Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (80)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 80 )
Audytor Wewnętrzny
aleja Jana Pawła II 12, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Ocena adekwatności i efektywności stosowanych rozwiązań w odniesieniu do istniejącego i przyszłego poziomu ryzyka oraz formułowanie rekomendacji wspierających rozwój i bezpieczeństwo organizacji
Opracowywanie planów audytu
Opracowywanie wewnętrznych regulacji w zakresie realizacji audytów oraz ujednolicenie standardów w tym zakresie w ramach Grupy Kapitałowej
Realizacja audytów jednostek organizacyjnych Spółki oraz spółek Grupy Kapitałowej w zakresie określonym planem audytu, a także realizacja audytów doraźnych na polecenie Zarządu, Rady Nadzorczej lub Komitetu Audytu
Dokumentowanie czynności audytowych - sporządzanie raportów z zadań audytowych, formułowanie ocen i rekomendacji
Monitorowanie procesu realizacji zaleceń /rekomendacji po audycie
Koordynacja procesu identyfikacji i pomiaru ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem w obszarze działalności Grupy Kapitałowej
Współpraca z uprawnionymi podmiotami zewnętrznymi, w tym organami administracji publicznej, prowadzącymi kontrole i audyty w Spółce lub spółkach Grupy Kapitałowej
obsługa organizacyjno-administracyjna posiedzeń organów Spółki i prowadzenie archiwum dokumentów korporacyjnych, uchwał oraz protokołów
wsparcie w zakresie bieżącej obsługi korporacyjnej Spółki
prowadzenie i aktualizacja rejestru umów i rejestru pełnomocnictw
realizacja zadań związanych z wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz informacji w Spółce i Grupie Kapitałowej
współpraca oraz komunikacja z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi i podmiotami z Grupy Kapitałowej PHN oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
sporządzanie raportów i zestawień, przygotowywanie prezentacji
realizacja zadań administracyjno-biurowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Biura
udział w przygotowywaniu analiz finansowych inwestycji dla nieruchomości oraz analiz finansowych wspólnych przedsięwzięć inwestycyjnych z udziałem nieruchomości, określenie ich rentowności, efektywności;
udział w procesie nabywania oraz zbywania nieruchomości, w tym analiza nieruchomości pod kątem inwestycyjnym (atrakcyjność lokalizacji, ocena parametrów ekonomicznych, rodzaj praw do nieruchomości itp.), przygotowanie dokumentów wewnętrznych dla zbywanych nieruchomości;
współpraca z doradcami zewnętrznymi, w tym w zakresie analiz finansowo-ekonomicznych, komercjalizacji i wyceny;
przygotowywanie wniosków inwestycyjnych,
przygotowanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu, klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych
nadzór na realizacją bieżących prac remontowo – budowlanych oraz aranżacyjnych w oparciu o dokumentację techniczną, obowiązujące przepisy oraz normy budowlane;
bieżące monitorowanie jakości wykonywanych prac na budowie w branży budowlanej;
bieżąca weryfikacja dokumentacji projektowej wykonawczej, powykonawczej oraz zmian projektowych;
współudział w procedurach odbiorowych prac remontowo – budowlanych;
współpraca z zespołem Inspektorów Nadzoru oraz Kierownikiem Budowy i Kierownikami Robót;
Kierownik Projektu w Biurze Przygotowania Inwestycji
aleja Jana Pawła II 12, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Analiza nieruchomości i określenie potencjalnych możliwości ich zagospodarowania,
Analizy opłacalności realizacji planowanych projektów deweloperskich i komercyjnych,
Przygotowania założeń do modeli inwestycyjnych i ich optymalizacja,
Współpraca z biurami architektonicznymi i doradcami biznesowymi na etapie opracowania koncepcji architektonicznych i analiz komercyjnych nieruchomości/gruntów,
Monitorowanie rynku nieruchomości i badanie konkurencji,
Prowadzeniu postępowań przetargowych w ramach kompetencji biura w oparciu o wewnętrzne regulacje i regulaminy Spółki,
Aktywny udział w procedurach planistycznych przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
Aktywny udział w procedurach planistycznych związanych z wprowadzanymi zmianami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
Przygotowywanie pism związanych z procedurą sporządzania planów miejscowych, Studiów uwarunkowań i Strategii rozwoju,
Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizacji zadań w celu prawidłowego stosowania przez pracowników aktualnych przepisów prawnych dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego,
Wspomaganie pracy działu projektowego w zagadnieniach urbanistycznych,
Wsparcie w bieżących pracach zespołu projektowego w zakresie prowadzonych inwestycji,
Współpraca z biurami architektonicznymi i doradcami biznesowymi na etapie opracowania koncepcji architektonicznych i analiz komercyjnych nieruchomości/gruntów,
Monitorowanie rynku nieruchomości i badanie konkurencji,
Prowadzeniu postępowań przetargowych w ramach kompetencji biura w oparciu o wewnętrzne regulacje i regulaminy Spółki,
administrowanie nieruchomościami będących we własności spółek GK PHN, w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu – stała współpraca m.in. ze służbami technicznymi, serwisem utrzymania czystości, ochroną fizyczną oraz gospodarka mediami,
wsparcie Zarządcy Nieruchomości w zakresie terminowego wykonywania wymaganych przeglądów, konserwacji elementów budynku i instalacji technicznych – zgodnie z Prawem Budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ochrony ppoż,
wsparcie Zarządcy Nieruchomości w zakresie prowadzenia dokumentacji technicznej budynku i urządzeń – zapewnienie jej aktualności i kompletności,
udział w przygotowaniu zakresów planowanych robót remontowych oraz kontrolowanie kosztów przeprowadzanych remontów,
wsparcie Zarządcy Nieruchomości w zakresie przygotowania budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych,
monitoring i analiza kosztów eksploatacyjnych dla administrowanych nieruchomości,
dokonywanie rozliczeń z tytułu usług i mediów dla najemców,
współudział przy organizowaniu przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna, inne) oraz dostaw mediów,
przekazywanie i odbiór powierzchni najmu,
udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu,
bieżące i okresowe raportowanie dot. administrowanych nieruchomości,
utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
Realizacja działań marketingowych, w tym tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych w zakresie wynajmu i sprzedaży nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych
Planowanie i prowadzenie działań marketingowych realizowanych na rzecz najemców i klientów spółki (organizowanie akcji marketingowych, eventów, retencja najemców)
Realizacja procesów zakupowych na bieżące potrzeby marketingowe spółki obejmujące zakup usług i materiałów reklamowych oraz gadżetów i upominków dla klientów oraz kontrahentów
Planowanie oraz koordynacja działań budujących pozytywny wizerunek firmy (wydarzenia branżowe, konferencje, eventy własne)
Wspieranie działu wynajmu i komercjalizacji w procesie pozyskiwania i utrzymywania najemców (mailingi, publikacje, wysyłki)
Wsparcie w sprawach komunikacyjnych, tworzenie artykułów branżowych, komunikatów prasowych
Realizacja reklam outdoor, systemów identyfikacji wizualnych, reklam internetowych, w tym serwisów internetowych, reklam w katalogach i czasopismach
Prowadzenie bieżącej współpracy z podwykonawcami
Tworzenie i koordynacja działań internetowych, w tym m.in. tworzenie, promocja i administrowanie stronami www (obsługa CMS do zarządzania treścią)
Tworzenie i zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, YouTube)
Inicjowanie oraz opracowywanie strategii komunikacji oraz tworzenie nowych profili dla kolejnych projektów
Tworzenie oryginalnego copy na media społecznościowe (posty, relacje, filmy)
Community management – odpowiadanie na komentarze i wiadomości
Wsparcie w procesie opracowywania materiałów, prezentacji PP i raportów
Współpraca w procesie prowadzenia komunikacji wewnętrznej (biuletyny, informacje do pracowników, Intranet)
Współpraca z grafikami, specjalistami PR i social media, agencjami eventowymi, firmami doradczymi i innymi podmiotami
obsługa organizacyjno-administracyjna posiedzeń organów Spółki i prowadzenie archiwum dokumentów korporacyjnych, uchwał oraz protokołów,
wsparcie w zakresie bieżącej obsługi korporacyjnej Spółki,
prowadzenie i aktualizacja rejestru umów, rejestru zamówień i rejestru pełnomocnictw,
realizacja zadań związanych z wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów,
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce i Grupie Kapitałowej,
współpraca i komunikacja z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi i podmiotami z Grupy Kapitałowej PHN oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,
sporządzanie raportów i zestawień, przygotowywanie prezentacji,
realizacja zadań administracyjno-biurowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Biura
Kompleksowe zarządzanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego;
Współpraca przy tworzeniu założeń projektowych;
Tworzenie i zarządzanie procesami przygotowania strategii realizacji projektów;
Przygotowanie założeń do harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów;
Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych przy realizacji projektów decyzji administracyjnych, w tym uzyskania warunków technicznych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń na budowę i pozwoleń na użytkowanie dla planowanych inwestycji;
Przyjmowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem, zakresem opracowania i dokonywanie ewentualnych optymalizacji materiałów i rozwiązań projektowych we współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego;
Przygotowanie przetargów na prace projektowe oraz Generalne Wykonawstwo;
Identyfikacja ryzyk realizowanych projektów oraz ich monitorowanie;
Kontrola procesu budowlanego i jego kluczowych parametrów w oparciu o dokumentację techniczną, obowiązujące przepisy oraz normy budowlane;
Współpraca z interesariuszami projektów, w tym urzędami, instytucjami państwowymi, projektantami i wykonawcami;
Koordynacja i nadzór nad pracami zespołu projektowego;
prowadzenie pełnego zakresu prac niezbędnego do uruchomienia postępowania przetargowego w ramach biura
udział w pracach komisji przetargowych
koordynacja procesów wyboru dostawców m.in.: przygotowanie niezbędnej dokumentacji, ocena konkurencyjności ofert, uzyskanie zgód korporacyjnych na zawarcie umowy
przygotowywanie i współpraca przy tworzeniu umów o świadczenie usług
prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami
nadzór nad realizacją umów ramowych z dostawcami usług
utrzymywanie relacji z dostawcami, bieżąca ocena współpracy oraz prowadzenie procedur reklamacyjnych
sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji postępowań
obsługa organizacyjno-administracyjna posiedzeń organów Spółki i prowadzenie archiwum dokumentów korporacyjnych, uchwał oraz protokołów,
wsparcie w zakresie bieżącej obsługi korporacyjnej Spółki,
prowadzenie i aktualizacja rejestru umów, rejestru zamówień i rejestru pełnomocnictw,
realizacja zadań związanych z wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów,
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce i Grupie Kapitałowej,
współpraca i komunikacja z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi i podmiotami z Grupy Kapitałowej PHN oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,
sporządzanie raportów i zestawień, przygotowywanie prezentacji,
realizacja zadań administracyjno-biurowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Biura
wsparcie procesu sprzedaży produktów deweloperskich,
obsługa i weryfikacja dokumentów sprzedażowych, umów i pism przewodnich,
obsługa klientów w okresie rękojmi i gwarancji,
wsparcie przy organizacji odbiorów technicznych mieszkań, nadzór nad wykonaniem usterek,
monitorowanie rynku nieruchomości i badanie konkurencji,
koordynowanie obsługi posprzedażowej klientów Biura Sprzedaży Mieszkań m.in. w zakresie rozliczeń powierzchni powykonawczej i kosztów eksploatacyjnych za okres deweloperski,
obsługa programu CRM, prowadzenie ewidencji i raportowanie danych,
współpraca z Biurem Finansowym i księgowością, koordynowanie obiegu dokumentów finansowych,
obsługa firm zewnętrznych w tym (m.in. doradców kredytowych, firm realizujących wykończenia pod klucz, kancelarii notarialnych),
poszukiwanie usprawnień produktowo-procesowych nakierowanych na osiąganie doskonałości operacyjnej
kompleksowe zarządzanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego;
współpraca przy tworzeniu założeń projektowych;
tworzenie i zarządzanie procesami przygotowania strategii realizacji projektów;
przygotowanie założeń do harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów;
koordynowanie pozyskiwania niezbędnych przy realizacji projektów decyzji administracyjnych, w tym uzyskania warunków technicznych, niezbędnych uzgodnień, pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowania planowanych obiektów;
przyjmowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem, zakresem opracowania i dokonywanie ewentualnych optymalizacji materiałów i rozwiązań projektowych we współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego;
przygotowanie przetargów na prace projektowe;
identyfikacja ryzyk realizowanych projektów oraz ich monitorowanie;
kontrola procesu budowlanego i jego kluczowych parametrów w oparciu o dokumentację techniczną, obowiązujące przepisy oraz normy budowlane;
współpraca z interesariuszami projektów, w tym urzędami, instytucjami państwowymi, projektantami i wykonawcami;
koordynacja i nadzór nad pracami zespołu projektowego;
raportowanie przebiegu realizacji projektów,
przygotowanie kompletnej dokumentacji projektu niezbędnej do uzyskania zgód korporacyjnych wewnątrz organizacji
administrowanie nieruchomościami będących we własności spółki oraz spółek powiązanych, w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu – stała współpraca m.in. ze służbami technicznymi, serwisem utrzymania czystości, ochroną fizyczną oraz gospodarka mediami,
wsparcie Zarządcy Nieruchomości w zakresie terminowego wykonywania wymaganych przeglądów, konserwacji elementów budynku i instalacji technicznych – zgodnie z Prawem Budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ochrony ppoż,
wsparcie Zarządcy Nieruchomości w zakresie prowadzenia dokumentacji technicznej budynku i urządzeń – zapewnienie jej aktualności i kompletności,
udział w przygotowaniu zakresów planowanych robót remontowych oraz kontrolowanie kosztów przeprowadzanych remontów,
wsparcie Zarządcy Nieruchomości w zakresie przygotowania budżetów OPEX i CAPEX i nadzór nad realizacją założeń budżetowych,
monitoring i analiza kosztów eksploatacyjnych dla administrowanych nieruchomości,
dokonywanie rozliczeń z tytułu usług i mediów dla najemców,
współudział przy organizowaniu przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna, inne) oraz dostaw mediów,
przekazywanie i odbiór powierzchni najmu,
udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu,
bieżące i okresowe raportowanie dot. administrowanych nieruchomości,
utrzymywanie bieżących kontaktów i prowadzenie korespondencji z najemcami
tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi w zakresie miękkiego i twardego HR (udział w kształtowaniu i wdrażaniu polityki oraz procedur HR w organizacji),
przygotowywanie i koordynacja procesów rekrutacyjnych (tworzenie ogłoszenia, selekcja CV, i spotkania rekrutacyjne, dbanie o prawidłową komunikacje z kandydatami),
projektowanie, tworzenie i zarządzanie projektami szkoleniowo- rozwojowymi,
onboarding/offboarding pracowników,
planowanie rozwoju pracowników, zbieranie potrzeb i identyfikacja niezbędnych kompetencji;
wspieranie organizacji w obszarze kreowania pozytywnego wizerunku pracodawcy;
współudział w tworzeniu analiz i raportowanie wskaźników HR-owych;
współpraca z innymi członkami zespołu w ramach działań związanych z optymalizacją zadań, wdrażaniem nowych rozwiązań czy realizacją bieżących potrzeb biznesowych;
w zakresie realizacji procesów personalnych: prowadzenie ewidencji i rozliczania czasu pracy oraz monitorowanie poprawności tej dokumentacji, monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów, nadzór nad badaniami okresowymi pracowników,
kompleksowa obsługa współpracowników w organizacji, w tym administrowanie umowami cywilno-prawnymi,