Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywanie projektów regulaminów z zakresu rachunkowości, opracowywanie instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych i innych aktów wewnętrznych niezbędnych do realizacji zadań Działu oraz ich aktualizacja, w tym opracowywanie Zakładowego Planu Kont oraz innej dokumentacji opisującej zasady prowadzenia rachunkowości;
prowadzenia rachunkowości Teatru;
realizacja dyspozycji wypłaty środków pieniężnych;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Teatru oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Teatru;
opracowywanie i przygotowywanie dokumentów, projektów i wniosków finansowych Teatru;
sporządzanie rocznych planów finansowych Teatru - planowanie przychodów i kosztów oraz, bieżące nadzorowanie realizacji tych planów;
przedstawianie planów funduszu płac i analiz finansowych działalności podstawowej i zleconej Teatru;
przygotowanie analiz i zestawień finansowych Teatru;
terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych, w tym sporządzanie bilansu Teatru i sprawozdań budżetowych na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej, zgodnie z przepisami;
uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach Księgi Głównej na koniec okresów sprawozdawczych;
prowadzenie szczegółowej ewidencji analitycznej przychodów i kosztów zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości z uwzględnieniem wydatków strukturalnych;
dbałość o racjonalne wykorzystanie środków finansowych Teatru;
zapewnienie prawidłowej pracy Teatru od strony finansowej;
prowadzenie kontroli wewnętrznej obiegu dokumentów księgowych;
nadzór nad rozliczeniami pieniężnymi Teatru;
kalkulacja zaliczek podatku dochodowego od osób prawnych oraz sporządzanie deklaracji rocznej;
terminowe i prawidłowe regulowanie zobowiązań Teatru, w tym zobowiązań podatkowych;
nadzór nad prawidłowym rozliczeniem prowadzonych przez Teatr inwestycji i zakupów inwestycyjnych
przeprowadzenie inwentaryzacji drogą potwierdzenia sald z kontrahentami oraz weryfikację sald aktywów i pasywów, których nie można poddać spisowi z natury;
prowadzenie rozliczeń dotacji budżetowych, celowych, rozliczeń unijnych oraz strukturalnych;
zamawianie niezbędnych materiałów biurowych na potrzeby działalności Teatru;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Teatru w szczególności w zakresie przygotowywania wniosków i rozliczania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym kontakty z instytucją zarządzającą;
przygotowywanie pism na polecenie Dyrekcji;
wypisywanie delegacji służbowych i prowadzenie rejestru delegacji oraz organizacja wyjazdów służbowych Dyrekcji;
nadzór nad wykonywaniem pracy społecznie użytecznej w ramach orzeczonej kary ograniczenia wolności bądź zastępczej kary grzywny przez osoby kierowane przez Sąd Rejonowy w Krakowie;
dbanie o prawidłowe kontakty z innymi instytucjami oraz bieżąca współpraca z UMK w tym przygotowywanie okresowych sprawozdań merytorycznych dla UMK, GUS i podobnych w oparciu o materiały przekazane przez właściwe komórki organizacyjne;
umieszczanie informacji oraz ogłoszeń na stronie BIP
naprawy bieżące dekoracji i w razie potrzeby ich poprawki lub przeróbki,
montaż i demontaż widowni,
obsługa techniczna prób i przedstawień,
utrzymanie w gotowości eksploatacyjnej sprzętu,
bieżąca konserwacja sprzętu i jego należyte przechowywanie,
prowadzenie dokumentacji przedstawień zawierających spis materiałów , procedur technologiczno-ruchowych i pojedynczych operacji, pozwalających w razie konieczności na obsługę prób i przedstawień przez inną uprawnioną osobę,
transport ręczny i mechaniczny oraz załadunek i rozładunek sprzętu,
zapewnienie wymaganego bezpieczeństwa przy wykonywaniu wszelkich spraw technicznych,
każdorazowe sprawdzanie przed zastosowaniem urządzeń elektrycznych pod względem sprawności i bezpieczeństwa,
przechowywanie sprzętu w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób i mienia oraz ich ochronę przed kradzieżą, zniszczeniem i uszkodzeniem
Prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych pracowników Teatru, w tym dodatków, np. stażowych, funkcyjnych i specjalnych, nagród, jubileuszy, odpraw itp., oraz innych, wynikających ze stosunku pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Wykonywanie analiz i sprawozdań dotyczących stanu i struktury zatrudnienia oraz czasu pracy pracowników Teatru;
Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów o pracę i cywilnoprawnych, socjalnych
Sporządzanie PIT
Naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin
Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz w terminowa sprawozdawczość dla ZUS, US
Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS
Sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT
Wstawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami
Rozliczanie delegacji
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
Znajomość zasad księgowości będzie dodatkowym atutem
Prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych pracowników Teatru, w tym dodatków, np. stażowych, funkcyjnych i specjalnych, nagród, jubileuszy, odpraw itp., oraz innych, wynikających ze stosunku pracy;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Wykonywanie analiz i sprawozdań dotyczących stanu i struktury zatrudnienia oraz czasu pracy pracowników Teatru;
Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów o pracę i cywilnoprawnych, socjalnych
Sporządzanie PIT
Naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu PPK,
Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników/zleceniobiorców i członków ich rodzin
Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych/- oraz w terminowa sprawozdawczość dla ZUS, US
Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS
Sporządzanie raportów i zestawień płacowych na potrzeby wewnętrzne,
Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT
Wstawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami
Rozliczanie delegacji
prowadzenie ksiąg rachunkowych
Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,
Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych
dopisać znajomość zasad księgowości będzie dodatkowym atutem