Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1842)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1842 )
Ekspert ds. Planowania
Stryków
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
obsługa procesu zarządzania i utrzymywania zapasów magazynowych
obsługa procesu zakupowego towarów handlowych, w tym wykorzystanie systemów ERP i WMS do efektywnego zarządzania zamówieniami i dostawami
opracowywanie prognoz zakupowych na podstawie obserwacji trendów sprzedażowych, danych historycznych oraz modeli predykcyjnych opartych o AI
bieżąca kontrola stanów magazynowych i składanie zamówień produktowych
wykorzystanie narzędzi wspierających i automatyzujących proces planowania
wsparcie obszaru zarządzania magazynem w zakresie gospodarowania opakowaniami wtórnymi/paletami w kontekście zrównoważonego rozwoju i optymalizacji kosztów
planowanie procesu produkcji wypełniaczy zgodnie z zapotrzebowaniem wewnętrznym i zewnętrznym
aktywna współpraca z działami operacyjnymi, handlowymi, marketingiem
raportowanie trafności prognoz, monitorowanie dokładności procesu planowania i dotrzymywania standardów przez dostawców
nadzór nad realizacją biznesowych elementów umów licencyjnych, m.in. weryfikacja zamówień zgodnie z wiążącymi ilościami, pozyskiwanie i uzupełnianie prognoz klientów
udział w negocjacjach biznesowych w zakresie aktualizacji umów przy wsparciu i nadzorze Managerów Działu, procesowanie podstawowych kalkulacji biznesowych
sporządzanie zleceń założenia kartotek dla nowych partnerów biznesowych i produktów oraz monitorowanie niezbędnych akceptacji wewnętrznych i podpisów
współpraca z Managerami Działu w procesie budżetowania, prezentacji korporacyjnych, weryfikacji informacji zawartych w katalogu produktowym, tworzeniu standardów działania, takich jak mapy procesów i procedur, kluczowe punkty umów, bazy danych
wsparcie w codziennych projektach Działu, w tym praca administracyjna, przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych, sporządzanie zestawień działowych, pomoc w zakresie targów farmaceutycznych
przeprowadzanie ofertowania/przetargów, analiza zebranych danych, wybór dostawcy, ustalanie warunków współpracy, nadzór nad wykonaniem i rozliczeniem zawartych kontraktów/umów dla przypisanych kategorii
analiza rynku pod kątem aktualnych cen, nowych dostawców, sytuacji gospodarczej i politycznej, ocena szans i ryzyka rynkowego, podejmowanie działań minimalizujących ryzyko/wykorzystanie szans; zmian prawnych/regulacji mogących mieć wpływ na zakupy przypisanych kategorii i uwzględnianie tych zmian w procesach zakupowych
nadzór nad procesem wyboru dostawcy do zakupów specjalistycznych realizowanych bezpośrednio przez klientów wewnętrznych, współpraca z klientami wewnętrznymi w tym zakresie, wpieranie ich w negocjacjach warunków handlowych, weryfikacja transparentności prowadzonych przez nich projektów zakupowych, zgodności z procedurami firmy, potwierdzenie zgodności i przekazanie do ostatecznego akceptanta
analiza wydatków na dane kategorie, podejmowanie działań optymalizujących koszty i procesy
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami
przygotowywanie analiz, raportów wraz z wnioskami/rekomendacjami
nadzór nad realizacją biznesowych elementów umów licencyjnych, m.in. weryfikacja zamówień zgodnie z wiążącymi ilościami, pozyskiwanie i uzupełnianie prognoz klientów
udział w negocjacjach biznesowych w zakresie aktualizacji umów przy wsparciu i nadzorze Managerów Działu, procesowanie podstawowych kalkulacji biznesowych
sporządzanie zleceń założenia kartotek dla nowych partnerów biznesowych i produktów oraz monitorowanie niezbędnych akceptacji wewnętrznych i podpisów
współpraca z Managerami Działu w procesie budżetowania, prezentacji korporacyjnych, weryfikacji informacji zawartych w katalogu produktowym, tworzeniu standardów działania, takich jak mapy procesów i procedur, kluczowe punkty umów, bazy danych
wsparcie w codziennych projektach Działu, w tym praca administracyjna, przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych, sporządzanie zestawień działowych, pomoc w zakresie targów farmaceutycznych
Kierownik zespołu ds. zmian porejestracyjnych i przeglądów jakości
Wrocław
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizacja zespołu ds. Zmian Porejestracyjnych i bezpośredni nadzór nad pracą raportujących pracowników (ok. 14 osób) z uwzględnieniem wymagań m.in. Farmaceutycznego Systemu Jakości
ocena dokumentacji CTD pozyskanej na bazie licencji od kontrahentów (licensing in)
uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji Rocznych Przeglądów Jakości Produktów (PQR)
uczestnictwo w działaniach zespołu Redukcji Badań oraz Komisji Kontroli Zmian (KKZ), w tym m.in. wnioskowanie zmian, planowanie/zlecanie niezbędnych badań analitycznych i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji zgłaszanej do UR
opracowywanie, weryfikacja, sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji FSJ
Realizacja spraw i nadzór nad spełnieniem przez Spółki z Grupy Hasco wymagań prawnych i Systemu Zarządzania Środowiskowego i innych w zakresie ochrony środowiska, a w szczególności:
prawa ochrony środowiska,
gospodarki odpadami,
opakowań i obowiązków przedsiębiorców z tym związanych, w tym odzysku, recyklingu i opłaty produktowej, BDO,
gospodarki wodno-ściekowej,
emisji zanieczyszczeń do powietrza,
zieleni,
eksploatacji urządzeń i instalacji związanych z ochroną środowiska,
raportowania ESG,
sporządzanie wymaganych prawem sprawozdań i raportów do odpowiednich organów
pobieranie i uśrednianie próbek materiałów wyjściowych i opakowaniowych, międzyoperacyjnych, produktów końcowych oraz wody do analiz fizykochemicznych i mikrobiologicznych i ich ocena i potwierdzanie tożsamości
kontrola dostaw materiałów opakowaniowych i zadrukowanych
kontrola prawidłowego magazynowania materiałów i produktów
nadzór nad przestrzeganiem zasad odnośnie znakowania
przygotowywanie stosownej dokumentacji oraz księgowanie dokumentów w systemie ERP
kontrola, oznakowanie i uzupełnianie zapasów odczynników, wzorców i sprzętu laboratoryjnego w magazynie oraz ich prawidłowe rozlokowanie w dedykowanych obszarach
dostarczanie odczynników, sprzętu laboratoryjnego z magazynu do laboratorium
obsługa programów dedykowanych do obsługi magazynu i ewidencji odczynników
Analityk Biznesowy w obszarze Sprzedaży Aptecznej oraz FMCG
Warszawa
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kluczowe wsparcie dla funkcji komercyjnych poprzez analizę danych biznesowych w celu dostarczenia interesariuszom z działu Sprzedaży Aptecznej, działu Sprzedaży OTC na rynku FMCG oraz Dyrektorowi Analiz wiarygodnych informacji do podejmowania decyzji operacyjnych i zarządczych
poprawa efektywności działań sprzedażowych poprzez analizy ilościowe i jakościowe - wyciąganie wniosków, dawanie rekomendacji i wdrażanie zmian
zrozumienie związku między planem a stanem faktycznym - partner biznesowy w celu monitorowania i wyjaśniania przyczyn odchyleń od planu
administrowanie bazą aptek i ich przypisaniem do Przedstawicieli Handlowych oraz Regionów
monitorowanie oraz rozliczanie bonusów kwartalnych i rocznych w dziale Sprzedaży
tworzenie razem z działami biznesowymi, utrzymywanie, optymalizacja i udostępnianie raportów i interaktywnych dashboardów dla użytkowników biznesowych korzystających z MS Power BI
pełnienie funkcji Project Managera w projektach rozwojowych związanych z doskonaleniem efektywności biznesowej w obszarze Sprzedaży
kluczowe wsparcie dla funkcji komercyjnych poprzez analizę danych biznesowych w celu dostarczenia interesariuszom z działu Sprzedaży Aptecznej, działu Sprzedaży OTC na rynku FMCG oraz Dyrektorowi Analiz wiarygodnych informacji do podejmowania decyzji operacyjnych i zarządczych
poprawa efektywności działań sprzedażowych poprzez analizy ilościowe i jakościowe - wyciąganie wniosków, dawanie rekomendacji i wdrażanie zmian
zrozumienie związku między planem a stanem faktycznym - partner biznesowy w celu monitorowania i wyjaśniania przyczyn odchyleń od planu
administrowanie bazą aptek i ich przypisaniem do Przedstawicieli Handlowych oraz Regionów
monitorowanie oraz rozliczanie bonusów kwartalnych i rocznych w dziale Sprzedaży
tworzenie razem z działami biznesowymi, utrzymywanie, optymalizacja i udostępnianie raportów i interaktywnych dashboardów dla użytkowników biznesowych korzystających z MS Power BI
pełnienie funkcji Project Managera w projektach rozwojowych związanych z doskonaleniem efektywności biznesowej w obszarze Sprzedaży
- odpowiedzialność za wstępne etapy produkcji;
- samodzielna obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych;
- przygotowanie maszyn do procesu produkcji i pakowania - ustawianie
przezbrajanie
korygowanie parametrów;
- prowadzenie procesu produkcyjnego
kontrola wyrobów
korygowanie ustawień
uzupełnianie materiałów;
- prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą.
Praca w systemie 3-zmianowym
od poniedziałku do piątku
w godzinach 6:00-14:00
14:00-22:00
22:00-6:00.
Oferta dostępna w sali B
D
F.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.dlugosz@hasco-lek.pl
Monitorowanie dostępnych źródeł finansowania (m. in. fundusze unijne, środki krajowe i międzynarodowe) oraz ogłoszeń o konkursach;
Wstępna analiza i ocena planowanych projektów pod kątem otrzymania wsparcia;
Rekomendowanie udziałów w projektach, konkursach, proponowanie rozwiązań;
Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej;
Kompleksowe zarządzanie administracyjne, formalne i finansowe projektami, które uzyskały wsparcie od przygotowania i złożenia wniosku o dofinansowanie do bieżącej realizacji i rozliczenia projektu;
Nadzorowanie budżetów i harmonogramów oraz zarządzanie zmianami w projekcie;
Przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów;
Prowadzenie korespondencji z instytucjami zarządzającymi wsparciem oraz z Konsorcjantami/ Podwykonawcami w projekcie;
Monitorowanie dekretacji kosztów kwalifikowanych w ramach realizacji projektów ze wsparciem;
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu odpowiedzialnymi za realizację projektów;
Obsługa administracyjna dokumentów projektowych oraz ich archiwizacja
wykonywanie analiz materiałów wyjściowych, produktów luzem oraz produktów końcowych
kalibracja i wzorcowanie aparatury kontrolno-pomiarowej
wykonywanie analiz materiałów opakowaniowych
główne metody instrumentalne – analizy z wykorzystaniem chromatografów gazowych i cieczowych oraz spektrometrów absorpcji atomowej, podczerwieni, ultrafioletu i światła widzialnego
praca w Laboratorium Kontroli Jakości w Siechnicach
prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z regulacjami wewnętrznymi
podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień
terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową
uczestniczenie i pomoc w przygotowywaniu zapytań ofertowych
nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej pomiędzy członkami Zespołu
przygotowywanie treści ogłoszeń oraz publikowanie dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem przetargowym
udział w pracy komisji przetargowej i czuwanie nad prawidłowością przebiegu procedur wyboru ofert
przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń oraz innej dokumentacji związanej z procesem przetargowym
archiwizacja prowadzonych postępowań
prowadzenie korespondencji z oferentami, w szczególności przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, modyfikacji SWZ, zmian terminów składania i otwarcia ofert we współpracy z kierownikiem projektu
przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowej i koordynowanie jej prac
koordynowanie i kontrolowania czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
wsparcie procesu planowania sprzedaży i zapewnienia dostępności produktów
stały kontakt z Działem Sprzedaży nt. planowanych akcji promocyjnych u klientów
przekazywanie informacji nt. prognozowanej sprzedaży do Działu Produkcji celem zapewnienia dostępności produktów
monitorowanie stanu dostępności produktów i ich weryfikacja vs prognozy
analiza poziomu cen produktów na rynku aptecznym
porównywanie marżowości produktów producenta i konkurencji
weryfikacja zgodności cen z założeniami strategicznymi dla marki
wykonywanie analiz sprzedaży w celu znalezienia obszarów do dalszego wzrostu u poszczególnych klientów (m.in. w kontekście zapewnienia dostępności, cen i szerzej)
wypisywanie w systemie dokumentów (RWS, MM) na materiały wyjściowe i pomocnicze zgodnie z Planem Produkcji,
drukowanie z systemu dokumentacji produkcyjnej,
monitorowanie stanu zapasów materiałów biurowych, środków myjących i materiałów pomocniczych do produkcji,
zapewnienie prawidłowego obiegu (w tym sprawdzania poprawności wypełnionej dokumentacji produkcyjnej, archiwizację) dokumentów związanych z procesem wytwarzania,
porządkowanie dokumentów,
prowadzenie baz danych, sporządzanie zestawień,
rejestrowanie i przekazywanie dokumentacji,
wspieranie wydziału produkcji w realizacji planu produkcyjnego
Starszy Specjalista Analityk w Laboratorium ds. Zmian Porejestracyjnych
Żmigrodzka 242E, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
samodzielne wykonywanie analiz chemicznych zarówno klasycznych jak i instrumentalnych oraz interpretowanie i statystyczną obróbkę wyników (m. in. HPLC, UV-VIS, IR, KF)
koordynację, optymalizację i monitorowanie bezpieczeństwa pracy zespołu analitycznego i raportowanie okresowe do przełożonego postępu prac
sprawdzanie i zatwierdzanie wyników badań pozostałych pracowników zespołu analitycznego LZ
prowadzenie nadzoru nad aparaturą kontrolno-pomiarową przydzielonych do LZ (weryfikacja poprawności działania urządzeń pomiarowych)
wsparcie merytoryczne, prowadzenie szkoleń stanowiskowych oraz wdrażanie nowych członków zespołu analitycznego w techniki analityczne (w szczególności GC, HPLC),
przygotowanie wniosków i zgłaszanie zmian w zakresie metod analitycznych
uczestniczenie w projektach wewnątrz- i zewnątrz- działowych, w tym uczestniczenie w transferach i prewalidacjach metod analitycznych
nadzór nad uwagami analitycznymi i propozycjami korekt metod zgłaszanych ze strony LKJ
merytoryczną ocenę metod analitycznych stosowanych przez producentów substancji czynnych, odtwarzanie metod analitycznych producentów
stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i samodzielne studiowanie literatury fachowej
dbanie o wyposażenie i bezpieczeństwo pracy w LZ
udział w kwalifikacji producentów substancji czynnych
Kontroler Dokumentacji - Koordynator ds. Dokumentacji Technicznej
Żmigrodzka 242E, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
praca w spółce należącej do Grupy Hasco - Aleja Wiśniowa Sp. z o.o. zajmuje się działalnością budowlaną, deweloperską oraz zarządzaniem nieruchomościami
prowadzenie rejestru elektronicznego dokumentów formalnych, korespondencji oraz dokumentacji rysunkowej, rejestrów zmian projektowych, zapytań o informacje i dokumentacji inwestycji
bieżący nadzór nad obiegiem dokumentacji urzędowej oraz projektowej
wsparcie administracyjne Zespołu Projektu w bieżących działaniach, kompletowanie dokumentów dla poszczególnych zadań
rejestr dokumentacji wykonawczej/powykonawczej, udział i tworzenie notatek ze spotkań, tworzenie pism, porządkowanie dokumentacji projektowej papierowej oraz elektronicznej
weryfikacja dokumentacji pod względem wymagań kontraktowych od strony administracyjnej
zarządzanie i monitorowanie procesem obiegu dokumentacji urzędowej oraz projektowej budowlanej, dystrybucja w zespole
przygotowywanie protokołów przekazania zweryfikowanej dokumentacji do Klienta
tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu
zarządzanie wizerunkiem, świadomością i sprzedażą wybranej marki i portfolio jej produktów
opracowywanie oraz wdrażanie planów marketingowych dla powierzonych marek i produktów
tworzenie oraz implementacja kampanii ATL, BTL i DIGITAL dla powierzonych marek
współpraca z działem mediów przy tworzeniu efektywnych planów mediowych
aktywna współpraca z aptecznym działem sprzedaży i marketingiem handlowym przy tworzeniu i realizacji działań aktywacyjnych marek w aptekach i analizy wyników sprzedaży
aktywna współpraca z medycznym działem sprzedaży w celu promocji produktów do lekarzy
wdrażanie i koordynowanie bieżących aktywności związanych z powierzonymi kategoriami produktowymi
planowanie i koordynowanie budżetu podległych kategorii produktowych
przygotowywanie prognoz, analiz i rekomendacji w oparciu o dane i badania rynkowe
współpraca z działem badań i rozwoju oraz przy tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek
współpraca z agencjami badania rynku
współpraca z agencjami reklamowymi
kreowanie koncepcji nowych produktów w oparciu o monitoring trendów rynkowych oraz potrzeb i zachowań potencjalnych klientów
przygotowanie i analiza wewnętrznych raportów operacyjnych i finansowych (z zakresu komercyjnego: marketingu i sprzedaży)
współpraca z klientem wewnętrznym przy automatyzacji i optymalizacji raportowania oraz procesów przetwarzania danych, poprzez m.in. analizę problemów, optymalizację zapytań i tabel
weryfikacja danych pod kątem spójności i kompletności
doprowadzenie do standardów danych od kontrahentów
współudział w procesach tworzenia i nadzorowania procesów ETL (pracujemy na narzędziach MS Azure i Google BigQuery)
współudział we wdrażaniu nowych narzędzi raportowych i analitycznych wspierających decyzje biznesowe
prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z regulacjami wewnętrznymi
podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień
terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową
uczestniczenie i pomoc w przygotowywaniu zapytań ofertowych
nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej pomiędzy członkami Zespołu
przygotowywanie treści ogłoszeń oraz publikowanie dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem przetargowym
udział w pracy komisji przetargowej i czuwanie nad prawidłowością przebiegu procedur wyboru ofert
przygotowywanie zestawień i raportów oraz zapewnienie właściwej ewidencji i archiwizacji dokumentacji przetargowej, w tym zapytań ofertowych, wniosków, ofert, zleceń oraz innej dokumentacji związanej z procesem przetargowym
archiwizacja prowadzonych postępowań
prowadzenie korespondencji z oferentami, w szczególności przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, modyfikacji SWZ, zmian terminów składania i otwarcia ofert we współpracy z kierownikiem projektu
przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowej i koordynowanie jej prac
koordynowanie i kontrolowania czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
wsparcie procesu planowania sprzedaży i zapewnienia dostępności produktów
stały kontakt z Działem Sprzedaży nt. planowanych akcji promocyjnych u klientów
przekazywanie informacji nt. prognozowanej sprzedaży do Działu Produkcji celem zapewnienia dostępności produktów
monitorowanie stanu dostępności produktów i ich weryfikacja vs prognozy
analiza poziomu cen produktów na rynku aptecznym
porównywanie marżowości produktów producenta i konkurencji
weryfikacja zgodności cen z założeniami strategicznymi dla marki
wykonywanie analiz sprzedaży w celu znalezienia obszarów do dalszego wzrostu u poszczególnych klientów (m.in. w kontekście zapewnienia dostępności, cen i szerzej)
Młodszy Analityk Biznesowy w obszarze Marketingu (k/m)
Warszawa
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
kluczowe wsparcie dla funkcji komercyjnych poprzez analizę danych biznesowych w celu dostarczenia interesariuszom z działu Marketingu oraz Dyrektorowi Analiz wiarygodnych informacji do podejmowania decyzji operacyjnych i zarządczych
poprawa efektywności działań Marketingowych poprzez analizy ilościowe i jakościowe - wyciąganie wniosków, dawanie rekomendacji i wdrażanie zmian
zrozumienie związku między planem a stanem faktycznym - partner biznesowy w celu monitorowania i wyjaśniania przyczyn odchyleń od planu
tworzenie razem z działami biznesowymi, utrzymywanie, optymalizacja i udostępnianie raportów i interaktywnych dashboardów dla użytkowników biznesowych korzystających z MS Power BI
pełnienie funkcji Project Managera w projektach rozwojowych związanych z doskonaleniem efektywności biznesowej w obszarze Marketingu
prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych od fazy pomysłu przez wdrożenie produktu końcowego do obrotu dla produktów leczniczych, suplementów diety i kosmetyków
zarządzanie harmonogramem, budżetem i zakresem projektu
monitorowanie i statusowanie realizacji prowadzonych projektów
zarządzanie zespołem i interesariuszami projektów
zarządzanie ryzykami i zmianami w projektach
zarządzanie i kontrolę dokumentacji projektowej
optymalizację procesów dotyczących zarządzania i realizacji projektów
projektowanie oraz aktualizacja materiałów reklamowych, w tym opakowań produktów
opracowywanie i modyfikacja projektów graficznych do druku (katalogów, ulotek, plakatów, broszur, materiałów POS, itp.)
projektowanie materiałów graficznych na potrzeby kampanii BTL i digital (m.in. banery, infografiki, kampanie display, animacje, prezentacje, KV) dla naszych marek, a także na www
współpraca ze specjalistami ds. digital marketingu
projektowanie stron www
aktywna współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, wydawnictwa, agencje reklamowe)