Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (4 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 4 )
Specjalista/Specjalistka ds. Customer Experience (CX)
dolnośląskie
Wygasła: 23.09.2021
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w wewnętrznych projektach z obszaru CX po stronie klienta w tym m.in. tworzenie i wdrażanie ścieżek klientów (Customer Journey Map)
Diagnozowanie potrzeb po stronie właścicieli biznesowych
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów projektowych z pracownikami banku
Tworzenie rekomendacji dotyczących kierunków zmian i usprawnień pod kątem poprawy doświadczenia klienta
Tworzenie i testowanie prototypów usług i produktów (również cyfrowych)
Współpraca projektowa z pozostałymi członkami Zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/Specjalistka ds. Customer Experience (CX)
małopolskie
Wygasła: 23.09.2021
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w wewnętrznych projektach z obszaru CX po stronie klienta w tym m.in. tworzenie i wdrażanie ścieżek klientów (Customer Journey Map)
Diagnozowanie potrzeb po stronie właścicieli biznesowych
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów projektowych z pracownikami banku
Tworzenie rekomendacji dotyczących kierunków zmian i usprawnień pod kątem poprawy doświadczenia klienta
Tworzenie i testowanie prototypów usług i produktów (również cyfrowych)
Współpraca projektowa z pozostałymi członkami Zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/Specjalistka ds. Customer Experience (CX)
mazowieckie
Wygasła: 23.09.2021
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w wewnętrznych projektach z obszaru CX po stronie klienta w tym m.in. tworzenie i wdrażanie ścieżek klientów (Customer Journey Map)
Diagnozowanie potrzeb po stronie właścicieli biznesowych
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów projektowych z pracownikami banku
Tworzenie rekomendacji dotyczących kierunków zmian i usprawnień pod kątem poprawy doświadczenia klienta
Tworzenie i testowanie prototypów usług i produktów (również cyfrowych)
Współpraca projektowa z pozostałymi członkami Zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Komunikacji B2B
Lublin
Wygasła: 02.02.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne