Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
raportowanie finansowe dla wskazanych spółek w Europie w ramach SSC
prowadzenie księgi środków trwałych
koordynacja i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami w krajach odpowiedzialnymi za sprawozdawczość statutową, lokalne wymogi podatkowe i lokalne wypełnienia
wykonywanie wszystkich czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku
weryfikacja zgodności z polityką rachunkowości firmy oraz stosowania MSSF
wsparcie w przypadku pytań finansowych/prawnych/podatkowych ze strony kolegów z działów biznesowych, wewnątrz organizacji GSS (HR, REM, Group) lub instytucji/ firm zewnętrznych (banków, doradców podatkowych i organów podatkowych)
ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia dokładności i kompletności rozliczeń międzyokresowych
inicjowanie miesięcznych przeglądów bilansu i śledzenie wszelkich otwartych lub nieuzgodnionych pozycji
przeprowadzanie miesięcznych i kwartalnych analiz przepływów na kontach bilansowych i P&L
pomoc w przygotowaniu dokumentów roboczych wymaganych przez audytora zewnętrznego
sporządzanie sprawozdań i analiz ad hoc na żądanie menadżerów
udział w transferze procesów księgowych z przejętych spółek Grupy Hager
Creating lifecycle assessment models in EIME for electrical products
Preparing environmental product declarations and LCA reports following ISO standards and PEP Ecopassport; conducting verification processes and publishing results
Identifying areas within LCA that could be improved for sustainability and conducting further research in line with product development goals
Nadzorowanie zgodności procedur i dokumentacji z wymogami przepisów bhp oraz p.poż
Wdrażanie procedur bezpieczeństwa zgodnych z wymogami prawnymi oraz polityką firmy
Przeprowadzanie doraźnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp
Czynny udział w tworzeniu ocen ryzyka zawodowego
Prowadzenie dokumentacji powypadkowej
Realizacja szkoleń z zakresu BHP (wstępnych)
Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wzmagających świadomość pracowników na tematy bezpieczeństwa (Safety walk, obserwacje behawioralne)
Opiniowanie maszyn i urządzeń pod kątem bezpiecznych warunków pracy, czynny udział w prowadzonych transferach linii produkcyjnych oraz rozbudowach istniejącego parku maszynowego
Nadzorowanie zgodności procedur i dokumentacji z wymogami przepisów bhp oraz p.poż
Wdrażanie procedur bezpieczeństwa zgodnych z wymogami prawnymi oraz polityką firmy
Przeprowadzanie doraźnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp
Czynny udział w tworzeniu ocen ryzyka zawodowego
Prowadzenie dokumentacji powypadkowej
Realizacja szkoleń z zakresu BHP (wstępnych)
Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wzmagających świadomość pracowników na tematy bezpieczeństwa (Safety walk, obserwacje behawioralne)
Opiniowanie maszyn i urządzeń pod kątem bezpiecznych warunków pracy, czynny udział w prowadzonych transferach linii produkcyjnych oraz rozbudowach istniejącego parku maszynowego
Nadzorowanie zgodności procedur i dokumentacji z wymogami przepisów bhp oraz p.poż
Wdrażanie procedur bezpieczeństwa zgodnych z wymogami prawnymi oraz polityką firmy
Przeprowadzanie doraźnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp
Czynny udział w tworzeniu ocen ryzyka zawodowego
Prowadzenie dokumentacji powypadkowej
Realizacja szkoleń z zakresu BHP (wstępnych)
Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wzmagających świadomość pracowników na tematy bezpieczeństwa (Safety walk, obserwacje behawioralne)
Opiniowanie maszyn i urządzeń pod kątem bezpiecznych warunków pracy, czynny udział w prowadzonych transferach linii produkcyjnych oraz rozbudowach istniejącego parku maszynowego
Analiza potrzeb łańcucha dostaw, umiejętność pracy z partnerami biznesowymi: Produkcja; Logistyka; Sourcing,
Przygotowanie szczegółowego planu produkcji na poszczególne zmiany z uwzględnieniem dostępności materiałów zapewniającej ciągłość procesu produkcyjnego,
Efektywne wykorzystanie mocy produkcyjnych, zasoby maszynowe oraz ludzkie na podstawie dostępności i absencji,
Analiza ograniczeń procesowych i materiałowych, względem zaproponowanego planu Forecast S&OP,
Weryfikacja i analiza realizacji Planu Produkcyjnego, kontrola stanów magazynowych,
Asysta przy transferach sektorów produkcyjnych, w związku z powstaniem nowego zakładu w Bieruniu,
Poszukiwanie rozwiązań w przypadku: wystąpienia opóźnień; problemów jakościowych; nagłych zmian planu,
Zaawansowana analiza danych, wykorzystane nowoczesnych narzędzi planowania SAP PP/DS,
Zarządzanie i optymalizacja parametrów w systemie SAP S4/Hana
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą planowanie, nadzorowanie budżetu, współpraca z dostawcami, komunikacja z pracownikami, rozliczenia i pełna organizacja tematów związanych z:
• Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
• Prywatnym ubezpieczeniem na życie
• Prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym
• Pracowniczymi Programami Emerytalnymi
• Dniami Zdrowia i innymi działaniami prozdrowotnymi
Analiza potrzeb łańcucha dostaw, umiejętność pracy z partnerami biznesowymi: Produkcja; Logistyka; Sourcing,
Przygotowanie szczegółowego planu produkcji na poszczególne zmiany z uwzględnieniem dostępności materiałów zapewniającej ciągłość procesu produkcyjnego,
Efektywne wykorzystanie mocy produkcyjnych, zasoby maszynowe oraz ludzkie na podstawie dostępności i absencji,
Analiza ograniczeń procesowych i materiałowych, względem zaproponowanego planu Forecast S&OP,
Weryfikacja i analiza realizacji Planu Produkcyjnego, kontrola stanów magazynowych,
Asysta przy transferach sektorów produkcyjnych, w związku z powstaniem nowego zakładu w Bieruniu,
Poszukiwanie rozwiązań w przypadku: wystąpienia opóźnień; problemów jakościowych; nagłych zmian planu,
Zaawansowana analiza danych, wykorzystane nowoczesnych narzędzi planowania SAP PP/DS,
Zarządzanie i optymalizacja parametrów w systemie SAP S4/Hana
Wspieranie procesów sprzedaży oraz realizacja strategii firmy w zakresie pozyskiwania i gromadzenia danych biznesowych oraz przekształcaniu ich w użyteczne informacje a także wiedzę o otoczeniu rynkowym firmy
Nadzór nad komórką BI
Ulepszenie procesów związanych z danymi biznesowymi i zwiększeniem ich wydajności
Zarządzanie przepływem danych handlowych pomiędzy SAP, SAP S/4 Hanna, BW i MS Dynamics
Rozwijanie obecnych i nowych raportów i ich architektury z uwzględnieniem potrzeb biznesowych (PowerBI)
Adaptacja na potrzeby wewnątrzfirmowe dostępnych narzędzi (m.in: BW, CRM, SAP Analytic Cloud, Eclipse)
Wdrażanie nowej metodologii analiz danych, jak i narzędzi do zbierania i przetwarzania danych
Wsparcie procesu zwiększenia użyteczności biznesowej systemu CRM
Obserwacja i prezentacja kluczowych zmian w trendach biznesowych wraz z opracowaniem stosownych rekomendacji
Zarządzanie zespołem specjalistów ds. bezpieczeństwa, którzy przeprowadzają audyty bezpieczeństwa w celu identyfikacji zagrożeń w miejscu pracy i niebezpiecznego sprzętu, praktyk pracy lub warunków pracy
Współpraca na poziomie Grupy w tematach standaryzacji aspektów związanych z bhp
Badanie wypadków, wypełnianie i weryfikacja raportów o wypadkach oraz współpraca ze specjalistami i organami ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zidentyfikowania przyczyn wypadków i zapobiegania ich ponownemu wystąpieniu
Prowadzenie i analiza rejestrów urazów, chorób i nieobecności w miejscu pracy, aby zidentyfikować obszary budzące obawy
Przeprowadzanie kontroli w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w spółkach Grupy Hager w Polsce
Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywania dokumentów dotyczących wypadków przy pracy: informowanie pracowników o wynikach pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy, współpraca z lekarzem medycyny pracy
Prowadzenie rejestrów, kompletownie i przechowywanie dokumentów związanych z norma ISO 14001 i już jest inna norma: informowanie kierownictwa o wynikach analiz i pomiarów
Ocena i aktualizacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych regulujących problematykę BHP: współpracowanie instrukcji dotyczących obsługi maszyn, urządzeń i poszczególnych stanowisk pracy, sporządzanie rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
Szkolenie wstępne BHP: przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, uczestnictwo w wybranych formach rozwoju osobistego, kontrola terminowego przeprowadzania stosownych szkoleń z zakresu BHP dla pracowników
Współprojektowanie firmy przez organami nadzoru nad warunkami pracy: PIP, PIS, PSP i UDT
Nadzór nad przydziałem odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej: wybór dostawców, rejestracja przydziału odzieży i środków, zakup odzieży i środków
Zintegrowany System zarzadzania: odpowiedzialność za realizację zadań wynikających z dokumentów zintegrowanego systemu zarządzania
Analiza potrzeb łańcucha dostaw, umiejętność pracy z partnerami biznesowymi: Produkcja; Logistyka; Sourcing,
Przygotowanie szczegółowego planu produkcji na poszczególne zmiany z uwzględnieniem dostępności materiałów zapewniającej ciągłość procesu produkcyjnego,
Efektywne wykorzystanie mocy produkcyjnych, zasoby maszynowe oraz ludzkie na podstawie dostępności i absencji,
Analiza ograniczeń procesowych i materiałowych, względem zaproponowanego planu Forecast S&OP,
Weryfikacja i analiza realizacji Planu Produkcyjnego, kontrola stanów magazynowych,
Asysta przy transferach sektorów produkcyjnych, w związku z powstaniem nowego zakładu w Bieruniu,
Poszukiwanie rozwiązań w przypadku: wystąpienia opóźnień; problemów jakościowych; nagłych zmian planu,
Zaawansowana analiza danych, wykorzystane nowoczesnych narzędzi planowania SAP PP/DS,
Zarządzanie i optymalizacja parametrów w systemie SAP S4/Hana
Wsparcie kadry menedżerskiej w jednym zakładów produkcyjnych, w celu zapewnienie najwyższych standardów zarządzania, poprzez dostarczanie narzędzi i rozwiązań z obszaru HR
Rozwój kadry średniego szczebla w danej lokalizacji w dziale operacyjnym (produkcja, utrzymanie ruchu)
Aktywny udział w projektach HR
Koordynowanie procesu rozwoju pracowników, inicjowanie działań rozwojowych, analiza potrzeb w zakresie szkoleń
Planowanie i prowadzenie rekrutacji zgodnie z potrzebami organizacji przy współpracy z zespołem ds. rekrutacji oraz agencjami pracy tymczasowej
Udział w kreowaniu polityki wynagradzania oraz benefitów
Wspieranie procesów komunikacji wewnętrznej, działań Employer Branding
Bliska współpraca z zespołem administracji kadrowo-płacowej
Księgowanie dokumentów oraz rejestrowanie transakcji finansowych z obszaru księgi należności (księgowanie wyciągów bankowych, przgotowanie PK w systemie, rozliczanie kompensat, itp.)
Rozliczanie płatności przychodzących, kontrola oraz uzgadnianie sald z klientami
Kontrola księgi należności pod kątem poprawności wprowadzonych księgowań i rozliczeń
Przygotowanie i księgowanie faktur manualnych dla klientów
Sprawdzanie rozbieżności w płatnościach, kontakt z klientami w celu wyjaśniania braków
Przygotowanie płatności dla dostawców zgodnie z przyjętym harmonogramem
Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Przygotowanie i aktualizacja wewnętrznych procedur działu należności
współtworzenie strategii i wizji działu oraz dbanie o wysoki poziom komunikacji
definiowanie, budowanie i zarządzanie organizacją w celu osiągnięcia celów
realizacja planów dla krótko- i średnioterminowych potrzeb biznesowych zgodnie z działaniem w ramach „Quality Manufacturing organization”
tworzenie i zarządzanie odpowiednimi budżetami (inwestycje, wydatki, zatrudnienie) i zespołami (podległy zespół, zespoły projektowe)
nadzór nad wskaźnikami KPI w celu pomiaru i zarządzania jakością / wydajnością działu
monitorowanie wskaźników jakości wśród klientów Hager Group
definiowanie i wdrażanie procesów oraz standardów jakości w celu zagwarantowania realizacji celów jakościowych
uczestniczenie w cyklach zarządzania w ramach lokalnej produkcji, tworzenie procedur
przyczynianie się do definiowania i odpowiedzialności za wdrażanie standardów jakości Grupy oraz zapewnianie zgodności ze wszystkimi globalnymi standardami
przeprowadzanie wewnętrznych audytów produkcji w celu oceny zdolności jakościowych i tworzenie planu działania w celu poprawy dedykowanego zakresu
odpowiedzialność za kontrolę jakości towarów przychodzących
współtworzenie strategii i wizji działu oraz dbanie o wysoki poziom komunikacji
definiowanie, budowanie i zarządzanie organizacją w celu osiągnięcia celów
realizacja planów dla krótko- i średnioterminowych potrzeb biznesowych zgodnie z działaniem w ramach „Quality Manufacturing organization”
tworzenie i zarządzanie odpowiednimi budżetami (inwestycje, wydatki, zatrudnienie) i zespołami (podległy zespół, zespoły projektowe)
nadzór nad wskaźnikami KPI w celu pomiaru i zarządzania jakością / wydajnością działu
monitorowanie wskaźników jakości wśród klientów Hager Group
definiowanie i wdrażanie procesów oraz standardów jakości w celu zagwarantowania realizacji celów jakościowych
uczestniczenie w cyklach zarządzania w ramach lokalnej produkcji, tworzenie procedur
przyczynianie się do definiowania i odpowiedzialności za wdrażanie standardów jakości Grupy oraz zapewnianie zgodności ze wszystkimi globalnymi standardami
przeprowadzanie wewnętrznych audytów produkcji w celu oceny zdolności jakościowych i tworzenie planu działania w celu poprawy dedykowanego zakresu
odpowiedzialność za kontrolę jakości towarów przychodzących
wdrażanie metod Lean Manufacturing na terenie zakładu poprzez udostępnianie pracownikom standardowych narzędzi oraz wsparcie osób wyznaczonych do ich wdrożenia,
wdrażanie udoskonaleń z obszaru digitalizacji i automatyzacji oraz podnoszenie konkurencyjności poprzez przygotowanie odpowiedniego planu działania i zasobów oraz zarządzanie procesem implementacji z uwzględnieniem metodologii MSE
rozwój i wdrażanie nowych standardów, procesów i narzędzi w oparciu o digitalizację i automatyzację,
wdrożenie i nadzór nad programem sugestii pracowniczych,
przygotowywanie, organizowanie oraz współprowadzenie warsztatów wewnętrznych o tematyce Lean (m.in. VSM, HOSHIN, TPM, 5S, MUDA, KAIZEN, SMED, KANBAN, OPF, JIT),,
koordynowanie prowadzonych projektów Lean Manufacturing w tym VSM dla optymalizacji procesów produkcyjnych
analiza wskaźników, tworzenie raportów i prezentacji
zapewnianie właściwej komunikacji w sprawach związanych z prowadzeniem projektów optymalizacyjnych oraz angażowanie zespołu Operacyjnego oraz Ciągłego Doskonalenia
Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów Części Mechanicznych w Dziale Budowy Maszyn
Fabryczna 10, Tychy
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizowanie działań związanych z realizacją zakupów towarów, materiałów i usług, w szczególności części mechanicznych
Przyjmowanie na magazyn towarów, kontrolowanie ilości i jakości dostaw oraz ich zgodności z dokumentacją dostaw, akceptacja merytoryczna faktur
Utrzymywanie stanów magazynowych w oparciu o stany minimalne i maksymalne, zarządzanie magazynem części standardowych
Tworzenie zamówień, rozszerzanie bazy dostawców, obsługa SAP
Wprowadzenie do systemu komputerowego dokumentacji związanej z dostawcami towarów handlowych, materiałów, części zamiennych, monitorowanie zobowiązań wobec dostawców
Prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, egzekwowanie dotrzymania warunków umów ramowych i zamówień
Współpraca z innymi członkami zespołu ( kierownikiem projektu, konstruktorami mechaniki )
stałe monitorowanie pozycji magazynowych, oznaczonych statusem Krytyczne
planowanie rozmieszczenia lokalizacji pozycji magazynowych w kontekście optymalizacji przepływu materiałów
kontrola stanów magazynowych części zamiennych w celu uzupełnienia braków ( stany poniżej ustalonego minimum ) – i ich zakup w portalu zakupowym
przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie danych dostarczonych przez pracowników działu UR
przygotowanie zamówień na dostawę części i materiałów bezpośrednio u dostawcy w sytuacjach wymagających niezwłocznego działania
odbiór zamawianych pozycji z magazynu dostaw; kontrola zgodności dostawy z zamówieniem, prowadzenie procesu reklamacji w razie wystąpienia niezgodności
oznaczenie dostarczonych pozycji kodem systemu SUR oraz ułożenie ich w lokalizacji zgodnej z wskazaniem systemu SUR
utrzymywanie kontaktów z dostawcami w sprawie zamówionego towaru,
wyszukiwanie alternatywnych dostawców części
wyszukiwanie informacji na temat części zamiennych i ich zamienników,
wydawanie części i materiałów pracownikom działu technicznego,
analiza ilości i rodzaju wyjść magazynowych celem; przygotowania propozycji materiałów objętych zamówieniem Kontraktowym, optymalizacja ilości materiałów Kontraktowych
coroczna inwentaryzacja stanów części zamiennych
zamawianie serwisów,
realizacja zakupów w sklepach stacjonarnych samochodem firmowym
zadania ad hoc, w tym osobiste odbiory pilnych zamówień od dostawców w rejonie
stałe monitorowanie pozycji magazynowych, oznaczonych statusem Krytyczne
planowanie rozmieszczenia lokalizacji pozycji magazynowych w kontekście optymalizacji przepływu materiałów
kontrola stanów magazynowych części zamiennych w celu uzupełnienia braków ( stany poniżej ustalonego minimum ) – i ich zakup w portalu zakupowym
przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie danych dostarczonych przez pracowników działu UR
przygotowanie zamówień na dostawę części i materiałów bezpośrednio u dostawcy w sytuacjach wymagających niezwłocznego działania
odbiór zamawianych pozycji z magazynu dostaw; kontrola zgodności dostawy z zamówieniem, prowadzenie procesu reklamacji w razie wystąpienia niezgodności
oznaczenie dostarczonych pozycji kodem systemu SUR oraz ułożenie ich w lokalizacji zgodnej z wskazaniem systemu SUR
utrzymywanie kontaktów z dostawcami w sprawie zamówionego towaru,
wyszukiwanie alternatywnych dostawców części
wyszukiwanie informacji na temat części zamiennych i ich zamienników,
wydawanie części i materiałów pracownikom działu technicznego,
analiza ilości i rodzaju wyjść magazynowych celem; przygotowania propozycji materiałów objętych zamówieniem Kontraktowym, optymalizacja ilości materiałów Kontraktowych
coroczna inwentaryzacja stanów części zamiennych
zamawianie serwisów,
realizacja zakupów w sklepach stacjonarnych samochodem firmowym
zadania ad hoc, w tym osobiste odbiory pilnych zamówień od dostawców w rejonie
Księgowy / Księgowa Księgi Głównej (General Ledger Accountant)
Fabryczna 10, Tychy
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
raportowanie finansowe dla wskazanych spółek w Europie w ramach SSC
prowadzenie księgi środków trwałych
koordynacja i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami w krajach odpowiedzialnymi za sprawozdawczość statutową, lokalne wymogi podatkowe i lokalne wypełnienia
wykonywanie wszystkich czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku
weryfikacja zgodności z polityką rachunkowości firmy oraz stosowania MSSF
wsparcie w przypadku pytań finansowych/prawnych/podatkowych ze strony kolegów z działów biznesowych, wewnątrz organizacji GSS (HR, REM, Group) lub instytucji/ firm zewnętrznych (banków, doradców podatkowych i organów podatkowych)
ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia dokładności i kompletności rozliczeń międzyokresowych
inicjowanie miesięcznych przeglądów bilansu i śledzenie wszelkich otwartych lub nieuzgodnionych pozycji
przeprowadzanie miesięcznych i kwartalnych analiz przepływów na kontach bilansowych i P&L
pomoc w przygotowaniu dokumentów roboczych wymaganych przez audytora zewnętrznego
sporządzanie sprawozdań i analiz ad hoc na żądanie menadżerów
udział w transferze procesów księgowych z przejętych spółek Grupy Hager
Act as technical subject matter expert, including the ability to provide in-depth application support to internal/external project team members
Code-Review of internal/external ABAP developers
Coordination of external ABAP developers work
Design and deliver ABAP programming for an S/4HANA release
Research, review, and develop required skills for emerging technologies
Use coding standards to optimize performance and maintain version control
Utilize test driven development to deploy incremental functionality improvements
Participate in discussions with key business users in order to understand requirements, clarify and define problems, propose and design solutions, and ultimately deliver an effective operational solution
Understand and anticipate critical business and information technology risks, issues, and roadblocks
Provide high quality documentation, as well as other written or verbal communications as required
Assist in development of object specific training material and conduct all levels of training (user, support, etc.)
Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości w dziale AR
Fabryczna 10, Tychy
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
księgowanie dokumentów oraz rejestrowanie transakcji finansowych z obszaru księgi należności (księgowanie wyciągów bankowych, przgotowanie PK w systemie, rozliczanie kompensat, itp.)
rozliczanie płatności przychodzących, kontrola oraz uzgadnianie sald z klientami
kontrola księgi należności pod kątem poprawności wprowadzonych księgowań i rozliczeń
przygotowanie i księgowanie faktur manualnych dla klientów
sprawdzanie rozbieżności w płatnościach, kontakt z klientami w celu wyjaśniania braków
przygotowanie płatności dla dostawców zgodnie z przyjętym harmonogramem
komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
przygotowanie i aktualizacja wewnętrznych procedur działu należności