Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie, wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością zgodnych z normami i standardami branżowymi
Planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie audytów jakości wewnętrznych i zewnętrznych
Opracowywanie i realizowanie strategii ciągłego doskonalenia, monitorowanie postępów w osiąganiu celów jakościowych
Zapewnienie szkoleń i wsparcia dla pracowników w zakresie TQM, umiejętności rozwiązywania problemów i narzędzi jakości
Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji, analizy i eliminacji przyczyn problemów jakości
Nadzorowanie działań związanych z kontrolą jakością, takich jak kontrola procesów, inspekcje produktów i działania korygujące
Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia, że dostarczane produkty spełniają nasze wymagania jakościowe
Rozpatrywanie reklamacji klientów, analiza ich przyczyn, wdrażanie działań naprawczych oraz monitorowanie skuteczności tych działań w celu zapobiegania przyszłym reklamacjom
Opracowywanie i wdrażanie strategii zapobiegania reklamacjom poprzez doskonalenie procesów produkcyjnych, kontrolę jakości i komunikację z klientami
rozładunek wyrobów gotowych;
- Ustawianie wyrobów w sposób zapewniający ich stabilność i bezpieczeństwo składowania w magazynie;
- Przygotowanie wyrobów do wysyłki
- Rozładunek zwojów papieru do odpowiednich sektorów w magazynie;
- Sprawdzanie dostaw papieru pod względem jakości;
- Transport zwojów papieru pod maszynę zgodnie z otrzymanym zapotrzebowaniem
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
operator wózka widłowego
Brodnica
Wygasła: 03.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- rozładunek zwojów papieru do odpowiednich sektorów w magazynie
- sprawdzanie dostaw papieru pod względem jakości
- transport zwojów papieru pod maszynę zgodnie z otrzymanym zapotrzebowaniem
Opracowywanie, wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością zgodnych z normami i standardami branżowymi
Planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie audytów jakości wewnętrznych i zewnętrznych
Opracowywanie i realizowanie strategii ciągłego doskonalenia, monitorowanie postępów w osiąganiu celów jakościowych
Zapewnienie szkoleń i wsparcia dla pracowników w zakresie TQM, umiejętności rozwiązywania problemów i narzędzi jakości
Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji, analizy i eliminacji przyczyn problemów jakości
Nadzorowanie działań związanych z kontrolą jakością, takich jak kontrola procesów, inspekcje produktów i działania korygujące
Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia, że dostarczane produkty spełniają nasze wymagania jakościowe
Rozpatrywanie reklamacji klientów, analiza ich przyczyn, wdrażanie działań naprawczych oraz monitorowanie skuteczności tych działań w celu zapobiegania przyszłym reklamacjom
Opracowywanie i wdrażanie strategii zapobiegania reklamacjom poprzez doskonalenie procesów produkcyjnych, kontrolę jakości i komunikację z klientami