Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
PRACA W KUCHNI PRODUKCYJNEJ I RESTAURACYJNEJ PRZY WYDAWCE
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW DLA GOŚCI HOTELOWYCH I RESTAURACYJNYCH
od 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pani/Pan Pokojowa/y
Kraków
Wygasła: 12.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Sprzątanie pokoi hotelowych po wyjazdach i w trakcie pobytu gości. Dbanie o czystość hotelu na częściach wspólnych. Inne prace zlecone przez przełożonego.
Godziny pracy: 6:00-22:00
Wsparcie Dyrektorów i Managerów w zakresie spraw pracowniczych
Nadzór nad niezbędnymi szkoleniami
Koordynacja onboradingu oraz exit interviews
Ścisła współpraca z firmą zewnętrzną odnośnie naliczania wynagrodzeń (koordynacja procesu dostarczania danych do list płac, weryfikacja list płac, raportowanie)
Tworzenie oraz bieżące aktualizowanie procedur, zarządzeń, regulaminów i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami Hotelu
Koordynacja procesów rekrutacyjnych
Tworzenie pozytywnego wizerunku Pracodawcy na rynku pracy
Przygotowywanie pełnej dokumentacji związanej z umowami o pracę, B2B, innymi;
Naliczanie wynagrodzeń dla Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uregulowaniami wewnętrznymi , a także dbanie o prawidłową dokumentację czasu pracy Pracowników;
Odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie podatków PIT, deklaracji ZUS, PFRON, PKK itp. ;
Bieżące administrowanie badaniami Pracowników w zakresie medycyny pracy, koordynowanie szkoleń bhp;
Efektywna współpraca ze wszystkimi działami w hotelu w zakresie spraw pracowniczych ;
The Rooms Division Manager is responsible for Executive Housekeeping and Front Office and Engineering. He/she manages the general operation of the Front Office, Housekeeping, Concierge, Switchboard and Night Management and maintenance department
Ensure that sufficient staffing is present to meet daily business demands
Maintain the consistent and effective flow of communication between shifts among fellow managers and Service Professionals
Actively participate in training and continuing education of all Rooms Division Service Professionals
Responsible for actively recruiting and hiring for all Front office and Housekeeping, Engineering positions
Approach all encounters with guests, employees and members in a professional and personalized manner
Must have a professional image and personality exuding confidence and leadership skills whilst encouraging safe and efficient hotel operations
Serve as a general guest information source. Act as a salesperson
Offer to handle special arrangements during guest stay; coordinate future visits
Maintain database of guest preferences, habits, special dates through the PMS System
Assist with additional Front Desk tasks
Oversee Housekeeping Supervisors to ensure room standards before turning room ready for guest usage
Oversee inventory and ordering supplies and linens for both housekeeping and Front office, Engineering
Review and implement a preventive maintenance program