Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Główny księgowy / Główna księgowa
Podwale 63, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat, część etatu
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
prowadzenie rachunkowości jednostki;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
sporządzanie list płac i raportów ZUS;
kompleksowa obsługa osób wykonujących pracę w ramach umów cywilnych;
prowadzenie akt osobowych pracowników;
sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, raportów, zestawień i analiz;
reprezentowanie firmy przed Urzędami;
ścisła współpraca z Kierownikami i pracownikami;
obsługa finansowa Spółki - tworzenie zestawień kosztowych, kontrola zapisów księgowych, rozliczanie projektów
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
samodzielne projektowanie wnętrz mieszkalnych, lokali usługowych, użyteczności publicznej, powierzchni biurowych w zakresie koncepcyjnym i realizacyjnym,
opracowanie dokumentacji technicznej
dobór materiałów i wyposażenia mieszkań
przedmiary, prace kosztorysowe i nadzór wykonawczy
opracowanie dokumentacji projektowej tj. koncepcje, projekty budowlane i wykonawcze oraz powykonawcze dla obiektów mieszkalnych jedno i wielorodzinnych zarządzanie projektem - koordynacja pracy inspektora, konserwatora, współpraca z urzędami, dostawcami, nadzór nad pozwoleniami
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
sporządzanie list płac i raportów ZUS;
sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, raportów, zestawień i analiz;
odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
umiejętności analityczne;
reprezentowanie firmy przed Urzędami;
ścisła współpraca z Kierownikami i pracownikami;
kontrola nad pracownikami ze wszystkich działów Spółki;
obsługa finansowa Spółki - tworzenie zestawień kosztowych, kontrola zapisów księgowych, rozliczanie projektów
Koordynacja procesu projektowania inwestycji, współpraca z biurem architektonicznym projektantami branżowymi oraz działami zaangażowanymi w przygotowanie oraz realizację procesu inwestycyjnego
Kontrola procesu uzyskiwania niezbędnych dokumentów w procesie inwestycyjnym
Zapewnienie optymalnej gospodarki ekonomicznej i finansowej nieruchomości
Nadzór nad prowadzeniem książki obiektu budowlanego
Kontakt z odpowiednimi urzędami, władzami lokalnymi, prawnikami, inżynierami, itp
Zarządzanie nieruchomościami w powierzonym zakresie (umowy najmu, media, usługi)
Współtworzenie i realizowanie ustalonego budżetu, a w tym przygotowywanie negocjowanie oraz nadzór nad realizacją umów z wykonawcami, a także wycena prac budowlanych
Tworzenie raportów dotyczących inwestycji
Wybór i nadzór nad dostawcami usług dla nieruchomości (firmy serwisowe, budowlane)
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
sporządzanie list płac i raportów ZUS;
sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, raportów, zestawień i analiz;
odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
umiejętności analityczne;
reprezentowanie firmy przed Urzędami;
ścisła współpraca z Kierownikami i pracownikami;
kontrola nad pracownikami ze wszystkich działów Spółki;
obsługa finansowa Spółki - tworzenie zestawień kosztowych, kontrola zapisów księgowych, rozliczanie projektów