Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Ambasador Fundacji ds. Rządowego Programu Czyste Powietrze - Pozyskiwanie prefinansowania dotacji dla beneficjentów ,,Programu Czyste Powietrze"
Katowice
Wygasła: 16.11.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- Zakres obowiązków:
1. Aktywne poszukiwanie Beneficjentów do
Programu Czyste Powietrze" - pomoc w otrzymaniu bezzwrotnej Państwowej dotacji na termomodernizację budynku
2. Analiza potrzeb beneficjenta
3. Przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym wypełnieniem dokumentacji
4. Informowanie społeczności o naszych programach i wartościach zgodnie ze statutem Fundacji
5. Godne i uczciwe reprezentowanie Fundacji.
Zleceniodawca oferuje:
1. Jedno z najwyższych wynagrodzeń na rynku
2. Bogaty pakiet benefitów w tym pakiet sportowy Medicover
samochód służbowy
3. Godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb
4. Ciągła możliwość pogłębiania wiedzy
5. Możliwość prowadzenia punktu konsultacyjno-informacyjnego w Urzędach Miast oraz Gminach w ramach Fundacji
6. Możliwość otwarcia placówki partnerskiej Fundacji w swoim najbliższym otoczeniu
7. Możliwość organizowania oraz przygotowania spotkań edukacyjnych dla mieszkańców gmin mające na celu edukację proekologiczną i wymianę nieekologicznych źródeł ogrzewania.
Miejsce wykonywania zlecenia: Teren całej Polski (pozyskiwanie i dojazd do beneficjentów programu). Istnieje możliwość pracy również w biurze (ul. Jana III Sobieskiego 11
Ambasador Fundacji ds. Rządowego Programu Czyste Powietrze - Pozyskiwanie prefinansowania dotacji dla beneficjentów ,,Programu Czyste Powietrze"
Katowice
Wygasła: 12.02.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- Zakres obowiązków:
1. Poszukiwanie Beneficjentów do
Programu Czyste Powietrze" - pomoc w otrzymaniu bezzwrotnej Państwowej dotacji na termomodernizację budynku
2. Przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym wypełnieniem dokumentacji
3. Organizowanie oraz przygotowanie spotkań edukacyjnych dla mieszkańców gmin mające na celu edukację proekologiczną i wymianę nieekologicznych źródeł ogrzewania
4. Informowanie społeczności o programach i wartościach fundacji zgodnie z jej statutem
5. Pomoc w procesie zapisu beneficjentów do inicjatyw fundacji
6. Edukacja społeczności na temat ekologii oraz nowoczesnych rozwiązań dążących do samowystarczalności energetycznej.
Zleceniodawca oferuje:
1. Jedno z najwyższych wynagrodzeń na rynku
2. Bogaty pakiet benefitów: konkursy motywacyjne
wycieczki oraz pakiet sportowy
3. Inspirujące wyzwania: Możliwość tworzenia realnych zmian w społeczności
4. Wsparcie rozwoju: Przyjazne środowisko
które wspiera osobisty i zawodowy rozwój
5. Elastyczność: Godziny pracy dostosowane do potrzeb
6. Szkolenia i możliwość nauki: Ciągła możliwość pogłębiania wiedzy
7. Po udanym miesiącu współpracy samochód służbowy
8. Dla najlepszych: Samochód marki premium oraz liczne wycieczki
9. Najlepszym Możliwość prowadzenie punktu konsultacyjno-informacyjnego w urzędach Miast oraz Gminach w ramach Fundacji
9. Najlepszym Możliwość Otwarcia Placówki partnerskiej fundacji w swoim najbliższym otoczeniu.
Miejsce wykonywania zlecenia: Teren całej Polski (pozyskiwanie i dojazd do beneficjentów programu). Istnieje możliwość pracy również w biurze (ul. Opolska 22
Pracownik obsługi biura zarządu (docelowo Asystent/ka Zarządu Fundacji B-ECO)
Katowice
Wygasła: 12.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa biura zarządu Fundacji
- Zarządzanie dokumentacją oraz korespondencją przychodzącą i wychodzącą Fundacji
- Odbieranie i ewidencjonowanie faktur
- Przyjmowanie
ewidencja oraz wysyłanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
- Wysyłanie i odbieranie korespondencji mailowej
- Przekazywanie korespondencji pracownikom
- Zarządzanie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz ich archiwizowanie
- Nadzór nad archiwum
- Zapewnienie dostępności do materiałów biurowych
papierniczych i innych akcesoriów niezbędnych do realizacji zadań przez pracowników
- Nadzór nad flotą samochodową
wraz z administrowaniem samochodami
- Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym urządzeń i wyposażenia
- Utrzymywanie w czystości siedziby firmy
- Pomoc w przygotowaniu oraz weryfikacja ofert przed ich wysłaniem do Klientów
Pracodawca oferuje:
- Stałe dobre Wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
- Bogaty pakiet benefitów: konkursy motywacyjne
wycieczki oraz pakiet sportowy
- Inspirujące wyzwania: Możliwość tworzenia realnych zmian w społeczności.
- Wsparcie rozwoju: Przyjazne środowisko
które wspiera osobisty i zawodowy rozwój.
- Szkolenia i możliwość nauki: Ciągła możliwość pogłębiania wiedzy.
Godziny pracy: 8:00-16:00