Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (10 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 10 )
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Poznań
Wygasła: 14.04.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzorowanie cyklu sprzedaży zaczynając od sprawdzania dostępności produktu, wprowadzania zamówień, aż po wysyłkę i fakturowanie
Zarządzanie relacjami z klientami, pomagając im w zakupie, dostarczając informacji o produktach, terminów realizacji oraz pomocy w realizacji
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Aktywne monitorowanie zaległości płatniczych klientów oraz koordynacja tego zadania z działem finansów
Uzupełnianie i aktualizowanie bazy danych; praca z pakietem Office oraz systemami CRM i PowerBi
Koordynacja i zarządzanie codzienną pracą biura
Segregacja i archiwizacja pism i dokumentów,
Zamawianie materiałów biurowych i wyposażenia biura
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Organizacja konferencji i spotkań biznesowych
Aktywne uczestnictwo w regionalnych targach branżowych na przydzielonym terenie
Zapewnienie niezbędnej pomocy w kwestiach organizacyjnych targów regionalnych – w ścisłej współpracy z działem marketingu
Uczestniczyć w wizytach/spotkaniach z klientami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Poznań
Wygasła: 17.02.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzorowanie cyklu sprzedaży zaczynając od sprawdzania dostępności produktu, wprowadzania zamówień, aż po wysyłkę i fakturowanie
Zarządzanie relacjami z klientami, pomagając im w zakupie, dostarczając informacji o produktach, terminów realizacji oraz pomocy w realizacji
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Aktywne monitorowanie zaległości płatniczych klientów oraz koordynacja tego zadania z działem finansów
Uzupełnianie i aktualizowanie bazy danych; praca z pakietem Office oraz systemami CRM i PowerBi
Koordynacja i zarządzanie codzienną pracą biura
Segregacja i archiwizacja pism i dokumentów,
Zamawianie materiałów biurowych i wyposażenia biura
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Organizacja konferencji i spotkań biznesowych
Aktywne uczestnictwo w regionalnych targach branżowych na przydzielonym terenie
Zapewnienie niezbędnej pomocy w kwestiach organizacyjnych targów regionalnych – w ścisłej współpracy z działem marketingu
Uczestniczyć w wizytach/spotkaniach z klientami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Poznań
Wygasła: 15.12.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzorowanie cyklu sprzedaży zaczynając od sprawdzania dostępności produktu, wprowadzania zamówień, aż po wysyłkę i fakturowanie
Zarządzanie relacjami z klientami, pomagając im w zakupie, dostarczając informacji o produktach, terminów realizacji oraz pomocy w realizacji
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Aktywne monitorowanie zaległości płatniczych klientów oraz koordynacja tego zadania z działem finansów
Uzupełnianie i aktualizowanie bazy danych; praca z pakietem Office oraz systemami CRM i PowerBi
Koordynacja i zarządzanie codzienną pracą biura
Segregacja i archiwizacja pism i dokumentów,
Zamawianie materiałów biurowych i wyposażenia biura
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Organizacja konferencji i spotkań biznesowych
Aktywne uczestnictwo w regionalnych targach branżowych na przydzielonym terenie
Zapewnienie niezbędnej pomocy w kwestiach organizacyjnych targów regionalnych – w ścisłej współpracy z działem marketingu
Uczestniczyć w wizytach/spotkaniach z klientami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka ds. Marketingu
Poznań
Wygasła: 15.12.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie budżetu marketingowego na rok, monitorowanie jego wykonania
Opracowanie i wdrożenie zestawu działań marketingowych mających na celu promocję aktualnego portfolio produktowego;
Współpraca z działem marketingu EMEA i koordynowanie wspólnych działań marketingowych;
Udział w opracowywaniu planu treści dla sieci społecznościowych (Facebook, Instagram)
Przygotowanie treści (zdjęcia, filmy, tekst);
Wsparcie marketingowe dla dealerów; koordynowanie wspólnych działań marketingowych;
Tworzenie układów banerów, ulotek i innych grafik;
Dostosowanie materiałów marketingowych do rynku lokalnego;
Biuletyny e-mailowe;
Współpraca z dostawcami materiałów marketingowych, ustalanie specyfikacji technicznych, monitorowanie realizacji;
Pomoc w przygotowywaniu prezentacji;
Koordynacja i przygotowanie wystaw oraz szkoleń;
The marketing team will support you in all tasks listed above
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu
Poznań
Wygasła: 19.10.2023
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
TeeJet Technologies is currently seeking a Customer Service employee with marketing flair
In a daily basis, your tasks will be:
• Support the link between channels, Regional Sales Managers and TeeJet internal functions (such as marketing, manufacturing, finance, etc.)
• Maintain a high-volume workload in a deadline driven environment as an order entry professional and customer service representative
• Oversee sales cycle from inventory availability, order entry, to shipping and invoicing
• Manage relationships with customers while assisting them in sales, providing product information on lead times, inventory, and shipping logistics
• Answer product enquiries on basic TeeJet products
Tasks you will do with some regularity:
• Actively follow up on customer overdue and report the progress to Finance
• Ensure that office supplies are maintained to agreed levels
• Ensure that all purchases for the company are correctly recorded and reported to accounting
• Attend and actively participate at regional trade shows in the assigned territory
• Participate in customers’ visits/meetings and tradeshows
• Coordinate the marketing activities for your region with the European marketing team
- Organize and coordinate the Tradeshows
- Create and publish newsletter via our CRM
- Assist in translation of various materials
- Manage the social media activities for your region
- Help to execute marketing campaigns in the territory
Other marketing tasks may be added with time
The marketing team will support you in all tasks listed above
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi klienta
wielkopolskie
Wygasła: 08.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi klienta
dolnośląskie
Wygasła: 08.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi klienta
kujawsko-pomorskie
Wygasła: 08.12.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Poznań, Dąbrowa (pow. poznański)
Wygasła: 13.04.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sales Engineer
Dąbrowa (pow. poznański)
Wygasła: 28.10.2017
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne