Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (21)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 21 )
Social Media Manager
Kraków
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Rozpiera Cię energia do działania, chcesz szybko rozwijać swoje umiejętności i pogłębiać swoją wiedzę. Szukasz firmy, w której będziesz mógł/mogła realizować skuteczne kampanie marketingowe? No to zdecydowanie czytaj dalej!
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego działu marketingu i wspomoże nas w prowadzeniu działań nastawionych na Brand Awarness oraz w działaniach związanych z E-commerce w przestrzeni Social media
Czym to stanowisko nie jest?
• Nie musisz i nie będziesz sam/-a tworzyć contentu. Wymagamy twojego doświadczenia w tworzeniu briefow i strategii/pomysłów/koncepcji na kampanie. Szerokiego przeglądu nurtów w social mediach
• Nasze stanowisko to nie tylko wrzucanie postów na social media, to zdecydowanie więcej!
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie komunikacji poprzez komentarze, wiadomości i współdziałanie z użytkownikami mediów społecznościowych, moderacja kanałów SM
• Pomysły na planowanie i optymalizacja strategii promocji w różnych kanałach
• Budowanie, monitorowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w social mediach. Docieranie do nowych klientów
• Współtworzenie i realizacja strategii contentowej na platformach społecznościowych
• Współpraca z działem grafiki i marketingu w zakresie kreowania treści
• Monitorowanie efektywności, raportowanie i optymalizacja kosztów pozyskiwania i utrzymania klienta
• Monitorowanie i analiza aktywności oraz zaangażowania użytkowników wraz z naszym działem marketingowym
• Budowanie pozytywnych relacji, kontakt i nadzorowanie influencerów oraz ambasadorów
• Analiza trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie do nich strategii komunikacji
• Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów dotarcia do klienta
Kontrola aktualności szkoleń BHP oraz aktualności badań lekarskich pracowników,
Bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym,
Współpraca przy audytach, kontrolach PIP, ZUS, US,
Bieżąca obsługa wszelkich spraw pracowniczych,
Rozliczanie delegacji pracowniczych,
Przygotowywanie raportów i zestawień personalnych na wewnętrzne potrzeby jednostki
Wsparcie księgowe w wybranych obszarach – raportowanie do GUS, obsługi księgowej magazynów, księgowania kosztów, w szczególności kosztów działu produkcji
Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział marketingowy w prowadzeniu działań nastawionych na Brand Awarness oraz w działaniach związanych z E-commerce w przestrzeni Social media. Głównie w zakres obowiązków wchodzi:
• Budowanie, monitorowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w social mediach
• Tworzenie i realizacja strategii contentowej na platformach społecznościowych
• Współpraca z działem grafiki i marketingu w zakresie kreowania treści
• monitorowanie efektywności, raportowanie i optymalizacja kosztów pozyskiwania i utrzymania klienta
• Budowanie pozytywnych relacji, kontakt i nadzorowanie influencerów oraz ambasadorów
• Monitorowanie i analiza aktywności oraz zaangażowania użytkowników
• prowadzenie komunikacji poprzez komentarze, wiadomości i współdziałanie z użytkownikami mediów społecznościowych
• Analiza trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie do nich strategii komunikacji
• Planowanie i optymalizacja strategii promocji
• Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów dotarcia do klienta
Planowanie strategii logistycznej – współtworzenie krótko-, średnio- i długoterminowych celów, których osiągnięcie umożliwi wydajne zarządzanie łańcuchem dostaw
Analiza procesów i wsparcie poprawy wydajności procesów w łańcuchu dostaw; ciągłe usprawnianie przebiegu poszczególnych procesów
Zarządzanie i usprawnianie procesów związanych z logistyką i magazynowaniem towarów (zamówienia, dostawy, rozładunek towarów, zarządzanie magazynem i zapasami, wysyłka zamówień)
Nieustanne poszukiwanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji zadań realizowanych w łańcuchu dostaw i zapewnienie wydajnej dystrybucji towarów
Prowadzenie negocjacji i koordynowanie kontaktów firmy z wybranymi klientami, partnerami i dostawcami
Research nowych dostawców, negocjowanie cen oraz warunków dostaw materiałów i usług; utrzymywanie długofalowej współpracy
Formalizacja planów zakupów i harmonizowanie terminów dostaw towarów wspólnie z Dyrektorem Logistyki
Współpraca z innymi działami firmy przy opracowaniu nowych systemów logistycznych
Zarządzanie zapasami i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie
Koordynacja i wsparcie zadań Kierowników Magazynów Detalicznego i Hurtowego
Planowanie magazynu, pilnowanie wytycznych bezpieczeństwa, dróg transportowych, zapewnienie komfortu pracy
Wsparcie Kierowników magazynów w codziennej roli w celu jej optymalizacji
Pomoc we wdrożeniach rozwiązań IT w tym systemu WMS i wsparcie nadzoru jego działania
Nadzór nad działaniem systemu WMS oraz wsparcie rozwoju tego systemu
Zapewnienie przestrzegania przepisów BHP, ochrony ppoż. i ochrony środowiska w Magazynie
Przygotowywanie odpowiednich raportów, zestawień oraz prezentacji jakościowych na potrzeby zarządu w tym analiza kosztów dostaw towarów, magazynowania, monitorowanie wskaźników systemu WMS
Doskonalenie własnych kompetencji
Rekomendacje w zakresie polityki personalnej przedsiębiorstwa w dziale logistyki, w tym motywowanie, rozliczanie podległych pracowników, szkolenie i nadzorowanie ich rozwoju w zakresie umiejętności związanych z logistyką
Kierowanie zespołem badawczo-rozwojowym wraz z inżynierami projektantami, technikami laboratoryjnymi i kierownikiem projektu
Kierowanie lokalnym procesem planowania budżetu, w tym niezbędnymi inwestycjami w infrastrukturę i ośrodek testowy
Ciągłe rozwijanie zdolności i umiejętności bezpośrednich podwładnych oraz organizowanie szkoleń
Koordynowanie codziennych działań w ramach zespołu, a także między działami
Aktywne uczestnictwo w spotkaniach na terenie firmy (spotkania produkcyjne, spotkania kierownictwa itp.)
Nadzorowanie właściwych przepływów procesów i struktury procesów wewnętrznych oraz praca nad ciągłymi ulepszeniami
Przejęcie wiodącej roli we wszystkich działaniach związanych ze zmianami i wnioskami inżynieryjnymi
Ciągłe podnoszenie jakości globalnego procesu i procedury wniosków inżynieryjnych i zmian oraz kierowanie projektem wdrażania globalnych standardów w tym zakresie
Prowadzenie i aktywne wspieranie koordynacji i dostosowania między różnymi centrami kompetencji badawczo-rozwojowych
Wspieranie wdrażania odpowiedniej, zorientowanej na przyszłość struktury zespołu, w tym opracowywanie niezbędnych narzędzi
Wspieranie ustalonej struktury utrzymania produktów w VAVE i zapewnienie kontynuacji sukcesu istniejących produktów
Wspieranie zwiększonego zapotrzebowania na możliwości testowania i walidacji poprzez rozbudowę laboratorium i rozwijanie umiejętności testowania naszych zaawansowanych produktów
Stworzenie środowiska zorientowanego na klienta z pragmatycznym i analitycznym duchem zespołu skoncentrowanym na rezultatach i rozwiązywaniu problemów
Wspieranie organizacji PMO oddziału poprzez zapewnienie właściwego planowania i realizacji projektów NPD, VAVE i innych
Zapewnienie odpowiedniej alokacji zasobów i ustalanie priorytetów dla wszystkich działań prowadzonych w zespole
Wszystkie obowiązki obejmują również wykonywanie i wdrażanie zadań i poleceń przełożonego związanych ze stanowiskiem Team Leadera, a nie ujętych w niniejszym dokumencie
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o pracę tymczasową
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Podstawowy zakres kompetencji i obowiązków:
1. Umiejętność tworzenia fotografii produktowej wraz obróbką zdjęć i przygotowywaniem ich wg. wytycznych do publikacji cyfrowych
Poszukujemy osoby, która oprócz rozwiniętych umiejętności graficznych posiada podstawową wiedzę na temat fotografii, szczególnie tej produktowej, potrafi zaaranżować plan zdjęciowy oraz dostarczyć materiał do dalszej obróbki/ publikacji
2. Kompleksowe tworzenie materiałów POS wraz przygotowaniem do druku wg. wytycznych i specyfikacji
W naszej firmie projektujemy różne rodzaje materiałów reklamowych, od prostych wizytówek i ulotek, przez plakaty produktowe i banery. Przygotowujemy również ekspozytory i standy. Do Twoich zadań należeć będzie kompleksowe prowadzenie tematu, przygotowanie materiałów oraz dopilnowanie procesu powstania wraz z weryfikacją efektów finalnych. Oczekujemy znajomości technicznych pojęć, technik, materiałów oraz specyfiki przygotowań materiałów do druku
3. Tworzenie kreacji i treści wizualnych do publikacji w Mediach Społecznościowych oraz do kampanii promocyjnych/ reklamowych
W obrębie naszej firmy prowadzimy komunikację naszych linii produktowych na kilku kontach instagramowych i facebookowych. Dlatego potrzebujemy kreatywnej i dokładnej osoby, która odnajdzie się w wielu tematach i będzie elastycznie dopasowywać się do powierzanych jej zadań rozumiejąc big picture. Do Twoich zadań będzie należało przygotowywanie materiałów zgodnie z przyjętym post planem, spójnej i zgodnej z wytycznymi kreacji graficznej, materiałów na rolki oraz do treści sponsorowanych. Szukamy kogoś kto rozumie jak ważny jest marketing, śledzenie na bieżąco trendów oraz jaką siłę ma dobry materiał graficzny
4. Branding
Przygotowywanie logotypów dla serii produktowych, tworzenie materiałów związanych z promocją marki
5. Dodatkowo udział jako fotograf na eventach i targach firmowych
6. Umiejętności kręcenia i montażu materiałów filmowych w Premiere Pro/ After Effects są bardzo mile widziane ;)
Wynagrodzenie odpowiednie do poziomu doświadczenia, portfolio i zadeklarowanych kompetencji