Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Kierownik recepcji hotelu
Piwna 28, Gdańsk
Wygasła: 27.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Poszukujemy osoby na stanowisko kierownika recepcji do Hotelu Stay inn*** w Gdańsku
Twój zakres obowiązków:
· Kierowanie pracą Recepcji - stałe monitorowanie części recepcyjnej zgodnie z procedurą;
· Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
· Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Stay inn Hotels;
· Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
· Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
· Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp
Organizowanie i monitorowanie usuwania wszelkich problemów. Obejmuje to rozmowy telefoniczne, uzyskiwanie wycen, umawianie spotkań między firmami i najemcami oraz inne sprawy z tym związane
Obserwowanie i umawianie spotkań ze specjalistycznymi wykonawcami w celu zapewnienia użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z przeznaczeniem, zasadami BHP, przepisami ppoż. i ochrony środowiska
Organizacja sprawnego funkcjonowania biura
Kontakt i współpraca z najemcami oraz kontrahentami
Bieżąca obsługa administracyjna - sporządzanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji m.in. faktur i praca na wewnętrznych systemach
Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą,
Zapewnienie właściwej obsługi mieszkańców m.in.: rejestrowanie zgłaszanych problemów, reagowanie na sygnały o zagrożeniach i usterkach, pisemne odpowiadanie na zgłoszenia problemów przez mieszkańców
Zapewnienie użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z przeznaczeniem, zasadami BHP, przepisami ppoż. i ochrony środowiska
Organizacja sprawnego funkcjonowania biura
Kontakt i współpraca z najemcami oraz kontrahentami
Bieżąca obsługa administracyjna- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji m.in. faktur i praca na wewnętrznych systemach
Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą,
Poszukujemy osoby na stanowisko kierownika recepcji do Hotelu Stay Inn*** w Gdańsku
Twój zakres obowiązków:
· Kierowanie pracą Recepcji - stałe monitorowanie części recepcyjnej zgodnie z procedurą;
· Zarządzanie wszystkimi codziennymi operacjami w Recepcji. Kompleksowa obsługa gościa przed przyjazdem i w trakcie jego pobytu;
· Odpowiadanie za zapewnienie profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i uprzejmej obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Stay inn Hotels;
· Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów;
· Profesjonalne, uprzejme i taktowne rozwiązywanie skarg gości, oraz wspieranie innych pracowników, gdy znajdą się w sytuacji, której nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Analiza informacji w celu wyboru najlepszego rozwiązania danego problemu;
· Ścisła współpraca z działem rezerwacji w zakresie overbookingu, obsługi grup, no-show’s itp