Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Creation of promotional campaigns on platforms: Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Telegram Ads, on the Ukrainian market and others (foreign e.g. Polish, Czech, Dutch, Hungarian) based on designated KPIs
Conducting analyses, extracting data and statistics and making recommendations for improvements
Analysing the effectiveness of the team's activities
Ensuring correct measurement of campaigns and attribution of traffic sources
Promotion of our content on selected social media, portals, forums and blogs and measurement of it's effectiveness
Working closely with other teams in the company e.g. IT, Sales, Data, Marketing
Building reports on the basis of available tools
Independent verification of hypotheses and campaign ideas and running of tests
The main task will be to create and translate content- taking into account SEO (if you don't know what it is yet - don't worry, we'll teach you) - translations from Polish to English
Independently creating/translating many materials (e.g. blog entries, gifts, one pagers);
You will be a huge support when managing translation projects at all stages - you will work closely with the International team and many other departments (e.g. Art, Sales, Product)
We are an international company, so you will communicate with teams in different countries to do proofreading;
Liaising with translation agencies/freelancers may appear also
Ensuring that projects are completed on time;
Coordinating work and communication on the part of subcontractors and NFJ teams;
If you feel you can and want to support the Social Media Department with language content, be our guest :)
The main task will be to create and translate content- taking into account SEO (if you don't know what it is yet - don't worry, we'll teach you) - translations from Polish to English
Independently creating/translating many materials (e.g. blog entries, gifts, one pagers);
You will be a huge support when managing translation projects at all stages - you will work closely with the International team and many other departments (e.g. Art, Sales, Product)
We are an international company, so you will communicate with teams in different countries to do proofreading;
Liaising with translation agencies/freelancers may appear also
Ensuring that projects are completed on time;
Coordinating work and communication on the part of subcontractors and NFJ teams;
If you feel you can and want to support the Social Media Department with language content, be our guest :)
Współpraca z zespołem performance pod kątem planowania oraz opracowywania różnorodnych treści (m.in. treści blogowe, mailingi, przewodniki, studia przypadków);
Tworzenie treści - tekstów krótkich i długich (od 3 do 10 tys. znaków ze spacjami);
Współpraca z autorami, ilustratorami, grafikami (np. deklarowanie zapotrzebowania na konkretne grafiki);
Korzystanie ze źródeł anglojęzycznych (poziom B2);
Research, pozyskiwanie i weryfikacja informacji;
Analizowanie i śledzenie aktualnych trendów;
My nauczymy Cię podstaw SEO, czyli m.in. dobierania słów kluczowych i wdrażania polityki SEO przyjętej w firmie, optymalizowania przygotowywanych treści pod kątem SEO i analizowania słów kluczowych konkurencji!
Dowiesz się również jak pracować na takich narzędziach jak: SEMRush, Google Analytics, Google Trends, CMS WordPress, Google Workspace
Współpraca z zespołem performance pod kątem planowania oraz opracowywania różnorodnych treści (m.in. treści blogowe, mailingi, przewodniki, studia przypadków);
Tworzenie treści - tekstów krótkich i długich (od 3 do 10 tys. znaków ze spacjami);
Współpraca z autorami, ilustratorami, grafikami (np. deklarowanie zapotrzebowania na konkretne grafiki);
Korzystanie ze źródeł anglojęzycznych (poziom B2);
Research, pozyskiwanie i weryfikacja informacji;
Analizowanie i śledzenie aktualnych trendów;
My nauczymy Cię podstaw SEO, czyli m.in. dobierania słów kluczowych i wdrażania polityki SEO przyjętej w firmie, optymalizowania przygotowywanych treści pod kątem SEO i analizowania słów kluczowych konkurencji!
Dowiesz się również jak pracować na takich narzędziach jak: SEMRush, Google Analytics, Google Trends, CMS WordPress, Google Workspace
Współpraca z zespołem performance pod kątem planowania oraz opracowywania różnorodnych treści (m.in. treści blogowe, mailingi, przewodniki, studia przypadków);
Tworzenie treści - tekstów krótkich i długich (od 3 do 10 tys. znaków ze spacjami);
Współpraca z autorami, ilustratorami, grafikami (np. deklarowanie zapotrzebowania na konkretne grafiki);
Korzystanie ze źródeł anglojęzycznych (poziom B2);
Research, pozyskiwanie i weryfikacja informacji;
Analizowanie i śledzenie aktualnych trendów;
My nauczymy Cię podstaw SEO, czyli m.in. dobierania słów kluczowych i wdrażania polityki SEO przyjętej w firmie, optymalizowania przygotowywanych treści pod kątem SEO i analizowania słów kluczowych konkurencji!
Dowiesz się również jak pracować na takich narzędziach jak: SEMRush, Google Analytics, Google Trends, CMS WordPress, Google Workspace
Samodzielne prowadzenie procesów end-to-end do zespołu No Fluff Jobs w Polsce i zagranicą na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu czy biznesu. Ekspansja to obecnie nasz główny priorytet :)
Budowanie twórczych i efektywnych strategii rekrutacyjnych - w końcu zmieniamy rekrutacyjne standardy! W naszym zespole kreatywność to podstawa. Stale ulepszamy i optymalizujemy :)
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu, tak by poczuli jak pracuje się w No Fluffie :)
Bieżący kontakt i wsparcie Hiring Managerów oraz ich edukowanie. Nasze relacje oparte są na partnerstwie i zaufaniu
Sourcing - to nieodzowna umiejętność każdego rekrutera i chcemy być w tym naprawdę top :)
Szkolenie i wspieranie osób w naszym rekrutacyjny zespole - lubimy i chcemy dzielić się wiedzą!
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zarządzanie procesami sprzedażowymi w CRM, ich optymalizacja i automatyzacja, monitorowanie przepływu leadów
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wdrażanie i praca nad projektami mającymi na celu poprawę efektywności pracy działu Sales
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i
analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Samodzielne prowadzenie procesów end-to-end do zespołu No Fluff Jobs w Polsce i zagranicą na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu czy biznesu. Ekspansja to obecnie nasz główny priorytet :)
Budowanie twórczych i efektywnych strategii rekrutacyjnych - w końcu zmieniamy rekrutacyjne standardy! W naszym zespole kreatywność to podstawa. Stale ulepszamy i optymalizujemy :)
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu, tak by poczuli jak pracuje się w No Fluffie :)
Bieżący kontakt i wsparcie Hiring Managerów oraz ich edukowanie. Nasze relacje oparte są na partnerstwie i zaufaniu
Sourcing - to nieodzowna umiejętność każdego rekrutera i chcemy być w tym naprawdę top :)
Szkolenie i wspieranie osób w naszym rekrutacyjny zespole - lubimy i chcemy dzielić się wiedzą!
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych do zespołu No Fluff Jobs na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu, biznesu. Będziesz odpowiedzialnie budować nasz team w No Fluff Jobs!
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu - dla nas Candidate Experience jest bardzo ważnym elementem naszej codziennej pracy
Bieżący kontakt z Hiring Managerami pod kątem prowadzonych procesów rekrutacyjnych - Twoje wsparcie będzie niezastąpione podczas podejmowania decyzji biznesowych
Optymalizacja procesów rekrutacyjnych - lubimy dzielić się wiedzą w zespole i korzystać z naszych doświadczeń
Dostarczanie bieżących informacji zwrotnych kandydatom zaangażowanym w proces rekrutacji
Wsparcie naszego teamu HR w codziennych zadaniach (m.in w procesie onboardingu, organizacji naszych integracji, współpracy z działem marketingu)
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zarządzanie procesami sprzedażowymi w CRM, ich optymalizacja i automatyzacja, monitorowanie przepływu leadów
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wdrażanie i praca nad projektami mającymi na celu poprawę efektywności pracy działu Sales
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i
analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie i optymalizację kampanii PPC na platformach: Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads na polskim i zagranicznych rynkach w oparciu o wyznaczone KPIs
Za pomocą prowadzonych przez Ciebie analiz i wyciąganie danych i statystyk, stworzysz rekomendacje rozwiązań pozwalających na optymalizację konwersji
Będziesz zajmował się również opomiarowaniem naszej strony za pomocą GTM oraz analizą wyników
Na codzień będziesz zajmować się konfigurowaniem raportów i bieżącą analizą z wykorzystaniem Google Data Studio czy Google Analytics
Nasz zespół Performance na codzień wspiera działania innych zespołów, zatem będziesz również współpracować z teamem IT & Product, Sales czy Business
Samodzielne prowadzenie procesów end-to-end do zespołu No Fluff Jobs w Polsce i zagranicą na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu czy biznesu. Ekspansja to obecnie nasz główny priorytet :)
Budowanie twórczych i efektywnych strategii rekrutacyjnych - w końcu zmieniamy rekrutacyjne standardy! W naszym zespole kreatywność to podstawa. Stale ulepszamy i optymalizujemy :)
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu, tak by poczuli jak pracuje się w No Fluffie :)
Bieżący kontakt i wsparcie Hiring Managerów oraz ich edukowanie. Nasze relacje oparte są na partnerstwie i zaufaniu
Sourcing - to nieodzowna umiejętność każdego rekrutera i chcemy być w tym naprawdę top :)
Szkolenie i wspieranie osób w naszym rekrutacyjny zespole - lubimy i chcemy dzielić się wiedzą!
Samodzielne prowadzenie procesów end-to-end do zespołu No Fluff Jobs w Polsce i zagranicą na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu czy biznesu. Ekspansja to obecnie nasz główny priorytet :)
Budowanie twórczych i efektywnych strategii rekrutacyjnych - w końcu zmieniamy rekrutacyjne standardy! W naszym zespole kreatywność to podstawa. Stale ulepszamy i optymalizujemy :)
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu, tak by poczuli jak pracuje się w No Fluffie :)
Bieżący kontakt i wsparcie Hiring Managerów oraz ich edukowanie. Nasze relacje oparte są na partnerstwie i zaufaniu
Sourcing - to nieodzowna umiejętność każdego rekrutera i chcemy być w tym naprawdę top :)
Szkolenie i wspieranie osób w naszym rekrutacyjny zespole - lubimy i chcemy dzielić się wiedzą!
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych do zespołu No Fluff Jobs na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu, biznesu. Będziesz odpowiedzialnie budować nasz team w No Fluff Jobs!
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu - dla nas Candidate Experience jest bardzo ważnym elementem naszej codziennej pracy
Bieżący kontakt z Hiring Managerami pod kątem prowadzonych procesów rekrutacyjnych - Twoje wsparcie będzie niezastąpione podczas podejmowania decyzji biznesowych
Optymalizacja procesów rekrutacyjnych - lubimy dzielić się wiedzą w zespole i korzystać z naszych doświadczeń
Dostarczanie bieżących informacji zwrotnych kandydatom zaangażowanym w proces rekrutacji
Wsparcie naszego teamu HR w codziennych zadaniach (m.in w procesie onboardingu, organizacji naszych integracji, współpracy z działem marketingu)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych do zespołu No Fluff Jobs na stanowiska w działach m.in sprzedaży, marketingu, IT, produktu, biznesu w Polsce i za granicą
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom biorących udział w rekrutacjach do naszego zespołu
Bieżący kontakt z Hiring Managerami pod kątem prowadzonych procesów rekrutacyjnych
Aktywne poszukiwanie ulepszeń i optymalizację procesów rekrutacyjnych
Wsparcie naszego działu HR w codziennych zadaniach
Prowadzenie innych działań HR mających na celu rozwój Twoich kompetencji
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zarządzanie procesami sprzedażowymi w CRM, ich optymalizacja i automatyzacja, monitorowanie przepływu leadów
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wdrażanie i praca nad projektami mającymi na celu poprawę efektywności pracy działu Sales
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i
analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie i optymalizację kampanii PPC na platformach: Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads na polskim i zagranicznych rynkach w oparciu o wyznaczone KPIs
Za pomocą prowadzonych przez Ciebie analiz i wyciąganie danych i statystyk, stworzysz rekomendacje rozwiązań pozwalających na optymalizację konwersji
Będziesz zajmował się również opomiarowaniem naszej strony za pomocą GTM oraz analizą wyników
Na codzień będziesz zajmować się konfigurowaniem raportów i bieżącą analizą z wykorzystaniem Google Data Studio czy Google Analytics
Nasz zespół Performance na codzień wspiera działania innych zespołów, zatem będziesz również współpracować z teamem IT & Product, Sales czy Business
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych do zespołu No Fluff Jobs na stanowiska w działach m.in. sprzedaży, marketingu, IT, produktu, biznesu. Będziesz odpowiedzialnie budować nasz team w No Fluff Jobs!
Zapewnienie pozytywnych doświadczeń wszystkim kandydatom, biorącym udział w rekrutacjach do naszego zespołu - dla nas Candidate Experience jest bardzo ważnym elementem naszej codziennej pracy
Bieżący kontakt z Hiring Managerami pod kątem prowadzonych procesów rekrutacyjnych - Twoje wsparcie będzie niezastąpione podczas podejmowania decyzji biznesowych
Optymalizacja procesów rekrutacyjnych - lubimy dzielić się wiedzą w zespole i korzystać z naszych doświadczeń
Dostarczanie bieżących informacji zwrotnych kandydatom zaangażowanym w proces rekrutacji
Wsparcie naszego teamu HR w codziennych zadaniach (m.in w procesie onboardingu, organizacji naszych integracji, współpracy z działem marketingu)
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Ścisła współpraca z zespołami Sales i Business (polskim jak i international)
Identyfikowanie, analizowanie i ocenianie danych sprzedażowo biznesowych ze źródeł wewnętrznych (CRM, inne narzędzia wewnętrzne) i zewnętrznych
Monitorowanie jakości danych i zarządzanie danymi sprzedażowymi w CRM
Zarządzanie procesami sprzedażowymi w CRM, ich optymalizacja i automatyzacja, monitorowanie przepływu leadów
Monitorowanie, organizowanie i analiza wskaźników KPI (w ujęciu indywidualnym i zespołów) oraz identyfikacja możliwości ich poprawy
Zbieranie wymagań dotyczących raportów, ich dostarczanie i wyjaśnianie danych w nich zawartych
Tworzenie ad hoc’owych i cyklicznych raportów i dashboardów
Rekomendowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań oraz procesów
Wdrażanie i praca nad projektami mającymi na celu poprawę efektywności pracy działu Sales
Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej z zakresu danych i analityki, aby dostarczać zespołom Sales i Business trafne spostrzeżenia, wnioski i rekomendacje
Ścisła współpraca z zespołem danych w celu opracowania narzędzi raportowania i
analiz, które mogą być wykorzystywane w całej organizacji
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie i optymalizację kampanii PPC na platformach: Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads na polskim i zagranicznych rynkach w oparciu o wyznaczone KPIs
Za pomocą prowadzonych przez Ciebie analiz i wyciąganie danych i statystyk, stworzysz rekomendacje rozwiązań pozwalających na optymalizację konwersji
Będziesz zajmował się również opomiarowaniem naszej strony za pomocą GTM oraz analizą wyników
Na codzień będziesz zajmować się konfigurowaniem raportów i bieżącą analizą z wykorzystaniem Google Data Studio czy Google Analytics
Nasz zespół Performance na codzień wspiera działania innych zespołów, zatem będziesz również współpracować z teamem IT & Product, Sales czy Business