Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista ds. administracyjno-organizacyjnych
Duszniki-Zdrój
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych; opracowanie dokumentacji na potrzeby pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań muzealnych oraz dokumentacji rozliczeniowej; opracowywanie materiałów planistycznych i sprawozdawczych w zakresie dostępności obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz w zakresie potrzeb remontowo-inwestycyjnych; weryfikacja dokumentacji technicznej i kosztorysowej powstałej w wyniku planowanych inwestycji muzealnych; pełnienie zadań administracyjnych związanych z technicznym utrzymaniem obiektu
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. księgowości i rachunkowości
Duszniki-Zdrój
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych; dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych (faktury zakupu
faktury sprzedaży
listy płac
raporty kasowe
wyciągi bankowe); dokonywanie przelewów bankowych za faktury
rachunki
za wynagrodzenia dla pracowników
oraz należności publicznoprawnych; sporządzanie sprawozdań
w szczególności z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
do GUS-u
do NIMOZ-u; prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji; sporządzanie listy płac; obliczanie i prowadzenie kartotek zasiłkowych
kartotek wynagrodzeń; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło
prowadzenie współpracy Muzeum z podmiotami krajowymi i partnerami zagranicznymi w zakresie projektu dotyczącego wpisu młynów papierniczych na listę UNESCO;
gromadzenie wiedzy na temat europejskich młynów papierniczych;
prowadzenie portalu internetowego w j. polskim i angielskim dotyczącego europejskich młynów papierniczych;
organizowanie międzynarodowych ekspedycji naukowych
narad i sympozjów;
gromadzenie i naukowe opracowywanie zbiorów muzealnych w zakresie zagranicznego papiernictwa;
prowadzenie digitalizacji zbiorów;
popularyzowanie wyników badań w formie artykułów
podcastów
filmów edukacyjnych;
obsługa zwiedzających: prowadzenie lekcji muzealnych i warsztatów
administrowanie obiektem zabytkowym; nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz bieżąca współpraca i koordynacja w zakresie usuwania awarii; koordynacja i nadzór przeglądów gwarancyjnych
pogwarancyjnych obiektu oraz przeglądów budowlanych; prowadzenie książki obiektów Muzeum; weryfikacja dokumentacji technicznej i kosztorysowej powstałej w wyniku planowanych inwestycji muzealnych; opracowywanie materiałów planistycznych i sprawozdawczych w zakresie dostępności obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz w zakresie potrzeb remontowo-inwestycyjnych; opracowanie dokumentacji na potrzeby pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań muzealnych oraz dokumentacji rozliczeniowej; przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;