1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. KWADRON sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KWADRON sp. z o.o. sp. k.

KRAKÓW, UL. SOSNOWIECKA 81

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (21) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 21 )

Social Media Manager

Kraków
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Rozpiera Cię energia do działania, chcesz szybko rozwijać swoje umiejętności i pogłębiać swoją wiedzę. Szukasz firmy, w której będziesz mógł/mogła realizować skuteczne kampanie marketingowe? No to zdecydowanie czytaj dalej!
  • Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego działu marketingu i wspomoże nas w prowadzeniu działań nastawionych na Brand Awarness oraz w działaniach związanych z E-commerce w przestrzeni Social media
  • Czym to stanowisko nie jest?
  • • Nie musisz i nie będziesz sam/-a tworzyć contentu. Wymagamy twojego doświadczenia w tworzeniu briefow i strategii/pomysłów/koncepcji na kampanie. Szerokiego przeglądu nurtów w social mediach
  • • Nasze stanowisko to nie tylko wrzucanie postów na social media, to zdecydowanie więcej!
  • Zakres obowiązków:
  • • Prowadzenie komunikacji poprzez komentarze, wiadomości i współdziałanie z użytkownikami mediów społecznościowych, moderacja kanałów SM
  • • Pomysły na planowanie i optymalizacja strategii promocji w różnych kanałach
  • • Budowanie, monitorowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w social mediach. Docieranie do nowych klientów
  • • Współtworzenie i realizacja strategii contentowej na platformach społecznościowych
  • • Współpraca z działem grafiki i marketingu w zakresie kreowania treści
  • • Monitorowanie efektywności, raportowanie i optymalizacja kosztów pozyskiwania i utrzymania klienta
  • • Monitorowanie i analiza aktywności oraz zaangażowania użytkowników wraz z naszym działem marketingowym
  • • Budowanie pozytywnych relacji, kontakt i nadzorowanie influencerów oraz ambasadorów
  • • Analiza trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie do nich strategii komunikacji
  • • Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów dotarcia do klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta - Telemarketer

Sosnowiecka 81, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 09.03.2024
dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku włoskim
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę telefoniczną
  • Prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami w celu identyfikacji ich potrzeb i zainteresowania ofertą
  • Tworzenie i aktualizacja bazy danych klientów oraz wprowadzanie informacji do systemu CRM
  • Raportowanie wyników i przedstawianie ich przełożonym
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Budowanie świadomości marki
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador / Ambasadorka marki

Kraków
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy w regionie
  • Budowanie trwałych relacji
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Budowanie świadomości marki
  • Udział w wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie zamówień
  • Organizowanie czasu pracy
  • Inicjowanie akcji promocyjnych i reklamowych
  • Organizowanie sieci sprzedaży
Pokaż więcej >>
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/Specjalistka ds. kadr i płac i księgowości

Kraków
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem wymagań prawa pracy, ubezpieczeń i płac,
  • Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę (wynagrodzenia, zasiłki, ekwiwalenty, odprawy, nagrody),
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • Księgowanie naliczonych list płac i wynagrodzeń z tytułu umów – cywilnoprawnych,
  • Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych oraz korygujących do ZUS, deklaracji PIT, deklaracji PFRON oraz sprawozdań do GUS,
  • Odpowiedzialność za Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Obsługa i raportowanie z systemu rejestracji czasu pracy
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, wnioski urlopowe, zwolnienia lekarskie, dyżury pracownicze)
  • Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy),
  • Kontrola aktualności szkoleń BHP oraz aktualności badań lekarskich pracowników,
  • Bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym,
  • Współpraca przy audytach, kontrolach PIP, ZUS, US,
  • Bieżąca obsługa wszelkich spraw pracowniczych,
  • Rozliczanie delegacji pracowniczych,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień personalnych na wewnętrzne potrzeby jednostki
  • Wsparcie księgowe w wybranych obszarach – raportowanie do GUS, obsługi księgowej magazynów, księgowania kosztów, w szczególności kosztów działu produkcji
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Social Media Manager

Kraków
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział marketingowy w prowadzeniu działań nastawionych na Brand Awarness oraz w działaniach związanych z E-commerce w przestrzeni Social media. Głównie w zakres obowiązków wchodzi:
  • • Budowanie, monitorowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w social mediach
  • • Tworzenie i realizacja strategii contentowej na platformach społecznościowych
  • • Współpraca z działem grafiki i marketingu w zakresie kreowania treści
  • • monitorowanie efektywności, raportowanie i optymalizacja kosztów pozyskiwania i utrzymania klienta
  • • Budowanie pozytywnych relacji, kontakt i nadzorowanie influencerów oraz ambasadorów
  • • Monitorowanie i analiza aktywności oraz zaangażowania użytkowników
  • • prowadzenie komunikacji poprzez komentarze, wiadomości i współdziałanie z użytkownikami mediów społecznościowych
  • • Analiza trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie do nich strategii komunikacji
  • • Planowanie i optymalizacja strategii promocji
  • • Poszukiwanie i testowanie nowych kanałów dotarcia do klienta
Pokaż więcej >>
od 8300 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Wsparcia Logistyki

Kraków
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Planowanie strategii logistycznej – współtworzenie krótko-, średnio- i długoterminowych celów, których osiągnięcie umożliwi wydajne zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Analiza procesów i wsparcie poprawy wydajności procesów w łańcuchu dostaw; ciągłe usprawnianie przebiegu poszczególnych procesów
  • Zarządzanie i usprawnianie procesów związanych z logistyką i magazynowaniem towarów (zamówienia, dostawy, rozładunek towarów, zarządzanie magazynem i zapasami, wysyłka zamówień)
  • Nieustanne poszukiwanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji zadań realizowanych w łańcuchu dostaw i zapewnienie wydajnej dystrybucji towarów
  • Prowadzenie negocjacji i koordynowanie kontaktów firmy z wybranymi klientami, partnerami i dostawcami
  • Research nowych dostawców, negocjowanie cen oraz warunków dostaw materiałów i usług; utrzymywanie długofalowej współpracy
  • Formalizacja planów zakupów i harmonizowanie terminów dostaw towarów wspólnie z Dyrektorem Logistyki
  • Współpraca z innymi działami firmy przy opracowaniu nowych systemów logistycznych
  • Zarządzanie zapasami i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie
  • Koordynacja i wsparcie zadań Kierowników Magazynów Detalicznego i Hurtowego
  • Planowanie magazynu, pilnowanie wytycznych bezpieczeństwa, dróg transportowych, zapewnienie komfortu pracy
  • Wsparcie Kierowników magazynów w codziennej roli w celu jej optymalizacji
  • Pomoc we wdrożeniach rozwiązań IT w tym systemu WMS i wsparcie nadzoru jego działania
  • Nadzór nad działaniem systemu WMS oraz wsparcie rozwoju tego systemu
  • Zapewnienie przestrzegania przepisów BHP, ochrony ppoż. i ochrony środowiska w Magazynie
  • Przygotowywanie odpowiednich raportów, zestawień oraz prezentacji jakościowych na potrzeby zarządu w tym analiza kosztów dostaw towarów, magazynowania, monitorowanie wskaźników systemu WMS
  • Doskonalenie własnych kompetencji
  • Rekomendacje w zakresie polityki personalnej przedsiębiorstwa w dziale logistyki, w tym motywowanie, rozliczanie podległych pracowników, szkolenie i nadzorowanie ich rozwoju w zakresie umiejętności związanych z logistyką
Pokaż więcej >>
od 10000 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador / Ambasadorka marki

Poznań
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy w regionie
  • Budowanie trwałych relacji
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Budowanie świadomości marki
  • Udział w wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie zamówień
  • Organizowanie czasu pracy
  • Inicjowanie akcji promocyjnych i reklamowych
  • Organizowanie sieci sprzedaży
Pokaż więcej >>
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador / Ambasadorka marki

Poznań
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy w regionie,
  • Budowanie trwałych relacji
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Budowanie świadomości marki
  • Udział w wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie zamówień
  • Organizowanie czasu pracy
  • Inicjowanie akcji promocyjnych i reklamowych
  • Organizowanie sieci sprzedaży
Pokaż więcej >>
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

R&D Team Leader

Kraków
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Kierowanie zespołem badawczo-rozwojowym wraz z inżynierami projektantami, technikami laboratoryjnymi i kierownikiem projektu
  • Kierowanie lokalnym procesem planowania budżetu, w tym niezbędnymi inwestycjami w infrastrukturę i ośrodek testowy
  • Ciągłe rozwijanie zdolności i umiejętności bezpośrednich podwładnych oraz organizowanie szkoleń
  • Koordynowanie codziennych działań w ramach zespołu, a także między działami
  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach na terenie firmy (spotkania produkcyjne, spotkania kierownictwa itp.)
  • Nadzorowanie właściwych przepływów procesów i struktury procesów wewnętrznych oraz praca nad ciągłymi ulepszeniami
  • Przejęcie wiodącej roli we wszystkich działaniach związanych ze zmianami i wnioskami inżynieryjnymi
  • Ciągłe podnoszenie jakości globalnego procesu i procedury wniosków inżynieryjnych i zmian oraz kierowanie projektem wdrażania globalnych standardów w tym zakresie
  • Prowadzenie i aktywne wspieranie koordynacji i dostosowania między różnymi centrami kompetencji badawczo-rozwojowych
  • Wspieranie wdrażania odpowiedniej, zorientowanej na przyszłość struktury zespołu, w tym opracowywanie niezbędnych narzędzi
  • Wspieranie ustalonej struktury utrzymania produktów w VAVE i zapewnienie kontynuacji sukcesu istniejących produktów
  • Wspieranie zwiększonego zapotrzebowania na możliwości testowania i walidacji poprzez rozbudowę laboratorium i rozwijanie umiejętności testowania naszych zaawansowanych produktów
  • Stworzenie środowiska zorientowanego na klienta z pragmatycznym i analitycznym duchem zespołu skoncentrowanym na rezultatach i rozwiązywaniu problemów
  • Wspieranie organizacji PMO oddziału poprzez zapewnienie właściwego planowania i realizacji projektów NPD, VAVE i innych
  • Zapewnienie odpowiedniej alokacji zasobów i ustalanie priorytetów dla wszystkich działań prowadzonych w zespole
  • Wszystkie obowiązki obejmują również wykonywanie i wdrażanie zadań i poleceń przełożonego związanych ze stanowiskiem Team Leadera, a nie ujętych w niniejszym dokumencie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Social Media Manager

Kraków
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii contentowej na platformach społecznościowych
  • Monitorowanie i analiza aktywności oraz zaangażowania użytkowników
  • Prowadzenie komunikacji z obserwatorami i klientami w mediach społecznościowych
  • Współpraca z działem grafiki i marketingu w zakresie kreowania treści
  • Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie do nich strategii
  • Kontakt i nadzorowanie influencerów oraz ambasadorów
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador / Ambasadorka marki

Poznań
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy w regionie,
  • Budowanie trwałych relacji
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Budowanie świadomości marki
  • Udział w wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie zamówień
  • Organizowanie czasu pracy
  • Inicjowanie akcji promocyjnych i reklamowych
  • Organizowanie sieci sprzedaży
Pokaż więcej >>
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator sklepu internetowego

Sosnowiecka 81, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Współadministracja dwoma sklepami internetowymi w zakresie konfiguracji oraz bieżącego technicznego utrzymania
  • • Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój sklepów we współpracy z firmą zewnętrzną
  • • Zarządzanie procesem produkcji i wdrażaniem materiałów e-commerce dla produktów na stronach sklepów
  • • Aktualizacja opisów produktów, zdjęć, kart katalogowych itp na stronach sklepów
  • • Regularne uzupełnianie bazy o nowe produkty
  • • Weryfikacja i stały nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi firmy i najlepszymi praktykami UX e-commerce
  • • Dbanie o profesjonalny wygląd sklepów
  • • Rekomendacje rozwiązań związanych z obecnym stopniem rozwoju e-commerce w Polsce i Europie
  • • Nowe integracje z systemami już działającymi w firmie
  • • Identyfikacji nieefektywnych integracji i Rozwój / zastąpienie istniejących (nieefektywnych) integracji
  • • Udział w projektach rozwojowych związanych z funkcjonowaniem systemów IT w firmie
  • • Aktywne proponowanie rozwiązań rozwojowych dla Sklepów
  • • Inne zadania zlecane przez Kierownika IT
  • • Zapewnienie koordynacji działań z obszarami Digital Marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Sales Specialist

Katowice
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa klientów firmy w regionie,
  • Budowanie trwałych relacji
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Budowanie świadomości marki
  • Udział w wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą
  • Przygotowanie zamówień
  • Organizowanie czasu pracy
  • Inicjowanie akcji promocyjnych i reklamowych
  • Organizowanie sieci sprzedaży
Pokaż więcej >>
od 3500 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator sklepu internetowego

Sosnowiecka 81, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Współadministracja dwoma sklepami internetowymi w zakresie konfiguracji oraz bieżącego technicznego utrzymania
  • • Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój sklepów we współpracy z firmą zewnętrzną
  • • Zarządzanie procesem produkcji i wdrażaniem materiałów e-commerce dla produktów na stronach sklepów
  • • Aktualizacja opisów produktów, zdjęć, kart katalogowych itp na stronach sklepów
  • • Regularne uzupełnianie bazy o nowe produkty
  • • Weryfikacja i stały nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi firmy i najlepszymi praktykami UX e-commerce
  • • Dbanie o profesjonalny wygląd sklepów
  • • Rekomendacje rozwiązań związanych z obecnym stopniem rozwoju e-commerce w Polsce i Europie
  • • Nowe integracje z systemami już działającymi w firmie
  • • Identyfikacji nieefektywnych integracji i Rozwój / zastąpienie istniejących (nieefektywnych) integracji
  • • Udział w projektach rozwojowych związanych z funkcjonowaniem systemów IT w firmie
  • • Aktywne proponowanie rozwiązań rozwojowych dla Sklepów
  • • Inne zadania zlecane przez Kierownika IT
  • • Zapewnienie koordynacji działań z obszarami Digital Marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. produkcji

Sosnowiecka 81, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • opracowanie formulacji nowych produktów,
  • stworzenie laboratorium i nadzór nad pracami laboratoryjnymi,
  • realizacja procesów produkcyjnych farb i lakierów,
  • opracowywanie dokumentacji technicznej produktów,
  • współpraca z zespołem produkcyjnym i działem sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador / Ambasadorka marki

pomorskie
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • realizacja założonych planów sprzedaży oraz celów jakościowych
  • promowanie marki Kwadron PMU
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów w salonach partnerskich
  • analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji
  • pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • praca na terenie województwa pomorskiego
Pokaż więcej >>
od 3500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador marki KWADRON PMU

dolnośląskie
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • realizacja założonych planów sprzedaży oraz celów jakościowych
  • promowanie marki Kwadron PMU
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów w salonach partnerskich
  • analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji
  • pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • praca na terenie województwa dolnośląskiego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador marki KWADRON PMU

pomorskie
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • realizacja założonych planów sprzedaży oraz celów jakościowych
  • promowanie marki Kwadron PMU
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję produktów w salonach partnerskich
  • analiza potrzeb klientów oraz działań konkurencji
  • pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • praca na terenie województwa pomorskiego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PRZEDSTAWIECIEL HANDLOWY BRANŻA BEAUTY

dolnośląskie
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Skuteczne pozyskiwanie nowej bazy klientów;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnej realizacji z klientami;
  • Analiza potrzeb klientów, oraz działań konkurencji;
  • Realizacja celów biznesowych firmy;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PRZEDSTAWIECIEL HANDLOWY BRANŻA BEAUTY

pomorskie
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Skuteczne pozyskiwanie nowej bazy klientów;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnej realizacji z klientami;
  • Analiza potrzeb klientów, oraz działań konkurencji;
  • Realizacja celów biznesowych firmy;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Grafik designer

Kraków
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o pracę tymczasową
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Podstawowy zakres kompetencji i obowiązków:
  • 1. Umiejętność tworzenia fotografii produktowej wraz obróbką zdjęć i przygotowywaniem ich wg. wytycznych do publikacji cyfrowych
  • Poszukujemy osoby, która oprócz rozwiniętych umiejętności graficznych posiada podstawową wiedzę na temat fotografii, szczególnie tej produktowej, potrafi zaaranżować plan zdjęciowy oraz dostarczyć materiał do dalszej obróbki/ publikacji
  • 2. Kompleksowe tworzenie materiałów POS wraz przygotowaniem do druku wg. wytycznych i specyfikacji
  • W naszej firmie projektujemy różne rodzaje materiałów reklamowych, od prostych wizytówek i ulotek, przez plakaty produktowe i banery. Przygotowujemy również ekspozytory i standy. Do Twoich zadań należeć będzie kompleksowe prowadzenie tematu, przygotowanie materiałów oraz dopilnowanie procesu powstania wraz z weryfikacją efektów finalnych. Oczekujemy znajomości technicznych pojęć, technik, materiałów oraz specyfiki przygotowań materiałów do druku
  • 3. Tworzenie kreacji i treści wizualnych do publikacji w Mediach Społecznościowych oraz do kampanii promocyjnych/ reklamowych
  • W obrębie naszej firmy prowadzimy komunikację naszych linii produktowych na kilku kontach instagramowych i facebookowych. Dlatego potrzebujemy kreatywnej i dokładnej osoby, która odnajdzie się w wielu tematach i będzie elastycznie dopasowywać się do powierzanych jej zadań rozumiejąc big picture. Do Twoich zadań będzie należało przygotowywanie materiałów zgodnie z przyjętym post planem, spójnej i zgodnej z wytycznymi kreacji graficznej, materiałów na rolki oraz do treści sponsorowanych. Szukamy kogoś kto rozumie jak ważny jest marketing, śledzenie na bieżąco trendów oraz jaką siłę ma dobry materiał graficzny
  • 4. Branding
  • Przygotowywanie logotypów dla serii produktowych, tworzenie materiałów związanych z promocją marki
  • 5. Dodatkowo udział jako fotograf na eventach i targach firmowych
  • 6. Umiejętności kręcenia i montażu materiałów filmowych w Premiere Pro/ After Effects są bardzo mile widziane ;)
  • Wynagrodzenie odpowiednie do poziomu doświadczenia, portfolio i zadeklarowanych kompetencji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie KWADRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.