Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przeprowadzanie badań i analiz surowców półproduktów i gotowych wyrobów
dokumentowanie wyników badań i analiz oraz wprowadzanie danych do systemu i informatycznego. Współpraca z działem produkcji w zakresie utrzymania standardów jakości
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO- MAGAZYNIER
Skierniewice
Wygasła: 21.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- obsługa wózka widłowego na magazynie
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
APARATOWY/ PRACOWNIK PRODUKCJI
Skierniewice
Wygasła: 21.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-wykonywanie podstawowych czynności operacyjnych narzuconych przez instrukcje
procedury i specyfikacje
- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i obszarach związanych z działalnością wydziału
Tworzenie strategii rozwoju działu technicznego w oparciu o analizę potrzeb Spółki
Monitorowanie kosztów, śledzenie i kontrola wydatków związanych z wdrożeniami, naprawami, utrzymaniem i modernizacją maszyn w celu zapewnienia zgodności z budżetem oraz efektywnością kosztową
Zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania obszarów technicznych związanych z obszarem utrzymaniem ruchu i produkcji mediów
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury w celu zapewnienia płynności produkcji, planowanie i egzekucja realizacji serwisów, przeglądów, harmonogramów remontów i prewencji
Nadzór nad opracowaniem dokumentacji eksploatacyjnej maszyn i urządzeń, dokumentacji remontowej maszyn i urządzeń w tym UDT
Nadzór nad aktualizacją bilansu energetycznego zakładu, monitorowanie i raportowanie zużycia mediów (KPI). Inicjowanie i realizacja projektów optymalizacyjnych w obszarze zużycia mediów
Nadzór nad dostarczaniem mediów, zabezpieczenie ciągłości dostaw mediów energetycznych
Nadzór nad analizowaniem przyczyn awarii i przestojów maszyn i urządzeń oraz nadzór nad podejmowaniem działań w celu ich wyeliminowania
Monitorowanie kosztów, śledzenie i kontrola wydatków związanych z wdrożeniami, naprawami, utrzymaniem i modernizacją maszyn w celu zapewnienia zgodności z budżetem remontowym oraz efektywnością kosztową
Tworzenie i nadzorowanie realizacji budżetu inwestycyjnego oraz realizacji projektów optymalizacyjnych w zakresie rzeczowym, czasowym oraz finansowym
Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technicznych
Nadzór nad pracami remontowymi i konserwacyjnymi, nadzór nad realizacją rocznych planów remontów w oparciu o analizę sprawności technicznej maszyn, urządzeń, instalacji
Przydzielanie zadań podległym pracownikom, nadzór i rozliczanie ich realizacji
Odpowiedzialność za stan techniczny całej infrastruktury Zakładu Produkcyjnego
Podnoszenie standardów technologicznych, bezpieczeństwa oraz jakości surowców, opakowań jak i wyrobów gotowych, raportowanie danych
Analizę wymagań przepisów prawa żywnościowego w zakresie jakości i bezpieczeństwa żywności oraz technologii produkcji, ocena zmian i zgodności
Wdrażanie nowych projektów od koncepcji, poprzez etap prób technologicznych do seryjnej produkcji
Współudział w projektowaniu/ opiniowaniu nowych uruchomień technicznych i technologicznych oraz modernizacji linii produkcyjnych
Przestrzeganie zasad i realizacja zadań wynikających z wdrożonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania, a w szczególności identyfikacja wszelkich zagrożeń dla wyrobów, procesów, środowiska, bhp
Przeprowadzanie audytów i inspekcji wewnętrznych ZSZ oraz zewnętrznych krzyżowych
Udział w pracach zespołu ds. HACCP: analiza zagrożeń, opracowywanie/aktualizacja dokumentacji HACCP
Wykonywanie badań fizykochemicznych i organoleptycznych wyrobów mrożonych (dostawy, półfabrykaty i wyrób gotowy), prowadzenie wymaganej dokumentacji i rejestrów
Kontrola w toku produkcji (praca detektorów, temperatury, peroksydaza, generowane zanieczyszczenia - sortowniki, płyty, detektory )
Pobieranie i przygotowywanie prób do badań
Wystawianie atestów do wysyłek wyrobów mrożonych i koncentratów (język polski, rosyjski i angielski)
Ocena opakowań - folia i karton - zgodność ze specyfikacjami
Specjalista / Specjalistka ds. Pozyskiwania Funduszy
Skierniewice
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie potencjalnie dostępnych możliwości pozyskiwania dofinansowania w ramach funduszy europejskich (między innymi RPO, FERS, FERC, FENG)
Opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi konkursowymi i wewnętrznymi procedurami oraz jej weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym
Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów
Obsługa administracyjna dokumentów projektowych oraz archiwizacja dokumentacji/ kontrola budżetów projektowych, ewidencjonowanie wydatków i dokumentów księgowych związanych z realizacją projektów
Formalna obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne
Przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów
Bieżący kontakt i współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi w procesie pozyskania i rozliczania funduszy
Opracowywanie i wdrażanie krótko i długoterminowych planów dla poszczególnych kategorii produktowych w segmencie mrożonych warzyw i owoców oraz dań gotowych
Zarządzanie portfolio – przygotowywanie analiz i rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejących produktów oraz wprowadzanie nowych – od konceptu po wdrożenie
Koordynacja działań w zakresie zarządzania portfelem produktowym w ramach zespołów cross funkcyjnych – sprzedaży, trade marketingu, R&D, produkcji, controllingu
Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL/BTL/digital
Współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi i domem mediowym
Analiza wyników rynkowych (Nielsen) oraz danych sprzedażowych wraz z rekomendacją działań w zakresie poszczególnych kategorii
Monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji
Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym
Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Trade Marketingu
Odpowiedzialność za proces zamknięcia miesiąca w obszarach komercyjnych (przygotowywanie analiz, danych)
Udział w analizach rentowności portfela komercyjnego, uczestnictwo w inicjatywach mających na celu poprawę rentowności, rozszerzenia portfela komercyjnego
Przygotowywanie analiz biznesowych potrzebnych dla rozwoju nowych produktów oraz ofert dedykowanych dla klientów
Odpowiedzialność za bieżący monitoring kosztów wytworzenia wyrobów gotowych
Opracowywanie raportów i zestawień (cyklicznych oraz ad-hoc) na podstawie danych z systemów SAP, SAP BW, BI;
Weryfikowanie poprawności generowanych raportów;
Kompleksowe zarządzanie systemem wsparcia sprzedaży (Platforma Connector - Asseco), m.in.: tworzenie dedykowanych raportów (na temat zapasów, rotacji, dystrybucji produktów), monitorowanie poprawności danych oraz współpraca z dostawcą i rekomendowanie usprawnień;
Wsparcie techniczne dla odbiorców biznesowych raportów
Budowanie relacji z Hiring Managerami opartych na zaufaniu oraz swojej eksperckiej wiedzy z zakresu rekrutacji;
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie, w tym: tworzenie i publikacja ogłoszeń, direct search, spotkania rekrutacyjne;
Dbanie o pozytywne doświadczenia kandydata w procesie rekrutacji;
Bieżąca analizę rynku pracy oraz wdrażanie rozwiązań pod kątem pozyskiwania talentów;
Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi;
Prowadzenie działań z zakresu Employer Brandingu;
Możliwość prowadzenia dodatkowych projektów z całego obszaru HR
Udział w procesie zamykania miesiąca, weryfikację poprawności księgowań
Kontrolę budżetów dotyczących kosztów handlowych oraz stanu rezerw księgowych oraz analizę odchyleń
Wsparcie w przygotowaniu raportów oraz analiz na potrzeby Kontrolera Finansowego oraz Managerów w zespole handlowym (analiza rentowności dostawców, grup produktowych)
Wsparcie w przygotowaniu analiz biznesowych potrzebnych dla rozwoju nowych produktów oraz ofert dedykowanych dla klientów
ofertowanie oraz zamawianie części zamiennych urządzeń i środków eksploatacyjnych
przygotowywanie dziennych oraz miesięcznych wskaźników do rozliczania kosztów dotyczących zużycia mediów oraz RBH pracowników wydziału technicznego
sporządzanie zestawień faktur i planowanych kosztów wydziału technicznego
prowadzenie dokumentacji związanej ze środkami trwałymi m.in.: protokołów oceny okresu ekonomicznej użyteczności i protokołów likwidacyjnych środków trwałych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych
sporządzanie sprawozdań do GUS w obszarze nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej
nadzorowanie pracy firm świadczących usługi dla firmy oraz kontrolowanie przestrzegania przez nich przepisów bhp, sanitarnych i ppoż. na terenie całego zakładu
zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
koordynowanie pracą podległego zespołu- delegowanie i rozliczanie zadań, szkolenia wewnętrzne
planowanie zakresu prac remontowych, organizowanie, rozliczanie i nadzór nad realizacją harmonogramów remontów w podległym zakresie
opracowywanie planów zużycia materiałów i części zamiennych dla celów remontowych i napraw bieżących oraz kontrola sporządzanych zapotrzebowań i zamówień
budowanie polityki ciągłego doskonalenia (RCA, Pareto, MTTR, MTBF)
wdrażanie narzędzi LEAN, 6S, SMED
współudział w tworzeniu budżetu remontowego
optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu
sprawdzanie i nadzór legalizacji urządzeń kontrolno- pomiarowych
nadzór i prowadzenie dokumentacji technicznej
współpraca z podmiotami zewnętrznymi (serwisanci, dostawcy)
Nadzór nad funkcjonowaniem obszaru mediów ( podczyszczalnia ścieków, kotłownia, maszynownia chłodnicza, hydrofornia)
Analiza bieżącego zużycia mediów/ aktywne uczestnictwo w programach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacjach usprawniających zużycie mediów w oparciu o dostępne dane i analizy
Opracowywanie budżetu mediów oraz kontrolowanie kosztów
Analizowanie przyczyn i skutków powstałych awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w podległych obszarze
Rozwijanie strategii predykcyjnego utrzymania ruchu w oparciu o narzędzia analityczne
Przygotowanie rocznych planów remontów w oparciu o analizę sprawności technicznej urządzeń i instalacji oraz nadzorowanie ich wykonania
Współpraca z dostawcami, podwykonawcami oraz zewnętrznymi firmami serwisowymi w podległym obszarze
Nadzór nad funkcjonowaniem obszaru mediów ( podczyszczalnia ścieków, kotłownia, maszynownia chłodnicza, hydrofornia)
Analiza bieżącego zużycia mediów/ aktywne uczestnictwo w programach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacjach usprawniających zużycie mediów w oparciu o dostępne dane i analizy
Opracowywanie budżetu mediów oraz kontrolowanie kosztów
Analizowanie przyczyn i skutków powstałych awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w podległych obszarze
Rozwijanie strategii predykcyjnego utrzymania ruchu w oparciu o narzędzia analityczne
Przygotowanie rocznych planów remontów w oparciu o analizę sprawności technicznej urządzeń i instalacji oraz nadzorowanie ich wykonania
Współpraca z dostawcami, podwykonawcami oraz zewnętrznymi firmami serwisowymi w podległym obszarze
Koordynowanie, opracowanie planów oraz budżetów zakładu produkcyjnego;
Współdziałanie w przygotowaniu budżetów logistycznych, koordynacja działań w zakresie estymacji kosztów logistyki;
„Business partnering” dla Zarządu Spółki, Dyrektora Zakładu oraz Dyrektora Logistyki;
Bieżące monitorowanie wykonania planów oraz budżetów, analizę odchyleń, proponowanie działań korygujących i optymalizacyjnych;
Tworzenie analiz kosztowych, koordynację działań w zakresie raportowania operacyjnego, opiniowanie projektów inwestycyjnych;
Monitoring wielkości oraz wartości zapasów, odpowiedzialność za narzędzia związane z planowaniem kosztu wytworzenia produktów
Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca w zakresie rozliczeń kosztów zakładu produkcyjnego, wielkości kosztów produkcji, wartości zapasów, kosztów logistyki
Zarządzanie procesem wewnętrznego raportowania w obszarze podległych systemów;
Dostarczanie rozwiązań/ narzędzi usprawniających pracę w formie procesów, raportów, monitoringów i systemów wspierających;
Wsparcie innych Działów w zakładzie produkcyjnym i w Spółce w tematach związanych z kontrolingiem zakładowym;
Koordynowanie, opracowanie planów oraz budżetów zakładu produkcyjnego;
Współdziałanie w przygotowaniu budżetów logistycznych, koordynacja działań w zakresie estymacji kosztów logistyki;
„Business partnering” dla Zarządu Spółki, Dyrektora Zakładu oraz Dyrektora Logistyki;
Bieżące monitorowanie wykonania planów oraz budżetów, analizę odchyleń, proponowanie działań korygujących i optymalizacyjnych;
Tworzenie analiz kosztowych, koordynację działań w zakresie raportowania operacyjnego, opiniowanie projektów inwestycyjnych;
Monitoring wielkości oraz wartości zapasów, odpowiedzialność za narzędzia związane z planowaniem kosztu wytworzenia produktów
Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca w zakresie rozliczeń kosztów zakładu produkcyjnego, wielkości kosztów produkcji, wartości zapasów, kosztów logistyki
Zarządzanie procesem wewnętrznego raportowania w obszarze podległych systemów;
Dostarczanie rozwiązań/ narzędzi usprawniających pracę w formie procesów, raportów, monitoringów i systemów wspierających;
Wsparcie innych Działów w zakładzie produkcyjnym i w Spółce w tematach związanych z kontrolingiem zakładowym;
Opracowywanie raportów i zestawień (cyklicznych oraz ad-hoc) na podstawie danych z systemów SAP, SAP BW, BI;
Weryfikowanie poprawności generowanych raportów;
Kompleksowe zarządzanie systemem wsparcia sprzedaży (Platforma Connector - Asseco), m.in.: tworzenie dedykowanych raportów (na temat zapasów, rotacji, dystrybucji produktów), monitorowanie poprawności danych oraz współpracę z dostawcą i rekomendowanie usprawnień;
Wsparcie techniczne dla odbiorców biznesowych raportów
Udział w procesie zamykania miesiąca, weryfikację poprawności księgowań;
Kontrolę budżetów dotyczących kosztów handlowych oraz stanu rezerw księgowych oraz analizę odchyleń
Wsparcie w przygotowaniu raportów oraz analiz na potrzeby Kontrolera Finansowego oraz Managerów w zespole handlowym (analiza rentowności dostawców, grup produktowych);
Wsparcie w przygotowaniu analiz biznesowych potrzebnych dla rozwoju nowych produktów oraz ofert dedykowanych dla klientów;
Prowadzenie badań i analiz konsumentów, nabywców, rynków, produktów, wspierających realizację celów marketingowych i sprzedażowych w ramach strategii rozwoju biznesu;
Koordynacja procesów badawczych, implementacja metodologii i narzędzi badawczych gwarantująca ich optymalny dobór i terminowość przy zachowaniu założonych standardów;
Syntetyzowanie danych i informacji z różnych źródeł w celu wydobycia insightów i wygenerowania rekomendacji dla bieżących działań marketingowych i sprzedażowych;
Identyfikowanie potencjalnych kierunków, nowych żródeł wzrostu biznesu w oparciu o analizy trendów rynkowych;
Wsparcie informacyjne i analityczne dla kadry zarządzającej w projektach strategicznych;
Zarządzanie projektami oraz współpraca z działem technicznym, produkcji, jakości, marketingu oraz technologii;
Współudział w procesach generowania i selekcji pomysłów na nowe produkty odpowiadające na określone potrzeby i oczekiwania konsumentów, jednocześnie stanowiące potencjał dla rozwoju biznesu;
Zarządzanie całym budżetem badawczym i podległym Zespołem
Projektowanie, dokumentowanie i wdrażanie infrastruktury technicznej w oparciu o standardy ITIL (tworzenie Business Case i prowadzenia projektów Proof of Concept);
Administrowanie środowiskiem wirtualnym serwerów Vsphere vmware oraz Citrix Xen Desktop;
Administrowanie pamięciami masowymi i sieciami SAN (macierze Netapp, switche Brocade);
Zarządzanie sieciami LAN/ WAN/Wifi na bazie urządzeń sieciowych Cisco, Netgear;
Zarządzanie systemami bezpieczeństwa - administracja, monitoring systemów Checkpoint firewall, Barracuda mail gateway, eset antywirus;
Zarządzanie usługami Cloud Computing firmy Microsoft - Azure, Office 365;
Projektowanie oraz wdrażanie rozwiązań w oparciu o systemy Microsoft Windows Server oraz systemu pocztowego Microsoft Exchange;
Dostosowywanie polityki backupu, projektowanie systemu oraz dbanie o prawidłowe wykonywanie zapasowych kopii systemów;
Administracja sprzętem mobile (centralny system zarządzania klasy MDM, Ipady, telefony oparte o system IOS, Android);
Wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych urządzeń i instalacji elektrycznych w zakresie elektroniki, elektromechaniki, mechaniki precyzyjnej, pneumatyki przemysłowej, sieci przemysłowych i sterowników PLC oraz sieci komputerowej w obszarze produkcyjnym
Usuwanie awarii bieżących oraz analizowanie ich przyczyn - wprowadzania rozwiązań eliminujących źródło problemu
Prowadzenie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania oraz infrastruktury
Wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie naprawy i konserwacji urządzeń oraz serwisującymi eksploatowanie urządzeń
Aktywny udział przy wdrażaniu i utrzymaniu systemów takich jak 5S, TPM, SMED
Wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych urządzeń i instalacji elektrycznych w zakresie elektroniki, elektromechaniki, mechaniki precyzyjnej, pneumatyki przemysłowej, sieci przemysłowych i sterowników PLC oraz sieci komputerowej w obszarze produkcyjnym
Usuwanie awarii bieżących oraz analizowanie ich przyczyn - wprowadzania rozwiązań eliminujących źródło problemu
Prowadzenie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania oraz infrastruktury
Wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie naprawy i konserwacji urządzeń oraz serwisującymi eksploatowanie urządzeń
Aktywny udział przy wdrażaniu i utrzymaniu systemów takich jak 5S, TPM, SMED
Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń obszarów technicznych takich jak: oczyszczalnia, kotłownia, hydrofornia oraz linii produkcyjnych
Planowanie zakresu prac remontowych, organizowanie, rozliczanie i nadzór nad realizacją harmonogramów remontów w podległym zakresie, współudział w tworzeniu budżetu remontowego
Kontrola i dokumentowanie procesów ujmowania i uzdatniania wody
Nadzór nad eksploatacją, obsługą i konserwacją kotłów parowych i wodnych
Prowadzenie procesu oczyszczania ścieków produkcyjnych, wykonywanie stosownych badań, analiza wyników oraz podjęcie wymaganych działań aby utrzymać proces oczyszczania ścieków
Tworzenie zapotrzebowań na zakupy części zamiennych
Podejmowanie stosownych i zgodnych z procedurami działań w sytuacjach awaryjnych
Sprawdzanie i nadzór legalizacji urządzeń kontrolno- pomiarowych
Nadzór i prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (serwisanci, dostawcy)
Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w podległych obszarach
Przygotowanie i wdrażanie strategii zakupowych dla wybranych kategorii wraz z odpowiedzialnością za realizację procesów dla całej kategorii;
Standaryzacja wymagań (specyfikacji) w porozumieniu z Partnerem biznesowym, agregacja potrzeb zakupowych, identyfikacja i wdrażanie inicjatyw oszczędnościowych, analiza potrzeb produkcyjnych i planów budżetowych;
Śledzenie trendów rynkowych, definiowanie mierników wydajności, przeprowadzanie ocen i analizowanie dynamiki cen w kategoriach;
Wyszukiwanie i weryfikowanie potencjalnych dostawców, zarządzanie relacjami z dostawcami oraz umowami w przypisanych kategorii;
Przygotowanie i przeprowadzanie procesu wyboru Dostawcy, przygotowanie i prowadzenie negocjacji;
Wspieranie Kupców Operacyjnych w przypisanej grupie kategorii w zakresie realizacji ogólnej strategii;
Zarządzanie katalogiem asortymentu w narzędziu zakupowym, monitorowanie przepływu dokumentów wymaganych przez procedurę;
Monitoring i analiza kosztów oraz rekomendowanie usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności działań operacyjnych;
Ścisła współpraca z Klientem Wewnętrznym (Pracownikami) w celu wypracowania najlepszych praktyk