Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Szukamy doświadczonego managera, dla którego dążenie do procesowej i operacyjnej doskonałości jest niezbędnym standardem organizacyjnym. Idealny kandydat jest liderem, który ma doświadczenie w zarządzaniu działami Finance, wie, jak dbać o motywację oraz rozwój pracowników. Ponad to wykazuje się umiejętnością skutecznego planowania projektowego i wykrywania zagrożeń, a także zarządzania zmianą
✔️ Zadania na stanowisku:
◾️ Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy:
- doskonalenie procesów w obszarze Finance, poprzez dobór odpowiednich narzędzi
- proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych
- poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych
- zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych
- identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy
◾️ Zarządzanie podległymi zespołami Treasury, Accounting i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy:
- pomoc i nadzorowanie rozwoju członków zespołów poprzez motywowanie, kulturę feedbacku, szkolenia oraz wdrażanie planów naprawczych
◾️ Ścisła współpraca z CEO nad rozwojem pozostałych obszarów biznesowych
◾️ Współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Poszukujemy wyjątkowej osoby, która dołączyłaby do naszego zespołu jako Buyer w branży Health&Beauty. Szukamy doświadczonego profesjonalisty, który ma szeroką wiedzę z zakresu nowoczesnych technik zakupowych. W codziennej pracy kluczowe będą umiejętności analityczne, dzięki którym przygotujesz raporty, oraz komunikacyjne, niezbędne podczas negocjacji z dostawcami. Poszukujemy pasjonata branży Health&Beauty, który zna najnowsze trendy oraz jest na bieżąco z wydarzeniami na rynku - tak jak my 😊
W zamian oferujemy Ci pracę w kameralnym zespole, gdzie gwarantujemy dużą samodzielność i partnerską współpracę. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie miała rzeczywisty udział w procesie tworzenia kosmetyków i suplementów diety - to z pewnością zainteresuje osoby, które cenią sobie rozwój i kreatywność w pracy
✔️ Zadania na stanowisku:
▪️ Procesowanie zamówień zgodnie z przyjętą polityką firmy
Dział controllingu w Raisead poszukuje nowego członka zespołu. Szukamy osoby otwartej, która stawia rozwój na pierwszym miejscu i nie boi się wychodzić z inicjatywą. Jesteśmy na etapie budowania i wzmacniania naszego zespołu. Osoba, która do nas dołączy będzie miała okazję wdrażać własne pomysły i tworzyć razem z nami nowe rozwiązania oraz procedury. W codziennej pracy towarzyszy nam podejście „out of the box”, chcemy tworzyć, usprawniać i ulepszać, nie stoimy w miejscu 😊
Jeśli chcesz zostać częścią szybko rozwijającej się organizacji i mieć przestrzeń na wprowadzenie swoich niestandardowych pomysłów to zapraszamy do rekrutacji! 🚀
✔️ Zadania na stanowisku:
◾️ Nadzorowanie poprawności alokacji i księgowania kosztów (rodzajowych i projektowych)
◾️ Współudział w tworzeniu procedur i polityk controllingowych w organizacji
◾️ Koordynowanie procesu agregacji danych z księgowości w kilku krajach, współpraca z międzynarodowymi providerami
◾️ Konsolidacja, weryfikacja, analiza i prezentacja danych pozyskiwanych z różnych źródeł (m.in. księgowość, aplikacje dedykowane e-commerce, hurtownie danych, CRMy logistyczne i sprzedażowe)
◾️ Przygotowywanie raportów zarządczych w tym kosztowych, wynikowych, budżetowych, podatkowych i księgowych
Raisead to spółka holdingowa międzynarodowej grupy kapitałowej o polskim pochodzeniu. W ramach organizacji skupiamy działalność różnorodnych biznesów z wielu branż i sektorów. Chociaż domeną naszej działalności jest e-commerce, dzisiaj operujemy także w obszarze marketingu, IT, finansów czy nowych technologii. Od ponad 10 lat z powodzeniem budujemy i globalnie rozwijamy kolejne przedsięwzięcia. Zapewniamy im możliwość szybkiego rozwoju, gwarantując nowatorskie rozwiązania oraz szerokie spectrum specjalistycznej wiedzy i wsparcia z zakresu budowania strategii, zaawansowanych analiz, technologii, finansów, marketingu czy zarządzania. Naszą grupę tworzą utalentowani, ambitni i odważni ludzie, którzy zawsze gotowi są na nowe wyzwania. Razem z nimi, każdego dnia ciężko pracujemy, budując krok po kroku innowacyjne biznesy
✔️ Zadania na stanowisku:
◾️ Nadzorowanie poprawności alokacji i księgowania kosztów (rodzajowych i projektowych)
◾️ Współudział w tworzeniu procedur i polityk controllingowych w organizacji
◾️ Koordynowanie procesu agregacji danych z księgowości w kilku krajach, współpraca z międzynarodowymi providerami
◾️ Konsolidacja, weryfikacja, analiza i prezentacja danych pozyskiwanych z różnych źródeł (m.in. księgowość, aplikacje dedykowane e-commerce, hurtownie danych, CRMy logistyczne i sprzedażowe)
◾️ Przygotowywanie raportów zarządczych w tym kosztowych, wynikowych, budżetowych, podatkowych i księgowych
◾️ Nadzorowanie procesów w ramach call of stock oraz OSS
◾️ Kontrolowanie kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI), oraz innych wskaźników operacyjnych
◾️ Weryfikacja sprawozdań finansowych i audytów
◾️ Udział we wdrażaniu automatyzacji, nowych rozwiązań i usprawnień do procesów controllingowych
◾️ Ścisła współpraca z biznesem (produkcja, dystrybucja, logistyka, e-commerce)
Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjonera i stratega 😊 Kogoś, kto nada konkretny kierunek afiliacji w naszej grupie, ułoży strategię i będzie za nią odpowiedzialny
Nasza potrzeba wynika z rozwoju działu Afiliacji, w tym roku planujemy jego dwukrotny rozrost. Nasz biznes rozwija się bardzo dynamicznie
✔️ Sprawdź jakie będą główne zadania naszego Head of Afiliate:
◾️ Budowanie i realizacja strategii rozwoju sieci afiliacyjnej
◾️ Regularne monitorowanie i raportowanie wyników pracy 2-osobowego zespołu
◾️ Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami
◾️ Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, przegląd statystycznych danych, budowanie wniosków i dostosowywanie strategii kanału w oparciu o nie
◾️ Bieżąca optymalizacja, maksymalizacja efektywności i rentowności prowadzonych działań, przygotowywanie rekomendacji w zakresie portfolio partnerów i wykorzystywanych form współpracy
Szukamy doświadczonego managera, dla którego dążenie do procesowej i operacyjnej doskonałości jest niezbędnym standardem organizacyjnym. Idealny kandydat jest liderem, który ma doświadczenie w zarządzaniu działami Finance, wie, jak dbać o motywację oraz rozwój pracowników. Ponad to wykazuje się umiejętnością skutecznego planowania projektowego i wykrywania zagrożeń, a także zarządzania zmianą
✔️ Zadania na stanowisku:
◾️ Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy:
- doskonalenie procesów w obszarze Finance, poprzez dobór odpowiednich narzędzi
- proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych
- poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych
- zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych
- identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy
◾️ Zarządzanie podległymi zespołami Treasury, Accounting i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy:
- pomoc i nadzorowanie rozwoju członków zespołów poprzez motywowanie, kulturę feedbacku, szkolenia oraz wdrażanie planów naprawczych
◾️ Ścisła współpraca z CEO nad rozwojem pozostałych obszarów biznesowych
◾️ Współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjoner i działacz :) Kogoś, kto nada konkretny kierunek funkcjonowania logistyki w naszej firmie, zapewni najwyższą jakość, zoptymalizuje procesy, ułoży strategię i będzie zdeterminowany, żeby ją wdrożyć. Idealny kandydat jest jednocześnie dobrym liderem, który wie jak zadbać o rozwój i zaangażowanie zespołu
Lokalizacja: Kielce, Warszawa, Kraków
Umowa : B2B
✔️ Główne obowiązki:
◾️ sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
- organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
- wprowadzanie usprawnień w pracy magazynu
- utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
- udział w inwentaryzacji
- negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
◾️ efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
- planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
- nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
◾️ optymalizacja procesów:
- opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
- wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
◾️ dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami:
Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjoner i działacz :) Kogoś, kto nada konkretny kierunek funkcjonowania logistyki w naszej firmie, zapewni najwyższą jakość, zoptymalizuje procesy, ułoży strategię i będzie zdeterminowany, żeby ją wdrożyć. Idealny kandydat jest jednocześnie dobrym liderem, który wie jak zadbać o rozwój i zaangażowanie zespołu
Lokalizacja: Kielce, Warszawa, Kraków
Umowa : B2B
✔️ Główne obowiązki:
◾️ sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
- organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
- wprowadzanie usprawnień w pracy magazynu
- utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
- udział w inwentaryzacji
- negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
◾️ efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
- planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
- nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
◾️ optymalizacja procesów:
- opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
- wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
◾️ dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami:
Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjoner i działacz :) Kogoś, kto nada konkretny kierunek funkcjonowania logistyki w naszej firmie, zapewni najwyższą jakość, zoptymalizuje procesy, ułoży strategię i będzie zdeterminowany, żeby ją wdrożyć. Idealny kandydat jest jednocześnie dobrym liderem, który wie jak zadbać o rozwój i zaangażowanie zespołu
Lokalizacja: Kielce, Warszawa, Kraków
Umowa : B2B
✔️ Główne obowiązki:
◾️ sprawne i efektywne zarządzanie procesami logistyki/przepływu materiałów:
- organizacja działań dystrybucyjnych i logistycznych
- wprowadzanie usprawnień w pracy magazynu
- utrzymywanie terminów dostaw oraz wysyłek zgodnie z planem
- udział w inwentaryzacji
- negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami
◾️ efektywne zarządzanie zespołem (struktura rozproszona):
- planowanie pracy podległego zespołu pracowników magazynów i logistyki
- nadzorowanie realizacji celów i wskaźników KPI ustalonych dla działu
◾️ optymalizacja procesów:
- opracowywanie i doskonalenie procedur oraz instruktaży
- wdrożenie nowych rozwiązań do realizacji
◾️ dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami:
- Tworzenie i uczestniczenie w kluczowych procesach w obszarze People&Culture (m.in. Onboarding, Performance Review, Employee Engagement, Exit Interview)
- Ścisła współpraca z managerami w obszarze badania potrzeb zespołów i implementacji rozwiązań
- Prowadzenie kompleksowych projektów rekrutacyjnych
- Udział w tworzeniu i realizowaniu standardów w zakresie rekrutacji
- Planowanie i nadzór projektów HR i inicjatyw zwiększających zaangażowanie pracowników
- Umacnianie naszej kultury organizacyjnej oraz wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy
- Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania EB
- Koordynowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja szkoleń, współpraca z firmami szkoleniowymi)
Szukamy doświadczonego managera, dla którego dążenie do procesowej i operacyjnej doskonałości jest niezbędnym standardem organizacyjnym. Idealny kandydat jest liderem, który ma doświadczenie w zarządzaniu działami Finance, wie, jak dbać o motywację oraz rozwój pracowników. Ponad to wykazuje się umiejętnością skutecznego planowania projektowego i wykrywania zagrożeń, a także zarządzania zmianą
✔️ Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy:
✓ doskonalenie procesów w obszarze Finance, poprzez dobór odpowiednich narzędzi
✓ proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych
✓ poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych
✓ zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych
✓ identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy
✔️ Zarządzanie podległymi zespołami Treasury, Accounting i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy:
✓ pomoc i nadzorowanie rozwoju członków zespołów poprzez motywowanie, kulturę feedbacku, szkolenia oraz wdrażanie planów naprawczych
✔️Ścisła współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Szukamy osoby, która może opisać się jako wizjonera i stratega 😊 Kogoś, kto nada konkretny kierunek afiliacji w naszej grupie, ułoży strategię i będzie za nią odpowiedzialny
Nasza potrzeba wynika z rozwoju działu Afiliacji, w przyszłym roku planujemy jego dwukrotny rozrost. Nasz biznes rozwija się bardzo dynamicznie
☑️ Sprawdź jakie będą główne zadania naszego Head of Afiliate:
🔹 Budowanie i realizacja strategii rozwoju sieci afiliacyjnej
🔹 Regularne monitorowanie i raportowanie wyników pracy 2-osobowego zespołu
🔹 Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami
🔹 Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, przegląd statystycznych danych, budowanie wniosków i dostosowywanie strategii kanału w oparciu o nie
🔹 Bieżąca optymalizacja, maksymalizacja efektywności i rentowności prowadzonych działań, przygotowywanie rekomendacji w zakresie portfolio partnerów i wykorzystywanych form współpracy
Bieżąca i korporacyjna obsługa przedsiębiorstw, w tym spółek polskich i zagranicznych (m.in. przygotowywanie uchwał organów, protokołów zgromadzeń)
Przeprowadzanie projektów restrukturyzacyjnych (m.in. połączenia, przekształcenia, nabywanie innych podmiotów) oraz pełnienie nadzoru prawnego nad projektami
Sporządzanie, zmiany i opiniowanie umów, porozumień lub innej dokumentacji prawnej
Przygotowywanie opinii oraz informacji prawnych
Bieżące konsultacje i wsparcie prawne w ramach grupy kapitałowej
Współpraca z innymi działami podmiotów grupy kapitałowej oraz zewnętrzną kancelarią
Szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za wsparcie zarządu w codziennych zadaniach. Jeśli mamy określić najważniejszą umiejętność, której szukamy jest to: pomysłowość, a pożądana cecha: zaradność
Zależy nam na znalezieniu osoby, która potrafi podchodzić do zadań nieszablonowo i kreatywnie i nie istnieją dla niej problemy – tylko wyzwania 😊
Jeśli dodatkowo możesz określić siebie jako doskonałego organizatora, to szukamy właśnie Ciebie!
✔️Ze swojej strony zapewnimy Ci:
☑️ Bezpośrednią współpracę z wizjonerami, którzy kreują rozwój naszej organizacji
☑️ Jasną ścieżkę kariery i rozwój do roli Project Managera
☑️ Dużą dawkę zaufania i przestrzeni na wdrażanie swoich pomysłów
✔️Główne zadania:
☑️ Zarządzanie międzynarodowymi prywatnymi projektami i zleceniami zarządu
☑️ Nadzorowanie projektów i raportowanie postępów
☑️ Prowadzenie projektów specjalnych np. rozwiązanie problemu, nadzorowanie procesu, współpracę cross-działową
☑️ Prowadzenie rozmaitych researchy i weryfikowanie informacji
Przygotowywanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania
Przygotowywanie raportów kosztowych – przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding
Tworzenie raportów księgowo/podatkowych – sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym
Kontrolowanie kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI), oraz innych wskaźników operacyjnych
Analizowanie rentowności sprzedaży produktu
Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe
Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza
Wspieranie przy kontroli poprawności księgowań i danych controlingowych
Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Bieżąca i korporacyjna obsługa przedsiębiorstw, w tym spółek polskich i zagranicznych (m.in. przygotowywanie uchwał organów, protokołów zgromadzeń)
Przeprowadzanie projektów restrukturyzacyjnych (m.in. połączenia, przekształcenia, nabywanie innych podmiotów) oraz pełnienie nadzoru prawnego nad projektami
Sporządzanie, zmiany i opiniowanie umów, porozumień lub innej dokumentacji prawnej
Przygotowywanie opinii oraz informacji prawnych
Bieżące konsultacje i wsparcie prawne w ramach grupy kapitałowej
Współpraca z innymi działami podmiotów grupy kapitałowej oraz zewnętrzną kancelarią
Przygotowywanie budżetu e-commerce, budżetu inwestycji oraz analiza ich wykonania
Przygotowywanie raportów kosztowych – przypisywanie kosztów do aktywności biznesowych, prezentacja kosztów operacyjnych per projekt, per Holding
Tworzenie raportów księgowo/podatkowych – sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacja wyników księgowych w ujęciu miesięcznym podmiotu oraz skonsolidowanym rocznym
Kontrolowanie kosztów stałych i zmiennych, analizowanie danych dotyczących kluczowych wskaźników efektowności (KPI), oraz innych wskaźników operacyjnych
Analizowanie rentowności sprzedaży produktu
Tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe
Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza
Wspieranie przy kontroli poprawności księgowań i danych controlingowych
Ścisła współpraca z zespołem projektowym, księgowym, analitycznym
Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej niezbędnej przy wprowadzeniu do obrotu różnych kategorii produktów: suplementów diety, produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych
Analizowanie i aktywne śledzenie wymogów regulacyjnych w zakresie wprowadzania do obrotu produktów
Rejestrowanie produktów w kraju i zagranicą
Zarządzanie dokumentacją produktową i jej archiwizacja
Aktywny udział w procesie new product development, w tym w zakresie tworzenie i analiza: składów, treści oznakowania z uwzględnieniem najnowszych regulacji prawnych
Współpracowanie z działem zakupów w zakresie określania wymogów dokumentacyjnych oraz kontroli standardów jakościowych
Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej niezbędnej przy wprowadzeniu do obrotu różnych kategorii produktów: suplementów diety, produktów kosmetycznych i wyrobów medycznych na rynek polski oraz rynki zagraniczne;
Analiza i aktywne śledzenie wymogów regulacyjnych w zakresie wprowadzania do obrotu produktów (na rynku polskim i rynkach zagranicznych);
Rejestracje produktowe w kraju i zagranicą;
Zarządzanie dokumentacją produktową i jej archiwizacja;
Aktywny udział w procesie new product development, w tym w zakresie tworzenie i analiza: składów, treści oznakowania z uwzględnieniem najnowszych regulacji prawnych;
Współpraca z działem zakupów w zakresie określania wymogów dokumentacyjnych oraz kontroli standardów jakościowych
Kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych z różnych obszarów m.in. e-commerce, marketing, IT, finanse, księgowość na stanowiska średniego i wyższego szczebla;
Ścisła współpraca z Hiring Managerami w tym doradzanie, profilowanie i ustalanie oczekiwań i priorytetów, bieżące wsparcie w obszarze prawa pracy oraz zatrudnienia;
Rozwijanie i proponowanie strategii rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z różnych kanałów;
Udział oraz realizacja projektów z obszarów Learning & Development, Employer Branding & Communication;
Zarządzanie i rozwijanie departamentu Treasury: w tym zespoły (np. płatności, planowania finansowego, Treasury Analysts, relacji z bankami);
Zapewnianie rocznego i bieżącego planowania biznesowego, przygotowania prognoz cash-flow i raportów realizacji;
Bieżące monitorowanie i planowanie wielowalutowych, zewnętrznych i wewnętrznych przepływów pieniężnych;
Nadzorowanie i planowanie płynności finansowej wszystkich spółek w międzynarodowym holdingu;
Stała współpraca z przedstawicielami biznesu, w tym produkcji, dystrybucji i międzynarodowej logistyki B2C na kilkunastu rynkach, przy uwzględnieniu stocków i procesów produkcyjnych;
Określanie ryzyk i opracowanie scenariuszy dla sytuacji skrajnych;
Ścisła współpraca z zespołem Controllingu Finansowego przy rekoncyliacji P&L, uzgadnianiu P&La z bilansami;
Zapewnianie terminowych analiz i rekomendacji dla zarządów spółek i przedstawicieli biznesu;
Zarządzanie wierzytelnościami i wewnętrznymi rozliczeniami w tym pożyczkami i udziałami;
Przygotowanie prognoz, analiz i wyjaśnień do odchyleń od poprzednich okresów;
Nadzorowanie procesów KYC compliance, AML;
Zarządzanie produktami i relacjami bankowymi w tym ich analiza i dostosowanie do potrzeb biznesu;
Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, automatyzacji i kontroli w procesach finansowych;
Tworzenie procedur, standaryzacja i optymalizacja procesów finansowych;
Procesowanie zmian wynikających z zarządzania inwestycjami i uwalnianymi z nich zasobami
Równoległe prowadzenie kilku projektów o zasięgu międzynarodowym w obszarze wsparcia biznesu (Finance & Legal);
Tworzenie, analiza i modyfikowanie procesów;
Bieżąca kontrola i weryfikacja poprawności funkcjonowania procesów i zwiększanie wydajności operacyjnej;
Identyfikowanie, konfigurowanie, monitorowanie i raportowanie wyników projektów i ich kluczowych wskaźników efektywności;
Kształtowanie i egzekucja projektów transformacyjnych, zarządzanie zmianą;
Modelowanie procesów by były proste, spójne, skuteczne i efektywne;
Eliminacja operacji i działań w procesach niedodających wartości, przewidywanie i identyfikowanie zagrożeń;
Budowanie standardów dla procesów w sposób ciągły, w tym w odpowiedzi na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji, w wymaganiach jej klientów, partnerów, interesariuszy;
Centralizowanie operacji;
Wspieranie Head of SSC w codziennej i projektowej działalności;
Ścisła współpraca z klientami biznesowymi, zbieranie i weryfikowanie potrzeb, stały kontakt z zewnętrznymi partnerami
Doskonalenie procesów SSC w obszarze Finance&Legal, poprzez dobór odpowiednich narzędzi, proaktywne poszukiwanie rozwiązań dla pojawiających się potrzeb biznesowych;
Rozwój organizacji oraz opracowanie i wdrażanie procedur zapewniających wysokie standardy bezpieczeństwa oraz efektywności;
Nieustanne podnoszenie jakości świadczonych w ramach SSC usług, w tym przez wprowadzanie standaryzacji, automatyzacji i optymalizacji do procesów;
Zarządzanie podległymi zespołami Finance, Legal, R&A i Controlling, zgodnie z celami i strategią biznesową firmy, w tym: odpowiedzialność za motywację, rozwój, szkolenia, alokację zadań;
Poprawa wydajności i efektywności operacyjnej przy jednoczesnym mierzeniu wyników oraz nadzorowaniu kosztów i wyznaczonych założeń budżetowych;
Zarządzanie i koordynacja projektów, realizacja planów strategicznych i biznesowych firmy, identyfikowanie zagrożeń i obszarów wymagających poprawy, nadawanie priorytetów, wyznaczanie indywidualnych celów dla członków zespołu;
Zapewnienie ciągłości operacyjnej niezależnie od zmieniających się okoliczności biznesowych;
Analizowanie i kierowanie wszystkimi działaniami obszaru Finance&Legal;
Ścisła współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi i współpracującymi zespołami
Zarządzanie zespołem optymalizującym kampanie marketingowe (online i offline);
Wsparcie zespołu w podejmowaniu kluczowych decyzji optymalizacyjnych;
Kreowanie i prowadzenie działań na rzecz rozwoju sprzedaży;
Realizacja KPI z zakresu performance (sprzedaż, marża, koszt pozyskania leada itd.);
Odpowiedzialność za wyniki działu;
Zarządzanie i rozliczanie budżetu reklamowego;
Nadzór nad działaniami mediowymi prowadzonymi w ramach różnych kanałów reklamowych: PPC, email marketing, display, social, press, influence marketing, native, SEO, programmatic, direct, mobile i inne;
Monitorowanie i analizowanie wyników w celu zwiększenia efektywności kampanii;
Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów sprzedaży pozwalających zwiększyć skalę biznesu;
Inicjowanie projektów mających na celu dotarcie do szerszego grona klientów;
Analiza ścieżki klienta w celu łączenia działań z poszczególnych kanałów;
Wyznaczanie kierunku rozwoju dla poszczególnych kanałów;
Ścisła współpraca z działem Relationship w celu budowania wspólnej strategii;
Tworzenie procesów i schematów działania mających usprawnić i zautomatyzować optymalizację kampanii;
Współpraca z innymi działami firmy oraz z klientem w celu optymalnego wykorzystania dostępnych na rynku możliwości i zwiększenia obecności agencji we wszystkich dostępnych na rynku kanałach marketingowych
Zarządzanie zespołem optymalizującym kampanie marketingowe (online i offline);
Wsparcie zespołu w podejmowaniu kluczowych decyzji optymalizacyjnych;
Kreowanie i prowadzenie działań na rzecz rozwoju sprzedaży;
Realizacja KPI z zakresu performance (sprzedaż, marża, koszt pozyskania leada itd.);
Odpowiedzialność za wyniki działu;
Zarządzanie i rozliczanie budżetu reklamowego;
Nadzór nad działaniami mediowymi prowadzonymi w ramach różnych kanałów reklamowych: PPC, email marketing, display, social, press, influence marketing, native, SEO, programmatic, direct, mobile i inne;
Monitorowanie i analizowanie wyników w celu zwiększenia efektywności kampanii;
Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów sprzedaży pozwalających zwiększyć skalę biznesu;
Inicjowanie projektów mających na celu dotarcie do szerszego grona klientów;
Analiza ścieżki klienta w celu łączenia działań z poszczególnych kanałów;
Wyznaczanie kierunku rozwoju dla poszczególnych kanałów;
Ścisła współpraca z działem Relationship w celu budowania wspólnej strategii;
Tworzenie procesów i schematów działania mających usprawnić i zautomatyzować optymalizację kampanii;
Współpraca z innymi działami firmy oraz z klientem w celu optymalnego wykorzystania dostępnych na rynku możliwości i zwiększenia obecności agencji we wszystkich dostępnych na rynku kanałach marketingowych