Tworzenie raportów, analiz i zestawień na potrzeby biznesu, analiza wskaźników HR;
Wsparcie kadry managerskiej w zakresie zarządzania zespołem i bieżących działaniach HR;
Prowadzenie oraz udział w projektach w oparciu o przyjętą metodologię zarządzania projektami
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacową pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, przebiegiem pracy i zakończeniem umowy) oraz osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne;
Prawidłowe rozliczanie pracowników w zakresie przewidzianym przez prawo pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności;
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne;
Sporządzanie i weryfikacja list płac;
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji PFRON, PIT oraz GUS;
Obsługa PPK;
Współpraca z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi – ZUS, komornicy, PIP
Obsługa ubezpieczenia grupowego;
Współpraca z kadrą managerską w zakresie doradztwa i optymalizacji kosztów personalnych, wsparcie merytoryczne z obszaru płacowego i kadrowego
Opracowanie i realizacja polityki personalnej oraz kadrowo-płacowej w Spółce
Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR oraz Kadr i Płac
Nadzorowanie realizacji procesów z obszaru miękkiego HR (m.in. rekrutacja, szkolenia, plany rozwojowe, ścieżki kariery) oraz twardego HR (obsługa kadrowo-płacowa)
Nadzorowanie systemu oceny okresowej oraz systemów premiowych
Planowanie oraz administrowanie budżetem kosztów w obszarze personalnym
Nadzorowanie i realizacja badań z obszaru HR, koordynacja wdrażania działań w odpowiedzi wyniki badań
Kształtowanie kultury organizacyjnej, Employer Branding (działania CSR, organizacja działań integracyjnych dla pracowników)
Opracowywanie analiz i zestawień na potrzeby biznesu, controlling personalny
Współpraca z kadrą managerską i Zarządem w zakresie podejmowanych decyzji personalnych
Nadzór nad techniczną eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne);
Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiektach, nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług;
Nadzór nad dokumentacją techniczną budynków i urządzeń, zapewnienie ich aktualności i kompletności;
Monitorowanie upływu okresów gwarancji oraz sporządzanie protokołów pogwarancyjnych;
Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiektach;
Współpraca i negocjacje z dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych;
Współpraca z najemcami i instytucjami zewnętrznymi;
Udział w projektach inwestycyjnych i remontowych;
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp i p.poż. przez podwykonawców;
Inne prace związane z bieżącą działalnością obiektu: m.in. prowadzenie prac naprawczych, konserwatorskich oraz innych prac zleconych, relokacja sprzętów medycznych i innych elementów infrastruktury
Współpraca z firmami zewnętrznymi (sponsor, CRO), Monitorami Badań Klinicznych oraz środowiskiem medycznym;
Wdrażanie nowych i koordynowanie dotychczas prowadzonych Badań Klinicznych;
Współpraca z Głównym Badaczem i zespołem badawczym przy realizacji projektów oraz nadzorowaniu ich zgodności z obowiązującymi przepisami, zasadami GCP i wymaganiami protokołu danego badania;
Koordynowanie przygotowywania i prowadzenia dokumentacji Badań Klinicznych;
Koordynowanie harmonogramu wizyt uczestników badania klinicznego;
Nadzór nad zgłaszanymi SAE i AE;
Bieżące raportowanie postępów w realizacji projektów;
Udział w audytach i wizytach monitorujących;
Przestrzeganie obowiązujących procedur SOP, ISO, RODO
Dbanie o sprawność aparatury medycznej i innych sprzętów w pracowniach mobilnych i stacjonarnych (mammografy, skanery, holtery, ciśnieniomierze itp.) w tym przeglądy techniczne, diagnostyka, konserwacja i lokalizacja usterek aparatury medycznej;
Nadzór techniczny nad urządzeniami medycznymi oraz nad komputerami w pracowniach mobilnych i stacjonarnych;
Prowadzenie dokumentacji zdarzeń serwisowych i dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji;
Wykonywanie procedur medycznych, m.in.: pobieranie materiału do badań, wykonywanie EKG, spirometrii, podawanie kontrastu, wykonywanie iniekcji i szczepień, zakładanie holterów;
Nadzór nad dokumentacją medyczną pacjenta;
Przygotowywanie sprzętów do zabiegów oraz pomoc przy ich wykonywaniu;
Sporządzanie zamówień na wyposażenie medyczne zgodnie z potrzebami jednostki;
Przygotowywanie narzędzi do sterylizacji i ich sterylizacja