Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych i zabytków
Przemków
Wygasła: 20.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Pełna treść wymagań i obowiązków: https://umprzemkow.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/podinspektor-ds-pozyskiwania-srodkow-pozabudzetowych-i-zabytkow.html
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor ds. ewidencji ludności i zarządzania kryzysowego
Przemków
Wygasła: 06.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Pełna treść wymagań i obowiązków: https://umprzemkow.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/podinspektor-ds-ewidencji-ludnosci-i-zarzadzania-kryzysowego.html
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Przemków
Wygasła: 09.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Pełna treść wymagań i obowiązków: https://umprzemkow.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/32491_podinspektor-ds-ksiegowosci-finansowo-budzetowej.html
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Przemków
Wygasła: 27.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
a) wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady Miejskiej sprawne kierowanie pracami Rady
b) obsługa kancelaryjno biurowa Rady Miejskiej oraz Komisji Rady Miejskiej
c) terminowe doręczanie radnym zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji
sesje Rady Miejskiej
d) prowadzenie zbiorów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń
ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza
e) zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji Rady
zebrań i posiedzeń organizowanych przez Burmistrza
f) organizowanie wg ustaleń Przewodniczącego Rady Miejskiej udziału radnych w szkoleniach
seminariach i konferencjach
g) prowadzenie zbiorów zapytań i interpelacji radnych
przekazywanie ich do realizacji przez merytoryczne stanowiska pracy w Urzędzie
h) przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do organów nadzoru tj. Wydziału Nadzoru i Prawnego Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
do publikacji oraz RIO Oddział w Legnicy w zależności od rodzaju uchwały
i) organizowanie spotkań radnych z wyborcami oraz zebrań wiejskich
(przygotowywanie harmonogramów spotkań
obsługa
protokołowanie
informowanie społeczeństwa o spotkaniach)
j) organizowanie i koordynowanie działań związanych z wyborami do rad gmin
rad powiatów
i sejmików województw
wyborów do Sejmu i Senatu
wyborów prezydenckich
wyborów do parlamentu europejskiego oraz referendów
ławników Sądów powszechnych oraz organów jednostek pomocniczych Gminy Przemków
k) nadzorowanie
koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków
sygnalizowanie Sekretarzowi Gminy o przypadkach nieterminowego załatwiania skarg lub wniosków przez pracownika do którego skarga została skierowana
l) współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy Przemków
m) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu
n) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami
o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
o) wykonywanie obowiązków pełnomocnika koordynatora gminnego programu profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych
obsługa merytoryczna komisji ds. przeciwdziałania alkoholizmowi
p) aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizowanych obowiązków
q) inne zadania zlecone przez przełożonych
w szczególności pełnienie dyżurów związanych
z organizacją imprez i przedsięwzięć organizowanych przez Urząd